SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
hou ook van jouquote:
ook al ben je een boze badeendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verdomme, hij ligt net in zijn bed en ik moet hem er weer uit halen.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
niets te zien hierquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja. Was even hummus aan het maken.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
tragequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
meezingen!!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Het is een forum, kijk hier alleen als het me uitkomt, dus je stoort nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is al gefixt
sorry voor het storen
En Ninzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik word gek van die twitch dingenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een forum, kijk hier alleen als het me uitkomt, dus je stoort niet
En Ninzo...ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overal en nergensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Struisvogels vliegen niet...quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
nu ik fogel zie, waar vliegt struizvogelt eigenlijk?
Ik wil ze wel als huisdier als ik er niet allergisch voor ben. Perfect transportmiddel voor in de ochtendspits.I'm surrounded by morons!
In MENquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
Ik krijg om de zoveel tijd een mention uit het username lepeltopic van haar.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik zit verdomme net te kijken wat er mis was maar zag het niet.quote:![]()
Dank je.
weet nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
heb haar wel eens getagd
dan komt ze wel ff
maar @utopia2.0 niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: