Als t goed voeltquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ging hier heen voor school. en blijven plakken, want had hier al m'n punten opgebouwd voor wat te huren. in begin waren er redelijk wat lui die ook hier zaten, maar die gingen dan bijv toch andere studie doen elders in het land. of stopten en gingen weer terug naar hun ouders.maarja die zaten allemaal dan in studenten huizen enzo, en daar had ik geen puf in dus heb eerst een tijdje op en neer gegaan met de trein, totdat ik een studiootje had. dan is de noodzaak om weer weg te gaan ook al minder.
mja precies. al zou ik nu eerder weg gaan als eerst. ik merk dat naarmate ik wat ouder word toch niet meer zoveel opstap ga enzo, dus zou ook prima in een dorpje in de middle of nowhere kunnen wonenquote:
Waar je thuis voelt hequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja precies. al zou ik nu eerder weg gaan als eerst. ik merk dat naarmate ik wat ouder word toch niet meer zoveel opstap ga enzo, dus zou ook prima in een dorpje in de middle of nowhere kunnen wonen
zit je nu nog in een studio of heb je een huisje?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja precies. al zou ik nu eerder weg gaan als eerst. ik merk dat naarmate ik wat ouder word toch niet meer zoveel opstap ga enzo, dus zou ook prima in een dorpje in de middle of nowhere kunnen wonen
Begrijp jequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
1 voordeel, ik heb gewoon een huurhuisje, waar ik zelfs een gezinnetje zou kunnen starten weetje wel. ik heb niks te klagen in dat opzicht. niet dat dat aan de orde is, maar je snapt wat ik bedoel
Dan blijven zitten tot betere tijdenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wil hier niet weg, en niet omdat ik het nou zo leuk vind hier. maar dat hele verhuizen, en wrs krijg ik alleen kleiner en duurder. al wordt de huurtoeslag dan ook hoger. maar nee geen zin in
kijk gewoon wie of wat op je pad komtquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik word ook gewoon wat ouder, dus dingen die ik 10 jaar geleden belangrijk vond, zijn nu misschien minder belangrijk geworden
nouja dat heb ik wel. als ik ga verhuizen is het niet hier. dan ga ik echt ergens anders heen, dat heb ik wel besloten. dan word het een nieuw avontuur in een ander dorp/stadquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef suzi1 het volgende:
maar die buurt hier wordt wel steeds asocialer. en krijsende buren is ook niet fijn.
Ja heb ik ook serviers mega overlast ervanquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef suzi1 het volgende:
maar die buurt hier wordt wel steeds asocialer. en krijsende buren is ook niet fijn.
jaa precies. voorlopig zit ik hier nog primaquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kijk gewoon wie of wat op je pad komt
en schrijf je evt ergens in waar het je ook leuk lijkt
Ja ken t . Zou er best kunnen wonenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ging ik vroeger graag stappen. leuke tentjes enzo
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
enige wat ik weet van tilburg is dat ze de grootste kermis hadden ofzo
maar ben er nog nooit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |