Nee, die gaat wel naar het ziekenhuis...quote:Op zondag 18 juli 2021 16:07 schreef RipCity het volgende: Kan max niet in een nieuwe auto opnieuw starten?
inderdaad.quote:
T-car is al even afgeschafd..quote:Op zondag 18 juli 2021 16:07 schreef RipCity het volgende: Kan max niet in een nieuwe auto opnieuw starten?
Ben jij het Tom C.?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duidelijk dat Hammie Max hier geen ruimte gunde
In ieder geval net iets eerder dan HAM verwachttequote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij stuurde Verstappen gewoon te strak naar binnen.
Dit.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duidelijk dat Hammie Max hier geen ruimte gunde
Welnee johquote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij stuurde Verstappen gewoon te strak naar binnen.
mag wel werken aan de auto, maar dan moet je achteraan aansluitenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Libris het volgende:
[..]
Inderdaad, die regel mogen ze ook wel afschaffen. Niet aan de car werken tijdens red flag..
Verstappen ookquote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee joh
Hamilton had zeeën ruimte.
Max zat er voorquote:Op zondag 18 juli 2021 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
max had gas terug moeten nemen net zoals hamilton dat deed
zo'n klein tikje was het nietquote:Op zondag 18 juli 2021 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
Band meteen kapot bij een klein tikje. Wat een rommel
Meen je dit?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee joh
Hamilton had zeeën ruimte.
Klopt had ik laatst bij het buurmeisje ook. Volgens de politie zat ik fout.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Je raakt iemand van achteren dat zit je fout klaar.
Bandenstapel stuk is code roodquote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom konden ze dit niet met een safety car af?
Hij knalt iemand met 300KM met voorbedachte race uit. Dat is viesquote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die haat hier ook.
Dit is gewoon racen. Komaan. Its all in the game
Bandenstapel moet hersteld worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom konden ze dit niet met een safety car af?
Alleen is Lewis degene met schade die nu gratis gerepareerd kan worden.quote:
Wat voor straf krijgt hij in dat geval? Vind het oneerlijk dat Verstappen buiten zijn schuld niet verder kan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:09 schreef Starflyer het volgende:
Zelfde als bij Albon de vorige keren, dus 100% Hamilton's fout. Tikt het achterwiel aan.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef heywoodu het volgende:
Even kijken of er al tokkies zijn die iets roepen over FIA en Hamilton en geluk terwijl er gewoon een bandenstapel aan gort ligt en die logischerwijze gefixed wordt
Ja en het is zeker allemaal afleiding voor Corona.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hij knalt iemand met 300KM met voorbedachte race uit. Dat is vies
Feyenoord kampioenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi voor de strijd om het kampioenschap.
Voorbedachte rade nog welquote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zat er naast, dan moet je elkaar gewoon ruimte geven. Hamilton onderstuurt gewoon tegen Verstappen's wiel aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:11 schreef PS. het volgende:
[..]het gaat in elk geval wel los op Hamilton, terwijl hij er weinig aan kon doen.
Ladyshaved.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt had ik laatst bij het buurmeisje ook. Volgens de politie zat ik fout.
Geen fan van Hamilton, maar ik zie hem er echt niet voor aan om iemand bewust met 290 per uur zo'n megaklap te laten maken.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Mothzor het volgende:
Deze is echt bewust... Had zeeën ruimte en je weet dat je naar buiten glijdt daar.
Straksquote:Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hahaha wat een kneuzen hier
Zit jullie red bull petje weer te straks om jullie kop?
omdat de nederlandse ziggo commentator (en fan van max) dit zegt, is het niet gelijk de waarheid.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zat er naast, dan moet je elkaar gewoon ruimte geven. Hamilton onderstuurt gewoon tegen Verstappen's wiel aan.
Eens, maar hoort bij het spelletjequote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat Hamilton zegt is in ieder geval gelul.
Dat mag ook in de krant. Normaal zit die in Lewis z'n reet.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle is het in ieder geval niet helemaal eens met Lewis.
Hou toch opquote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als HAM wint ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef Johannes788 het volgende:
I was ahead. Flikker op.
Godver, Max maar 6 punten voorsprong na deze race
Was een flinke klap hoorquote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef Breekfast het volgende:
Max was trouwens behoorlijk aan het wankelen toen hij uit de auto was gestapt. Hersenschudding misschien?
Dat weet je niet, Hamilton kan ook nog uitvallen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef Johannes788 het volgende:
I was ahead. Flikker op.
Godver, Max maar 6 punten voorsprong na deze race
Nee, maar dat maakt niet direct dat Hamilton schuld heeft. Na een paar gezien te hebben lijkt het me een race-incident.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Ahead ben ik iig niet als je met je voorwiel tegen een achterwiel aanrijdt.
5s of 10s. Maar dat vind ik hier te weinigquote:Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat voor straf krijgt hij in dat geval? Vind het oneerlijk dat Verstappen buiten zijn schuld niet verder kan.
Uiteraard om Hamilton weer het voordeel te geven. Daar heeft hij dan weer geluk mee. Net zoals in Italië.quote:
Niet gelikedquote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou erg mooi zijn als de altijd sympathieke Hamilton hierdoor nog kampioen wordt.
1/3de van de baanbreedte is indd zeeën van ruimte.quote:
Bandenstapel repareren als de wagen weg is natuurlijkquote:
Dit is eigenlijk het enige wat je er van kan zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verstappen houdt geen moment in. Prachtige strijd.
Maar dan kan dit gewoon gebeuren.
Jepquote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet direct dat Hamilton schuld heeft. Na een paar gezien te hebben lijkt het me een race-incident.
CORRED.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Code rood. Overstromingen op Silverstone.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zit jullie red bull petje weer te straks om jullie kop?
Hij had genoeg ruimte aan de binnenkant, dus dat "he turned in on me" slaat nergens op.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie zat veel verder naar buiten dan nodig was
Hij stemt FvD.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje Verstappen, neem een snor of doe het niet, maar dit kan echt niet
Bandenstapel fixen, vrij standaard in de autosport.quote:
Hamilton koos weer eieren voor zn geld dus hield weer tijdig in.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Ahead ben ik iig niet als je met je voorwiel tegen een achterwiel aanrijdt.
Voorgedrukte formulieren liggen klaar!quote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
Max mag straks naar de politie om aangifte te doen tegen Lewis.
De zolderkamerexperts hier weten het beter.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle is het in ieder geval niet helemaal eens met Lewis.
Gast kijk jij wel?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
Wel een teringdomme inhaalpoging van Hamilton, eerst lekker door het vuil rijden en dan binnenbocht willen inhalen
Kalisperaquote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
Volgens de Griekse zender duidelijk fout van blm
Slaat echt helemaal nergens op inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
It was my linewat een clown. Hij raakt hem op rechterachter wiel
Gisteren kreeg Russell straf terwijl hij full lock naar links zat te sturen. Ben benieuwd.
Gebbetje omdat ik wist dat jij hier nu was.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij verliest momenteel al mijn respect.
Maar dan is het toch heel aantrekkelijk om zoiets te doen. Ben je in één keer je belangrijkste concurrent kwijt en die 10 seconden haal je wel weer in bij die mindere goden.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5s of 10s. Maar dat vind ik hier te weinig
Racist!quote:Op zondag 18 juli 2021 16:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ham zat geen enkel moment voor Max.
[ afbeelding ]
En Verstappen ook.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Evenstar het volgende:
Coronel heeft hier gelijk.
Er is gewoon heel veel ruimte aan de binnenkant, Lewis had dit kunnen voorkomen.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Mansjester het volgende:
Coronel vindt het een fout van Hamilton. Je verwacht het niet
Lijkt dit topic wel qua vooringenomenheid.
op het vuil en er achter , niet remmen is doelbewuste actiequote:
Coronel is een actquote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Mansjester het volgende:
Echt hoor, het woord nuance kennen ze hier nietquote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Mansjester het volgende:
De FA heeft gesproken.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn neutrale mening is dat VER voor HAM stond en HAM verder naar binnen kon sturen of remmen.
Ergo; DSQ HAM
Ja, dat is een goed verhaal. Wel mee eens. Nou ja, dan krijgt ie 10 seconden en klaar. Daar schiet niemand wat mee op.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Mothzor het volgende:
Kijk, Button zegt precies wat ik zeg. Lewis zat veel te ver van de apex
Hamilton onderstuurde naar buiten. Hij liftte niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hamilton koos weer eieren voor zn geld dus hield weer tijdig in.
Verstappen niet.
Ja dan kom je erachter terwijl je er dik naast zat
Hamilton met raketwerper voor de deur vd studioquote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
Aanslag op Verstappen.
Morgen zal RTL Boulevard VOLLEDIG in het teken staan van Verstappen zonder reclame.
Maar Lewis wilde dit helemaal niet voorkomenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef Evenstar het volgende:
Coronel heeft hier gelijk.
Er is gewoon heel veel ruimte aan de binnenkant, Lewis had dit kunnen voorkomen.
Ik zou de koppen van de FOK!kers hier wel willen zienquote:Op zondag 18 juli 2021 16:17 schreef Coco het volgende:
Ik wil die zure koppen in de studio zien als Hamiltion heer mee wegkomt.
Verstappen zat ervoor. Hamilton zat er niet ver genoeg naast om de lijn te houden.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:17 schreef Remco2021 het volgende:
Hamilton doet niks geks, hij rijd de lijn en Verstappen wel er buitenom wat niet kan.........................
Dit wordt 100% een race incident zonder straf.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:17 schreef Coco het volgende:
Ik wil die zure koppen in de studio zien als Hamiltion heer mee wegkomt.
Klopt, dit is al de zoveelste keer dat Hamilton contact maakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:17 schreef VacaLoca het volgende:
Lewis kan echt niet racen. Gewoon echt niet. Dat zie je elke keer weer als ie auto's om zich heen heeft. Weet niet of ie er het talent er überhaupt niet voor heeft of dat ie het verleerd is na jaren eenzaam aan kop, maar je bent never nooit de GOAT in een raceklasse als je de essentie er van niet kan.
Ik stond daar ook, vlak voordat die camera kwam.quote:
wiJ ziJn vIndeN dE sPorT oOk bOeiENd hiha hoquote:Op zondag 18 juli 2021 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vreselijk topic dit zeg.
Termen als aanslag.
Zonder Verstappen kijken die dus geen meter F1 meer. Ook nooit eerder gedaan.
Likes archief staat uit.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
Mooi dat de FOK! server zelfs dit prima aankan nu
En terecht.quote:
Klap in het gezicht van Max-fans!quote:Op zondag 18 juli 2021 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vreselijk topic dit zeg.
Termen als aanslag.
Zonder Verstappen kijken die dus geen meter F1 meer. Ook nooit eerder gedaan.
Terecht. Levensgevaarlijk dit.quote:
zo moe van die man. Die slaapt gewoon onder een max dekbed.quote:
Brundle weet het niet?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef -XOR- het volgende:
Op Sky zijn ze trouwens bang dat het HAM's fout is.
Zelfs met 15 seconden straf wint hij.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ham een straf krijgt wint ie alsnog. Zou het wat uitmaken?
Ja, en terecht.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit wordt 100% een race incident zonder straf.
ButtonGoatquote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Reactie Button, oftewel grotere expert dan velen hier:
I feel that Max gave Lewis the room through there, but it's so difficult when you're on the inside.
"I don't think Lewis hit the apex and that's why he hit the rear end of Max.
"There's a possibility he'll get a penalty.
Als ie nu straf krijgt en naar achteren zakt, kan ie meteen de andere Red Bull er ook nog af rammen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ham een straf krijgt wint ie alsnog. Zou het wat uitmaken?
Afvlaggen Hamilton. Straf. Viezerik Hamiltonquote:Op zondag 18 juli 2021 16:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ham zat geen enkel moment voor Max.
[ afbeelding ]
Okquote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef Sfancta het volgende:
HAM ontslagen bij Merc hoor ik uit bronnen
Met 6WK punten voorsprong nog maarquote:Op zondag 18 juli 2021 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk niet te veel lichamelijk ongemak en weer volle bak in Hongarije over 2 weken.
FOK!ken op een feestjequote:Op zondag 18 juli 2021 16:20 schreef nils7 het volgende:
Wat zegt de FIA?
Zit op een feestje en ken t niet verstaan hahaha
Maakt geen ster uit want Hamilton kan door en Max niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:19 schreef -XOR- het volgende:
Op Sky zijn ze trouwens bang dat het HAM's fout is.
Zorgen dat je geen onderstuur krijgt of sturen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:21 schreef hjansen82 het volgende:
Dit was geen opzet van Lewis. Lewis kreeg onderstuur bij het ingaan van deze bocht.
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:20 schreef nils7 het volgende:
Wat zegt de FIA?
Zit op een feestje en ken t niet verstaan hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |