quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als hij zo door de kelder heen hopt met z'n smekende zaadvragende oogjes
Ik maak spaghettiquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
vanavond maar soep maken. dat eet die kleine tenminste ook als hij ziek is
Soep wordt hij ook blij van gelukkig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak spaghetti
Worden zegger altijd blij van
Maar als je ziek bent is soep 👍👍👍
yup.quote:
Prima hier!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soep wordt hij ook blij van gelukkig.
[..]
yup.
Hoe is met mevrouw tot en kleine tot
ja denk het wel. hij was wat aan het hoesten maar is vandaag al vier keer naar de wc geweest om te poepen en hij heeft net uit zichzelf geslapen op de bank.quote:
Hmmmmz, niet tof.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja denk het wel. hij was wat aan het hoesten maar is vandaag al vier keer naar de wc geweest om te poepen en hij heeft net uit zichzelf geslapen op de bank.
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, niet tof.
Al laten testen, of ga je er van uit dat het geen chinees verkoudheidje is?
Sowieso heeft het immuunsysteem bij vee mensen wel te lijden gehad het afgelopen jaar. Ik denk dat veel mensen nu sowieso wel gevoeliger zijn voor griep, verkoudheid, voeding enz.
Precies!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.
Zit hij al op school? Dan is het ook vaak op aan het eind van het jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.
Ja hij is 6. Hij zou vandaag doorschuifdag hebben waar ze wennen aan de klas van volgend jaar dus wel jammer dat dat niet door gingquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit hij al op school? Dan is het ook vaak op aan het eind van het jaar
En voor deze hoef je geen opstel te schrijvenquote:
Van wat er in het keldertje gebeurt, blijft in het keldertje?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
En voor deze hoef je geen opstel te schrijven
Geen idee. KPD kan je zo toegang voor vragen maar voor het keldertje moet je een hele motivatie schrijvenquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Van wat er in het keldertje gebeurt, blijft in het keldertje?
Ff al je fetisjes aan Danny uitleggen enzo!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. KPD kan je zo toegang voor vragen maar voor het keldertje moet je een hele motivatie schrijven
Jaaa leuk !quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff al je fetisjes aan Danny uitleggen enzo!
Volgens mij gaat Yvonne er over maar ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff al je fetisjes aan Danny uitleggen enzo!
Maar jij had daar wel willen neuzen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Yvonne er over maar ja.
Ja hoor.quote:
Misschien dat er in [VIV] nog wat te neuken valt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
![]()
Misschien dat daar nog wel een beetje leven is. KPD is dood
Ik had me al aangeboden in zo'n topicquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat er in [VIV] nog wat te neuken valt?
Met een beetje mazzel wel maar Grey's moet nog even overleggen thuisquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had me al aangeboden in zo'n topic
[..]
Met een beetje mazzel wel maar Grey's moet nog even overleggen thuis
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:13 schreef dud0r het volgende:
VF / Hoeveel FOK!ers/sters heb jij al verslonden?
Dit topic @:tot
Weet ik. @Anneloos gaat helemaal los op jequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
@:dud0r rustig aan, ik heb maar 1 domme he
Echt hequote:
Als je je boxen niet verkocht had kon je terug blazenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:17 schreef ToT het volgende:
Buurman heeft Joe Cocker weer eens tyfushard aan staan...
Oh maar ik heb nu sterkere hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je je boxen niet verkocht had kon je terug blazen
Zet dan ff terror op ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar ik heb nu sterkere hoor!
2X 200 watt bij 8 ohm!
gaat dat hard?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar ik heb nu sterkere hoor!
2X 200 watt bij 8 ohm!
Dan zou ik eerder extreme metal doen, maar ik kan verder wel redelijk met die vent opschieten. Overdag maakt het me meestal vrij weinig uit hoe hard zijn muziek staat.quote:
Vond die andere die je had wel mooierquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ideale foto, maar ff voor een indruk.
(Voorversterker is subtiel achter de bloemen verstopt.)
Volgens mij die b&oquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die grote JBL's, of die dunne Bang&Olufsen?
Ja zat een telefoongeluidje in, zelfs mijn vrouw zei dat!quote:
Ja dat zei je toen al. Ze zagen er wel mooi uit. Maar het geluid is belangrijkerquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zat een telefoongeluidje in, zelfs mijn vrouw zei dat!
De hoogste tonen waren geweldig goed, niet normaal gewoon, maar daar zat zo veel nadruk op dat het pijn deed aan mijn oren en de midrange en bas was weer kut.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zei je toen al. Ze zagen er wel mooi uit. Maar het geluid is belangrijker
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Als jullie klaar zit met de speakers hoor ik het wel
Bijna Grey bijna.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Als jullie klaar zit met de speakers hoor ik het wel
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef greysbones het volgende:
Zou ik in dagbagger posten als ik een Viva chick was
Ik denk dat ik binnenkort maar eens met 2 van die tafel speakers begin. Moet nog een platenspeler kopen voor het vinyl dat ik heb liggen. Heb zo'n goedkoop ding maar ben bang dat het m'n platen sloopt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
Deze hebben erg goede treble (wel wat minder dan de B&O's, maar ZEKER echt goed!), de midrange is fatsoenlijk en de bas is ook echt niet verkeerd, maar ik denk wel dat ik 2 subwoofers er bij zou willen.
Ach de Viva Chicks doen net of ze lief zijn..quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik denk niet dat dat Viva-subforum echt een serieuze hit gaat worden; toch wel heel ander volk, ondanks dat ze deels dezelfde subfora hadden. (Kreeg ik een tijdje geleden nog van iemand een tik over de vingers om; ik had het over pittige korte kapsels bij Viva.)
Boekenplank-speakers bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens met 2 van die tafel speakers begin. Moet nog een platenspeler kopen voor het vinyl dat ik heb liggen. Heb zo'n goedkoop ding maar ben bang dat het m'n platen sloopt.
Ja dat bedoel ik. Zat naar Edifier r1700 te kijken. Het hoeft allemaal niet top end te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Boekenplank-speakers bedoel je?
Ik heb hier nog 2 erg goeie waar ik niks mee doe; Wharfedale Diamond 220.
Edifiers heb ik in het verleden wel gehad, weet het modelnummer niet meer, maar die hadden echt overdreven veel bas voor van die kleine boekenplankdingetjes. Zelfs me de bas helemaal teruggedraaid was het nog veel te extreem. (Actieve speakers met ingebouwde versterkertjes, voor de pc dus vooral.)quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zat naar Edifier r1700 te kijken. Het hoeft allemaal niet top end te zijn.
Zal eens wat opzoeken over die wharfedale
De platenspeler die ik wil heeft een voorversterker er in als ik me niet vergis. Zou dat genoeg zijn of moet er dan nog een versterker tussenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Edifiers heb ik in het verleden wel gehad, weet het modelnummer niet meer, maar die hadden echt overdreven veel bas voor van die kleine boekenplankdingetjes. Zelfs me de bas helemaal teruggedraaid was het nog veel te extreem. (Actieve speakers met ingebouwde versterkertjes, voor de pc dus vooral.)
Ik hou wel van bas, maar dit sloeg nergens meer op. Verder schijnt het wel een erg goed merk te zijn.
Die Wharfedales zijn niet actief, dus heb je er een versterker bij nodig. Maar ze zijn heel gangbaar en op Marktplaats zie je er ook genoeg van staan.
Dan heb je als het goed is nog wel een eindversterker nodig (hoeft dan misschien niet meer specifiek met een phono-ingang, denk ik?), of idd actieve Edifier speakers die voor een pc bedoeld zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
De platenspeler die ik wil heeft een voorversterker er in als ik me niet vergis. Zou dat genoeg zijn of moet er dan nog een versterker tussen
Oh jammie!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een mannetje naast me spek te eten.
Smakelijk MiniToT!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een mannetje naast me spek te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |