quote:Uitzending RTL Boulevard afgelast vanwege ernstige dreiging, studio ontruimd
De uitzending van RTL Boulevard gaat vanavond niet door, vanwege een ernstige bedreiging. De studio van Boulevard aan het Leidseplein in Amsterdam is ontruimd. Afgelopen dinsdag werd misdaadverslaggever Peter R. de Vries kort na de uitzending van RTL Boulevard neergeschoten op straat.
Volgens een woordvoerder van de gemeente is er informatie binnengekomen over een dreiging tegen het programma. De redactie nam daarop het besluit om vanavond niet live uit te zenden vanaf het Leidseplein. De studio van Boulevard is ontruimd.
"Er worden zichtbare en onzichtbare maatregelen genomen bij de studio op het Leidseplein", zegt de woordvoerder. Wat voor informatie er binnen is gekomen, kan de woordvoerder nog niet zeggen.
Het zou gaan om een serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad.
Demissionair minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid spreekt in een reactie van een 'ingrijpend en heftig besluit'. De minister staat in contact met de driehoek (burgemeester, politie en openbaar ministerie) van Amsterdam. "Daarnaast heb ik gesprekken gehad met de redactie van RTL Boulevard en de directie van RTL Nederland", zegt Grapperhaus.
Herhaling uitgezonden
Vanavond wordt een herhaling uitgezonden van de uitzending van afgelopen woensdag, toen een ode werd gebracht aan Peter R. de Vries. De misdaadverslaggever werd dinsdagavond van dichtbij neergeschoten, toen hij van de studio naar de parkeergarage liep. De Vries werd zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd. Zijn toestand is nog altijd kritiek.
"Over hoe het morgen verder gaat, zijn we nu in overleg", zegt RTL. "Veiligheid staat boven alles."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eiging-pand-ontruimd
Als ze Peter moe zijn, dan is het juist goed om een herhaling van de special over Peter uit te zendenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:15 schreef KingRadler het volgende:
Niet echt slim om een herhaling uit te zenden.
De misdaad was zeker een beetje Peter R moe
Telefoontje kwam uit Vughtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
kweenie....
misschien is het een grappenmaker die belt met een niet traceerbaar telefoontje.
Das te makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja frits, als het pans leeg is hoeven ze het ook niet te beveiligen
Je kijkt teveel films. Er ligt geen bon en de straat is niet afgezet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das te makkelijk natuurlijk.
Stel dat er een bom ligt en die gaat af krijg je mogelijk ook schade op straat.
Daar wil je dan dus ook geen mensen.
Dit wanneer wordt er eens brutaal hard opgetreden tegen tuig. Als misdaad onomstotelijk vast staat gewoon eens flink aanpakken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dit soort acties moet je counteren met hardere sancties voor dit soort tuig.
Geen subsidie meer voor vlinderreisjes idd!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dit soort acties moet je counteren met hardere sancties voor dit soort tuig.
Misschien de Bunker in Osdorp..komt binnenkort vrij.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:37 schreef ZaZoe het volgende:
Zal binnenkort wel een andere locatie worden voor RTLBoul, granaatje is zo te zien makkelijk door het raam te gooien
Ze zijn toch opgepakt? Die komen voorlopig niet vrij, hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Dit wanneer wordt er eens brutaal hard opgetreden tegen tuig. Als misdaad onomstotelijk vast staat gewoon eens flink aanpakken.
Het eerste stuk ben ik mee eens, de conclusie die je vervolgens trekt slaat werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:52 schreef Hathor het volgende:
Als je je als crimineel of criminele organisatie bezig houdt met pulp zoals RTL Boulevard, moet je je misschien toch eens afvragen of je je prioriteiten wel helemaal op orde hebt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit fake is, maar alle aandacht die het genereert is natuurlijk wel koren op de molen van sensatieclubjes als RTLB.
Tokkies natuurlijk!quote:
Ik denk dat je in deze gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:57 schreef Za het volgende:
Lijkt me flauwekul dit.
Halsema wilde hen daar sowieso niet hebben met de toen al aanwezige dreiging die achteraf terecht bleek.
De veiligheid garanderen te midden van omwonenden en wandelend publiek is een enorme opgave, maar wegens omstandigheden nog 3 dagen gefaciliteerd.
Ludieke actie voor wat extra aandacht een paar dagen terechte rust voor het team en straks vanaf een andere lokatie uit te zenden.
IMO, maar ik heb vaker ongelijk.
Ik normaal NOOIT! écht nooit... maar nu had ik wel willen kijken om eerlijk te zijnquote:
Wie de Fuck is Vivienne dan?quote:
Ja, zo kun je uiteindelijk niets meer doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:25 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb de locatie ook nooit veilig gevonden.
Er hoeft maar een mafkees met een wapen...oh
Ik heb wel iets om over haar te laten exploderen.quote:
Iets uit je sapstengel zeker? eueheuehehheuehquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om over haar te laten exploderen.
Als je snapt wat ik bedoel.
Inb4 de AIVD dit te letterlijk neemt. Ik bedoel een facial. Ram m'n deur niet in om 04:00 's nachts pls.
Goeie voetballer van Real Madrid en Liverpool.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Wie de Fuck is Vivienne dan?![]()
Iemand met tetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |