abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:15:19 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200767518
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Leuke kiekjes en de laatste foto is super comfortabel hahaha! Waar zijn jullie en heb je nog tips voor welke spullen je het beste mee kunt nemen op vakantie? Mijn lijst wordt alsmaar langer :')

Ook geen triptrap fan hier, wij hebben een maxi cosi Minla. Bevalt zeer goed en heeft ook ligstanden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel O+
[ afbeelding ]
We zitten in Slovenië. Ik heb gewoon de alledaagse dingen meegenomen: speelgoed, slabbetjes, slaapzakken. Verder natuurlijk kleding, luiers, kunstvoeding etc. Het enige wat ik vergeten was konden we hier ook kopen (tandengel). Dus komt vast goed ^O^ Waar gaan jullie heen?

Aapie trekt veel bekijks steeds, iedereen is helemaal gek op hem omdat hij naar iedereen lacht en kletst. Hij is al “gezegend” door een paar Arabische vrouwtjes en heeft van een van deze vrouwen zelfs een tientje gekregen voor in zijn spaarpot :o O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:17:49 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_200767546
Wat een ontzettend leuke foto's MaJo, wat een gezellig blij ventje is aapie O+
disclaimer
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:15:56 #253
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_200768386
Wat schattig Majo! Fijn ook dat hij zo leuk is met vreemden :D

Wij gaan naar zuid Duitsland in de omgeving van München ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_200768959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

We zitten in Slovenië. Ik heb gewoon de alledaagse dingen meegenomen: speelgoed, slabbetjes, slaapzakken. Verder natuurlijk kleding, luiers, kunstvoeding etc. Het enige wat ik vergeten was konden we hier ook kopen (tandengel). Dus komt vast goed ^O^ Waar gaan jullie heen?

Aapie trekt veel bekijks steeds, iedereen is helemaal gek op hem omdat hij naar iedereen lacht en kletst. Hij is al “gezegend” door een paar Arabische vrouwtjes en heeft van een van deze vrouwen zelfs een tientje gekregen voor in zijn spaarpot :o O+
Wat bestaan er leuke en lieve mensen O+ Je hebt een leuk kereltje O+

Vandaag gaat A voor het eerst naar de kapper :o Ik wilde het pas doen wanneer hij 1 is, maar zijn pony hangt al haast voor zijn ogen... Ik ben benieuwd hoe het gaat! Bij zijn grote zus waren de eerste keren dikke drama, maar ze ging wel pas toen ze ouder was. Jaar of 2 geloof ik? Bij een meisje kun je langere haren wegwerken met speldjes :)

Overigens was ik de eerste keren met mijn oudste naar een speciale kinderkapper geweest, drama dus. Toen naar een normale kapper gegaan bij mij om de hoek en dat ging gelijk prima :')
pi_200769463
Kinderliedje opzetten en allemaal meezingen. :P Dat deden we bij U. met 6 maanden.

@MaJo wat een prachtige foto’s en prachtig jochie O+
Protège moi de mes désirs.
pi_200769532
Leuke foto's MaJo!

Ik vind luiers zoveel in beslag nemen, dat wij maar luiers voor 1 of 2 dagen ofzo meenemen en de rest op vakantie kopen :P Nu moet ik zeggen dat wij geen auto hebben, dus we gaan met OV naar vakantiebestemming toe (binnen NL dan, buitenlandse vakanties tot nu toe altijd met het vliegtuig, maar was dan ook wel gelijk azie) dus we proberen altijd zo min mogelijk mee te nemen zodat we ook niet zoveel te sjouwen hebben. Tot nu toe ging dat best, maar nu hebben we 2 kinderen dus dat wordt wel iets meer een uitdaging :D
pi_200770140
Wat een leuke foto's Majo! Eerste vakantie met aapie?
pi_200771075
Heerlijk @MaJo geniet er lekker van. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:18:44 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200782337
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:17 schreef SQ het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto's MaJo, wat een gezellig blij ventje is aapie O+
Hij is bijna altijd vrolijk, ik geniet ook echt van ons mannetje O+ Goud is ook wel een blij ei toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:15 schreef monsterd. het volgende:
Wat schattig Majo! Fijn ook dat hij zo leuk is met vreemden :D

Wij gaan naar zuid Duitsland in de omgeving van München ;)
Ja hij geeft echt showtjes weg af en toe, horen we allemaal oooohs en aaaaahs _O-

Oeh tof! Daar wil ik ook nog eens heen. Nu wel doorheen gereden en 1 nachtje Beieren gedaan (Würzburg) maar nog nooit in München/omgeving geweest. Veel plezier!
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat bestaan er leuke en lieve mensen O+ Je hebt een leuk kereltje O+

Vandaag gaat A voor het eerst naar de kapper :o Ik wilde het pas doen wanneer hij 1 is, maar zijn pony hangt al haast voor zijn ogen... Ik ben benieuwd hoe het gaat! Bij zijn grote zus waren de eerste keren dikke drama, maar ze ging wel pas toen ze ouder was. Jaar of 2 geloof ik? Bij een meisje kun je langere haren wegwerken met speldjes :)

Overigens was ik de eerste keren met mijn oudste naar een speciale kinderkapper geweest, drama dus. Toen naar een normale kapper gegaan bij mij om de hoek en dat ging gelijk prima :')
Je krijgt hierdoor wel vertrouwen in de mensheid hè? Gelukkig zijn er meer leuke mensen dan stomme. Helaas komen we de laatste groep ook wel tegen op vakantie :X

Hoe is het gegaan bij de kapper?
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:11 schreef arvensis het volgende:
Kinderliedje opzetten en allemaal meezingen. :P Dat deden we bij U. met 6 maanden.

@:majo wat een prachtige foto’s en prachtig jochie O+
Dank je O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Aure het volgende:
Leuke foto's MaJo!

Ik vind luiers zoveel in beslag nemen, dat wij maar luiers voor 1 of 2 dagen ofzo meenemen en de rest op vakantie kopen :P Nu moet ik zeggen dat wij geen auto hebben, dus we gaan met OV naar vakantiebestemming toe (binnen NL dan, buitenlandse vakanties tot nu toe altijd met het vliegtuig, maar was dan ook wel gelijk azie) dus we proberen altijd zo min mogelijk mee te nemen zodat we ook niet zoveel te sjouwen hebben. Tot nu toe ging dat best, maar nu hebben we 2 kinderen dus dat wordt wel iets meer een uitdaging :D
Wij zijn inderdaad met de auto dus we hebben een heel krat aan voorraad mee :D als ik met het vliegtuig zou gaan zou ik dat ook niet doen nee.

Hebben jullie nu vakantieplannen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef Mango91 het volgende:
Wat een leuke foto's Majo! Eerste vakantie met aapie?
Eerste échte vakantie. In juni zijn we een midweekje naar center Parcs geweest maar ik had toen last van mijn buik dus we zijn het park nooit af geweest :')

quote:
3s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:26 schreef PKM het volgende:
Heerlijk @:MaJo geniet er lekker van. O+
Dank je, dat doe ik zeker O+

Vandaag waren we een dagje naar Ljubljana. Ik had zijn luiertas nog helemaal nagelopen: luiers, billendoekjes, schone kleertjes, hydrofiel etc. Zelfs tandjesspul en zetpillen voor de zekerheid meegenomen. Zitten we op een terras bedenk ik dat ik helemaal geen flesjes en poeder mee heb genomen :@ 8)7 Nu zijn we niet in een derde wereldland dus bij de drogist een flesje en melk gekocht (zit hier gewoon al prefab in een kleine verpakking! Handig :s)) De speen op het flesje was alleen een rare samengeknepen soort maar dat zal wel. Nou dat zal dus niet want Aapie had geen idee wat hij ermee moest doen. Hij kauwde er een beetje op en zat ermee te spelen terwijl het melk uit zijn mond liep. Dus ik terug naar de drogist, hadden ze alleen die rare samengeknepen spenen :? Ergens in een hoek hingen nog Philips Avent spenen, wel met een normale speen maar veel groter dan Aapie gewend is (Difrax). Dus deze aangeboden en weer kauwen/ermee spelen. Gelukkig viel het kwartje na een paar keer proberen en dronk hij zijn flesje leeg *O* Ik zat wel even in de stress, ik zag ons al weer terug naar het hotel moeten :X

Trouwens bij de drogist (DM) goed ingeslagen, wat een leuke spulletjes :D bordje, kommetje, bekertje, slab, flesje en bijtring gekocht. Later ook nog ergens een outfit voor hem en bij Petit Bateau in de sale rompertjes gekocht (de enige die hij écht goed past met zijn lange dunne lijf) dus ik was wel weer goed geslaagd *O*

Deze set van bordje/schaaltje/bekertje:

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 06-08-2021 21:27:03 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 07:37:24 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200786629
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij Duitsland wonen 🥰
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200786649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Ze hebben zelfs wolletjes. 🥳
De DM is fijn, ja.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:12:33 #262
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200787479
quote:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij in Duitsland wonen 🥰
*)
pi_200789131
Wij komen langzaam ook mee posten :W
S. Is nu 19 dagen oud en doet het heel goed.
De borstvoeding loopt voor het eerst goed, zo goed zelfs dat de melk zo z'n neus uit komt door de sterke tsr :')
  Moderator zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:26:39 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200790957
quote:
Dat kan ik me voorstellen!

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 07:40 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ze hebben zelfs wolletjes. 🥳
De DM is fijn, ja.
Ik ben gisteren eens online in hun assortiment gaan neuzen en ze hebben echt veel, ook katoenen luiers bijvoorbeeld. Als ik nog een DM tegenkom dan ga ik er nog eens uitgebreid rondkijken :s) Ik ken de DM al jaren maar heb nooit babyspullen nodig gehad dus er gaat een wereld voor me open O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:12 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

*)
Nog beter :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Flav het volgende:
De borstvoeding loopt voor het eerst goed, zo goed zelfs dat de melk zo z'n neus uit komt door de sterke tsr :')
Welkom hier, fijn dat het goed gaat O+

Wil je in de OP?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:08:27 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200794636
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Flav het volgende:
Welkom :) , fijn dat de borstvoeding goed op gang komt ^O^
Resistance is futile.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:11:11 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200794705

Beste speelgoed blijft toch de slabak. Doet dienst als trommel, helm en echoot leuk als je daar keihard in schreeuwt :') .
Resistance is futile.
pi_200795606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:26 schreef MaJo het volgende:
Welkom hier, fijn dat het goed gaat O+

Wil je in de OP?
Ja hoor :)
S. Geboren op 20 juli
pi_200796305
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:49 schreef Flav het volgende:

[..]

S. Geboren op 20 juli
Gefeliciteerd nog! Mijn oudste is ook van 20 juli O+
pi_200799480
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Beste speelgoed blijft toch de slabak. Doet dienst als trommel, helm en echoot leuk als je daar keihard in schreeuwt :') .
Wat een ogen O+
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:16:26 #270
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_200800152
Zijn zulke leuke foto's geworden! :D O+ O+ En ze heeft me veel meer foto's gegeven dan geadventeerd! (Zou er 15 krijgen, maar kreeg er uiteindelijk 35!!)

O+ Hier zijn drie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:20:22 #271
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200800266
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Zijn zulke leuke foto's geworden! :D O+ O+ En ze heeft me veel meer foto's gegeven dan geadventeerd! (Zou er 15 krijgen, maar kreeg er uiteindelijk 35!!)

O+ Hier zijn drie!

SPOILER
Ah wat een boefje O+
pi_200800690
quote:

O+ Hier zijn drie!

SPOILER
O+ O+
  Moderator zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:32:10 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200802397
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dat zo heerlijk op deze leeftijd, allemaal speelgoed maar Aapie speelt het liefst met een pot vaseline of mijn mobiel. Hij wordt echt WILD als hij mijn mobiel ziet liggen en krijgt echt een tantrum als ik het bij hem weg pak :') Hij heeft al meerdere foto's en filmpjes gemaakt, hij heeft best talent (allemaal effecten erin, inzoomen enzo) _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:49 schreef Flav het volgende:

[..]

S. Geboren op 20 juli
Je staat erin ^O^

quote:

O+ Hier zijn drie!

SPOILER
Wat is het toch een scheetje O+ Ik vind hem net een elfje met die puntige oortjes O+
pi_200803577
"Dat wordt het bed omlaag zetten papa"

En! Nog een mijlpaal! Optrekken!

zondag 8 augustus 2021 @ 17:40:18 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200817363
Zwitsal baby ^O^

Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: