Jij hebt het al 1-1?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:03 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk zdf en volgens mij loop ik op jullie voor
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
Ik had ooit een hotel geboekt in de buurt van Wembley met het idee dat dat vast wel in de buurt van het centrum zou zijn.
Drie kwartier met de metro
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
Ik had ooit een hotel geboekt in de buurt van Wembley met het idee dat dat vast wel in de buurt van het centrum zou zijn.
Drie kwartier met de metro
Is daar de zwaartekracht nog niet afgeschaft?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef H_T het volgende:
Ondertussen kijk ik Meester Visser met zeurende bejaarden die net ontdekt hebben dat er blaadjes van bomen vallen
Raad van gisteren dus niet opgevolgd met knoflook.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zowel vrijdag- als zaterdagavond tot laat buiten gezeten en ik heb echt minstens 20 muggenbulten Ik zit overal te krabben
Dat vind ik wel zielig voor die Shawquote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Arizona het volgende:
Bjorn had vanwege het boe geroep de eerste goal van de Engelsen moeten cancellen
* Aoibhin stuurt @Roger_Epiales naar Molliequote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zowel vrijdag- als zaterdagavond tot laat buiten gezeten en ik heb echt minstens 20 muggenbulten Ik zit overal te krabben
Daar lopen ze natuurlijk een uur achter.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef Cee het volgende:
Leuke tip trouwens, als ze scoren heb je nog tijd om te zappen naar de BBC om daar het doelpunt ‘live’ te zien.
Ik vrees dat ik niet in de SC was gisterenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Raad van gisteren dus niet opgevolgd met knoflook.
En wiens fout is dat?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet in de SC was gisteren
Doet me denken aan dat pareltje van een topicreeks :WK / De domste opmerkingen van niet-kenners tijdens het WK. #2quote:Op zondag 11 juli 2021 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar lopen ze natuurlijk een uur achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |