Gezelligquote:
Gaat hier nu best hardquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hier ook regen
Maar gelukkig niet zoals in Limburg wat een drama zeg
Oh dan is het ook daar snel veel waterquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat hier nu best hard
En aangezien ik dichtbij de IJssel woon die al vol is gelopen door al het water uit Limburg
En dan is je man net zo oud als ik benquote:
Kurkdroog hier.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Het komt hier nu echt met bakken naar beneden![]()
![]()
Jaquote:
Ach, we zullen maar zeggen dat je compenseert voor je Limburgse medemensquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is je man net zo oud als ik ben
Jullie waren er vroeg bij dan.
[..]
Kurkdroog hier.
Komt @:derrabbit zo weer met een grap over
[..]
Ja
nou dankzij julliequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, we zullen maar zeggen dat je compenseert voor je Limburgse medemens
Dud0rquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is je man net zo oud als ik ben
Jullie waren er vroeg bij dan.
[..]
Kurkdroog hier.
Komt @:derrabbit zo weer met een grap over
[..]
Ja
Ik heb al van familie gehoord dat er meerdere rivieren en beekjes daar dusdanig zijn uitgelopen dat sommige dorpen al helemaal ingesloten zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dankzij jullie
is de ijssel al helemaal vol
en gaat hij er over vannacht
gelukkig geen natte voeten hier
37quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dud0r![]()
![]()
Jij bent toch nog niet zo oud?
bij jou wel alles droog?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al van familie gehoord dat er meerdere rivieren en beekjes daar dusdanig zijn uitgelopen dat sommige dorpen al helemaal ingesloten zijn
even nietquote:
Zolang dat nummer maar boven de 18 isquote:
quote:
Oke oke snap ik!quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
even niet
ben beetje boos
maar niet op jou Moon![]()
![]()
weer een droom in duigenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang dat nummer maar boven de 18 is
[..]![]()
Ik dacht dat je jonger was
voor nu even Dudor gezelschap houdenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oke oke snap ik!
Wel terug komen hoor
Arme @dud0rquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor nu even Dudor gezelschap houden
anders issie helemaal alleen
Kom ik dan zo over als 25 jarigequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang dat nummer maar boven de 18 is
[..]![]()
Ik dacht dat je jonger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |