En dan straks ineens penalty’s gaan houden hequote:Op zondag 11 juli 2021 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een kluns toch en dan boos zijn dat de Italiaan het nog eens probeert. Hou op met me
Als mr Pick straks wint na pingels ga ik echt janken ...... gun het hem zo niet gewoon.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
Veeg me op als het pingels worden, dat wil ik niet in een finale
Dat zou me zo verbazen na vanavond, hij heeft niet bepaald stalen ballenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan straks ineens penalty’s gaan houden he
Nah, als ik ontbijt morgen is het met cornflakesquote:Op zondag 11 juli 2021 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt óf een Engels onbijtje, óf een kopje koffie met een koekje erbij (die Italianen eten 's ochtends niet meer dan dat)
Dit inderdaad. Anders kan je altijd wel rood geven.quote:
Wel een beetje een thuisfluiter.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Vijf geel voor Italië en eentje voor Engeland geeft wat mij betreft ook niet echt de sfeer in de wedstrijd goed weer, maar goed… kom maar met die goal voor Italië of pingels
Italië is toch het thuisspelende team?quote:Op zondag 11 juli 2021 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een beetje een thuisfluiter.
Ik denk niet dat iemand dat daar zo voeltquote:Op zondag 11 juli 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Italië is toch het thuisspelende team?
Zet de tv dan maar uitquote:Op zondag 11 juli 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Schiet hem erin, wie dan ook, ik wil geen pingels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |