Gezelligquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:53 schreef Momo het volgende:
Goedeavond! Een dagje in Amsterdam geweest bij een vriendin.
Ja, feestjes doe ik zo nog niet aan, maar wel leuk om weer met mensen af te sprekenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GezelligWel fijn om zo nu en dan eens mensen te zien na al die lockdown
Wat dacht je van Messiquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Als Shakira eens een keer haar belasting zou betalen, zou Spanje geen EU hulp meer nodig hebben.
Haha nee, ik had al niet verwacht dat je daar bij een clubuitbraak zou zijn geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, feestjes doe ik zo nog niet aan, maar wel leuk om weer met mensen af te spreken
Misschien had die ene chick van het filmpje jouw pakketje wel onderscheptquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Heel de middag op een pakketje zitten wachten, net een update dat het vertraagd is. Als het goed is komen ze morgen.
Ja, sinds begin corona nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee, ik had al niet verwacht dat je daar bij een clubuitbraak zou zijn geweest![]()
Had je haar al lang niet meer gezien?
Zolang het maar echt vertraagd is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Heel de middag op een pakketje zitten wachten, net een update dat het vertraagd is. Als het goed is komen ze morgen.
Oh zo langquote:
Dit bericht dan, is Taghi Pablo Escobar 2021 versie?quote:‘Taghi stelt tientallen miljoenen euro’s beschikbaar voor bevrijdingspoging uit EBI’
Politie en justitie vrezen een zeer gewelddadige bevrijdingspoging om Ridouan Taghi uit de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught te halen. Taghi zou daarvoor tientallen miljoenen euro’s beschikbaar hebben gesteld. Een neef zou op zoek zijn naar een commando voor zo’n uitbraak.
Dat blijkt uit een uitspraak van de beroepscommissie van de Raad voor de Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) die toezicht houdt op de uitvoering van straffen, meldt De Telegraaf.
De uitspraak volgt op een beroep van advocaten van Ridouan Taghi dit voorjaar tegen de tweede verlenging van het verblijf in de EBI. Taghi zit hier vast sinds zijn arrestatie in Dubai in december 2019.
Ontsnappingsfonds
Een ’ontsnappingsfonds’ is niet de enige maatregel die Taghi zou hebben genomen, als voorzorg na een arrestatie. De politie beschikt over uiterst brisante informatie die door bronnen ook aan De Telegraaf is toegespeeld.
Taghi zou opdracht hebben gegeven om te onderzoeken of er in Afrika een Nederlandse diplomaat zou kunnen worden ontvoerd als wisselgeld voor vrijlating. Dit wordt door de opsporingsdiensten als reëel plan beschouwd en zeer serieus genomen.
Dat hopen we. Als de slowchat ineens heel stil is straks, weten we wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani schat ik als mens een stuk hoger in. Die betaald gewoon netjes belasting
Bergen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zijn die Kaukasus prachtig in AzerbeidzjanIk zal er niet heen op vakantie gaan, maar mooi joh
Echt johquote:
Well Done Bakuquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt joh![]()
Ik kijk nu Reizen Waes in Azerbeidzjan. De Crystal Hall in Baku kwam ook even voorbijVerder best een kitscherige stad.
De natuur though![]()
Ik kan bevestigen dat ik inderdaad netjes belasting betaalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani schat ik als mens een stuk hoger in. Die betaald gewoon netjes belasting
Dit moest ik Googelen, maar F1 dusquote:
Nou daar heb je een heel goed punt!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Als Shakira eens een keer haar belasting zou betalen, zou Spanje geen EU hulp meer nodig hebben.
Wel goed dat ze er wat aan proberen te doen. Met rijke mensen die belasting ontduiken kan ik medelijden hebben.quote:
Ik maak me er ook erg boos om. En inderdaad de verafgoding van mensen als Shakira en Messi terwijl ze niet eens hun deel doen om het land waarin ze al jaren wonen draaiende te houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel goed dat ze er wat aan proberen te doen. Met rijke mensen die belasting ontduiken kan ik medelijden hebben.
Toevallig hier ook via DHL, maar tot een uur na de geplande levering geen DHL bus gezien hierquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang het maar echt vertraagd is.
Laats bij een DHL koerier die op het moment dat ik de mail kreeg dat het naar een afhaalpunt ging, zijn busje stond te keren voor mijn voordeur.
Ik kon hem net nog tegenhouden.
Ik kijk Top Gun. Bôhquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu Reizen Waes en verwacht elk moment dat Frank Lammers ergens opduikt in Baku
Dat is echt zo'n film waarvan ik volgens mij een van de weinige ben die het nog nooit gezien heeftquote:
Moment.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n film waarvan ik volgens mij een van de weinige ben die het nog nooit gezien heeft![]()
Plaatjes van de bôh?
Ik heb geGoogeld en zie gespierde kerels, not disappointedquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Moment.
Scenes van het beachvolleybal en in de douche net. Bôh
Oh wacht het koekelen was onnodigquote:
De beer is losquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
KLB / Hugo is een kutlul.
Gooi je gevoelens er uit toch? Nou. Hatsee.
Nou dit ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer Jobi![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dit ben ik niet hoor![]()
Ik ben dat mens lurkend in de bosjes ergens
Die is inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:47 schreef Strani het volgende:
Wat leuk, Marcel Kittel bij de Avondetappe!
Ik moest hem googlen want hij is inderdaad wel cute.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest hem googlen want hij is inderdaad wel cute.![]()
Tijd ook af zitten vragen aan wie Mark Cavendish me doet denken en ineens wist ik het.Ennn daar gaan de blije hormoontjes weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Je wilt niet weten hoe ze er nu uitzien. Vooral Val Kilmerquote:
Ik vind het daar engquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Ik klik er maar niet op. Beter voor m’n bloeddrukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het daar engHele enge mensen...
Ik ben weer eens te laat geborenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ze er nu uitzien. Vooral Val Kilmer
Dappere dodo!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het daar engHele enge mensen...
Zelfs ik heb wat geroepen daarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik klik er maar niet op. Beter voor m’n bloeddruk
Wie is leuk? Helene?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Zit naar de de Oranjezomer te kijken. T is zowaar nog leuk.
Ja die ook.quote:
Koen is weer standaard Koenquote:
Uitgestorven ergens tussen 1680 en 1690, over het algemeen voor zeker aangenomen niet meer te bestaan in 1691.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitgestorven ergens tussen 1680 en 1690, over het algemeen voor zeker aangenomen niet meer te bestaan in 1691.
Truequote:
De meester peurt er nog even een geschiedenislesje uitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitgestorven ergens tussen 1680 en 1690, over het algemeen voor zeker aangenomen niet meer te bestaan in 1691.
Welke borrel wordt het zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms moet je voldoen aan de verwachtingen
Jaa I knowquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ze er nu uitzien. Vooral Val Kilmer
Waardoor de markt voor dododildo's nooit echt van de grond is gekomenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort toevalligheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik denk bij de dodo al snel aan de verhalen van Boudewijn Büchquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat kwam idd net een paar jaar te laat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor de markt voor dododildo's nooit echt van de grond is gekomen
Met z'n handschoentjes altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij de dodo al snel aan de verhalen van Boudewijn Büch
Ik heb ooit een boek of twee van hem gelezen, maar deze link leg ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij de dodo al snel aan de verhalen van Boudewijn Büch
De vraag is of we er echt wat aan gemist hebben. Krokodildo's lijken ook niet echt lekker te lopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat kwam idd net een paar jaar te laat.
Dat heb je met die post per zeilschip, het duurt even voordat je dit soort nieuws krijgt.
Ken je niet die programma's van m? Dat ie in museua of bibliotheken oude dingen ging laten zien. Soms vertelde ie eigenlijk gewoon onzin, maar dat maakte niet uit wat hij was er zo enthousiast over.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek of twee van hem gelezen, maar deze link leg ik niet.
Ze zijn allebei dood, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Misschien is er markt voor dildo's voor zeehonden?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
De vraag is of we er echt wat aan gemist hebben. Krokodildo's lijken ook niet echt lekker te lopen
De dodo was één van de grootste passies van Boudewijn Büch. Hij vertelde er vaak over.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek of twee van hem gelezen, maar deze link leg ik niet.
Ze zijn allebei dood, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Boudewijn was episch. Te vroeg gestorven net als z'n broerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ken je niet die programma's van m? Dat ie in museua of bibliotheken oude dingen ging laten zien. Soms vertelde ie eigenlijk gewoon onzin, maar dat maakte niet uit wat hij was er zo enthousiast over.
Ik vrees dat ik deze grap misquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is er markt voor dildo's voor zeehonden?
Háá Tééquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor de markt voor dododildo's nooit echt van de grond is gekomen
Ik zag ff een link met de zeehonden rukkers in Harderwijk maar matige vergelijking inderdaadquote:
Je stelt weer eens niet teleurquote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je stelt weer eens niet teleurCheers!
Dat waren toch Flipperfappers? Of zaten ze ook weleens aan Seabert te sjorren?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag ff een link met de zeehonden rukkers in Harderwijk maar matige vergelijking inderdaad
Ow ja, Menno Much. Die maakte programma's waar niemand naar keek maar iedereen over mee kon praten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boudewijn was episch. Te vroeg gestorven net als z'n broer
To be fair, ik kan me wel voorstellen dat die laatste niet zo goed verkopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
De vraag is of we er echt wat aan gemist hebben. Krokodildo's lijken ook niet echt lekker te lopen
Oja verkeerde dier ook nogquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat waren toch Flipperfappers? Of zaten ze ook weleens aan Seabert te sjorren?
Lekker wat rafeltjes eraan, niks mis meequote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
To be fair, ik kan me wel voorstellen dat die laatste niet zo goed verkopen.
[ afbeelding ]
Weerhaakjesquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker wat rafeltjes eraan, niks mis mee
Nee, ik vond hem vroeger vaak een beetje too much.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ken je niet die programma's van m? Dat ie in museua of bibliotheken oude dingen ging laten zien. Soms vertelde ie eigenlijk gewoon onzin, maar dat maakte niet uit wat hij was er zo enthousiast over.
Ik zag hem niet vaak, dus ik kreeg weinig mee van wat hij zoal vertelde.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De dodo was één van de grootste passies van Boudewijn Büch. Hij vertelde er vaak over.
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker wat rafeltjes eraan, niks mis mee
In post 254 staat een mooie boeksuggestie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis, maar nu nog geen zin om naar bed te gaan.
Meestal dat je rijst van Lassie moest hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zag hem niet vaak, dus ik kreeg weinig mee van wat hij zoal vertelde.
Die heb ik dan weer wel meegekregen, maar dat komt meer door mijn (vroegere) fascinatie met reclames.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal dat je rijst van Lassie moest hebben
Ik moest hier iets te lang over nadenken.quote:
Ik wilde een foute opmerking maken, maar heb hem op tijd kunnen inslikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |