De schuld van dat ik steeds meer weer een beetje een sociaal leven heb.quote:
Oh wee als ik je straks tegenkom in een lijstje met uitbrakenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De schuld van dat ik steeds meer weer een beetje een sociaal leven heb.
Voor hoe lang het nog duurt, fuck de dansen-met-Janssens
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat pareltje van een topicreeks :WK / De domste opmerkingen van niet-kenners tijdens het WK. #2
Daar stond ooit een opmerking van dat iemand op reis ging en dan vooruit ging in de tijd en dan de uitslag eerder zou weten
Nee, echt zo erg is het niet! Twee avonden achter elkaar met dezelfde personen, van te voren allemaal een zelftest gedaan, zo veel mogelijk op afstand. Het voelt echt allemaal redelijk veilig wat ik heb gedaan dit weekend (al is niks doen natuurlijk veiliger, maar sorryquote:Op zondag 11 juli 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wee als ik je straks tegenkom in een lijstje met uitbraken
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat pareltje van een topicreeks :WK / De domste opmerkingen van niet-kenners tijdens het WK. #2
Daar stond ooit een opmerking van dat iemand op reis ging en dan vooruit ging in de tijd en dan de uitslag eerder zou weten
Het is goed schatquote:Op zondag 11 juli 2021 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, echt zo erg is het niet! Twee avonden achter elkaar met dezelfde personen, van te voren allemaal een zelftest gedaan, zo veel mogelijk op afstand. Het voelt echt allemaal redelijk veilig wat ik heb gedaan dit weekend (al is niks doen natuurlijk veiliger, maar sorryik mis m'n vrienden en zo echt)
Boksquote:
Om dit soort dingen vind ik het eigenlijk niet erg dat Fok! nu wat kleiner is dan voorheen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 11 juli 2021 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, echt zo erg is het niet! Twee avonden achter elkaar met dezelfde personen, van te voren allemaal een zelftest gedaan, zo veel mogelijk op afstand. Het voelt echt allemaal redelijk veilig wat ik heb gedaan dit weekend (al is niks doen natuurlijk veiliger, maar sorryik mis m'n vrienden en zo echt)
Dat óók, maar van je verloofde tolereer je ook wat meerquote:Op zondag 11 juli 2021 21:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je anders geen werk hebt![]()
Precies. Uitgaan zullen ze!quote:Op zondag 11 juli 2021 21:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je anders geen werk hebt![]()
Ah, hoezo?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Om dit soort dingen vind ik het eigenlijk niet erg dat Fok! nu wat kleiner is dan voorheen.
*denkt terug aan beachvolleybal en douchescènequote:
Ik ga alleen maar meer balen van elke extra tegenvaller die er komt.quote:
Lijkt me niet echt goed voor ze. Gewone chips neem ik aan en geen paprika of zo?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had chipjes gemorst op de grond en Sheba zit die nu op te etenNooit geweten dat katten dat lusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |