En een betere driebander!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toch blijft Eddy Merckx een grote en betere wielrenner.
En een bewezen dopeurquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toch blijft Eddy Merckx een grote en betere wielrenner.
Zou je wel wat willen geven? Kan ook zijn dat ze het gewoon zeggen omdat het niet persé "hoeft"quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
Morgen gaan we bij familie op bezoek, eindelijk verjaardagen van neefje en nichtje inhalen enz. Nu is gezegd dat we geen cadeautjes mee hoeven nemen omdat we met de feestdagen vorig jaar al een kleinigheidje hebben gegeven, maar dat voelt weer gek ofzo
Gelukkig voor jullie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:
Oog, naald. Vriendin van dochter die afgelopen weekend wél naar de discotheek is geweest, heeft nu corona![]()
Ik ben zo blij dat ik dochter had verboden om voor de vakantie nog uit te gaan (na het Aspen Valley verhaal hoefde ze zelf ook niet meer trouwens)![]()
En gelukkig heeft ze dit meisje deze week niet gezien
Fijn dat ze ook niet wilde gaan! Dat maakt zo'n verbod toch een stuk makkelijker te handhavenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:
Oog, naald. Vriendin van dochter die afgelopen weekend wél naar de discotheek is geweest, heeft nu corona![]()
Ik ben zo blij dat ik dochter had verboden om voor de vakantie nog uit te gaan (na het Aspen Valley verhaal hoefde ze zelf ook niet meer trouwens)![]()
Dit is al de zoveelste keer dat we ontsnappenquote:
Sow, zo vaak door het oog van de naald kruipen is geen toeval meer, dat is een gavequote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:
Oh dat is wel echt boffen ja, dat ze haar ook echt niet gezien heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:
Ik duim voor jullie!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat we ontsnappen
Ik hoop echt dat we morgen negatief testen (testen voor de reis) en dan vluchten we lekker naar Italië
Cees Uitbollen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
De sprint van bol kaas Cees Bol was dramatisch trouwens. Wordt heel mooi afgezet door Eekhoff, die wijst hem nog dat hij in de trein moet gaan zitten van DQS bij Cav en Bol zakt vervolgens helemaal door de groep heen en is kansloos in de sprint__!
Thx, ik ookquote:
Ja, vonden we wel leuk omdat we door corona niet naar de verjaardagen zijn geweest. Maar ze hebben blijkbaar al genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou je wel wat willen geven? Kan ook zijn dat ze het gewoon zeggen omdat het niet persé "hoeft"
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thx, ik ook![]()
Ik ga even met Tina op pad, even een rondje fietsen!
Ah ze komen al om in de cadeautjesquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, vonden we wel leuk omdat we door corona niet naar de verjaardagen zijn geweest. Maar ze hebben blijkbaar al genoeg
Jaquote:
Ja MaAr Ze HadDen Na AnDeRHalF JaaR HuN VriJHeId WeEr TeRug.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Zouden die jongeren met valse toegangcodes nu trots zijn op zichzelf?
Ik hoop dat ze er (letterlijk en figuurlijk) goed ziek van zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er (letterlijk en figuurlijk) goed ziek van zijn.
Ik zag er net een paar helemaal glunderend op tv het voor de camera vertellenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Mjah, de fout ligt vooral bij TvT. de meeste jongeren hadden vast niet de intentie om vals te spelen. Als testen voor toegang ook daadwerkelijk de testuitslagen op tijd gedeeld had, dan was er ook niet zoveel gefraudeerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |