quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Seven. het volgende:
Colin zat in zijn stoeltje vandaag. Dus ik ging nog heel even wat water voor hem pakken en toen ik me weer omdraaide stond hij bovenop zijn stoeltje.
De officiële Stokke riempjes kosten 40 euro dus ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief.
Oi!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Seven. het volgende:
Colin zat in zijn stoeltje vandaag. Dus ik ging nog heel even wat water voor hem pakken en toen ik me weer omdraaide stond hij bovenop zijn stoeltje.
De officiële Stokke riempjes kosten 40 euro dus ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief.
Jup ja, zodra ik het zichtveld verlaat hoor ik zo'n zielige jengelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef arvensis het volgende:
Dat geluid, inderdaad.Je hoort ze gelukkig wel aankomen, haha.
Zielie begint tegenwoordig ook te huilen wanneer ze ons niet kan zien. Ze moet persé óveral bij zijn. Het liefst op ooghoogte. Ze wil echt alles in de gaten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Miezziej het volgende:
Fijn Komkommerschijfje
Veel kruipende baby's lees ik![]()
Baby foto... donderdag?AdvancedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Miezziej het volgende:
Fijn Komkommerschijfje
Veel kruipende baby's lees ik![]()
Baby foto... donderdag?IIg niks wat pijn doet als het valt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dat ook jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
IIg niks wat pijn doet als het valt...
+1quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:43 schreef Aure het volgende:
Genoeg te vinden inderdaadMijn hormonen hadden destijds wel die van Stokke gekocht, maar ze doen niks bijzonders ofzo hoor
ja je bankrekening leegtrekken, dat is wat ze doen
I know... iemand een tray over toevallig?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:14 schreef SQ het volgende:
ik heb ooit eens berekend wat zo'n tripp trapp kost als je (hormonen) 'm helemaal compleet wil(len) hebben, daar word je echt niet vrolijk van hoor.zit je al snel tegen de 600 euro
heb jij die zelf niet hier verkocht ooit?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
I know... iemand een tray over toevallig?
nee, alleen de babyset. Die hadden we dubbel. En een houten babybeugel voor de oude stoelen. Die hadden we ook dubbel. Maar voor de jongste dus een nieuwe stoel (want opa en oma) en de plastic babyset die we al dubbel hadden (want gekregen ooit van m'n broer die m niet meer nodig had). Maar geen tray /langverhaalquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:19 schreef SQ het volgende:
[..]
heb jij die zelf niet hier verkocht ooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MaJo op 05-08-2021 18:07:06 ]5 - 28 februari Thailand O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door monsterd. op 06-08-2021 16:30:19 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Leuke kiekjes en de laatste foto is super comfortabel hahaha! Waar zijn jullie en heb je nog tips voor welke spullen je het beste mee kunt nemen op vakantie? Mijn lijst wordt alsmaar langer![]()
Ook geen triptrap fan hier, wij hebben een maxi cosi Minla. Bevalt zeer goed en heeft ook ligstanden.Hij zit wel lekker te chillen in zijn troon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel![]()
[ afbeelding ]
En goeie hack inderdaad! Ik vind de trip trap ook niet mooi maar ik had gewoon geen zin om uitgebreid de opties te bekijken en ik vond het wel handig dat een trip triptrap meegaat tot ze op een normale eetkamerstoel kunnen.Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |