Ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook
Vind het echt sneu voor de jongeren die zich wel overal aan gehouden hebben, want ook die worden nu erop aan gekeken.
Het probleem is dat Hugo en co ineens veel te snel wilden gaan. En tegen de adviezen in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja...
Op het werk hebben we uiteraard nu veel jongeren die naar zulk soort feesten zijn geweest die uiteraard een beetje vrezen dat wij hen als het probleem gaan zien. Lukt meestal wel om ze gerust te stellen, maar ik snap wel dat degenen die niet gesjoemeld hebben dit erg vervelend vinden.
Ja precies, corona gaat zich echt niet verspreiden zo hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
Uitgaan, dat doe je net als carnaval toch in kleine kring?
Snap al waarom hij niet te verstaan was:quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat ik Engels kon, maar wat Cav allemaal aan het brabbelen is, daar kan ik weinig van maken.
https://www.telegraaf.nl/(...)rein-werkt-niet-meerquote:Mark Cavendish zit kapot na 34e ritzege: ’Mijn brein werkt niet meer’
Wat ik net al zei, wel rot voor de jongeren die zich WEL aan de maatregelen hebben gehouden. Want reken maar dat de Ria's/Gerda's ook hun met de nek aankijkt nu.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Hugo en co ineens veel te snel wilden gaan. En tegen de adviezen in.
We kunnen het de jongeren die niet hebben gesjoemeld niet kwalijk nemen.
Net bij één vandaag nog een rapportage over iemand uit die doelgroep die covid heeft gehad en leeftijdsgenoten bewust probeert te maken van de risico`s.
Ja Hugo was even een maandje (lig) te vroeg. Juist omdat veel van de uitgaande jongeren nog niet volledig of nog helemaal niet gevaccineerd zullen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Hugo en co ineens veel te snel wilden gaan. En tegen de adviezen in.
We kunnen het de jongeren die niet hebben gesjoemeld niet kwalijk nemen.
Net bij één vandaag nog een rapportage over iemand uit die doelgroep die covid heeft gehad en leeftijdsgenoten bewust probeert te maken van de risico`s.
Ja, hou je de staldeur dicht dan blijven de lammetjes binnen, zet je de staldeur open willen ze naar buiten,quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, wel rot voor de jongeren die zich WEL aan de maatregelen hebben gehouden. Want reken maar dat de Ria's/Gerda's ook hun met de nek aankijkt nu.
Gaat het verder wel goed met ze?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, hou je de staldeur dicht dan blijven de lammetjes binnen, zet je de staldeur open willen ze naar buiten,
Ik heb mijn katten heel even laten proeven aan het balkon en dat beviel ze wel.
Nu staan ze af en toe te mauwen voor de deur dat ze naar buiten willen.
Maar voordat ze verder op het balkon mogen moet ik eerst iets bedenken zodat ze niet onder of door het hek kunnen vallen. Mijn vorige kat was het gewend om binnen te blijven, maar met deze twee wil ik het risico niet lopen.
Het gaat heel goed met zequote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met ze?En welke naam heeft de dame uiteindelijk gekregen?
Ah gut, altijd rot als er dan een vaccinatie moet worden verzetquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:29 schreef Arizona het volgende:
Vriendinnetje van mijn dochter had zich ook keurig aan de regels gehouden. Netjes naar Testen voor Toegang geweest, geen valse code maar gewoon haar eigen vinkje. De afspraak voor vaccinatie stond al. Maar ligt nu wel met koorts op bed
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
Heb lekker gefietst trouwens! 25 km! Steeds verder
Ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo!Jij en Tina zijn een goed team
![]()
Ik wil ook zo graag weer lekkere fietstochten gaan makenDe omgeving zo ten noorden van Utrecht tegen de Loosdrechtse Plassen aan is echt mooi
Of een keer met @:BillDauterive door de Veluwe heen
Mooi is dat. Als ik hier wegfiets zit ik meteen in het polderlandschap en ik moet ook vaker van die tochten gaan maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook zo graag weer lekkere fietstochten gaan makenDe omgeving zo ten noorden van Utrecht tegen de Loosdrechtse Plassen aan is echt mooi
Wat fijn dat ze zo lief zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het gaat heel goed me zeZe zijn zo lief met elkaar en met mij.
Als ze de kans hebben willen ze op mijn schoot zitten. Af en toe zijn ze aan het vechten/stoeien maar wat later liggen ze dan weer heerlijk samen te slapen.
En ze hebben door dat hun eten in de keuken staat, dus vaak als ik naar de keuken loop denken ze dat ze eten krijgen.
En de naam. Ik heb het in de groep gegooid.
Als je een Mickey hebt dan moet dan moet je er ook een Mouse bij hebben (haha)
Poez was ook een suggestie (en nu weet ik ook weer waarom we elkaar niet zo liggen)
De Minnie suggestie van @:Meke en mijn mijn zus heb ik serieus in overweging genomen maar
@:Arizona kwam nog met een betere naam.
Luna gaat ze heten
HIer in Twente kun je ook mooi fietsenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Te laatquote:
Luna is een leuke naamquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met zeZe zijn zo lief met elkaar en met mij.
Als ze de kans hebben willen ze op mijn schoot zitten. Af en toe zijn ze aan het vechten/stoeien maar wat later liggen ze dan weer heerlijk samen te slapen.
En ze hebben door dat hun eten in de keuken staat, dus vaak als ik naar de keuken loop denken ze dat ze eten krijgen.
En de naam. Ik heb het in de groep gegooid.
Als je een Mickey hebt dan moet dan moet je er ook een Mouse bij hebben (haha)
Poez was ook een suggestie (en nu weet ik ook weer waarom we elkaar niet zo liggen)
De Minnie suggestie van @:Meke en mijn mijn zus heb ik serieus in overweging genomen maar
@:Arizona kwam nog met een betere naam.
Luna gaat ze heten
Ahh dan ben ik waarschijnlijk met vakantie (althans, dat zijn de plannen, kan zijn dat het niet door kan gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!Gezellig! Al is iedereen uit dit topic welkom voor een tochtje in het noorden van de Veluwe
Binnenkort wil ik trouwens een keer naar Utrecht fietsen. Voor nu lijkt het erop dat ik dat mogelijk op 28 augustus ga doen.
Ik heb vorig jaar in de zomer veel tochten gemaakt op mijn (toen nog nieuwe, nu inmiddels exit) fiets. Toen kwam ik er pas achter hoe mooi de omgeving van Utrecht isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooi is dat. Als ik hier wegfiets zit ik meteen in het polderlandschap en ik moet ook vaker van die tochten gaan maken.
Misschien ook nog een soort van tourfiets aanschaffen zodat ik nog verder kan komen.
Leuk! Schiermonnikoog ben ik echt heel lang geleden een keer geweest, maar leuk eilandquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
HIer in Twente kun je ook mooi fietsen![]()
In de vakantie willen we nog een dagje naar Schiermonnikoog en dan de fietsen mee, dat lijkt me ook zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |