Heb het ook pas net opgezet. Niet zoveel bijzonders maar wel prima op de achtergrondquote:
ben voor de verandering tv aan het kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook pas net opgezet. Niet zoveel bijzonders maar wel prima op de achtergrond
je was dichtbij Raf dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef engine het volgende:
Ik was vandaag in de ApenheulWas wel geinig weer die gekke aapjes.
Is er wat op dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben voor de verandering tv aan het kijken
Ohja niet eens aan gedacht. Was wel in de buurt jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was dichtbij Raf dus
en bij mij in de buurt![]()
eh neequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Is er wat op dan?
[..]
Ohja niet eens aan gedacht. Was wel in de buurt ja
In m'n uppiequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
eigenlijk alleen maar bagger programmas
![]()
![]()
![]()
met wie ben je geweest dan Engie
aaaahquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
In m'n uppie![]()
Maar m'n broertje woont in Apeldoorn dus ben daarna ook bij hem geweest.
Hij woonde hiervoor in Eindhoven. Dan is Apeldoorn mooier hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah
in het prachtige apeldoorn
zonder grap vind apeldoorn echt niks aan
Apenheul is echt leuk om lekker doorheen te sjokken
zeker als het niet te druk is
dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hij woonde hiervoor in Eindhoven. Dan is Apeldoorn mooier hoor
Ja Apenheul was echt leuk om even doorheen te lopen. Was na 2 uur ook weer buiten.
En ik was de enige die geen irritante kinderen bij had om in de gaten te houden dus ik heb alle aapjes wel gezien
Nee midden in de stadquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
met kids naar de apenheul is geen zak aan![]()
![]()
![]()
woont hij in het bosrijke gedeelte van apeldoorn?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee midden in de stadmaar hij vertelde wel dat er een mooi bosrijk gebied was
![]()
Maar ze blijven daar ook maar twee jaar tot z'n vriendin klaar is met haar opleiding. Ik vond het er best gezellig uitzien toen ik een rondje door de stad liep
aaah ok.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee midden in de stadmaar hij vertelde wel dat er een mooi bosrijk gebied was
![]()
Maar ze blijven daar ook maar twee jaar tot z'n vriendin klaar is met haar opleiding. Ik vond het er best gezellig uitzien toen ik een rondje door de stad liep
Oh ja dat geloof ik welquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
aaah ok.
er zijn gewoon mooiere steden
zutphen of deventer bijvoorbeeld
veel meer oude details
als je een keer in zutphen bent moet je het zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik wel![]()
Maar ken allebei niet.
Nou kom ik daar niet wekelijks maar ik zal het onthouden. Prima planquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een keer in zutphen bent moet je het zeggen
dan doen we een kopje koffie
is dark nog een beetje op de nostalgische toer of?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nou kom ik daar niet wekelijks maar ik zal het onthouden. Prima plan
ik ben ook wat minder aan het opletten vanavond...beetje early nou...het is niet zo bijzonder vandaag.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dark nog een beetje op de nostalgische toer of?
aah morgen weer een dark dagquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
ik ben ook wat minder aan het opletten vanavond...beetje early nou...het is niet zo bijzonder vandaag.
Ja donderdag is meestal leukerquote:
vorige week was wel echt topquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja donderdag is meestal leukermeer hardcore. En volgende week weer een gast verteld hij net
Ja dat was één van de beterequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |