Heerlijk dat m'n ouders en veel vrienden binnen loopafstand wonen maar soms zou ik ook liever in een stad wonenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet ook niet beter dan in een dorp wonen hoor. maar wel meer inwoners hier
ik ben een hele tijd blij geweest niet in een stad te wonen. dan had ik denk nog meer in de kroeg gezetenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk dat m'n ouders en veel vrienden binnen loopafstand wonen maar soms zou ik ook liever in een stad wonen
ja dan ga je niet even makkelijk langs zegmaar voor een kopje koffiequote:
Bewust voor gekozen of hoe ben je daar terecht gekomen dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
in het begin ga je nog wel makkelijk er naar toe, toch gratis ov enzo, maarja daarna word dat toch anders
maar daarom hou ik t mss wel al zolang vol met haarquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dan ga je niet even makkelijk langs zegmaar voor een kopje koffie
Ja slap he...:Pquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
aan de andere kant, ze krijgen ook allemaal relaties en shit
ging hier heen voor school. en blijven plakken, want had hier al m'n punten opgebouwd voor wat te huren. in begin waren er redelijk wat lui die ook hier zaten, maar die gingen dan bijv toch andere studie doen elders in het land. of stopten en gingen weer terug naar hun ouders.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Bewust voor gekozen of hoe ben je daar terecht gekomen dan?
Ja en als je het naar je zin hebtquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ging hier heen voor school. en blijven plakken, want had hier al m'n punten opgebouwd voor wat te huren. in begin waren er redelijk wat lui die ook hier zaten, maar die gingen dan bijv toch andere studie doen elders in het land. of stopten en gingen weer terug naar hun ouders.maarja die zaten allemaal dan in studenten huizen enzo, en daar had ik geen puf in dus heb eerst een tijdje op en neer gegaan met de trein, totdat ik een studiootje had. dan is de noodzaak om weer weg te gaan ook al minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |