Luuc likt altijd mijn chipsbakje uitquote:Op zondag 11 juli 2021 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had chipjes gemorst op de grond en Sheba zit die nu op te etenNooit geweten dat katten dat lusten
Gewoon zoveel dommigheid in het algemeen. Nu vooral nog in NWS (en dingen zoals Klaagbaak), maar daarbuiten valt het wel mee.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, hoezo?![]()
Ik vond die topicreeks wel lollig. Hooguit wat teveel users die erbij gingen halen dat vrouwen niks van voetbal weten enzo
Wij hadden een konijn dat, als je even niet oplette, letterlijk de chipszak indookquote:
Snap ik. Maar met een klein groepje afspreken en buiten zitten of uit eten kan toch?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar meer balen van elke extra tegenvaller die er komt.
Het voelt zo... eindeloos. Uitzichtsloos. Elke keer als ik denk dat we er bijna zijn wordt het toch weer verkloot. Ik vind het echt vermoeiend
Er hoeft er maar eentje in te gaan voor ze, dan zullen ze het idee hebben dat ze de wereld aan kunnen. Hoop ikquote:Op zondag 11 juli 2021 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
De Italianen spelen met pudding inde poten, hoewel het nu ietsje beter lijkt te worden
Is het daar ook 30gr?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
De Italianen spelen met pudding inde poten, hoewel het nu ietsje beter lijkt te worden
Gewonequote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt goed voor ze. Gewone chips neem ik aan en geen paprika of zo?
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
De Italianen spelen met pudding inde poten
Goede sketch datquote:Op zondag 11 juli 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jongeman, let op je woorden.
Ah, zoquote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon zoveel dommigheid in het algemeen. Nu vooral nog in NWS (en dingen zoals Klaagbaak), maar daarbuiten valt het wel mee.
Het regentquote:
https://huisdierhier.nl/mogen-katten-chips-eten/quote:Op zondag 11 juli 2021 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GewoneWas ook niet de bedoeling, maar ineens hoorde ik geknaag van de grond en dacht 'wat is dat nou?', zat ze een heel chipje weg te werken
![]()
Kan denk ik niet enorm veel kwaad als het maar een beetje is
Chips is natuurlijk nooit gezondquote:Op zondag 11 juli 2021 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://huisdierhier.nl/mogen-katten-chips-eten/
Nee precies, chips zijn per definitie niet gezond.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Chips is natuurlijk nooit gezond![]()
Maar denk niet dat het heel veel kwaad heeft gedaan dat mijn kat er net per ongeluk even een gegeten heeft met wat kruimeltjes eromheen
Ja! En doen we ook. Afgelopen twee dagen dus tot laat met een groepje wat gepraat, inderdaad samen gegeten. Maar sommige dingen kúnnen zoveel gemakkelijker.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Snap ik. Maar met een klein groepje afspreken en buiten zitten of uit eten kan toch?
30gr en regen kan wel hoorquote:
Ze liggen momenteel wel heerlijk langs mijn maagwandquote:Op zondag 11 juli 2021 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee precies, chips zijn per definitie niet gezond.
Dat gegeneraliseerd is heel vervelend ja. Niet iedereen gaat meteen los.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja! En doen we ook. Afgelopen twee dagen dus tot laat met een groepje wat gepraat, inderdaad samen gegeten. Maar sommige dingen kúnnen zoveel gemakkelijker.
Ik ben ook nooit vóór de recente versoepelingen geweest maar ik vind het zo erg dat de jongeren weer de schuld krijgen van wat er nu is gebeurd. Juist omdat ik met m'n groep altijd super verantwoordelijk ben geweest. Toch wordt er veelal generaliserend gesproken "jullie jongeren verpesten nu voor ons volwassenen onze buitenlandvakanties". Dat doet me ergens iets of zo.
Even doorvegen dan maarquote:Op zondag 11 juli 2021 21:41 schreef H_T het volgende:
De bomen mogen blijven staanZeurbejaarden in het ongelijk gesteld
Geleuter van de wethouder na afloop had voor mij niet gehoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |