In dat geval ben ik niet meer voor de Italianenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeg willen die Italianen penalty’s of zo?
Ik hoop zó dat Italië wint!quote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit is wel degene die ik gezien had@:Em31
Maar ik was denk ik teveel gefocust op die schoppartij tegen het einde
Ik vrees in dat geval wel voor de Italiaanse supporters die daar zijnquote:
Ik zou graag willen, maar ik denk dat ik er zo induik. Straks worden het penalty’s en dan wil ik de nabeschouwing nog zien en Waylonquote:Op zondag 11 juli 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bikkel dan nog maar even door met ons Sjors!
Beckham zit op de tribunequote:Op zondag 11 juli 2021 23:10 schreef Evenstar het volgende:
Tijd voor Rooney en Beckham, come on coach.
Wat een gast hequote:Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hardop aan het lachen om de halve zenuwinzinking van de Engelse keeper![]()
Gewoon doen wat je zelf het fijnst vindtquote:Op zondag 11 juli 2021 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik denk dat ik er zo induik. Straks worden het penalty’s en dan wil ik de nabeschouwing nog zien en Waylon
Als ik Engelse fan was zou ik ook een zenuwinzinking krijgen bij die keeper...quote:Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hardop aan het lachen om de halve zenuwinzinking van de Engelse keeper![]()
Als Engelse speler ook, die zou ik wel snappenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als ik Engelse fan was zou ik ook een zenuwinzinking krijgen bij die keeper...
Was wel hands hoor, commentator is een tikje blindquote:Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop voor Kuipers heel erg dat deze er niet in gaat, dat zou een smet op zijn carrière zijn.
Dat zijn ze altijd.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was wel hands hoor, commentator is een tikje blind
Wel? Ik moest ff snacks bijpakken dus ik ging op Snoeks af. Foutjequote:Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was wel hands hoor, commentator is een tikje blind
@Cee is dat jouw Dudley?quote:Op zondag 11 juli 2021 23:23 schreef Evenstar het volgende:
DIe nummer zes heeft toch echt een fucking cliche bully kop ....
Het wordt óf een Engels onbijtje, óf een kopje koffie met een koekje erbij (die Italianen eten 's ochtends niet meer dan dat)quote:Op zondag 11 juli 2021 23:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ok ga toch maat slapen. Hopelijk hebben jullie goed nieuws als ik morgenvroeg wakker word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |