Ik vind het daar engquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
KLB / Hugo is een kutlul.
Gooi je gevoelens er uit toch? Nou. Hatsee.
Ik klik er maar niet op. Beter voor m’n bloeddrukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het daar engHele enge mensen...
Ik ben weer eens te laat geborenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ze er nu uitzien. Vooral Val Kilmer
Dappere dodo!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het daar engHele enge mensen...
Zelfs ik heb wat geroepen daarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik klik er maar niet op. Beter voor m’n bloeddruk
Wie is leuk? Helene?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Zit naar de de Oranjezomer te kijken. T is zowaar nog leuk.
Ja die ook.quote:
Koen is weer standaard Koenquote:
Uitgestorven ergens tussen 1680 en 1690, over het algemeen voor zeker aangenomen niet meer te bestaan in 1691.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitgestorven ergens tussen 1680 en 1690, over het algemeen voor zeker aangenomen niet meer te bestaan in 1691.
Truequote:
De meester peurt er nog even een geschiedenislesje uitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitgestorven ergens tussen 1680 en 1690, over het algemeen voor zeker aangenomen niet meer te bestaan in 1691.
Welke borrel wordt het zo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms moet je voldoen aan de verwachtingen
Jaa I knowquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ze er nu uitzien. Vooral Val Kilmer
Waardoor de markt voor dododildo's nooit echt van de grond is gekomenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort toevalligheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik denk bij de dodo al snel aan de verhalen van Boudewijn Büchquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat kwam idd net een paar jaar te laat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor de markt voor dododildo's nooit echt van de grond is gekomen
Met z'n handschoentjes altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij de dodo al snel aan de verhalen van Boudewijn Büch
Ik heb ooit een boek of twee van hem gelezen, maar deze link leg ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij de dodo al snel aan de verhalen van Boudewijn Büch
De vraag is of we er echt wat aan gemist hebben. Krokodildo's lijken ook niet echt lekker te lopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat kwam idd net een paar jaar te laat.
Dat heb je met die post per zeilschip, het duurt even voordat je dit soort nieuws krijgt.
Ken je niet die programma's van m? Dat ie in museua of bibliotheken oude dingen ging laten zien. Soms vertelde ie eigenlijk gewoon onzin, maar dat maakte niet uit wat hij was er zo enthousiast over.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek of twee van hem gelezen, maar deze link leg ik niet.
Ze zijn allebei dood, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Misschien is er markt voor dildo's voor zeehonden?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
De vraag is of we er echt wat aan gemist hebben. Krokodildo's lijken ook niet echt lekker te lopen
De dodo was één van de grootste passies van Boudewijn Büch. Hij vertelde er vaak over.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek of twee van hem gelezen, maar deze link leg ik niet.
Ze zijn allebei dood, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Boudewijn was episch. Te vroeg gestorven net als z'n broerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ken je niet die programma's van m? Dat ie in museua of bibliotheken oude dingen ging laten zien. Soms vertelde ie eigenlijk gewoon onzin, maar dat maakte niet uit wat hij was er zo enthousiast over.
Ik vrees dat ik deze grap misquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is er markt voor dildo's voor zeehonden?
Háá Tééquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor de markt voor dododildo's nooit echt van de grond is gekomen
Ik zag ff een link met de zeehonden rukkers in Harderwijk maar matige vergelijking inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |