SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
hou ook van jouquote:
ook al ben je een boze badeendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verdomme, hij ligt net in zijn bed en ik moet hem er weer uit halen.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
niets te zien hierquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja. Was even hummus aan het maken.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
tragequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
meezingen!!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Het is een forum, kijk hier alleen als het me uitkomt, dus je stoort nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is al gefixt
sorry voor het storen
En Ninzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik word gek van die twitch dingenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een forum, kijk hier alleen als het me uitkomt, dus je stoort niet
En Ninzo...ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overal en nergensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Struisvogels vliegen niet...quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
nu ik fogel zie, waar vliegt struizvogelt eigenlijk?
Ik wil ze wel als huisdier als ik er niet allergisch voor ben. Perfect transportmiddel voor in de ochtendspits.I'm surrounded by morons!
In MENquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
Ik krijg om de zoveel tijd een mention uit het username lepeltopic van haar.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik zit verdomme net te kijken wat er mis was maar zag het niet.quote:![]()
Dank je.
weet nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
heb haar wel eens getagd
dan komt ze wel ff
maar @utopia2.0 niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou ik zag die regelmatig fliegen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Struisvogels vliegen niet...
Ik wil ze wel als huisdier als ik er niet allergisch voor ben. Perfect transportmiddel voor in de ochtendspits.![]()
onze struisssquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Struisvogels vliegen niet...
Ik wil ze wel als huisdier als ik er niet allergisch voor ben. Perfect transportmiddel voor in de ochtendspits.
de allerbeste dichteres van de COSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ninzo heeft gewoon omnipresence
I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
onze struisss
de allerbeste dichteres van de COS![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Over vliegen gesproken... over 2,5 week vlieg ik weer eens, is alweer te lang geleden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ik zag die regelmatig fliegen hoorI'm surrounded by morons!
die had ik ooit een memo gestuurd dat ik niet naar dts ging, want was niks voor mij en de volgende dag zat ik hierquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet niet
heb haar wel eens getagd
dan komt ze wel ff
maar @:Utopia2.0 niet![]()
![]()
Tevens tijd voor
Proost!I'm surrounded by morons!
Leer jij nou maar eens goed een naam spellen.quote:
Niemand leest memos...quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die had ik ooit een memo gestuurd dat ik niet naar dts ging, want was niks voor mij en de volgende dag zat ik hierI'm surrounded by morons!
Die IS goed manquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leer jij nou maar eens goed een naam spellen.
Wat is een memo met vinkjes dan?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoeveel dm's heb je al ontvangen?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, grijze...quote:I'm surrounded by morons!
Ik wil.best mee doe bijdrage ketel.eendjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wat zijn die stuiterdingen joh
Ik krijg er rotterdam termination source poing van in mijn hoofd.quote:I'm surrounded by morons!
terror corpsquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg er rotterdam termination source poing van in mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
quote:
Geen idee, maar ik vind ze irritant.quote:
welkequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind ze irritant.
Geen idee, waar hadden we het over?quote:
nee oude channel x opnames. maar die nu op staat is niks. dus snel voorruit wup wupquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je ook darkraver stream op?![]()
https://www.twitch.tv/darkraverofficialquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee oude channel x opnames. maar die nu op staat is niks. dus snel voorruit wup wupIk heb het recht om te bepalen!![]()
nee hoor gewoon een spijkerbroekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik een toffe badeendje.quote:
tututututduuu
Je kan ook veel beter voor een badeendje kiezen.quote:
ja maar die heb al een badeentje toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook veel beter voor een badeendje kiezen.![]()
nopequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
maar kende jij deze gast al dan @:greysbonesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tututuutdddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ja![]()
Ja maar die wil wel plaats maken. Dat mijn parkiet niet jaloers wordt is wat anders.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar die heb al een badeentje toch?
ooo parkietje die vind mij echt leuk leuk!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar die wil wel plaats maken. Dat mijn parkiet niet jaloers wordt is wat anders.![]()
poezen vinden parkietjes oook leukquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooo parkietje die vind mij echt leuk leuk!![]()
Draaien met die billen!
zo was iemand ze papegaai ooit helemaal vlieft op mij geworden, was baasje totaal niet blij om
maanden later vroeg ze of ik hem wilde, want hij wilde haar niet meer haha
maarja ik had katten![]()
hahahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
zo was iemand ze papegaai ooit helemaal vlieft op mij geworden, was baasje totaal niet blij om
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze gelijk naar je toe vliegt. Dat deed ze bij mijn vorige bezoek ook.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooo parkietje die vind mij echt leuk leuk!
dan zie je een blije suzi!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk naar je toe vliegt. Dat deed ze bij mijn vorige bezoek ook.![]()
Ben ik smoelkap vrij, morgen nog verplicht (bloedprikken).
Dan maar met dat ding op naar de winkel
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
In Polen is dit de juiste maatquote:
We hadden achterburen met een papegaai, in de zomer werd de kooi buiten gezet. Steeds als er mensen voorbij kwamen zei dat beest, hallo, wil je koffie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
![]()
slaaplekker greysiequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
ok ik ga nu echt naar bed
morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker schoonheid.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker slapenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook zo
Jullie zijn de enige niet.quote:
zeg, als er iemand een maand of 2 terug in je straat in de boeien is geslagen dan moet je op inet toch wel kunnen vinden hoe en wat??
ik kan niks vinden en ben zo benieuwd. hij is nu een maand of 2 weg denk. en die ik hier spreek weten ook niet hoe of wat
normaal kan je dat zo terugvinden online![]()
oei ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
zeg, als er iemand een maand of 2 terug in je straat in de boeien is geslagen dan moet je op inet toch wel kunnen vinden hoe en wat??
ik kan niks vinden en ben zo benieuwd. hij is nu een maand of 2 weg denk. en die ik hier spreek weten ook niet hoe of wat
normaal kan je dat zo terugvinden online
je zou zeggen van wel inderdaad
terrorist mssis geen nler
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oei ik heb geen idee
je zou zeggen van wel inderdaad![]()
soms zijn er van die lui die van je dorp of stad de boel in de gaten houden
stom, die gooi ik gelijk altijd opzij hahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]misschien in het lokale krantje ofzo?
![]()
Ik zou niet weten waar ik moet zoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
normaal kan je dat zo terugvinden onlineEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Komen wij uit Rotterdam!?
ken je da nie horuh dan!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja nou hier is het echt ons kent ons in de straat. zelfs als ze niks van je weten. dan verzinnen ze wel wat. zo waren er ooit hele verhalen over mij die niet kloptequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
soms zijn er van die lui die van je dorp of stad de boel in de gaten houden![]()
![]()
![]()
Kijk aan, dát zijn pas huurautos
Water mag toch wel bij nuchter prikken?
Stom gelul zonder uitnodiging. Moest zelfs bellen om te vragen of het nuchter moest.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Welke verhalen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou hier is het echt ons kent ons in de straat. zelfs als ze niks van je weten. dan verzinnen ze wel wat. zo waren er ooit hele verhalen over mij die niet klopte
Woont er een ene Poul bij je in de srtraat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou hier is het echt ons kent ons in de straat. zelfs als ze niks van je weten. dan verzinnen ze wel wat. zo waren er ooit hele verhalen over mij die niet klopte
Start the panic!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oh lekker danquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Kon het altijd proberenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
de verhalen over mij vertel ik niet ahhaha
zo dan!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk aan, dát zijn pas huurautosIk heb het recht om te bepalen!![]()
ja inderdaad, je verwacht daar wel wat van terug te vindenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef suzi1 het volgende:
maar zn huis is besluipt door 6 plizies. dus dan denk je toch, nou nou
precies!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja inderdaad, je verwacht daar wel wat van terug te vinden
en om nou mensen hier aan te spreken waar ik normaal alleen hallo tegen zeg vind ik ook zo wat![]()
ik en mn buuf wonen hier beide 20+ jaar en we weten nog minder dan een vrouw die hier nog geen 4 jaar woont! raar he![]()
taktisch zo van, hey is die verhuist ofzo? al een tijd niet gezienquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies!
en om nou mensen hier aan te spreken waar ik normaal alleen hallo tegen zeg vind ik ook zo wat
misschien lopen ze dan wel leeg. laat je het voorkomen als "sociale controle"
sommige lui lullen echt veelquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:00 schreef suzi1 het volgende:
ik en mn buuf wonen hier beide 20+ jaar en we weten nog minder dan een vrouw die hier nog geen 4 jaar woont! raar he
ik probeer mij zo min mogelijk te bemoeien met de mensen hier eigenlijk
Ik spreek m'n directe buren nooit
ik weet niet of het altijd donker is nu, anders kun je ook nog "hij zal toch niet dood liggen, blabla" ken je dat verhaal van die ene die lag gewoon 6 weken in huis, het zal je gebeuren. blablablaquote:
nou dan mss huh alles is nog in huis, maar waar is hondje dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik weet niet of het altijd donker is nu, anders kun je ook nog "hij zal toch niet dood liggen, blabla" ken je dat verhaal van die ene die lag gewoon 6 weken in huis, het zal je gebeuren. blablabla![]()
ik bedoel het niet praten/contact met burenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wijkagent vragen kan ook nog natuurlijk
en ik ben te spontaan en daar baal ik van![]()
oh nou ja ik zeg wel hoi enzo. maar veel verder komt het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoel het niet praten/contact met buren
en ik ben te spontaan en daar baal ik van
ja vrij kort eigenlijk. zo zijn er ook lui van de overkant die groeten niet eens
die vinden mij vast een rare ofzo
maar ik ga ook niet op de stoep voor het huis roken bijv, dat doe ik eigenlijk altijd achter in m'n tuintje. maar er zijn er genoeg die voor hun peukje roken en dan babbeltjes maken enzoIk heb het recht om te bepalen!![]()
ja hier gaan er ook steeds meer mensen in hun voortuin zitten. echt volks aan t worden. en maar kleppen hequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ga ook niet op de stoep voor het huis roken bijv, dat doe ik eigenlijk altijd achter in m'n tuintje. maar er zijn er genoeg die voor hun peukje roken en dan babbeltjes maken enzo![]()
en wij hebben zon achter in de tuin, en de overkant heeft zon op de voorkant van het huis. dus die zitten sowieso al vaker voor het huis zegmaar. dus die spreken elkaar veel vaker dan de mensen aan onze kant van de straat, althans voor mijn gevoel
als ik dan eens mn voortuin ga ontkruiden stopt er altijd wel iemand die een half uur blijft lullen
en dan heb ik al geen zin meer in onkruiden![]()
Die alex soze kan echt niet meer.
https://roddelpraat.nl/al(...)ze-peter-r-de-vries/They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:08 schreef suzi1 het volgende:
als ik dan eens mn voortuin ga ontkruiden stopt er altijd wel iemand die een half uur blijft lullen
en dan heb ik al geen zin meer in onkruiden![]()
aaah bij mij aan de overkant gaan voor zitten vanwege dan schaduw. maar mijn kant gaan er ook steeds meer zittenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
en wij hebben zon achter in de tuin, en de overkant heeft zon op de voorkant van het huis. dus die zitten sowieso al vaker voor het huis zegmaar. dus die spreken elkaar veel vaker dan de mensen aan onze kant van de straat, althans voor mijn gevoel
gelukkig niet iedereen hoor, maar het valt me steeds meer op![]()
ze hadden natuurlijk ook meer tijd enzo, door vele thuis werken of zitten met corona en nergens heen kunnenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aaah bij mij aan de overkant gaan voor zitten vanwege dan schaduw. maar mijn kant gaan er ook steeds meer zitten
gelukkig niet iedereen hoor, maar het valt me steeds meer opIk heb het recht om te bepalen!![]()
owja en aan de overkant hebben ze ook veel bredere stoep, dat ook nog!
maarja ik weet niet vind het wel prima
eerder had ik wel meer contact, maar veel lui zijn verhuisd. toen had ik neit zoveel puf om die contacten weer aan te leggen. terwijl het prima mensen zijn hoor verderIk heb het recht om te bepalen!![]()
Tegenover hebben ze een kindje gekregen. Ook nooit gefeliciteerd.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
laten we het hopen hahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze hadden natuurlijk ook meer tijd enzo, door vele thuis werken of zitten met corona en nergens heen kunnen![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:12 schreef engine het volgende:
Tegenover hebben ze een kindje gekregen. Ook nooit gefeliciteerd.herkenbaar
bij 1 iemand uit de straat heb ik wel een keer geslapen toen ik m'n sleutels was vergeten in huis
maar die kende ik al voordat ik hier ging wonen. dus heb wel iemand waar ik soms wat langer mee babbel, maar daar loop ik de deur ook niet plat ofzo
hier komen ze collecteren als er weer iemand dood is, de helft ken ik er niet eens van. vraag ik, wie is dat dan. o van nrr die en die. wete ik nog niks
maar heb de eerste 8 jaar niet eens geweten wie er tegenover me woonde. plakplastiek en je ziet niks he![]()
mja ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. prima om af en toe is een babbeltje te maken hoor. maar heb gewoon geen behoefte om even een kop koffie te gaan drinken bij de buren ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef suzi1 het volgende:
jullie zijn denk beetje als mn broertje
en gelijk hebben jullie hoor
al dat gecontact is niks
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:14 schreef suzi1 het volgende:
hier komen ze collecteren als er weer iemand dood is, de helft ken ik er niet eens van. vraag ik, wie is dat dan. o van nrr die en die. wete ik nog niks
maar heb de eerste 8 jaar niet eens geweten wie er tegenover me woonde. plakplastiek en je ziet niks he![]()
al meer als 2 jaar vraagt een wijf aan mij kom weer eens een bakkie doen. om de zoveel tijd vraagt ze datquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. prima om af en toe is een babbeltje te maken hoor. maar heb gewoon geen behoefte om even een kop koffie te gaan drinken bij de buren ofzo
maar daar heb ik toen ik er bevriend mee was een fikse ruzie mee gehad, dus ik wilt dat niet meer
maar zij snap nee niet denk![]()
bakte je ook pannenkoeken voor der?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
al meer als 2 jaar vraagt een wijf aan mij kom weer eens een bakkie doen. om de zoveel tijd vraagt ze dat
maar daar heb ik toen ik er bevriend mee was een fikse ruzie mee gehad, dus ik wilt dat niet meer
maar zij snap nee niet denk
ik moet denken aan die buurvrouwen bij de rijdende rechter ooit
ik kom alleen bij 1 iemand op de koffie in de straat
paar jaar terug ook wel paar keer bij asielzoekers
gaat er gewoon eentje midden in de huiskamer naar allah bidden
en praten gwn in eigen taal. zit ik daar met mn bak sterke koffie...![]()
![]()
ik laat voor mij bakken. ik kook al jaren niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bakte je ook pannenkoeken voor der?
ik moet denken aan die buurvrouwen bij de rijdende rechter ooit![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:17 schreef suzi1 het volgende:
ik kom alleen bij 1 iemand op de koffie in de straat
paar jaar terug ook wel paar keer bij asielzoekers
gaat er gewoon eentje midden in de huiskamer naar allah bidden
en praten gwn in eigen taal. zit ik daar met mn bak sterke koffie...tjaaa dat nodigd niet echt uit om gelijk nog is langs te gaan
nou ja nu kan ik er iig wel over praten en weet ik hoe het er aan toe gaat en heb ik t niet alleen van horen zeggen enzo![]()
![]()
goed bekekenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik laat voor mij bakken. ik kook al jaren niet meer
zo is het ook weer!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef suzi1 het volgende:
nou ja nu kan ik er iig wel over praten en weet ik hoe het er aan toe gaat en heb ik t niet alleen van horen zeggen enzo
Er wonen ongeveer 1700 mensen in dit dorp. Ik ken z'n beetje iedereen...meer dan prima dat ik m'n directe buren niet zo goed kenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. prima om af en toe is een babbeltje te maken hoor. maar heb gewoon geen behoefte om even een kop koffie te gaan drinken bij de buren ofzo
eentje zag er 20 jaar jonger uit zo zonder gewaad. dan denk ik waarom doe jij dat buitenshuis aan!!quote:![]()
hey hoe kom jij aan zon wuppiequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:20 schreef suzi1 het volgende:
en echt he, haha, toevallig vandaag kreeg ik pannenkoeken!!
had ik uit de twitch chat gepikt, van de stream van vanavondquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoe kom jij aan zon wuppieIk heb het recht om te bepalen!![]()
cool zegquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had ik uit de twitch chat gepikt, van de stream van vanavondFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ow dan woon je echt heel dorps denkquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Er wonen ongeveer 1700 mensen in dit dorp. Ik ken z'n beetje iedereen...meer dan prima dat ik m'n directe buren niet zo goed ken
nou ja in iedere stad zitten ook dorpjes volgens mij. al noemen ze het dan een wijk![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dit is wel dorpsquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ow dan woon je echt heel dorps denk
nou ja in iedere stad zitten ook dorpjes volgens mij. al noemen ze het dan een wijkal m'n vrienden komen hier vandaan en voor m'n broertje hetzelfde.
Maar in een wijk in een stad wonen ken ik dan weer niet.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
rook zeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik weet ook niet beter dan in een dorp wonen hoor. maar wel meer inwoners hierquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is wel dorpsal m'n vrienden komen hier vandaan en voor m'n broertje hetzelfde.
Maar in een wijk in een stad wonen ken ik dan weer niet.![]()
geboren getogen in hoofdstadFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Bass moet je niet horen!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die moet je voelen!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gewoon koffie pakken danFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heerlijk dat m'n ouders en veel vrienden binnen loopafstand wonen maar soms zou ik ook liever in een stad wonenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet ook niet beter dan in een dorp wonen hoor. maar wel meer inwoners hier
ik ben een hele tijd blij geweest niet in een stad te wonen. dan had ik denk nog meer in de kroeg gezetenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk dat m'n ouders en veel vrienden binnen loopafstand wonen maar soms zou ik ook liever in een stad wonen
maar mn ouders altijd dichtbij gehad en blij om![]()
in het begin ga je nog wel makkelijk er naar toe, toch gratis ov enzo, maarja daarna word dat toch anders
ja dan ga je niet even makkelijk langs zegmaar voor een kopje koffiequote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Goede vrienden zuinig op zijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bewust voor gekozen of hoe ben je daar terecht gekomen dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
in het begin ga je nog wel makkelijk er naar toe, toch gratis ov enzo, maarja daarna word dat toch anders
maar daarom hou ik t mss wel al zolang vol met haarquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dan ga je niet even makkelijk langs zegmaar voor een kopje koffie
als ik hier vrienden heb (had dus) raakte ik ze helemaal beu
maar die wilden ook vooral altijd hun zin enzo![]()
Ja slap he...:Pquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
aan de andere kant, ze krijgen ook allemaal relaties en shitEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
soms krijgen ze nog kinderen ook
ging hier heen voor school. en blijven plakken, want had hier al m'n punten opgebouwd voor wat te huren. in begin waren er redelijk wat lui die ook hier zaten, maar die gingen dan bijv toch andere studie doen elders in het land. of stopten en gingen weer terug naar hun ouders.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Bewust voor gekozen of hoe ben je daar terecht gekomen dan?maarja die zaten allemaal dan in studenten huizen enzo, en daar had ik geen puf in dus heb eerst een tijdje op en neer gegaan met de trein, totdat ik een studiootje had. dan is de noodzaak om weer weg te gaan ook al minder.
Ja zoals t komtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja en als je het naar je zin hebtquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ging hier heen voor school. en blijven plakken, want had hier al m'n punten opgebouwd voor wat te huren. in begin waren er redelijk wat lui die ook hier zaten, maar die gingen dan bijv toch andere studie doen elders in het land. of stopten en gingen weer terug naar hun ouders.maarja die zaten allemaal dan in studenten huizen enzo, en daar had ik geen puf in dus heb eerst een tijdje op en neer gegaan met de trein, totdat ik een studiootje had. dan is de noodzaak om weer weg te gaan ook al minder.
Als t goed voeltquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ging hier heen voor school. en blijven plakken, want had hier al m'n punten opgebouwd voor wat te huren. in begin waren er redelijk wat lui die ook hier zaten, maar die gingen dan bijv toch andere studie doen elders in het land. of stopten en gingen weer terug naar hun ouders.maarja die zaten allemaal dan in studenten huizen enzo, en daar had ik geen puf in dus heb eerst een tijdje op en neer gegaan met de trein, totdat ik een studiootje had. dan is de noodzaak om weer weg te gaan ook al minder.
mja precies. al zou ik nu eerder weg gaan als eerst. ik merk dat naarmate ik wat ouder word toch niet meer zoveel opstap ga enzo, dus zou ook prima in een dorpje in de middle of nowhere kunnen wonenquote:
Waar je thuis voelt hequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja precies. al zou ik nu eerder weg gaan als eerst. ik merk dat naarmate ik wat ouder word toch niet meer zoveel opstap ga enzo, dus zou ook prima in een dorpje in de middle of nowhere kunnen wonenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zit je nu nog in een studio of heb je een huisje?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja precies. al zou ik nu eerder weg gaan als eerst. ik merk dat naarmate ik wat ouder word toch niet meer zoveel opstap ga enzo, dus zou ook prima in een dorpje in de middle of nowhere kunnen wonen![]()
1 voordeel, ik heb gewoon een huurhuisje, waar ik zelfs een gezinnetje zou kunnen starten weetje wel. ik heb niks te klagen in dat opzicht. niet dat dat aan de orde is, maar je snapt wat ik bedoel
Begrijp jequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
1 voordeel, ik heb gewoon een huurhuisje, waar ik zelfs een gezinnetje zou kunnen starten weetje wel. ik heb niks te klagen in dat opzicht. niet dat dat aan de orde is, maar je snapt wat ik bedoelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik woonnhier voorlopig bestFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik wil hier niet weg, en niet omdat ik het nou zo leuk vind hier. maar dat hele verhuizen, en wrs krijg ik alleen kleiner en duurder. al wordt de huurtoeslag dan ook hoger. maar nee geen zin in![]()
Dan blijven zitten tot betere tijdenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wil hier niet weg, en niet omdat ik het nou zo leuk vind hier. maar dat hele verhuizen, en wrs krijg ik alleen kleiner en duurder. al wordt de huurtoeslag dan ook hoger. maar nee geen zin inFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
voor mn ouders hoef ik hier nu niet meer te blijven. dat was altijd voor mij de grootste reden/excuus![]()
ja ik word ook gewoon wat ouder, dus dingen die ik 10 jaar geleden belangrijk vond, zijn nu misschien minder belangrijk geworden
kijk gewoon wie of wat op je pad komtquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik word ook gewoon wat ouder, dus dingen die ik 10 jaar geleden belangrijk vond, zijn nu misschien minder belangrijk geworden
en schrijf je evt ergens in waar het je ook leuk lijkt![]()
nouja dat heb ik wel. als ik ga verhuizen is het niet hier. dan ga ik echt ergens anders heen, dat heb ik wel besloten. dan word het een nieuw avontuur in een ander dorp/stadquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef suzi1 het volgende:
maar die buurt hier wordt wel steeds asocialer. en krijsende buren is ook niet fijn.
Ja heb ik ook serviers mega overlast ervanquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef suzi1 het volgende:
maar die buurt hier wordt wel steeds asocialer. en krijsende buren is ook niet fijn.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jaa precies. voorlopig zit ik hier nog primaquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kijk gewoon wie of wat op je pad komt
en schrijf je evt ergens in waar het je ook leuk lijkt
ik heb jaren in tilburg ingeschreven gestaan. leek me leuk en mn zus woonde er
maar nu hoef ik allemaal niet meer de stad in enzo. en zij is ook verhuisd![]()
Tilburg wel toffe stadFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ken t . Zou er best kunnen wonenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ging ik vroeger graag stappen. leuke tentjes enzoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
enige wat ik weet van tilburg is dat ze de grootste kermis hadden ofzo
maar ben er nog nooit geweest
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
enige wat ik weet van tilburg is dat ze de grootste kermis hadden ofzo
maar ben er nog nooit geweest
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: