In Polen is dit de juiste maatquote:
We hadden achterburen met een papegaai, in de zomer werd de kooi buiten gezet. Steeds als er mensen voorbij kwamen zei dat beest, hallo, wil je koffie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
zo was iemand ze papegaai ooit helemaal vlieft op mij geworden, was baasje totaal niet blij om
maanden later vroeg ze of ik hem wilde, want hij wilde haar niet meer haha
maarja ik had katten
slaaplekker greysiequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
ok ik ga nu echt naar bed
morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker schoonheid.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker slapenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
morgen weer een dag![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn de enige niet.quote:
oei ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
zeg, als er iemand een maand of 2 terug in je straat in de boeien is geslagen dan moet je op inet toch wel kunnen vinden hoe en wat??
ik kan niks vinden en ben zo benieuwd. hij is nu een maand of 2 weg denk. en die ik hier spreek weten ook niet hoe of wat
normaal kan je dat zo terugvinden online
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oei ik heb geen idee
je zou zeggen van wel inderdaad
stom, die gooi ik gelijk altijd opzij hahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]misschien in het lokale krantje ofzo?
Ik zou niet weten waar ik moet zoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
zeg, als er iemand een maand of 2 terug in je straat in de boeien is geslagen dan moet je op inet toch wel kunnen vinden hoe en wat??
ik kan niks vinden en ben zo benieuwd. hij is nu een maand of 2 weg denk. en die ik hier spreek weten ook niet hoe of wat
normaal kan je dat zo terugvinden online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |