Ach de Viva Chicks doen net of ze lief zijn..quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik denk niet dat dat Viva-subforum echt een serieuze hit gaat worden; toch wel heel ander volk, ondanks dat ze deels dezelfde subfora hadden. (Kreeg ik een tijdje geleden nog van iemand een tik over de vingers om; ik had het over pittige korte kapsels bij Viva.)
Boekenplank-speakers bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens met 2 van die tafel speakers begin. Moet nog een platenspeler kopen voor het vinyl dat ik heb liggen. Heb zo'n goedkoop ding maar ben bang dat het m'n platen sloopt.
Weetquote:
Ja dat bedoel ik. Zat naar Edifier r1700 te kijken. Het hoeft allemaal niet top end te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Boekenplank-speakers bedoel je?
Ik heb hier nog 2 erg goeie waar ik niks mee doe; Wharfedale Diamond 220.
Edifiers heb ik in het verleden wel gehad, weet het modelnummer niet meer, maar die hadden echt overdreven veel bas voor van die kleine boekenplankdingetjes. Zelfs me de bas helemaal teruggedraaid was het nog veel te extreem. (Actieve speakers met ingebouwde versterkertjes, voor de pc dus vooral.)quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zat naar Edifier r1700 te kijken. Het hoeft allemaal niet top end te zijn.
Zal eens wat opzoeken over die wharfedale
De platenspeler die ik wil heeft een voorversterker er in als ik me niet vergis. Zou dat genoeg zijn of moet er dan nog een versterker tussenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Edifiers heb ik in het verleden wel gehad, weet het modelnummer niet meer, maar die hadden echt overdreven veel bas voor van die kleine boekenplankdingetjes. Zelfs me de bas helemaal teruggedraaid was het nog veel te extreem. (Actieve speakers met ingebouwde versterkertjes, voor de pc dus vooral.)
Ik hou wel van bas, maar dit sloeg nergens meer op. Verder schijnt het wel een erg goed merk te zijn.
Die Wharfedales zijn niet actief, dus heb je er een versterker bij nodig. Maar ze zijn heel gangbaar en op Marktplaats zie je er ook genoeg van staan.
Dan heb je als het goed is nog wel een eindversterker nodig (hoeft dan misschien niet meer specifiek met een phono-ingang, denk ik?), of idd actieve Edifier speakers die voor een pc bedoeld zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
De platenspeler die ik wil heeft een voorversterker er in als ik me niet vergis. Zou dat genoeg zijn of moet er dan nog een versterker tussen
Oh jammie!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een mannetje naast me spek te eten.
Smakelijk MiniToT!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit hier een mannetje naast me spek te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |