quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Leuke kiekjes en de laatste foto is super comfortabel hahaha! Waar zijn jullie en heb je nog tips voor welke spullen je het beste mee kunt nemen op vakantie? Mijn lijst wordt alsmaar langer![]()
Ook geen triptrap fan hier, wij hebben een maxi cosi Minla. Bevalt zeer goed en heeft ook ligstanden.We zitten in Slovenië. Ik heb gewoon de alledaagse dingen meegenomen: speelgoed, slabbetjes, slaapzakken. Verder natuurlijk kleding, luiers, kunstvoeding etc. Het enige wat ik vergeten was konden we hier ook kopen (tandengel). Dus komt vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel![]()
[ afbeelding ]Waar gaan jullie heen?
Aapie trekt veel bekijks steeds, iedereen is helemaal gek op hem omdat hij naar iedereen lacht en kletst. Hij is al “gezegend” door een paar Arabische vrouwtjes en heeft van een van deze vrouwen zelfs een tientje gekregen voor in zijn spaarpot![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat bestaan er leuke en lieve mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zitten in Slovenië. Ik heb gewoon de alledaagse dingen meegenomen: speelgoed, slabbetjes, slaapzakken. Verder natuurlijk kleding, luiers, kunstvoeding etc. Het enige wat ik vergeten was konden we hier ook kopen (tandengel). Dus komt vast goedWaar gaan jullie heen?
Aapie trekt veel bekijks steeds, iedereen is helemaal gek op hem omdat hij naar iedereen lacht en kletst. Hij is al “gezegend” door een paar Arabische vrouwtjes en heeft van een van deze vrouwen zelfs een tientje gekregen voor in zijn spaarpot![]()
Hij is bijna altijd vrolijk, ik geniet ook echt van ons mannetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:17 schreef SQ het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto's MaJo, wat een gezellig blij ventje is aapie
Ja hij geeft echt showtjes weg af en toe, horen we allemaal oooohs en aaaaahsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:15 schreef monsterd. het volgende:
Wat schattig Majo! Fijn ook dat hij zo leuk is met vreemden![]()
Wij gaan naar zuid Duitsland in de omgeving van München
Je krijgt hierdoor wel vertrouwen in de mensheid hè? Gelukkig zijn er meer leuke mensen dan stomme. Helaas komen we de laatste groep ook wel tegen op vakantiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat bestaan er leuke en lieve mensenJe hebt een leuk kereltje
![]()
Vandaag gaat A voor het eerst naar de kapperIk wilde het pas doen wanneer hij 1 is, maar zijn pony hangt al haast voor zijn ogen... Ik ben benieuwd hoe het gaat! Bij zijn grote zus waren de eerste keren dikke drama, maar ze ging wel pas toen ze ouder was. Jaar of 2 geloof ik? Bij een meisje kun je langere haren wegwerken met speldjes
Overigens was ik de eerste keren met mijn oudste naar een speciale kinderkapper geweest, drama dus. Toen naar een normale kapper gegaan bij mij om de hoek en dat ging gelijk prima![]()
Dank jequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:11 schreef arvensis het volgende:
Kinderliedje opzetten en allemaal meezingen.Dat deden we bij U. met 6 maanden.
@:majo wat een prachtige foto’s en prachtig jochie
Wij zijn inderdaad met de auto dus we hebben een heel krat aan voorraad meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Aure het volgende:
Leuke foto's MaJo!
Ik vind luiers zoveel in beslag nemen, dat wij maar luiers voor 1 of 2 dagen ofzo meenemen en de rest op vakantie kopenNu moet ik zeggen dat wij geen auto hebben, dus we gaan met OV naar vakantiebestemming toe (binnen NL dan, buitenlandse vakanties tot nu toe altijd met het vliegtuig, maar was dan ook wel gelijk azie) dus we proberen altijd zo min mogelijk mee te nemen zodat we ook niet zoveel te sjouwen hebben. Tot nu toe ging dat best, maar nu hebben we 2 kinderen dus dat wordt wel iets meer een uitdaging
Eerste échte vakantie. In juni zijn we een midweekje naar center Parcs geweest maar ik had toen last van mijn buik dus we zijn het park nooit af geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef Mango91 het volgende:
Wat een leuke foto's Majo! Eerste vakantie met aapie?
Dank je, dat doe ik zekerquote:
Ze hebben zelfs wolletjes. 🥳quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij Duitsland wonen 🥰
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij in Duitsland wonen 🥰
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij Duitsland wonen 🥰
Ik ben gisteren eens online in hun assortiment gaan neuzen en ze hebben echt veel, ook katoenen luiers bijvoorbeeld. Als ik nog een DM tegenkom dan ga ik er nog eens uitgebreid rondkijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:40 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs wolletjes. 🥳
De DM is fijn, ja.
Nog beterquote:
Welkom hier, fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Flav het volgende:
Wij komen langzaam ook mee posten![]()
S. Is nu 19 dagen oud en doet het heel goed.
De borstvoeding loopt voor het eerst goed, zo goed zelfs dat de melk zo z'n neus uit komt door de sterke tsr
Welkomquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Flav het volgende:
Wij komen langzaam ook mee posten![]()
S. Is nu 19 dagen oud en doet het heel goed.
De borstvoeding loopt voor het eerst goed, zo goed zelfs dat de melk zo z'n neus uit komt door de sterke tsr
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:26 schreef MaJo het volgende:
Welkom hier, fijn dat het goed gaat
Wil je in de OP?
Wat een ogenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speelgoed blijft toch de slabak. Doet dienst als trommel, helm en echoot leuk als je daar keihard in schreeuwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Zijn zulke leuke foto's geworden!![]()
![]()
En ze heeft me veel meer foto's gegeven dan geadventeerd! (Zou er 15 krijgen, maar kreeg er uiteindelijk 35!!)
Hier zijn drie!
Ah wat een boefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ze heeft me veel meer foto's gegeven dan geadventeerd! (Zou er 15 krijgen, maar kreeg er uiteindelijk 35!!)
Hier zijn drie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Protège moi de mes désirs.
Ik vind dat zo heerlijk op deze leeftijd, allemaal speelgoed maar Aapie speelt het liefst met een pot vaseline of mijn mobiel. Hij wordt echt WILD als hij mijn mobiel ziet liggen en krijgt echt een tantrum als ik het bij hem weg pakquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speelgoed blijft toch de slabak. Doet dienst als trommel, helm en echoot leuk als je daar keihard in schreeuwt.
Je staat erinquote:
![]()
Hier zijn drie!
Wat is het toch een scheetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem net een elfje met die puntige oortjes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |