Haha, die ontdeugende kop! Ineens met grote stappen vooruitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:06 schreef NicolasJoy het volgende:
"Dat wordt het bed omlaag zetten papa"
[ afbeelding ]
En! Nog een mijlpaal! Optrekken!
[ afbeelding ]
Beetje natmaken, in model brengen en fixeren met een beetje schuim.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:45 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Cute! Gaat het vanzelf zo zitten?
Fokwet! Fokwet!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:45 schreef NicolasJoy het volgende:
Heel benieuwd wel wat ze te zeggen hebben bij het CB komende week. Sowieso commentaar op het gewicht verwacht ik. Ze heeft met 't RS-virus best een jasje uit gedaan. Zijn weer een maat luiers terug en kledingmaat terug. (Waren allebei juist over). Ze blijft ook veel spugen, dus het is nog net niet helemaal lekker.
Maar! wel twee nachten doorgeslapen (23-06) de laatste weken!
Twee nachten op 11 maanden... Ik geloof er toch nog niet zo in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fokwet! Fokwet!![]()
En ach... ze ziet er gezond en blij uit. Ene oor in, andere oor uit.
Destijds met Jip hadden ze daar veel begrip voor hoor, die was toen ook een hele lijn gezakt op de curve. Maar dat is ook weer helemaal bijgetrokken trouwens. Ze hadden toen wel aangegeven dat ik wat vaker kon komen wegen als ik wilde weten hoe het er voor stond, maar dat ik ook kon vertrouwen op hoe ie er uit zag (en wat ie naar binnen werkte).quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:45 schreef NicolasJoy het volgende:
Heel benieuwd wel wat ze te zeggen hebben bij het CB komende week. Sowieso commentaar op het gewicht verwacht ik. Ze heeft met 't RS-virus best een jasje uit gedaan. Zijn weer een maat luiers terug en kledingmaat terug. (Waren allebei juist over). Ze blijft ook veel spugen, dus het is nog net niet helemaal lekker.
Maar! wel twee nachten doorgeslapen (23-06) de laatste weken!
Brother from another motherquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:11 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou me ook niet al te druk maken, fijn dat ze wat aan de betere hand is juist
@:seven, lekker kapsel. E. Heeft dezelfde outfit en dezelfde haarkleur. Kunnen twinnen hahaha
Welkomquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef Cygne het volgende:
Ik kom aanhaken met baby F (foknaam Pluis). Althans, dat ga ik proberen.
Herkenbaar! Heb ik ook de laatste paar wekenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:44 schreef tpopml het volgende:
Nu Mickey 11 maanden is merk ik dat ik weer veel terugdenk aan de bevalling. Wat is dat toch eigenlijk retebijzonder!
Nu maar eens vooruitkijken naar een leuk verjaardagsfeestje plannen
Dat is vervelendquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:24 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby spookte van 2 tot half 6. Gaaaap
Wil ik ook graag weten! A is bijna jarig en voor zo'n kleintje weet ik het niet echt. Ik ga het niet groots vieren, we hebben sowieso niet heel veel familie. Maar welke taart, slingers etc? Geen idee nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb ik ook de laatste paar weken, komt omdat de 1e verjaardag bijna in zicht is. De video met de laatste perswee bekijk ik ook elke dag wel een keertje. Ik weet ook nog precies wat er op al die momenten door mijn hoofd schoot, en wat ik allemaal om me heem registreerde. Ik zeg op een gegeven moment auw maar ik denk dan 'hoezo auw eigenlijk, valt best mee' enzo
. En dan hoor ik mezelf zuchten, en dan weet ik nog precies hoe opgelucht ik me voelde dat het voorbij was. En ik zie ook dat ik vanaf het moment dat ik hem van de bodem van het bad optil, doodkalm ben. Alsof het al de zoveelste keer was. En ik herinner me nog precies hoe zacht en glad hij voelde en hoe mooi ik hem vond.
En het was me een in elkaar gedrukte freggle![]()
![]()
![]()
.
Wat voor plannen heb je voor Mickey's verjaardag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft vakantie en nou heb ik eindelijk wat meer tijd met baby. Als het kan slaapt ze lekker op mijn buik terwijl ik wat lees. Heerlijk.![]()
Alleen de nachten gaan niet zo lekker. Mijn man zei "het leek wel alsof ze constant geluid maakte".
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ja, langzaamaan wel!quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welkom. Hopelijk alles een beetje op de rit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |