ik laat voor mij bakken. ik kook al jaren niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bakte je ook pannenkoeken voor der?
ik moet denken aan die buurvrouwen bij de rijdende rechter ooit
hahahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:17 schreef suzi1 het volgende:
ik kom alleen bij 1 iemand op de koffie in de straat
paar jaar terug ook wel paar keer bij asielzoekers
gaat er gewoon eentje midden in de huiskamer naar allah bidden
en praten gwn in eigen taal. zit ik daar met mn bak sterke koffie...
goed bekekenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik laat voor mij bakken. ik kook al jaren niet meer
zo is het ook weer!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef suzi1 het volgende:
nou ja nu kan ik er iig wel over praten en weet ik hoe het er aan toe gaat en heb ik t niet alleen van horen zeggen enzo
Er wonen ongeveer 1700 mensen in dit dorp. Ik ken z'n beetje iedereen...meer dan prima dat ik m'n directe buren niet zo goed kenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. prima om af en toe is een babbeltje te maken hoor. maar heb gewoon geen behoefte om even een kop koffie te gaan drinken bij de buren ofzo
eentje zag er 20 jaar jonger uit zo zonder gewaad. dan denk ik waarom doe jij dat buitenshuis aan!!quote:
hey hoe kom jij aan zon wuppiequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:20 schreef suzi1 het volgende:
en echt he, haha, toevallig vandaag kreeg ik pannenkoeken!!
had ik uit de twitch chat gepikt, van de stream van vanavondquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoe kom jij aan zon wuppie
cool zegquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had ik uit de twitch chat gepikt, van de stream van vanavond
ow dan woon je echt heel dorps denkquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Er wonen ongeveer 1700 mensen in dit dorp. Ik ken z'n beetje iedereen...meer dan prima dat ik m'n directe buren niet zo goed ken
quote:
Ja dit is wel dorpsquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ow dan woon je echt heel dorps denk
nou ja in iedere stad zitten ook dorpjes volgens mij. al noemen ze het dan een wijk
ik weet ook niet beter dan in een dorp wonen hoor. maar wel meer inwoners hierquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is wel dorpsal m'n vrienden komen hier vandaan en voor m'n broertje hetzelfde.
Maar in een wijk in een stad wonen ken ik dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |