Blètgezicht (lees:janksmoel) zoals ze hier zeggen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Die Pik is toch echt een kneus van een keeper
Blij dat je er bent, maar kan je het voor de zekerheid zo nog ff uitzetten? Wellicht helpt dat ze om Engeland op te rollenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:33 schreef zorro28 het volgende:
Net op het moment dat Italie scoort ligt mijn internet er even uit.
Oeh, oplettenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:36 schreef Cee het volgende:
Die ene Engelsman heeft echt zo’n Dudley Dursley-achtige rotjongen-hoofd.
Er zijn inderdaad dingen die ik liever niet had gezienquote:Op zondag 11 juli 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik durf er haast niet voor op Twitter te kijkenBen bang dat ik de beelden onder mijn snufferd krijg
En als hij valt van het lachen, is het ROFLing Stonesquote:Op zondag 11 juli 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
Als die Stones nou eens een flinke schwalbe maakt he, spreek je dan automatisch van Rolling Stones?
Dat dacht ik ook ja, slopen ze in ieder geval hun eigen stad.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sneu voor de mensen die daar slachtoffer van worden, maar wel blij dat ze dan niet een willekeurige andere stad slopen maar een thuiswedstrijd spelen. En dat stimuleert misschien ook om eens iets aan het publiek te doen… ik snap echt niet dat ze dat maar gewoon laten gaan.
Zo zag ik net een filmpje wat ik ook liever niet had gezien, maar dan van een ander kaliberquote:Op zondag 11 juli 2021 22:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad dingen die ik liever niet had gezien
Harry of Harry?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:36 schreef Cee het volgende:
Die ene Engelsman heeft echt zo’n Dudley Dursley-achtige rotjongen-hoofd.
Ja een kind dat geslagen wordt, die zeker..quote:Op zondag 11 juli 2021 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo zag ik net een filmpje wat ik ook liever niet had gezien, maar dan van een ander kaliberVooral onbeschoftheid en geweld
In dienst van Maurice de Hond is het Polling Stonesquote:Op zondag 11 juli 2021 22:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En als hij valt van het lachen, is het ROFLing Stones
In deze SC niet voor zover ik weet, maar ik ken er wel een. Hoezo?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:42 schreef Evenstar het volgende:
Random vraag, hadden wij nou iemand hier die in Zweden woonde?
Die nietquote:Op zondag 11 juli 2021 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een kind dat geslagen wordt, die zeker..
En als ze maar alsof doen zijn het Trolling Stonesquote:Op zondag 11 juli 2021 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
In dienst van Maurice de Hond is het Polling Stones
Oh jemigquote:Op zondag 11 juli 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die nietMaar ik ben blij dat ik die niet gezien heb
Absoluut, en als die Shaw op een zandveld speelt wordt het Sandie Shaw.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
Als die Stones nou eens een flinke schwalbe maakt he, spreek je dan automatisch van Rolling Stones?
Ah neequote:Op zondag 11 juli 2021 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een kind dat geslagen wordt, die zeker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |