quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als hij zo door de kelder heen hopt met z'n smekende zaadvragende oogjes
Ik maak spaghettiquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
vanavond maar soep maken. dat eet die kleine tenminste ook als hij ziek is
Soep wordt hij ook blij van gelukkig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak spaghetti
Worden zegger altijd blij van
Maar als je ziek bent is soep 👍👍👍
yup.quote:
Prima hier!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soep wordt hij ook blij van gelukkig.
[..]
yup.
Hoe is met mevrouw tot en kleine tot
ja denk het wel. hij was wat aan het hoesten maar is vandaag al vier keer naar de wc geweest om te poepen en hij heeft net uit zichzelf geslapen op de bank.quote:
Hmmmmz, niet tof.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja denk het wel. hij was wat aan het hoesten maar is vandaag al vier keer naar de wc geweest om te poepen en hij heeft net uit zichzelf geslapen op de bank.
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, niet tof.
Al laten testen, of ga je er van uit dat het geen chinees verkoudheidje is?
Sowieso heeft het immuunsysteem bij vee mensen wel te lijden gehad het afgelopen jaar. Ik denk dat veel mensen nu sowieso wel gevoeliger zijn voor griep, verkoudheid, voeding enz.
Precies!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.
Zit hij al op school? Dan is het ook vaak op aan het eind van het jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.
Ja hij is 6. Hij zou vandaag doorschuifdag hebben waar ze wennen aan de klas van volgend jaar dus wel jammer dat dat niet door gingquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit hij al op school? Dan is het ook vaak op aan het eind van het jaar
En voor deze hoef je geen opstel te schrijvenquote:
Van wat er in het keldertje gebeurt, blijft in het keldertje?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
En voor deze hoef je geen opstel te schrijven
Geen idee. KPD kan je zo toegang voor vragen maar voor het keldertje moet je een hele motivatie schrijvenquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Van wat er in het keldertje gebeurt, blijft in het keldertje?
Ff al je fetisjes aan Danny uitleggen enzo!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. KPD kan je zo toegang voor vragen maar voor het keldertje moet je een hele motivatie schrijven
Jaaa leuk !quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff al je fetisjes aan Danny uitleggen enzo!
Volgens mij gaat Yvonne er over maar ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff al je fetisjes aan Danny uitleggen enzo!
Maar jij had daar wel willen neuzen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Yvonne er over maar ja.
Ja hoor.quote:
Misschien dat er in [VIV] nog wat te neuken valt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
![]()
Misschien dat daar nog wel een beetje leven is. KPD is dood
Ik had me al aangeboden in zo'n topicquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat er in [VIV] nog wat te neuken valt?
Met een beetje mazzel wel maar Grey's moet nog even overleggen thuisquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had me al aangeboden in zo'n topic
[..]
Met een beetje mazzel wel maar Grey's moet nog even overleggen thuis
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:13 schreef dud0r het volgende:
VF / Hoeveel FOK!ers/sters heb jij al verslonden?
Dit topic @:tot
Weet ik. @Anneloos gaat helemaal los op jequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
@:dud0r rustig aan, ik heb maar 1 domme he
Echt hequote:
Als je je boxen niet verkocht had kon je terug blazenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:17 schreef ToT het volgende:
Buurman heeft Joe Cocker weer eens tyfushard aan staan...
Oh maar ik heb nu sterkere hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je je boxen niet verkocht had kon je terug blazen
Zet dan ff terror op ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar ik heb nu sterkere hoor!
2X 200 watt bij 8 ohm!
gaat dat hard?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar ik heb nu sterkere hoor!
2X 200 watt bij 8 ohm!
Dan zou ik eerder extreme metal doen, maar ik kan verder wel redelijk met die vent opschieten. Overdag maakt het me meestal vrij weinig uit hoe hard zijn muziek staat.quote:
Vond die andere die je had wel mooierquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ideale foto, maar ff voor een indruk.
(Voorversterker is subtiel achter de bloemen verstopt.)
Volgens mij die b&oquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die grote JBL's, of die dunne Bang&Olufsen?
Ja zat een telefoongeluidje in, zelfs mijn vrouw zei dat!quote:
Ja dat zei je toen al. Ze zagen er wel mooi uit. Maar het geluid is belangrijkerquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zat een telefoongeluidje in, zelfs mijn vrouw zei dat!
De hoogste tonen waren geweldig goed, niet normaal gewoon, maar daar zat zo veel nadruk op dat het pijn deed aan mijn oren en de midrange en bas was weer kut.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zei je toen al. Ze zagen er wel mooi uit. Maar het geluid is belangrijker
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Als jullie klaar zit met de speakers hoor ik het wel
Bijna Grey bijna.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Als jullie klaar zit met de speakers hoor ik het wel
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
Zou ik in dagbagger posten als ik een Viva chick was
Ik denk dat ik binnenkort maar eens met 2 van die tafel speakers begin. Moet nog een platenspeler kopen voor het vinyl dat ik heb liggen. Heb zo'n goedkoop ding maar ben bang dat het m'n platen sloopt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
Deze hebben erg goede treble (wel wat minder dan de B&O's, maar ZEKER echt goed!), de midrange is fatsoenlijk en de bas is ook echt niet verkeerd, maar ik denk wel dat ik 2 subwoofers er bij zou willen.
Ach de Viva Chicks doen net of ze lief zijn..quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik denk niet dat dat Viva-subforum echt een serieuze hit gaat worden; toch wel heel ander volk, ondanks dat ze deels dezelfde subfora hadden. (Kreeg ik een tijdje geleden nog van iemand een tik over de vingers om; ik had het over pittige korte kapsels bij Viva.)
Boekenplank-speakers bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens met 2 van die tafel speakers begin. Moet nog een platenspeler kopen voor het vinyl dat ik heb liggen. Heb zo'n goedkoop ding maar ben bang dat het m'n platen sloopt.
Ja dat bedoel ik. Zat naar Edifier r1700 te kijken. Het hoeft allemaal niet top end te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Boekenplank-speakers bedoel je?
Ik heb hier nog 2 erg goeie waar ik niks mee doe; Wharfedale Diamond 220.
Edifiers heb ik in het verleden wel gehad, weet het modelnummer niet meer, maar die hadden echt overdreven veel bas voor van die kleine boekenplankdingetjes. Zelfs me de bas helemaal teruggedraaid was het nog veel te extreem. (Actieve speakers met ingebouwde versterkertjes, voor de pc dus vooral.)quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zat naar Edifier r1700 te kijken. Het hoeft allemaal niet top end te zijn.
Zal eens wat opzoeken over die wharfedale
De platenspeler die ik wil heeft een voorversterker er in als ik me niet vergis. Zou dat genoeg zijn of moet er dan nog een versterker tussenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Edifiers heb ik in het verleden wel gehad, weet het modelnummer niet meer, maar die hadden echt overdreven veel bas voor van die kleine boekenplankdingetjes. Zelfs me de bas helemaal teruggedraaid was het nog veel te extreem. (Actieve speakers met ingebouwde versterkertjes, voor de pc dus vooral.)
Ik hou wel van bas, maar dit sloeg nergens meer op. Verder schijnt het wel een erg goed merk te zijn.
Die Wharfedales zijn niet actief, dus heb je er een versterker bij nodig. Maar ze zijn heel gangbaar en op Marktplaats zie je er ook genoeg van staan.
Dan heb je als het goed is nog wel een eindversterker nodig (hoeft dan misschien niet meer specifiek met een phono-ingang, denk ik?), of idd actieve Edifier speakers die voor een pc bedoeld zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
De platenspeler die ik wil heeft een voorversterker er in als ik me niet vergis. Zou dat genoeg zijn of moet er dan nog een versterker tussen
Oh jammie!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een mannetje naast me spek te eten.
Smakelijk MiniToT!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een mannetje naast me spek te eten.
Missie is niet helemaal geslaagd.quote:
Ha ha, ach als ie maar wat gezonds binnen krijgt toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Missie is niet helemaal geslaagd.Hij heeft er wel wat van gegeten, maar niet veel.
Zit wel de hele dag drinkyoghurt als een malle naar binnen te werken!
Ja en da's nou net het probleem!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, ach als ie maar wat gezonds binnen krijgt toch?
Drinkyoghurt is ook wel gezond toch? Ach over een aantal jaar eet ie midden in de nacht je hele voorraadkast leegquote:
En dan meurt hij al naar dood geslagen bier, velen alcohol en nog velen meet kebab met 6 flesjes knoflook sausquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Drinkyoghurt is ook wel gezond toch? Ach over een aantal jaar eet ie midden in de nacht je hele voorraadkast leeg
Ik was even wandelen met de kleine buiten. Krijgt hij tenminste wat frisse lucht. En nu aan het koken.quote:
Schei uit over kebab!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan meurt hij al naar dood geslagen bier, velen alcohol en nog velen meet kebab met 6 flesjes knoflook saus
Je kan het ze niet vroeg genoeg lerenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan meurt hij al naar dood geslagen bier, velen alcohol en nog velen meet kebab met 6 flesjes knoflook saus
Heel goed!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was even wandelen met de kleine buiten. Krijgt hij tenminste wat frisse lucht. En nu aan het koken.
Ja drinkyoghurt is idd gezond, maar hij heeft er vandaag (naast zijn 1/3e liter gebruikelijke pap) zeker een liter van gedronken en heeft amper gegeten!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Drinkyoghurt is ook wel gezond toch? Ach over een aantal jaar eet ie midden in de nacht je hele voorraadkast leeg
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kan het ze niet vroeg genoeg leren![]()
Lolquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]Hij probeert al vaak zat mijn wijntjes en speciaalbiertjes te drinken, naast m'n koffie!
Ja het vult wel natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drinkyoghurt is idd gezond, maar hij heeft er vandaag (naast zijn 1/3e liter gebruikelijke pap) zeker een liter van gedronken en heeft amper gegeten!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drinkyoghurt is idd gezond, maar hij heeft er vandaag (naast zijn 1/3e liter gebruikelijke pap) zeker een liter van gedronken en heeft amper gegeten!
Ja ach, voor 2/3e van zijn leven is hij sowieso een moeilijke eter!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lol
[..]
Ja het vult wel natuurlijk
[..]
En daarna haalt ie het weer inquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, voor 2/3e van zijn leven is hij sowieso een moeilijke eter!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En daarna haalt ie het weer in
Zoete aardappel pindasoepquote:
Hoe oud zijn jouw kinders?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
Spaghetti
Want dat vinden de kids lekker
Ja wil ik ook weer eens maken op mijn manier, maar mevrouw ToT is daar nooit zo dol op.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
Spaghetti
Want dat vinden de kids lekker
Gezelligquote:
Gaat hier nu best hardquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hier ook regen
Maar gelukkig niet zoals in Limburg wat een drama zeg
Oh dan is het ook daar snel veel waterquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat hier nu best hard
En aangezien ik dichtbij de IJssel woon die al vol is gelopen door al het water uit Limburg
En dan is je man net zo oud als ik benquote:
Kurkdroog hier.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Het komt hier nu echt met bakken naar beneden![]()
![]()
Jaquote:
Ach, we zullen maar zeggen dat je compenseert voor je Limburgse medemensquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is je man net zo oud als ik ben
Jullie waren er vroeg bij dan.
[..]
Kurkdroog hier.
Komt @:derrabbit zo weer met een grap over
[..]
Ja
nou dankzij julliequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, we zullen maar zeggen dat je compenseert voor je Limburgse medemens
Dud0rquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is je man net zo oud als ik ben
Jullie waren er vroeg bij dan.
[..]
Kurkdroog hier.
Komt @:derrabbit zo weer met een grap over
[..]
Ja
Ik heb al van familie gehoord dat er meerdere rivieren en beekjes daar dusdanig zijn uitgelopen dat sommige dorpen al helemaal ingesloten zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dankzij jullie
is de ijssel al helemaal vol
en gaat hij er over vannacht
gelukkig geen natte voeten hier
37quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dud0r![]()
![]()
Jij bent toch nog niet zo oud?
bij jou wel alles droog?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al van familie gehoord dat er meerdere rivieren en beekjes daar dusdanig zijn uitgelopen dat sommige dorpen al helemaal ingesloten zijn
even nietquote:
Zolang dat nummer maar boven de 18 isquote:
quote:
Oke oke snap ik!quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
even niet
ben beetje boos
maar niet op jou Moon![]()
![]()
weer een droom in duigenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang dat nummer maar boven de 18 is
[..]![]()
Ik dacht dat je jonger was
voor nu even Dudor gezelschap houdenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oke oke snap ik!
Wel terug komen hoor
Arme @dud0rquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor nu even Dudor gezelschap houden
anders issie helemaal alleen
Kom ik dan zo over als 25 jarigequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang dat nummer maar boven de 18 is
[..]![]()
Ik dacht dat je jonger was
Nee hoor. Maakt mij niet uit hoe oud iemand is hoor.quote:
Wij hebben het hele dag droog gehad, maar de Maas is wel al stukkies voller dan gister.quote:
gaat hier ook bizar hardquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben het hele dag droog gehad, maar de Maas is wel al stukkies voller dan gister.
Neuh dat ook niet maar dacht begin 30quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kom ik dan zo over als 25 jarige
Ik had ook niet anders verwacht, gister waren in Limburg volgens vrienden en familie verdubbelt in volume en die komen allemaal uit in de Maas.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat hier ook bizar hard
en wij hebben echt de afgelopen dagen bijna niets gehad
Weet ik lieverdquote:
Daar loopt ook een riviertje dat uitkomt in de Maas die nu zeker 4 tot 6 keer zoveel volume moet hebben om überhaupt te overstromenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar loopt ook een riviertje dat uitkomt in de Maas die nu zeker 4 tot 6 keer zoveel volume moet hebben om überhaupt te overstromen
Dat wil je echt niet mee maken en wat een schade enzquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef dud0r het volgende:
Ik zou toch heel erg verdrietig worden als dat bij m'n huis gebeurde
politici vallen nu al over elkaar om te zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet mee maken en wat een schade enz
Mogen ze wel een actie opzetten om geld in te zamelen
Pff gaan ze daar nu echt ruzie om maken man³quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
politici vallen nu al over elkaar om te zeggen
kijk
dit is wat er gebeurt met ons klimaat
Door Simpelveld zelf een beekje met een gemiddelde hoogte van 3 meter en vervoert bij zware regen max 50/60 cm aan waterquote:
RIP dud0rs BDSM kelderquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef dud0r het volgende:
Ik zou toch heel erg verdrietig worden als dat bij m'n huis gebeurde
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door Simpelveld zelf een beekje met een gemiddelde hoogte van 3 meter en vervoert bij zware regen max 50/60 cm aan water
jepquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff gaan ze daar nu echt ruzie om maken man³
En gaan ze met hun dikke dienstwagen weer naar huis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
politici vallen nu al over elkaar om te zeggen
kijk
dit is wat er gebeurt met ons klimaat
Verdrinken al die sletjes.quote:
Het kan ook welquote:
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gaan ze met hun dikke dienstwagen weer naar huis.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:43 schreef dud0r het volgende:
En met al dat water kunnen we straks mensen in de kelder waterboarden
Een bepaalde boskabouter die ook weerman is?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet nog wel een paar kandidaten hiervoor
dommigheid is niks aan te doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bepaalde boskabouter die ook weerman is?
Zet ze maar in de rijquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet nog wel een paar kandidaten hiervoor
Ik verstop me voor muisquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Allemaal Limburgers die op hun zolderkamer dekking zoeken nu![]()
Is ze weer hitsigquote:
Maar vandaag heb ik al genoeg sletjes een beurt gegeven.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar vandaag heb ik al genoeg sletjes een beurt gegeven.
quote:
Dat kan inderdaad heel vermoeiend zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar vandaag heb ik al genoeg sletjes een beurt gegeven.
Luister je ook darkravert?quote:
Heb het ook pas net opgezet. Niet zoveel bijzonders maar wel prima op de achtergrondquote:
ben voor de verandering tv aan het kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook pas net opgezet. Niet zoveel bijzonders maar wel prima op de achtergrond
je was dichtbij Raf dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef engine het volgende:
Ik was vandaag in de ApenheulWas wel geinig weer die gekke aapjes.
Is er wat op dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben voor de verandering tv aan het kijken
Ohja niet eens aan gedacht. Was wel in de buurt jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was dichtbij Raf dus
en bij mij in de buurt![]()
eh neequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Is er wat op dan?
[..]
Ohja niet eens aan gedacht. Was wel in de buurt ja
In m'n uppiequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
eigenlijk alleen maar bagger programmas
![]()
![]()
![]()
met wie ben je geweest dan Engie
aaaahquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
In m'n uppie![]()
Maar m'n broertje woont in Apeldoorn dus ben daarna ook bij hem geweest.
Hij woonde hiervoor in Eindhoven. Dan is Apeldoorn mooier hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah
in het prachtige apeldoorn
zonder grap vind apeldoorn echt niks aan
Apenheul is echt leuk om lekker doorheen te sjokken
zeker als het niet te druk is
dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hij woonde hiervoor in Eindhoven. Dan is Apeldoorn mooier hoor
Ja Apenheul was echt leuk om even doorheen te lopen. Was na 2 uur ook weer buiten.
En ik was de enige die geen irritante kinderen bij had om in de gaten te houden dus ik heb alle aapjes wel gezien
Nee midden in de stadquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
met kids naar de apenheul is geen zak aan![]()
![]()
![]()
woont hij in het bosrijke gedeelte van apeldoorn?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee midden in de stadmaar hij vertelde wel dat er een mooi bosrijk gebied was
![]()
Maar ze blijven daar ook maar twee jaar tot z'n vriendin klaar is met haar opleiding. Ik vond het er best gezellig uitzien toen ik een rondje door de stad liep
aaah ok.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee midden in de stadmaar hij vertelde wel dat er een mooi bosrijk gebied was
![]()
Maar ze blijven daar ook maar twee jaar tot z'n vriendin klaar is met haar opleiding. Ik vond het er best gezellig uitzien toen ik een rondje door de stad liep
Oh ja dat geloof ik welquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
aaah ok.
er zijn gewoon mooiere steden
zutphen of deventer bijvoorbeeld
veel meer oude details
als je een keer in zutphen bent moet je het zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik wel![]()
Maar ken allebei niet.
Nou kom ik daar niet wekelijks maar ik zal het onthouden. Prima planquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een keer in zutphen bent moet je het zeggen
dan doen we een kopje koffie
is dark nog een beetje op de nostalgische toer of?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nou kom ik daar niet wekelijks maar ik zal het onthouden. Prima plan
ik ben ook wat minder aan het opletten vanavond...beetje early nou...het is niet zo bijzonder vandaag.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dark nog een beetje op de nostalgische toer of?
aah morgen weer een dark dagquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
ik ben ook wat minder aan het opletten vanavond...beetje early nou...het is niet zo bijzonder vandaag.
Ja donderdag is meestal leukerquote:
vorige week was wel echt topquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja donderdag is meestal leukermeer hardcore. En volgende week weer een gast verteld hij net
Ja dat was één van de beterequote:
Beetje slechte nacht gehad. Maar verder een rustige dag vandaagquote:
Oh dat is minderquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje slechte nacht gehad. Maar verder een rustige dag vandaag
Yup. En afwachten tot een vriend van me z'n coronatest terug krijgt. Heb maandag met hem staan ouwehoeren, wel op afstand, maar hij had gisteren klachten en kreeg te horen dat hij zaterdag met 2 mensen in contact is geweest die positief getest zijn .quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
Lekker kalm aan doen !
Oei! Succes dan. Laat even weten !quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. En afwachten tot een vriend van me z'n coronatest terug krijgt. Heb maandag met hem staan ouwehoeren, wel op afstand, maar hij had gisteren klachten en kreeg te horen dat hij zaterdag met 2 mensen in contact is geweest die positief getest zijn .
Zal ik doen. Bedacht me net dat ik nog thuistesten heb liggen dus die zo maar even in m'n neus rammen om te kijken wat die zegt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oei! Succes dan. Laat even weten !
Did you climb down the droonpoop?quote:
Totquote:
Hij voelt zich beter dan gisteren. Hoest nog wel redelijk.quote:
Jah, gelukkig niet heel extreem; vannacht flink zitten nekken en ik heb het gevoel dat ik later vandaag wel een paar keer op de pot moet zitten, maar ik heb het wel erger meegemaakt.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik doen. Bedacht me net dat ik nog thuistesten heb liggen dus die zo maar even in m'n neus rammen om te kijken wat die zegt.
[..]
Did you climb down the droonpoop?
[..]
Tot
[..]
Hij voelt zich beter dan gisteren. Hoest nog wel redelijk.
It is me Michellequote:Op donderdag 15 juli 2021 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik doen. Bedacht me net dat ik nog thuistesten heb liggen dus die zo maar even in m'n neus rammen om te kijken wat die zegt.
[..]
Did you climb down the droonpoop?
[..]
Tot
[..]
Hij voelt zich beter dan gisteren. Hoest nog wel redelijk.
Met vlees wel uitkijken en zeker met kipquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, gelukkig niet heel extreem; vannacht flink zitten nekken en ik heb het gevoel dat ik later vandaag wel een paar keer op de pot moet zitten, maar ik heb het wel erger meegemaakt.
Is alleen wel erger dan van die matige kebab van laatst.
Gezellig❤quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja even geen zin om daar te posten, dus dan maar hier en in 40+
quote:
Ja het sfeertje is de laatste tijd wel flink anders, helaas.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja even geen zin om daar te posten, dus dan maar hier en in 40+
Ja toch, maken we hier gewoon een feestjequote:
Absoluut dat kunnen we als de bestequote:Op donderdag 15 juli 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch, maken we hier gewoon een feestje
Helaas wel ja, ging ook té lang weer goed dus tjaquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
[..]
Ja het sfeertje is de laatste tijd wel flink anders, helaas.
En hier is het gezellig!
DIT!!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
Even een shout out naar onze locked up vriend
@:FreshFruit we missen je🎉🎉🎉
Komt die ook? 🥳🥳🥳quote:
Die ligt nog te slapen, is moe van het spammenquote:
Heeft hij vannacht gespamt??quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die ligt nog te slapen, is moe van het spammen
Zijquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, hij is van de Duyvis, en als er hier nou een fuif is moet hij natuurlijk wel komen!
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #10931] kaap
Volgens mij had ie een botje aan staanquote:
Wauwquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #10931] kaap
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een botje aan staan
Jij ook nog je botjes droog weten te houden?quote:
Jepquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook nog je botjes droog weten te houden?
Maar na vandaag wordt het weer beter!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
IJssel is net buiten haar oevers
Maar dat is het ook
Wel bagger weer
Wind en miezer bleghhh
Had je eerder moeten doenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na vandaag wordt het weer beter!
We zitten er over te denken de jacuzzi eindelijk een keer op te gaan zetten.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had je eerder moeten doen
Gratis water🤣🤣🤣
Hier bij de buurtkinderen is de zwembad juist leeggegooid vanwege het regenwater; het werd er groen door.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
Zwembad zit nokkie vol..
Dankzij de regen..
zat natuurlijk wel water in
@Borrelnootje00 moet je hebbenquote:
Hier is hij iets groter denk ik.. en er zit een pomp met filter en alles opquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier bij de buurtkinderen is de zwembad juist leeggegooid vanwege het regenwater; het werd er groen door.
Dit ding is ook achterlijk groot, en idd ook met pomp.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is hij iets groter denk ik.. en er zit een pomp met filter en alles op
Plus hij zit in de grond
Dan doen ze iets niet goedquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ding is ook achterlijk groot, en idd ook met pomp.
Geen idee, ze doen er in ieder geval wel chloor in.quote:
Steek je ze wel waar ze moeten??quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:30 schreef dud0r het volgende:
Die zelftesten zijn wel vervelend zeg. Bij de GGD is het fijner
Mijn hoekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |