Heb het ook pas net opgezet. Niet zoveel bijzonders maar wel prima op de achtergrondquote:
ben voor de verandering tv aan het kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook pas net opgezet. Niet zoveel bijzonders maar wel prima op de achtergrond
je was dichtbij Raf dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef engine het volgende:
Ik was vandaag in de ApenheulWas wel geinig weer die gekke aapjes.
Is er wat op dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben voor de verandering tv aan het kijken
Ohja niet eens aan gedacht. Was wel in de buurt jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was dichtbij Raf dus
en bij mij in de buurt![]()
eh neequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Is er wat op dan?
[..]
Ohja niet eens aan gedacht. Was wel in de buurt ja
In m'n uppiequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
eigenlijk alleen maar bagger programmas
![]()
![]()
![]()
met wie ben je geweest dan Engie
aaaahquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
In m'n uppie![]()
Maar m'n broertje woont in Apeldoorn dus ben daarna ook bij hem geweest.
Hij woonde hiervoor in Eindhoven. Dan is Apeldoorn mooier hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah
in het prachtige apeldoorn
zonder grap vind apeldoorn echt niks aan
Apenheul is echt leuk om lekker doorheen te sjokken
zeker als het niet te druk is
dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hij woonde hiervoor in Eindhoven. Dan is Apeldoorn mooier hoor
Ja Apenheul was echt leuk om even doorheen te lopen. Was na 2 uur ook weer buiten.
En ik was de enige die geen irritante kinderen bij had om in de gaten te houden dus ik heb alle aapjes wel gezien
Nee midden in de stadquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
met kids naar de apenheul is geen zak aan![]()
![]()
![]()
woont hij in het bosrijke gedeelte van apeldoorn?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee midden in de stadmaar hij vertelde wel dat er een mooi bosrijk gebied was
![]()
Maar ze blijven daar ook maar twee jaar tot z'n vriendin klaar is met haar opleiding. Ik vond het er best gezellig uitzien toen ik een rondje door de stad liep
aaah ok.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee midden in de stadmaar hij vertelde wel dat er een mooi bosrijk gebied was
![]()
Maar ze blijven daar ook maar twee jaar tot z'n vriendin klaar is met haar opleiding. Ik vond het er best gezellig uitzien toen ik een rondje door de stad liep
Oh ja dat geloof ik welquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
aaah ok.
er zijn gewoon mooiere steden
zutphen of deventer bijvoorbeeld
veel meer oude details
als je een keer in zutphen bent moet je het zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik wel![]()
Maar ken allebei niet.
Nou kom ik daar niet wekelijks maar ik zal het onthouden. Prima planquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een keer in zutphen bent moet je het zeggen
dan doen we een kopje koffie
is dark nog een beetje op de nostalgische toer of?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nou kom ik daar niet wekelijks maar ik zal het onthouden. Prima plan
ik ben ook wat minder aan het opletten vanavond...beetje early nou...het is niet zo bijzonder vandaag.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dark nog een beetje op de nostalgische toer of?
aah morgen weer een dark dagquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
ik ben ook wat minder aan het opletten vanavond...beetje early nou...het is niet zo bijzonder vandaag.
Ja donderdag is meestal leukerquote:
vorige week was wel echt topquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja donderdag is meestal leukermeer hardcore. En volgende week weer een gast verteld hij net
Ja dat was één van de beterequote:
Beetje slechte nacht gehad. Maar verder een rustige dag vandaagquote:
Oh dat is minderquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje slechte nacht gehad. Maar verder een rustige dag vandaag
Yup. En afwachten tot een vriend van me z'n coronatest terug krijgt. Heb maandag met hem staan ouwehoeren, wel op afstand, maar hij had gisteren klachten en kreeg te horen dat hij zaterdag met 2 mensen in contact is geweest die positief getest zijn .quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
Lekker kalm aan doen !
Oei! Succes dan. Laat even weten !quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. En afwachten tot een vriend van me z'n coronatest terug krijgt. Heb maandag met hem staan ouwehoeren, wel op afstand, maar hij had gisteren klachten en kreeg te horen dat hij zaterdag met 2 mensen in contact is geweest die positief getest zijn .
Voedselvergiftiging ToT???quote:
Zal ik doen. Bedacht me net dat ik nog thuistesten heb liggen dus die zo maar even in m'n neus rammen om te kijken wat die zegt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oei! Succes dan. Laat even weten !
Did you climb down the droonpoop?quote:
Totquote:
Hij voelt zich beter dan gisteren. Hoest nog wel redelijk.quote:
Jah, gelukkig niet heel extreem; vannacht flink zitten nekken en ik heb het gevoel dat ik later vandaag wel een paar keer op de pot moet zitten, maar ik heb het wel erger meegemaakt.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik doen. Bedacht me net dat ik nog thuistesten heb liggen dus die zo maar even in m'n neus rammen om te kijken wat die zegt.
[..]
Did you climb down the droonpoop?
[..]
Tot
[..]
Hij voelt zich beter dan gisteren. Hoest nog wel redelijk.
It is me Michellequote:Op donderdag 15 juli 2021 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik doen. Bedacht me net dat ik nog thuistesten heb liggen dus die zo maar even in m'n neus rammen om te kijken wat die zegt.
[..]
Did you climb down the droonpoop?
[..]
Tot
[..]
Hij voelt zich beter dan gisteren. Hoest nog wel redelijk.
Met vlees wel uitkijken en zeker met kipquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, gelukkig niet heel extreem; vannacht flink zitten nekken en ik heb het gevoel dat ik later vandaag wel een paar keer op de pot moet zitten, maar ik heb het wel erger meegemaakt.
Is alleen wel erger dan van die matige kebab van laatst.
Gezellig❤quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja even geen zin om daar te posten, dus dan maar hier en in 40+
quote:
Ja het sfeertje is de laatste tijd wel flink anders, helaas.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja even geen zin om daar te posten, dus dan maar hier en in 40+
Absoluut dat kunnen we als de bestequote:Op donderdag 15 juli 2021 10:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch, maken we hier gewoon een feestje
Helaas wel ja, ging ook té lang weer goed dus tjaquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
[..]
Ja het sfeertje is de laatste tijd wel flink anders, helaas.
En hier is het gezellig!
DIT!!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
Even een shout out naar onze locked up vriend
@:FreshFruit we missen je🎉🎉🎉
Komt die ook? 🥳🥳🥳quote:
Die ligt nog te slapen, is moe van het spammenquote:
Heeft hij vannacht gespamt??quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die ligt nog te slapen, is moe van het spammen
Zijquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, hij is van de Duyvis, en als er hier nou een fuif is moet hij natuurlijk wel komen!
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #10931] kaap
Wauwquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #10931] kaap
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een botje aan staan
Jij ook nog je botjes droog weten te houden?quote:
Jepquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook nog je botjes droog weten te houden?
Maar na vandaag wordt het weer beter!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
IJssel is net buiten haar oevers
Maar dat is het ook
Wel bagger weer
Wind en miezer bleghhh
Had je eerder moeten doenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na vandaag wordt het weer beter!
We zitten er over te denken de jacuzzi eindelijk een keer op te gaan zetten.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had je eerder moeten doen
Gratis water🤣🤣🤣
Hier bij de buurtkinderen is de zwembad juist leeggegooid vanwege het regenwater; het werd er groen door.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
Zwembad zit nokkie vol..
Dankzij de regen..
zat natuurlijk wel water in
@Borrelnootje00 moet je hebbenquote:
Hier is hij iets groter denk ik.. en er zit een pomp met filter en alles opquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier bij de buurtkinderen is de zwembad juist leeggegooid vanwege het regenwater; het werd er groen door.
Dit ding is ook achterlijk groot, en idd ook met pomp.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is hij iets groter denk ik.. en er zit een pomp met filter en alles op
Plus hij zit in de grond
Dan doen ze iets niet goedquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ding is ook achterlijk groot, en idd ook met pomp.
Geen idee, ze doen er in ieder geval wel chloor in.quote:
Steek je ze wel waar ze moeten??quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:30 schreef dud0r het volgende:
Die zelftesten zijn wel vervelend zeg. Bij de GGD is het fijner
Mijn hoekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |