quote:Uitzending RTL Boulevard afgelast vanwege ernstige dreiging, studio ontruimd
De uitzending van RTL Boulevard gaat vanavond niet door, vanwege een ernstige bedreiging. De studio van Boulevard aan het Leidseplein in Amsterdam is ontruimd. Afgelopen dinsdag werd misdaadverslaggever Peter R. de Vries kort na de uitzending van RTL Boulevard neergeschoten op straat.
Volgens een woordvoerder van de gemeente is er informatie binnengekomen over een dreiging tegen het programma. De redactie nam daarop het besluit om vanavond niet live uit te zenden vanaf het Leidseplein. De studio van Boulevard is ontruimd.
"Er worden zichtbare en onzichtbare maatregelen genomen bij de studio op het Leidseplein", zegt de woordvoerder. Wat voor informatie er binnen is gekomen, kan de woordvoerder nog niet zeggen.
Het zou gaan om een serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad.
Demissionair minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid spreekt in een reactie van een 'ingrijpend en heftig besluit'. De minister staat in contact met de driehoek (burgemeester, politie en openbaar ministerie) van Amsterdam. "Daarnaast heb ik gesprekken gehad met de redactie van RTL Boulevard en de directie van RTL Nederland", zegt Grapperhaus.
Herhaling uitgezonden
Vanavond wordt een herhaling uitgezonden van de uitzending van afgelopen woensdag, toen een ode werd gebracht aan Peter R. de Vries. De misdaadverslaggever werd dinsdagavond van dichtbij neergeschoten, toen hij van de studio naar de parkeergarage liep. De Vries werd zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd. Zijn toestand is nog altijd kritiek.
"Over hoe het morgen verder gaat, zijn we nu in overleg", zegt RTL. "Veiligheid staat boven alles."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eiging-pand-ontruimd
Als ze Peter moe zijn, dan is het juist goed om een herhaling van de special over Peter uit te zendenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:15 schreef KingRadler het volgende:
Niet echt slim om een herhaling uit te zenden.
De misdaad was zeker een beetje Peter R moe
Telefoontje kwam uit Vughtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
kweenie....
misschien is het een grappenmaker die belt met een niet traceerbaar telefoontje.
Das te makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja frits, als het pans leeg is hoeven ze het ook niet te beveiligen
Je kijkt teveel films. Er ligt geen bon en de straat is niet afgezet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das te makkelijk natuurlijk.
Stel dat er een bom ligt en die gaat af krijg je mogelijk ook schade op straat.
Daar wil je dan dus ook geen mensen.
Dit wanneer wordt er eens brutaal hard opgetreden tegen tuig. Als misdaad onomstotelijk vast staat gewoon eens flink aanpakken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dit soort acties moet je counteren met hardere sancties voor dit soort tuig.
Geen subsidie meer voor vlinderreisjes idd!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dit soort acties moet je counteren met hardere sancties voor dit soort tuig.
Misschien de Bunker in Osdorp..komt binnenkort vrij.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
Zal binnenkort wel een andere locatie worden voor RTLBoul, granaatje is zo te zien makkelijk door het raam te gooien
Ze zijn toch opgepakt? Die komen voorlopig niet vrij, hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Dit wanneer wordt er eens brutaal hard opgetreden tegen tuig. Als misdaad onomstotelijk vast staat gewoon eens flink aanpakken.
Het eerste stuk ben ik mee eens, de conclusie die je vervolgens trekt slaat werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:52 schreef Hathor het volgende:
Als je je als crimineel of criminele organisatie bezig houdt met pulp zoals RTL Boulevard, moet je je misschien toch eens afvragen of je je prioriteiten wel helemaal op orde hebt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit fake is, maar alle aandacht die het genereert is natuurlijk wel koren op de molen van sensatieclubjes als RTLB.
Tokkies natuurlijk!quote:
Ik denk dat je in deze gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:57 schreef Za het volgende:
Lijkt me flauwekul dit.
Halsema wilde hen daar sowieso niet hebben met de toen al aanwezige dreiging die achteraf terecht bleek.
De veiligheid garanderen te midden van omwonenden en wandelend publiek is een enorme opgave, maar wegens omstandigheden nog 3 dagen gefaciliteerd.
Ludieke actie voor wat extra aandacht een paar dagen terechte rust voor het team en straks vanaf een andere lokatie uit te zenden.
IMO, maar ik heb vaker ongelijk.
Ik normaal NOOIT! écht nooit... maar nu had ik wel willen kijken om eerlijk te zijnquote:
Wie de Fuck is Vivienne dan?quote:
Ja, zo kun je uiteindelijk niets meer doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:25 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb de locatie ook nooit veilig gevonden.
Er hoeft maar een mafkees met een wapen...oh
Ik heb wel iets om over haar te laten exploderen.quote:
Iets uit je sapstengel zeker? eueheuehehheuehquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om over haar te laten exploderen.
Als je snapt wat ik bedoel.
Inb4 de AIVD dit te letterlijk neemt. Ik bedoel een facial. Ram m'n deur niet in om 04:00 's nachts pls.
Goeie voetballer van Real Madrid en Liverpool.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Wie de Fuck is Vivienne dan?![]()
Iemand met tetten?
Oh.. oké...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was vroeger verliefd op haar in Zoop.
"Serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
kweenie....
misschien is het een grappenmaker die belt met een niet traceerbaar telefoontje.
Samequote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was vroeger verliefd op haar in Zoop.
Eens. Maar aan de andere kant. Als het toch fout loopt, dan krijg je een gevaarlijke situatie midden in een gebied vol terrassen en kroegen. Je wil niet het risico lopen dat er onschuldige mensen iets overkomt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef trein2000 het volgende:
Zeer, zeer ernstige situatie en wat mij betreft een verkeerd besluit. Al moet de politie met pantserwagens voor de poort staan. Voor dit soort terreur mag je niet zwichten.
Dan ontruim je het gebied maar, dit mag niet. Dit is zwichten voor terreur.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens. Maar aan de andere kant. Als het toch fout loopt, dan krijg je een gevaarlijke situatie midden in een gebied vol terrassen en kroegen. Je wil niet het risico lopen dat er onschuldige mensen iets overkomt.
In een studio op een industriegebied is het wel te overwegen om de uitzending met veel politiebewaking door te laten gaan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan ontruim je het gebied maar, dit mag niet.
Ze hadden het moeten verplaatsenquote:Dit is zwichten voor terreur.
Binnenblijven of een hotelquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]En al die mensen die daar wonen,
Ga naar huis.quote:werken, op het terras zitten, etc
Nee. Niet toegeven aan dit soort terreur.quote:[..]
Ze hadden het moeten verplaatsen
Wie en wat heeft dat met boulevard te maken?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:29 schreef Gehrman het volgende:
Zelfs Taghi en co zijn helemaal klaar met Kwalbert.
Dit dus. Wat een gouden kans om niets te laten weten en die 'bedreigers' in een hinderlaag te laten lopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Hadden ze het niet kunnen laten doorgaan met Kees van der Spek als presentator en een hinderlaag aan agenten
Euh...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Hou toch eens op met dat breaking joh.. komt nogal over of je een aandachtshoer bent
Dat komt me bekend voor...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef trein2000 het volgende:
Zeer, zeer ernstige situatie en wat mij betreft een verkeerd besluit. Al moet de politie met pantserwagens voor de poort staan. Voor dit soort terreur mag je niet zwichten.
Ik denk inderdaad iets van 'copycat' gedrag...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
kweenie....
Politici en rechters zijn zeker nog veilig, want zij steunen de diverse religies. Slechts als men over de diverse religies een afwijkende mening heeft hoeft men te vrezen voor zijn/haar leven.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:50 schreef Magister_Artium het volgende:
Dit wordt nog wat. Eerst een mediapersoonlijkheid door het hoofd geschoten, dan een televisiekanaal onder druk gezet. Zijn onze politici en rechters nog veilig?
Die mensen die dat programma maken zijn òòk onschuldig. Zelfs van peter zou je dat kunnen stellen, al zullen daar de meningen eventueel nog over verdeeld kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens. Maar aan de andere kant. Als het toch fout loopt, dan krijg je een gevaarlijke situatie midden in een gebied vol terrassen en kroegen. Je wil niet het risico lopen dat er onschuldige mensen iets overkomt.
In een studio op een industriegebied is het wel te overwegen om de uitzending met veel politiebewaking door te laten gaan.
Als je met religies de georganiseerde misdaad bedoelt, dan is dat dus nog een kwestie van dagen.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Politici en rechters zijn zeker nog veilig, want zij steunen de diverse religies. Slechts als men over de diverse religies een afwijkende mening heeft hoeft men te vrezen voor zijn/haar leven.
Ja, ik bedoel niet dat de mensen van dat programma schuldig zijn ofzo. Maar iemand haat Boulevard en dat is iets tussen de dreigers en Boulevard. Met onschuldige mensen bedoel ik de mensen die buiten dit hele gedoe staan en daar in de omgeving wonen en werken.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Die mensen die dat programma maken zijn òòk onschuldig. Zelfs van peter zou je dat kunnen stellen, al zullen daar de meningen eventueel nog over verdeeld kunnen zijn.
dit heeft er niets mee te maken... Of is jou ontgaan dat Peter de Vries is neergeschoten?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Politici en rechters zijn zeker nog veilig, want zij steunen de diverse religies. Slechts als men over de diverse religies een afwijkende mening heeft hoeft men te vrezen voor zijn/haar leven.
Zal niet snel naar buiten worden gebracht. Mijn gok: ze hebben mensen onder de tap en daar hebben ze iets zorgwekkends opgevangen. Hoe meer details je gaat geven, hoe duidelijker het voor sommige wordt dat ze onder de tap zitten.quote:
Wie is het volgende slachtoffer? Criminelen hebben vrij spel.quote:De live-uitzendingen van RTL Boulevard worden voorlopig niet meer vanaf het Amsterdamse Leidseplein uitgezonden. Dat bevestigen meerdere bronnen aan deze site. Het vertrek volgt nadat de studio gisteren werd ontruimd vanwege ‘ernstige dreiging’. Afgelopen dinsdag werd Peter R. de Vries kort na de uitzending van het programma neergeschoten op straat. Of de nieuwe bedreiging daarmee te maken heeft, is niet bekend.
Vanwege ‘ernstige dreiging’ heeft RTL besloten om ook de aankomende uitzendingen in ieder geval de komende dagen niet vanaf het Leidseplein te presenteren. Dat melden meerdere bronnen onafhankelijk van elkaar tegen deze site. Waar de redactie zich zal gaan vestigen is vooralsnog onduidelijk.
Maatregelen
RTL nam gisteren al het besluit om de uitzending te staken nadat de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie hen op de dreiging had gewezen. ,,Er is informatie binnengekomen waardoor wij extra maatregelen moeten nemen rond de studio van RTL Boulevard’’, zei een gemeentewoordvoerder namens de driehoek, tegen deze site. ,,Deze maatregelen zijn zichtbaar en onzichtbaar.’’
Bronnen lieten aan RTL Nieuws weten dat het zou gaan om een ‘serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad’. Het pand werd ontruimd. Het toegangshek bleef dicht. Voor de deur stonden enige tijd politiewagens.
Een woordvoerder van RTL kan op dit moment het nieuws nog niet bevestigen.
https://www.bd.nl/show/st(...)e-dreiging~acd0accb/
De een na de ander krijgt levenslang, en als ze zelf betrokken zijn bij een liquidatie dan staan ze ook meteen op de dodenlijst bij de concurrent. Duurt even voordat die misbaksels dat doorhebben…quote:Op zondag 11 juli 2021 16:02 schreef Nober het volgende:
‘Studio RTL Boulevard voorlopig weg van Leidseplein na ernstige dreiging’
[..]
Wie is het volgende slachtoffer? Criminelen hebben vrij spel.
quote:
Dan hoop je dat het Patty Brard of Martien Meiland is, die woedend is over een niet kloppende roddel. Helaas valt er niets te lachen.quote:
Of nog meer middelen vrijmaakt om die halve zolen op te pakken.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een goed idee dat de overheid ze een plek op een legerbasis aan gaat bieden.
Ja maar daar heb je op korte termijn nog niet veel aan.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Of nog meer middelen vrijmaakt om die halve zolen op te pakken.
Geef Amsterdam maar terug aan het IJ, die stad is niet meer te redden.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Politie zoekt getuigen van bedreiging met mitrailleur op Amsterdams terras
https://www.nu.nl/binnenl(...)sterdams-terras.html
Angst en verderf zaaien, boodschap je niet met ze te bemoeien, even laten zien waartoe ze in staat zijnquote:Op zondag 11 juli 2021 20:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Peter R. De Vries kan ik nog iets van snappen, is nogal actief betrokken bij bestrijden misdaad en hulp slachtoffers. Opsporing verzocht zou ik begrijpen. Maar waarom RTL Boulevard? Hun eigen volzin: “Luchtige onderwerpen en reportages over nieuws, amusement, misdaad, levensstijl, koningshuis en meer.”. Who the fuck zou nou Marieke Elsinga, Rob Goossens, Luuk Ikkink, Mark vd Linden of dat leuke hockeymeisje kwaad willen doen? Wat is het doel? Waarom is dit programma voor georganiseerde misdadigers een probleem?
Kortom ik begrijp helemaal niets van deze bedreigingen
Eigenlijk is dat gewoon terrorisme inderdaad. Het gaat dan niet meer om persoonlijke gerichte acties naar andere criminele of specifieke agenten toe maar gewoon puur angst zaaien onder de bevolking.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Angst en verderf zaaien, boodschap je niet met ze te bemoeien, even laten zien waartoe ze in staat zijn
Daar gaat het al niet meer om als je op klaarlichte dag iemand middenin de stad neerschiet die 10 min daarvoor op tv was.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon terrorisme inderdaad. Het gaat dan niet meer om persoonlijke gerichte acties naar andere criminele of specifieke agenten toe maar gewoon puur angst zaaien onder de bevolking.
Das waar natuurlijk. Maar met Peter was er nog wel een soort van verband. Hij was gehaat in de onderwereld.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar gaat het al niet meer om als je op klaarlichte dag iemand middenin de stad neerschiet die 10 min daarvoor op tv was.
Ohja absoluut. Maar die hadden ze ook kunnen pakken in een donker steegje met een demper. Dat doe je niet in een drukke straat als je enige doel is hem het zwijgen op te leggen.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Maar met Peter was er nog wel een soort van verband. Hij was gehaat in de onderwereld.
Hoezo? Juist verontwaardigd dat ze hem in verband brengen met die aanslag op Peter.quote:
Verontwaardiging zou wel heel hypocriet zijn met zijn trackrecord.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo? Juist verontwaardigd dat ze hem in verband brengen met die aanslag op Peter.
Ja, interessant. Zo'n tap leest ook mee met berichten? Of alleen telefoongesprekken.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zal niet snel naar buiten worden gebracht. Mijn gok: ze hebben mensen onder de tap en daar hebben ze iets zorgwekkends opgevangen. Hoe meer details je gaat geven, hoe duidelijker het voor sommige wordt dat ze onder de tap zitten.
Sms sowieso, andere app's zoals WhatsApp is lastiger.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, interessant. Zo'n tap leest ook mee met berichten? Of alleen telefoongesprekken.
Mensen van een criminele organisatie weten ook wel dat ze onder de tap staan?
Daarmee zeg je inderdaad iets.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ohja absoluut. Maar die hadden ze ook kunnen pakken in een donker steegje met een demper. Dat doe je niet in een drukke straat als je enige doel is hem het zwijgen op te leggen.
Toch blijft het bijzonder dat die berichten onderschept worden, zoals nu ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Sms sowieso, andere app's zoals WhatsApp is lastiger.
Dat zou je verwachten, maar schijnbaar is het nog altijd een effectief middel als je ziet hoe vaak het in Nederland wordt ingezet. Daarnaast zit er een laag binnen de organisaties die niet uitblinkt in helder denken. De moord op de broer van de kroongetuigen, Wiersum en vele anderen. De daders zaten binnen een uur tot enkele dagen binnen en toch staan er altijd nieuwe "soldaten" klaar die denken dat ze slimmer en beter zijn en dat hen dat niet overkomt. hoogmoed viert wel een beetje hoogtij bij dat soort lui.
Tja domme mocro’s dus. Als er iets gaat zorgen dat deze maffiosi meer aandacht gaan krijgen dan zijn het wel dit soort acties.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Angst en verderf zaaien, boodschap je niet met ze te bemoeien, even laten zien waartoe ze in staat zijn
Of juist niet. Ze laten enorm zien wat voor macht en middelen ze hebben.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja domme mocro’s dus. Als er iets gaat zorgen dat deze maffiosi meer aandacht gaan krijgen dan zijn het wel dit soort acties.
Kansloos. Nederland is geen Colombia of Mexico. Denken dat je justitie op zijn knieën krijgt zou grootheidswaanzin ten top zijn. Deze teringmarrokaantjes kunnen zeker een hoop ellende veroorzaken, maar de maatschappij structureel ontwrichten? Echt niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Of juist niet. Ze laten enorm zien wat voor macht en middelen ze hebben.
Pablo Escobar deed dat al in de jaren 70 in Colombia. Vliegtuigen opblazen, bommen onder auto's. Angst, ansgt en angst.
Zie wat er nu gebeurd...quote:Op zondag 11 juli 2021 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kansloos. Nederland is geen Colombia of Mexico. Dat zou grootheidswaanzin ten top zijn. Deze teringmarrokaantjes kunnen zeker een hoop ellende veroorzaken, maar de maatschappij structureel ontwrichten? Echt niet.
Ze doen het voor onze begrippen al.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kansloos. Nederland is geen Colombia of Mexico. Denken dat je justitie op zijn knieën krijgt zou grootheidswaanzin ten top zijn. Deze teringmarrokaantjes kunnen zeker een hoop ellende veroorzaken, maar de maatschappij structureel ontwrichten? Echt niet.
Aanslag op Panorama vergeten?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:17 schreef BeriBeri het volgende:
Alsof ze in de binnenstad van Amsterdam met een raketwerper gaan rondlopen 🤣, die achterlijke neefjes weten toch helemaal niet hoe zo'n ding werkt.
Helft van de tijd weigeren zelfs gewone wapens tijdens een aanslag🤣
Dat was nou niet echt in de binnenstad van Amsterdam rond een uur of 19u, en dat waren leden van een motorclub:quote:
Behalve Amsterdam draait de rest van Nederland gewoon door hoor. Even schrikken bij die advocaat en nu weer maar justitie krijg je in Nederland er echt niet onder zoals het daar was.quote:
Brabant is ondertussen ook naar de klotequote:Op zondag 11 juli 2021 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Behalve Amsterdam draait de rest van Nederland gewoon door hoor. Even schrikken bij die advocaat en nu weer maar justitie krijg je in Nederland er echt niet onder zoals het daar was.
Sterker nog, als je die diensten hier echt laat werken rollen ze die hele tering ende op. Onder terrorisme wetgeving kan er ineens heel veel.
Het is niet altijd de debiele variant van Kwik, Kwek en Kwak die er op uit gestuurd worden.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:17 schreef BeriBeri het volgende:
Alsof ze in de binnenstad van Amsterdam met een raketwerper gaan rondlopen 🤣, die achterlijke neefjes weten toch helemaal niet hoe zo'n ding werkt.
Helft van de tijd weigeren zelfs gewone wapens tijdens een aanslag🤣
Niet op gokken nee maar het zou wel een compleet debiele actie zijn. Dan zet je je als criminelen wel echt buitenspel.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:48 schreef Fugue het volgende:
Volgens mij is er niet lang geleden nog iemand uit Osdorp veroordeeld omdat die een raketwerper had liggen met als bestemming John vd Heuvel.
Ik zou het er niet op gokken dat ze er het Leidseplein niet mee op lopen
Je hebt het hier over zulke enorme lowlifers dat ze die paar jaar nog wel pakken ook als opperloser Takkie dan trots isquote:Op zondag 11 juli 2021 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet op gokken nee maar het zou wel een compleet debiele actie zijn. Dan zet je je als criminelen wel echt buitenspel.
Die daar veroordeeld voor is was een behoorlijk leeghoofd, niet echt een groot brein.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet altijd de debiele variant van Kwik, Kwek en Kwak die er op uit gestuurd worden.
In 2007 werd de Amsterdamse Bunker in Osdorp ook met zo'n granaatwerper beschoten…
Aanslag op Bunker en rechtsstaat
Eens, maar hij wist dat ding in ieder geval af te schieten.quote:Op maandag 12 juli 2021 05:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die daar veroordeeld voor is was een behoorlijk leeghoofd, niet echt een groot brein.
Je vergeet de aanslag op de Panorama in 2018:quote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet altijd de debiele variant van Kwik, Kwek en Kwak die er op uit gestuurd worden.
In 2007 werd de Amsterdamse Bunker in Osdorp ook met zo'n granaatwerper beschoten…
Aanslag op Bunker en rechtsstaat
Nee, die vergeet ik niet, die was hierboven al genoemd…quote:Op maandag 12 juli 2021 07:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je vergeet de aanslag op de Panorama in 2018:
Aanslag met raketwerper op pand Panorama
Owww niet goed gelezenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die vergeet ik niet, die was hierboven al genoemd…
Volgens mij valt dat met dat gehaat wel mee.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Maar met Peter was er nog wel een soort van verband. Hij was gehaat in de onderwereld.
En Colombia liep daardoor twee keer het organiseren van het voetbal-WK mis. In 1986 en in 2014.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Of juist niet. Ze laten enorm zien wat voor macht en middelen ze hebben.
Pablo Escobar deed dat al in de jaren 70 in Colombia. Vliegtuigen opblazen, bommen onder auto's. Angst, ansgt en angst.
Peter heeft zich in de loop der jaren met zoveel zaken bemoeid dat hij genoeg vijanden heeft.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:53 schreef nomina het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat met dat gehaat wel mee.
De reden dat hij is neergeschoten is omdat hij de kroongetuige bijstond.
Waarschijnlijk omdat de aanslag plaatsvond na de uitzending van Boulevard en ze de zaak daar dus ook helemaal uitspitten. En de studio ligt midden in de stad, dus qua impact doet zo'n dreigement het dan wel goed…quote:Op maandag 12 juli 2021 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom hebben ze nu boulevard als target? omdat Peter daar regelmatig kwam? dan hebben ze nog aardig wat andere programma's af te gaan.
En al die jaren kon hij dat werk gewoon doen, tot hij te maken kreeg met Arabieren. De Italiaanse maffia is ook gestart door Arabieren.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter heeft zich in de loop der jaren met zoveel zaken bemoeid dat hij genoeg vijanden heeft.
En vrienden, als zijn vijanden hem voor hun karretje denken te kunnen spannen…
[..]
Waarschijnlijk omdat hij daar het meest te zien was en de uitzending live was.
De kans om hem daar op straat te ontmoeten na afloop was behoorlijk groot…
Peter is wel vaker bedreigd, in elkaar geslagen e.d.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:12 schreef nomina het volgende:
[..]
En al die jaren kon hij dat werk gewoon doen, tot hij te maken kreeg met Arabieren. De Italiaanse maffia is ook gestart door Arabieren.
En boulevard was door de locatie een gemakkelijk doelwit.
En je snapt het verschil niet tussen "iemand niet kunnen luchten" of iemand een kogel door de kop laten schieten, een advocaat liquideren, onschuldige familieleden doden?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter is wel vaker bedreigd, in elkaar geslagen e.d.
Steve Brown bijvoorbeeld kan hem niet luchten of zien en Willem Holleeder en hij zijn ook al een tijdje geen vrienden meer…
Volgens mij noem ik twee personen die ik in staat acht om iemand te (laten) liquideren, dus ik denk dat ik dat verschil wel ken…quote:Op maandag 12 juli 2021 09:21 schreef nomina het volgende:
[..]
En je snapt het verschil niet tussen "iemand niet kunnen luchten" of iemand een kogel door de kop laten schieten, een advocaat liquideren, onschuldige familieleden doden?
Het verschil is dat Nederlandse criminelen een directe vijand uitschakelen en niet diens familieleden. En ook geen advocaten of journalisten.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij noem ik twee personen die ik in staat acht om iemand te (laten) liquideren, dus ik denk dat ik dat verschil wel ken…
Interessante theorie die stelt dat Nederlanders alleen maar hun directe vijanden liquideren.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef nomina het volgende:
[..]
Het verschil is dat Nederlandse criminelen een directe vijand uitschakelen en niet diens familieleden. En ook geen advocaten of journalisten.
Wapens zitten uiterst simpel in elkaar. Dat is expres zo omdat je natuurlijk (ook als land met een leger) de domste jongens misbruikt als kanonnenvoer.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar hij wist dat ding in ieder geval af te schieten.
Daar ging het mij om, in reactie op '... die achterlijke neefjes weten toch helemaal niet hoe zo'n ding werkt'...
Ja, dan heb je een land op de knieën: als het voetbal niet doorgaatquote:Op maandag 12 juli 2021 09:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En Colombia liep daardoor twee keer het organiseren van het voetbal-WK mis. In 1986 en in 2014.
Hé, het was niet mijn bewering over die domme neefjes.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wapens zitten uiterst simpel in elkaar. Dat is expres zo omdat je natuurlijk (ook als land met een leger) de domste jongens misbruikt als kanonnenvoer.
De gebruiksaanwijzing staat op het ding zelf. Als iemand anders het voor leest kan iedereen het ding afschieten.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, het was niet mijn bewering over die domme neefjes.
Ik ken die uitschuifbare knalpijpen zelf ook, heb er zelfs mee geschoten.
Was immer verplicht in het leger…
Correct…quote:Op maandag 12 juli 2021 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing staat op het ding zelf. Als iemand anders het voor leest kan iedereen het ding afschieten.
Die hebben in de loop der jaren ook de nodige bedreigingen gehad.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:17 schreef KingRadler het volgende:
Dat Boulevard het meest gehate programma is van de Onderwereld is wel begrijpelijk.
Ze kijken liever naar Voetbal Inside.
Nou het was volgens mij niet echt iemand die wist hoe dat ding werkt, hij kon misschien dat ding afschieten, maar daaar was het ook mee gezegt, gelukkig maar ander was er nog meer schade geweest.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar hij wist dat ding in ieder geval af te schieten.
Daar ging het mij om, in reactie op '... die achterlijke neefjes weten toch helemaal niet hoe zo'n ding werkt'...
Jan Lenferink was wat minder bangquote:Op maandag 12 juli 2021 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hebben in de loop der jaren ook de nodige bedreigingen gehad.
quote:De uitzendingen van RTL Boulevard worden vanavond hervat. De opnamen worden niet langer gemaakt in de vaste studio aan het Leidseplein in Amsterdam, maar vanuit een onbekende locatie op het Mediapark in Hilversum.
De uitzendingen vanuit Amsterdam konden dit weekend niet doorgaan omdat sprake was van een bedreigende situatie. Die ontstond na de aanslag vorige week dinsdag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die als vaste gast een belangrijke bijdrage levert aan het programma.
Veiligheid medewerkers
"Persvrijheid is een groot goed in Nederland", laat de gemeente Hilversum weten. Dat is een 'belangrijk argument' geweest in de 'grondige afweging' die is gemaakt om de uitzendingen vanuit het Mediapark van start te laten gaan.
De plek is bepaald in overleg met de zogeheten driehoek in Hilversum: de burgemeester, de officier van justitie en de politiechef. Via 'zichtbare en onzichtbare maatregelen' wordt gezorgd voor de veiligheid van medewerkers, bezoekers en bewoners, stelt de gemeente in een persbericht.
Miniatuurvoorbeeld Liveblog aanslag op Peter R. de Vries:
Omroep MAX maakt special Breng Tanja Thuis voor tip Tanja Groen
RTL Nederland zegt dat veiligheid voor de medewerkers topprioriteit is. "Wij hebben vertrouwen in het advies van de veiligheidsautoriteiten dat we de uitzendingen op een nieuwe locatie op het Mediapark in Hilversum kunnen hervatten."
Het bedrijf zegt dankbaar te zijn voor de steun van de autoriteiten, kijkers, zakelijke partners en media.
'Buitengewoon kwalijk'
Eerder vandaag zei demissionair minister Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) het 'buitengewoon kwalijk' te vinden dat RTL Boulevard niet kon worden uitgezonden. Hij vindt dat het programma 'zo snel mogelijk weer in de lucht' moet zijn.
De NPO liet weten klaar te staan, mocht RTL de hulp van de publieke omroep nodig hebben.
Wederom eens, ik weet ook niks van wat er onder de motorkap van een auto gebeurd.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou het was volgens mij niet echt iemand die wist hoe dat ding werkt, hij kon misschien dat ding afschieten, maar daaar was het ook mee gezegt, gelukkig maar ander was er nog meer schade geweest.
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing staat op het ding zelf. Als iemand anders het voor leest kan iedereen het ding afschieten.
Taghi be like: hold my cocaïnequote:Op maandag 12 juli 2021 16:13 schreef Mansjester het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)maandag-12-juli-2021
[..]
'Onbekende locatie', maar gelukkig vermelden ze er wel bij dat het op het Media Park isquote:Op maandag 12 juli 2021 16:13 schreef Mansjester het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)maandag-12-juli-2021
[..]
Ben benieuwd of ze dat decor heel snel hebben meeverhuisd. Leuk voor een pollquote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
'Onbekende locatie', maar gelukkig vermelden ze er wel bij dat het op het Media Park isZal wel gewoon de oude studio zijn in het RTL gebouw waar je vanaf de openbare weg heel makkelijk een raket naar binnen mikt
Misschien staat het oude decor daar nogquote:Op maandag 12 juli 2021 18:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat decor heel snel hebben meeverhuisd. Leuk voor een poll
We gaan het live zien gebeuren of dat heel makkelijk kan.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
'Onbekende locatie', maar gelukkig vermelden ze er wel bij dat het op het Media Park isZal wel gewoon de oude studio zijn in het RTL gebouw waar je vanaf de openbare weg heel makkelijk een raket naar binnen mikt
Misschien hebben ze binnenkort dat decor helemaal niet meer nodigquote:Op maandag 12 juli 2021 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien staat het oude decor daar nog
Ik hoorde dat Alberto Stegeman wel belangstelling voor die lokatie had.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:09 schreef Nober het volgende:
Gaan ze binnenkort Opsporing Verzocht opnemen op de oude rtl boulevard locatie?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens mij zijn ze zoals het OMT, genieten van alle aandacht(normaal kijkt geen hond) dus even een dreiging faken voor nog meer aandacht.
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens mij zijn ze zoals het OMT, genieten van alle aandacht(normaal kijkt geen hond) dus even een dreiging faken voor nog meer aandacht.
Criminelen zijn dan ook vaak niet mensen met een HBO diploma op zak.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet op gokken nee maar het zou wel een compleet debiele actie zijn. Dan zet je je als criminelen wel echt buitenspel.
Hoe kan het dat wij bij Fok! weten dat het over een raketwerper ging en ze bij RTL helemaal geen idee hebben?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:46 schreef Nober het volgende:
Politie kan niks zeggen dus dan zal dat wel zo zijn maar nu gaan we weer verder in de nieuwe studio. Britney Spears...
Maar er is geloot voor de Matchplay in het snikhete Blackpool... dus ga maar vast een nieuwe locatie zoeken.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:14 schreef TjjWester het volgende:
Dit is de rtldarts/ europa league studio...... Die stond nog leeg.
Valt boulevard niet precies in de pauze??quote:Op maandag 12 juli 2021 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er is geloot voor de Matchplay in het snikhete Blackpool... dus ga maar vast een nieuwe locatie zoeken.
Anders komen de darters in beweging en dan heb je wel een serieus probleem!
DRT / World Matchplay 2020 #16: Onder de pillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |