Neequote:Op zondag 11 juli 2021 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we gewoon naar de verlenging ja, bedankt
Ik zoek een lijst met klinieken / ziekenhuizen waar ze radiotherapie behandelingen uitvoeren dacht misschien zit hier iemand die daar woont en het makkelijk kan opzoekenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
In deze SC niet voor zover ik weet, maar ik ken er wel een. Hoezo?
Ik ook hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo bang dat die Engelsen er eentje in mazzelen
Volgens mij postte Knutknuttson wel eens op ESF maar heb die dit jaar weinig gezien.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zoek een lijst met klinieken / ziekenhuizen waar ze radiotherapie behandelingen uitvoeren dacht misschien zit hier iemand die daar woont en het makkelijk kan opzoeken
Een wat aparte vraag om aan mijn contact te stellen Die werkt ook voor Lidl en zal er dus vanuit zijn werk waarschijnlijk weinig mee te maken hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zoek een lijst met klinieken / ziekenhuizen waar ze radiotherapie behandelingen uitvoeren dacht misschien zit hier iemand die daar woont en het makkelijk kan opzoeken
Ditquote:Op zondag 11 juli 2021 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
Kom op Italianos, maak het af! Ik moet morgen vroeg op
Ik lag er vanmorgen rond zevenen in… mijn wallen hebben een eigen leven op dit moment, maar toch blijven kijkenquote:
Oeh sterkte Morgen wel vrij?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lag er vanmorgen rond zevenen in… mijn wallen hebben een eigen leven op dit moment, maar toch blijven kijken
Oh dit is wel degene die ik gezien had @Em31quote:
Ik ook, maar daar wordt meneer Sjors niet blij van.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit
Als het verlenging wordt, overweeg ik in mijn bed op laptop te kijken, ondanks vertraging
Er gebeurt ook nogal veelquote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit is wel degene die ik gezien had @:Em31
Maar ik was denk ik teveel gefocust op die schoppartij tegen het einde
In principe niet, maar ik ben eigen baas dus als het nodig is draai ik me nog een keertje om als er geen dringende zaken zijn. Zo wel, dan koffiequote:
Ik vind hem wel vermakelijk om naar te kijken, vooral als het even tegen zit.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Die Pik is toch echt een kneus van een keeper
Oh ja tuurlijk Die wil niet meekijken?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar wordt meneer Sjors niet blij van.
Lief dat je het zegt Strani, maar ik doe niet eens mee!quote:Op zondag 11 juli 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
Wat speelt Engeland laf zeg, deze wedstrijd verdient echt maar één winnaar.
Fijn deze stok achter de deurquote:
Ah, komt vast wel goedquote:Op zondag 11 juli 2021 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In principe niet, maar ik ben eigen baas dus als het nodig is draai ik me nog een keertje om als er geen dringende zaken zijn. Zo wel, dan koffie
Stel je voor als je wél had meegedaanquote:Op zondag 11 juli 2021 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Lief dat je het zegt Strani, maar ik doe niet eens mee!
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lag er vanmorgen rond zevenen in… mijn wallen hebben een eigen leven op dit moment, maar toch blijven kijken
Nee, hij heeft de wedstrijd wel gekeken omdat ik ‘m kijk, maar vindt het niet interessant genoeg om te blijven kijken. Hij ligt inmiddels in z’n mandje.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk Die wil niet meekijken?
TIT'S COMING HOMEquote:Op zondag 11 juli 2021 23:07 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/Spoon0612/status/1414307285472583688?s=19
Ik vond dit dan een iets leuker filmpje
quote:
Bikkel dan nog maar even door met ons Sjors!quote:Op zondag 11 juli 2021 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de wedstrijd wel gekeken omdat ik ‘m kijk, maar vindt het niet interessant genoeg om te blijven kijken. Hij ligt inmiddels in z’n mandje.
In dat geval ben ik niet meer voor de Italianen Ik mot werrekehquote:Op zondag 11 juli 2021 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeg willen die Italianen penalty’s of zo?
Ik hoop zó dat Italiė wint!quote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit is wel degene die ik gezien had @:Em31
Maar ik was denk ik teveel gefocust op die schoppartij tegen het einde
Ik vrees in dat geval wel voor de Italiaanse supporters die daar zijnquote:
Ik zou graag willen, maar ik denk dat ik er zo induik. Straks worden het penalty’s en dan wil ik de nabeschouwing nog zien en Waylonquote:Op zondag 11 juli 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bikkel dan nog maar even door met ons Sjors!
Beckham zit op de tribunequote:Op zondag 11 juli 2021 23:10 schreef Evenstar het volgende:
Tijd voor Rooney en Beckham, come on coach.
Wat een gast hequote:Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hardop aan het lachen om de halve zenuwinzinking van de Engelse keeper
Gewoon doen wat je zelf het fijnst vindtquote:Op zondag 11 juli 2021 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik denk dat ik er zo induik. Straks worden het penalty’s en dan wil ik de nabeschouwing nog zien en Waylon
Als ik Engelse fan was zou ik ook een zenuwinzinking krijgen bij die keeper...quote:Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hardop aan het lachen om de halve zenuwinzinking van de Engelse keeper
Als Engelse speler ook, die zou ik wel snappenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als ik Engelse fan was zou ik ook een zenuwinzinking krijgen bij die keeper...
Was wel hands hoor, commentator is een tikje blindquote:Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop voor Kuipers heel erg dat deze er niet in gaat, dat zou een smet op zijn carričre zijn.
Dat zijn ze altijd.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was wel hands hoor, commentator is een tikje blind
Ja doe dat ook even tijdens de wedstrijd, dan kak ik niet zo in.quote:
Wel? Ik moest ff snacks bijpakken dus ik ging op Snoeks af. Foutjequote:Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was wel hands hoor, commentator is een tikje blind
@Cee is dat jouw Dudley?quote:Op zondag 11 juli 2021 23:23 schreef Evenstar het volgende:
DIe nummer zes heeft toch echt een fucking cliche bully kop ....
Het wordt óf een Engels onbijtje, óf een kopje koffie met een koekje erbij (die Italianen eten 's ochtends niet meer dan dat)quote:Op zondag 11 juli 2021 23:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ok ga toch maat slapen. Hopelijk hebben jullie goed nieuws als ik morgenvroeg wakker word.
En dan straks ineens penalty’s gaan houden hequote:Op zondag 11 juli 2021 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een kluns toch en dan boos zijn dat de Italiaan het nog eens probeert. Hou op met me
Als mr Pick straks wint na pingels ga ik echt janken ...... gun het hem zo niet gewoon.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
Veeg me op als het pingels worden, dat wil ik niet in een finale
Dat zou me zo verbazen na vanavond, hij heeft niet bepaald stalen ballenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan straks ineens penalty’s gaan houden he
Nah, als ik ontbijt morgen is het met cornflakesquote:Op zondag 11 juli 2021 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt óf een Engels onbijtje, óf een kopje koffie met een koekje erbij (die Italianen eten 's ochtends niet meer dan dat)
Dit inderdaad. Anders kan je altijd wel rood geven.quote:
Wel een beetje een thuisfluiter.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Vijf geel voor Italiė en eentje voor Engeland geeft wat mij betreft ook niet echt de sfeer in de wedstrijd goed weer, maar goed… kom maar met die goal voor Italiė of pingels
Italiė is toch het thuisspelende team?quote:Op zondag 11 juli 2021 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een beetje een thuisfluiter.
Ik denk niet dat iemand dat daar zo voeltquote:Op zondag 11 juli 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Italiė is toch het thuisspelende team?
Zet de tv dan maar uitquote:Op zondag 11 juli 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Schiet hem erin, wie dan ook, ik wil geen pingels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |