Ik merk dat mijn man beduidend meer overwicht heeftquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:53 schreef tpopml het volgende:
@:Hilmo gefeliciteerd! Mooi gezegd, ik kan het me het wel voorstellen. Hier hopelijk nog wel een tweede. Ik zou zelf een derde ook nog wel willen, maar man weet nog niet hoe hij daar in staat. We'll see, eerst nog maar eens kijken hoe deze druif wordt![]()
Sinds kort toont hij zich zeer temperamentvolvooral als iets hem niet zint. Ik probeer nu vaak af te leiden of aan te geven dat iets niet mag, maar dat laatste maakt het alleen maar interessanter en ik word eigenlijk doodsmoe van dat ge-'nee-nee'. Hoe doen jullie dat?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:07 schreef tpopml het volgende:
@:Seven hier duikt hij richting de gordijnen - maakt oogcontact, begint een heftige tirade "nee-nee-nee" incl hoofd schudden en heen en weer gaand wijsvingertje... Om er dan keihard aan te trekken![]()
Het is gedaan met de rust!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef SQ het volgende:
Mijn baby is nog niet stout gelukkig, maar dat zal nu niet lang meer duren:
Ik zou tussen de slaapjes in een feestje doen. Hier zou dat van 11 tot 14.30 zijn. Lang genoeg voor zo'n kleintjequote:Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Aww Tink! Beterschap voor je kleintje.
Hoelaat lag ie er dan in Bien? Bubbles wordt ook rond 6:30u wakker maar die ligt er ook rond 19:00u al in.
Hier afgelopen weekend ook voor het eerst naar het zwembad geweest, ze vond het echt heerlijk. Lekker ronddobberen. Ik was bang dat het water koud zou zijn (buitenbad) maar het voelde aan als badwater. Is hier ook vrij warm en het zwembad ligt vol in de zon dus opzich wel logisch
.
Wat is trouwens een gangbare tijd voor een verjaardagsfeestje voor een 1-jarige? En wanneer gaan ze ongeveer over van 2 slaapjes per dag naar 1?
Oooh lekker zwemmenquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Hier afgelopen weekend ook voor het eerst naar het zwembad geweest, ze vond het echt heerlijk. Lekker ronddobberen. Ik was bang dat het water koud zou zijn (buitenbad) maar het voelde aan als badwater. Is hier ook vrij warm en het zwembad ligt vol in de zon dus opzich wel logisch
.
Wat is trouwens een gangbare tijd voor een verjaardagsfeestje voor een 1-jarige? En wanneer gaan ze ongeveer over van 2 slaapjes per dag naar 1?
Bedankt! Tussen de buien door kunnen we van alles doen, en anders lekker zwemmen/boekje lezen/tukken. Vooralsnog is er op de plekken waar we verblijven nog geen druppel gevallen, ondanks de verwachtingenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:47 schreef arvensis het volgende:
Beterschap, Tink. Arm poppetje.
Wat goed van Goud! Nu is niks meer veilig in huis.![]()
Heerlijk, geniet van jullie vakantie, @:Majo! Ondanks het weer.
Dat is echt briljantquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou tussen de slaapjes in een feestje doen. Hier zou dat van 11 tot 14.30 zijn. Lang genoeg voor zo'n kleintje![]()
Slaapjes is heek verschillend. Mijn oudste deed rond ze een jaar was nog maar 1 slaapje, deze doet er nog 2. En allebei nog rond de 2 uur, dua hij heeft ze echt nog nodig![]()
Tip voor de beweeglijke babies tijdens het verschonen:
[ afbeelding ]
Fantastisch idee!
Zielie werd helemaal blij van zijn gelach en jouw gejuichquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hij is echt heel sterk
Hij was ook zoooo trots op zichzelf.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:12 schreef Tink89 het volgende:
Hilmo, ik voel me net als jij... Maar toch van harte gefeliciteerd hoor!
En wat een knappe goud!
Mijn baby is ziek. Dubbele oorontsteking. Dus man en ik wisselen elkaar af. Mijn dag is al begonnen. Ik ga voor koffie en Netflix en hopelijk stopt spruit dan zo met gillen.
Ja het is een dotje toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:11 schreef Aure het volgende:
Wooow SQik vind Goud toch wel zo'n leuke baby
heerlijk hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ik denk zoiets als babyzwemmen hier in NL, dus samen met je kindje spelenderwijs watervrij worden enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:56 schreef tpopml het volgende:
@:Tink89 hopelijk gaat het een beetje beter daar! Beterschap! Wat is het geworden op Netflix?
Zwemles? @:Bienelientjee
Oh, dat vind ik zo vies he, van die zandbakken zonder deksel en dan de buurtkatten die erin pissen en dan baby's die dat eten...brrrrrt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef SQ het volgende:
Ik word ook altijd zo vrolijk van poffertje, dat lijkt me ook zo'n energiek en nieuwsgierig kind O
Eet ze niet de halve zandbak leeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |