OKI, Ehhh welk filmpje heb je gekeken op youtube dat je nu ons verteld dat false flag is..quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Ah prachtig, die verzuurdheid. En het lef dat al die andersdenkenden hebben, dat ze niet zomaar de 6 januari false flag accepteren. Dat ze niet zomaar de fraude accepteren. Dat ze niet zomaar big-tech censuur accepteren.
En het mooie is, de verzuurden weten wat er gaat komen. En "nobody can stop what is coming".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Geen idee. Fundraising iig niet al zullen ook daar vast wel regels voor ziijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is bedelen eigenlijk verboden in de VS?
Het institutioneel racisme onder Biden viert hoogtij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:00 schreef Tijger_m het volgende: [..] Da's wel een voordeel van Trump uit het Witte Huis, ja, minder racisme
![]()
Je gelooft nu wel in institutioneel racisme?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het institutioneel racisme onder Biden viert hoogtij.
In jouw hoofd, ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het institutioneel racisme onder Biden viert hoogtij.
Kortom, het is gewoon weer een fake rechtszaak die alleen bedoeld is om zijn supporters geld uit de zak te kloppen, grappig genoeg heeft hij ook een serieuze rechtszaak lopen tegen NY waar hij geen donaties voor gevraagd heeft.quote:
Ik geloof inderdaad dat er institutioneel racisme bestaat. Biden is daar helaas een groot voorstander van.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je gelooft nu wel in institutioneel racisme?
Nee, maar dat maakt niet uit, de wetten enzo. Er komt namelijk een revolutie!quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is niet eens een mechanisme. De grondwet geeft alleen Congress het recht een president af te zetten.
Niet eerlijk natuurlijk, in gevallen van daadwerkelijke fraude, maar hun hele systeem is zo bagger als maar zijn kan.
Dit zeggen ze al zo lang, maar what's coming dan? Tot nu toe, is alles 'what was coming", gewoon gestopt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Ah prachtig, die verzuurdheid. En het lef dat al die andersdenkenden hebben, dat ze niet zomaar de 6 januari false flag accepteren. Dat ze niet zomaar de fraude accepteren. Dat ze niet zomaar big-tech censuur accepteren.
En het mooie is, de verzuurden weten wat er gaat komen. En "nobody can stop what is coming".
Wat een onsamenhangend verhaal weer. Even Antifa er doorheen gooien ook. Wat een clown.quote:Op donderdag 8 juli 2021 03:37 schreef Kijkertje het volgende:
Tekenend dat Trump deze vraag niet beantwoordt:
[ twitter ]
Raar!quote:Joe Biden creeped on a little girl as he toured a child development center.
Creepy Joe beelined it to a little girl as soon as he entered one of the classrooms.
Biden leaned down in the little girl’s face and asked her if she’s a teenager.
“How old are you? 14?” Biden said to the adorable 4-year-old.
False flag georganiseerd door Orangeman zelf?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch mooi om te zien. Big Tech begint te zweten. Het wordt met de dag duidelijker dat 6 januari een false flag was. Meer daadwerkelijke audits.
Ah, genieten!
Ik had QuidProJoe gisteren verteld waar hij naar moest zoeken op YouTube.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
En 6 jan een 'false flag'?
[ twitter ]
Dit zegt meer over jou dan over Biden.quote:
Je hoeft niet bang te zijn, dit is een veel plausibele verklaring dan de fraude zelf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Heel benieuwd of en wanneer Trump nou die rechtszaak tegen de tech-giganten gaat starten. Ik ben bang dat het uiteindelijk alleen weer geldklopperij is van deze oplichter om de domme deplorables geld af te troggelen en dat er dan uiteindelijk toch geen (of een mini) rechtszaak komt. Inkomsten miljoenen, uitgaven een paar duizend dollar. Winst voor de grote oranje oplichter. Maar ik laat me graag verbazen, wie weet.
Dat weet ik. Wat ik gewoon niet begrijp is dat er nog steeds mensen zijn die daarin tuinen. Maar ja de populariteit van types als Berlusconi, Putin en Erdogan (of nog wat eerder Mussolini) begrijp ik ook niet zo goed.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, dit is een veel plausibele verklaring dan de fraude zelf.
Hij heeft moment een berg met rechtzaken tegen zijn BV's lopen dat dit de enige manier straks nog voor m is om geld binnen te halen zodat hij straks weer opnieuw een doorstart kan maken.
Zie de geschiedenis van Orangeman, die bestaat over het algemeen uit rechtzaken.
Eigenlijk zouden ze een rechtzaak moeten beginnen om hem te laten stoppen met rechtzaken in te dienen..
Iets in die geest!
Nja lees de voorgaande delen maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat weet ik. Wat ik gewoon niet begrijp is dat er nog steeds mensen zijn die daarin tuinen. Maar ja de populariteit van types als Berlusconi, Putin en Erdogan (of nog wat eerder Mussolini) begrijp ik ook niet zo goed.
Blijkbaar is er een behoorlijke massa die het niet uitmaakt dat ze bedrogen worden, zolang ze maar het gevoel hebben dat "de elite" (of die nou joods of globalistisch of pizza-kelder based is) en "de vreemdeling" aangepakt wordt. Das alles, ze hebben het kut, politici die beloven dat "de elite" en "de buitenlander" het ook kut gaan krijgen zijn blijkbaar heel aantrekkelijk.
Wat is de exacte link tussen al deze (voormalig) politici berhaupt? Daarnaast is het natuurlijk wel hilarisch dat je zelf met open ogen in de dogma's van de Linkse Kerk tuint, maar ondertussen enkel met het vingertje aan het wijzen bent naar anderen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat weet ik. Wat ik gewoon niet begrijp is dat er nog steeds mensen zijn die daarin tuinen. Maar ja de populariteit van types als Berlusconi, Putin en Erdogan (of nog wat eerder Mussolini) begrijp ik ook niet zo goed.
Wel opvallend hoe men er steeds als de kippen bij is om validatie te zoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, de eerste twee getriggerde linksigen melden zich.
Dejannn, Dejannn!!! Kijk mij eens even rechts zijn!!11quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wel opvallend hoe men er steeds als de kippen bij is om validatie te zoeken.
Verre van. Constateren en projecteren zijn nochtans geen synoniemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, Dejannn, kijk ons eens ont-zet-tend getriggerd zijn. Gevalletje projectie?
Wat rechts van jequote:Op donderdag 8 juli 2021 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van. Constateren en projecteren zijn nochtans geen synoniemen.
Geniaal inzicht, maar helaas wordt dat nergens gesteld.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van. Constateren en projecteren zijn nochtans geen synoniemen.
De volgende user heeft deze post geliked:quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wel opvallend hoe men er steeds als de kippen bij is om validatie te zoeken.
Jaloezie is een opvallend Linkse eigenschap.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
HowardRoark
Gelachen.
Verre van. Constateren en jaloezie zijn nochtans geen synoniemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Jaloezie is een opvallend Linkse eigenschap.
Geniaal inzicht, maar helaas wordt dat nergens gesteld.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verre van. Constateren en jaloezie zijn nochtans geen synoniemen.
Schattig, maar ook dit argument wordt nergens gemaaktquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Geniaal inzicht, maar helaas wordt dat nergens gesteld.
Inderdaad. Niet voor niets wil dit soort mens maar al te graag dat degenen die veel hebben, ook veel inleveren zodat de Almachtige Staat alles kan herverdelen. Elk verschil in uitkomst zorgt voor een diep gevoel van jaloezie en onrecht.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Jaloezie is een opvallend Linkse eigenschap.
Het niet-maken van argumenten is helaas een terugkerend fenomeen bij jou.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schattig, maar ook dit argument wordt nergens gemaakt
Klopt, heb ik bij eckte rechtsen zoals Ensiferum en zijn billenmaatje afgekeken. Ik wil ook graag eckt rechts zijn namelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:59 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het niet-maken van argumenten is helaas een terugkerend fenomeen bij jou.
Precies. Het verschil met de meer traditionele religies, is dat de afdracht bij Links door de autoriteiten afgedwongen wordt, terwijl afdrachten in de meer traditionele religies afdrachten op vrijwillige en vrijgevige basis worden gedaan. Nou ja, in de Islam heb je uiteraard de Jizya belasting. Zoiets zal Links ook wel zien zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet voor niets wil dit soort mens maar al te graag dat degenen die veel hebben, ook veel inleveren zodat de Almachtige Staat alles kan herverdelen. Elk verschil in uitkomst zorgt voor een diep gevoel van jaloezie en onrecht.
Zijn louter constateringen, beste Zwoerd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
Het lijkt mij geen gezonde levenswijze als je altijd maar ieders karaktereigenschappen en acties wil koppelen aan het rechts of links zijn.
H grappig de linkse kerk is terug, leuk, dan mag de rechts-extremistische nationalistische sekte ook weer!quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is de exacte link tussen al deze (voormalig) politici berhaupt? Daarnaast is het natuurlijk wel hilarisch dat je zelf met open ogen in de dogma's van de Linkse Kerk tuint, maar ondertussen enkel met het vingertje aan het wijzen bent naar anderen.
Orangemanbad = linksgeorienteerde sociaalmarxistquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:32 schreef theguyver het volgende:
Dus als ik Orangeman een pannenkoek vind, krijg ik de stempel links mee?
Of hoe moet ik dat zien?
Duidelijk, mooi dat je dat daaraan kan afleiden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Orangemanbad = linksgeorienteerde sociaalmarxist
Orangemangod = rechtsrealist
Een 'echte' liberaal nog wel. Liberalisme kent een vrij breed spectrum. Wat dat betreft kun je niet spreken over echte, dan wel niet echte liberalen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:58 schreef Basp1 het volgende:
Ach een echte ouderwetse liberaal is ook voor 100% erfbelasting wat een vuige linkse ideen ook om overheidsfinanciering daarmee aan te vullen.
Dat moet jij toch weten, jij vergeleek mij laatst nog met een Belgische massamoordenaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:32 schreef theguyver het volgende:
Dus als ik Orangeman een pannenkoek vind, krijg ik de stempel links mee?
Of hoe moet ik dat zien?
Blijkbaar kan dat wel aangezien alles bij jou zwart wit is en linkse politiek in jou optiek geen breed spectrum heeft. Waarom die nuance hier wel willen aanbrengen wel een beetje in je rol blijven anders val je nog meer door de mand met je totale inconsistente logica.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een 'echte' liberaal nog wel. Liberalisme kent een vrij breed spectrum. Wat dat betreft kun je niet spreken over echte, dan wel niet echte liberalen.
Verre van. Waar heb ik berhaupt gesteld dat de linkse politiek geen breed spectrum zou hebben? Dat argument is nimmer gemaakt. Jij legt het mij nu in de mond.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat wel aangezien alles bij jou zwart wit is en linkse politiek in jou optiek geen breed spectrum heeft. Waarom die nuance hier wel willen aanbrengen wel een beetje in je rol blijven anders val je nog meer door de mand met je totale inconsistente logica.
Mooi. Dat betekent hopelijk dat je snapt dat dat hele riedeltje van jou over de linkse kerk dit dat eigenlijk nergens op slaat. Dus het is nu klaar met dat simplistische geneuzel?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van. Waar heb ik berhaupt gesteld dat de linkse politiek geen breed spectrum zou hebben? Dat argument is nimmer gemaakt. Jij legt het mij nu in de mond.
Wat heeft het gebruik van de term 'Linkse Kerk' hier precies mee te maken? Dit heeft toch totaal niets te maken met het wel of niet breed zijn van de linkerhelft van het politieke spectrum?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi. Dat betekent hopelijk dat je snapt dat dat hele riedeltje van jou over de linkse kerk dit dat eigenlijk nergens op slaat. Dus het is nu klaar met dat simplistische geneuzel?
Denk daar maar eens goed over na.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat heeft het gebruik van de term 'Linkse Kerk' hier precies mee te maken? Dit heeft toch totaal niets te maken met het wel of niet breed zijn van de linkerhelft van het politieke spectrum?
Allemaal dezelfde liberale kerk, weinig interessant welke nuanceverschillen daar spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een 'echte' liberaal nog wel. Liberalisme kent een vrij breed spectrum. Wat dat betreft kun je niet spreken over echte, dan wel niet echte liberalen.
Ah, het was dus een non-argument om mee te beginnen, dat dacht ik al.quote:
Dat ik jou vergeleek met een Belgische Koning was je eerst nog heel erg trots op! Tot ik had verteld wat die op zijn kerfstok had...quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten, jij vergeleek mij laatst nog met een Belgische massamoordenaar.
Als het linkse deel van het politiek spectrum breed is en dus een grote verscheidenheid aan soms behoorlijk verschillende opvattingen omvat en mensen niet per se in dezelfde vermeende dogma's geloven, wat je blijkbaar niet ontkent, dan is het nogal maf om het continu tegen "de linkse kerk" van leer te trekken alsof het een n entiteit is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, het was dus een non-argument om mee te beginnen, dat dacht ik al.
Volgens mij haal je weer bepaalde personen door elkaar. Ik reageer nauwelijks op je flauwekul.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat ik jou vergeleek met een Belgische Koning was je eerst nog heel erg trots op! Tot ik had verteld wat die op zijn kerfstok had...
Maar goed dat Was linkse propaganda dus niet echt gebeurt!
De Linkse Kerk is zeer inclusief, net als de meest omvangrijke stemfraude-organisatie van de Democraten. Eenieder die past binnen de Kerk, en zich daardoor aangepsroken voelt, behoort ertoe. En het Linkse deel van het spectrum is enkel breed omdat deze types de boel rekken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het linkse deel van het politiek spectrum breed is en dus een grote verscheidenheid aan soms behoorlijk verschillende opvattingen omvat en mensen niet per se in dezelfde vermeende dogma's geloven, wat je blijkbaar niet ontkent, dan is het nogal maf om het continu tegen "de linkse kerk" van leer te trekken alsof het een n entiteit is.
Sowieso is dat hele binair links/rechts-denken op zich al dom genoeg, maar jij weet er wel echt een karikatuur van te maken.
Het begrip 'Linkse Kerk' heeft niet zo zeer te maken met waar iemand staat binnen de linkerhelft van het politieke spectrum, maar met de wijze waarop iemand overtuigt is van een bepaald standpunt. Vaak betreft dit een manier waar elke enigszins afwijkende mening al direct leidt tot de meest cholerische reacties. Dit omdat de onderliggende overtuiging eigenlijk is dat het onderwerp z belangrijk is, hier mogen geen afwijkende visies over bestaan. Kortom, hier is een sterke tendens merkbaar die bijna religieus is, vandaar ook de 'Linkse Kerk'. Je kunt hierbij denken aan onderwerpen zoals klimaatverandering, migratie, belasting of LGBTQ-gerelateerde onderwerpen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het linkse deel van het politiek spectrum breed is en dus een grote verscheidenheid aan soms behoorlijk verschillende opvattingen omvat en mensen niet per se in dezelfde vermeende dogma's geloven, wat je blijkbaar niet ontkent, dan is het nogal maf om het continu tegen "de linkse kerk" van leer te trekken alsof het een n entiteit is.
Sowieso is dat hele binair links/rechts-denken op zich al dom genoeg, maar jij weet er wel echt een karikatuur van te maken.
Ja, want zoiets zie je nou noooooit aan de rechterzijde van het politieke spectrum h.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het begrip 'Linkse Kerk' heeft niet zo zeer te maken met waar iemand staat binnen de linkerhelft van het politieke spectrum, maar met de wijze waarop iemand overtuigt is van een bepaald standpunt. Vaak betreft dit een manier waar elke enigszins afwijkende mening al direct leidt tot de meest cholerische reacties. Dit omdat de onderliggende overtuiging eigenlijk is dat het onderwerp z belangrijk is, hier mogen geen afwijkende visies over bestaan. Kortom, hier is een sterke tendens merkbaar die bijna religieus is, vandaar ook de 'Linkse Kerk'. Je kunt hierbij denken aan onderwerpen zoals klimaatverandering, migratie, belasting of LGBTQ-gerelateerde onderwerpen.
Mannetje mannetje toch, wat een frustratie, wat een woede. Rustig maar, we houden ook van jou, inclusief al je afwijkingen. We begrijpen dat een leven als LGBTQU lastig is, maar wij zijn hartstikke woke hoor. Laat de plas maar lopen! Ons zul je niet horen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
De Linkse Kerk is zeer inclusief, net als de meest omvangrijke stemfraude-organisatie van de Democraten. Eenieder die past binnen de Kerk, en zich daardoor aangepsroken voelt, behoort ertoe. En het Linkse deel van het spectrum is enkel breed omdat deze types de boel rekken.
Geen idee. Leg het anders eens uit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, want zoiets zie je nou noooooit aan de rechterzijde van het politieke spectrum h.
Je projecteert hier volgens mij weer eens een beetje. Was jij niet degene met het licht ontvlambare karakter en de losse handjes?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mannetje mannetje toch, wat een frustratie, wat een woede. Rustig maar, we houden ook van jou, inclusief al je afwijkingen. We begrijpen dat een leven als LGBTQU lastig is, maar wij zijn hartstikke woke hoor. Laat de plas maar lopen! Ons zul je niet horen.
Klopt. Zelden inderdaad. Dat is het mooie van rechtsgeorinteerden. Daar is een veel sterkere tendens van rustige, rationele denkers die zich neer kunnen leggen bij een verschil van mening. Dat zul je bij de hysterische en emotionele linksgeorinteerde medemens niet snel zien.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, want zoiets zie je nou noooooit aan de rechterzijde van het politieke spectrum h.
Denk je dit heus? Dan ben je wel serieus ver heen hoor.quote:
Inderdaad, de bestorming van het Capitool door rustige, rationele denkers staat ons helder voor de geest.quote:Dat is het mooie van rechtsgeorinteerden. Daar is een veel sterkere tendens van rustige, rationele denkers die zich neer kunnen leggen bij een verschil van mening. Dat zul je bij de hysterische en emotionele linksgeorinteerde medemens niet snel zien.
^quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
Het lijkt mij geen gezonde levenswijze als je altijd maar ieders karaktereigenschappen en acties wil koppelen aan het rechts of links zijn.
Wat vreemd? Jij was toch nieuw hier? Ben je dan toch een kloon van zo’n loser die het op enig moment te heet onder de voeten wordt omdat hij teveel onzin heeft geschreven?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je projecteert hier volgens mij weer eens een beetje. Was jij niet degene met het licht ontvlambare karakter en de losse handjes?.
Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk het Capitool bestormd?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
Inderdaad, de bestorming van het Capitool door rustige, rationele denkers staat ons helder voor de geest.
Daarom loopt de eckte rechtsman ook zo makkelijk achter een autoritaire alleenheerser aan inderdaad. Zo van, "ja meneer Trump, natuurlijk meneer Trump."quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt. Zelden inderdaad. Dat is het mooie van rechtsgeorinteerden. Daar is een veel sterkere tendens van rustige, rationele denkers die zich neer kunnen leggen bij een verschil van mening. Dat zul je bij de hysterische en emotionele linksgeorinteerde medemens niet snel zien.
Want diegenen die dat niet deden maar wel buiten stonden te schreeuwen zijn een voorbeeld van die rustige, rationele denkers waar je het eerder over had?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk het Capitool bestormd?
Lieden bovendien verstoken van enige emotie. Want emoties, die zijn links.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want diegenen die dat niet deden maar wel buiten stonden te schreeuwen zijn een voorbeeld van die rustige, rationele denkers waar je het eerder over had?
Denkers.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom loopt de eckte rechtsman ook zo makkelijk achter een autoritaire alleenheerser aan inderdaad. Zo van, "ja meneer Trump, natuurlijk meneer Trump."
Precies. Boze rechtste mensen zijn een zeldzaamheid. Die zie je alleen wanneer het over stikstof, migratie, klimaat, etc etc, of echt belangrijke dingen zoals zwarte piet gaat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lieden bovendien verstoken van enige emotie. Want emoties, die zijn links.
Duizenden die op het afgezette terrein waren, en dan tegen de 1000 die daadwerkelijk het gebouw ingegaan zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent aan het draaien. Je gaat nu van 'de bestorming van het Capitool' naar 'de degenen die dat niet deden' ... Dus wat is het nu?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want diegenen die dat niet deden maar wel buiten stonden te schreeuwen zijn een voorbeeld van die rustige, rationele denkers waar je het eerder over had?
Dit topic is stelt ook echt werkelijk nooit teleur.
Hoe ben ik aan het draaienquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent aan het draaien. Je gaat nu van 'de bestorming van het Capitool' naar 'de degenen die dat niet deden' ... Wat is het nu?
Linkse Logicaquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent aan het draaien. Je gaat nu van 'de bestorming van het Capitool' naar 'de degenen die dat niet deden' ... Dus wat is het nu?
Maakt niet uit natuurlijk, aangezien zij gewoon de denkbeelden van de rechtse kerk aanhangen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
*waanbeeldenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maakt niet uit natuurlijk, aangezien zij gewoon de denkbeelden* van de rechtse kerk aanhangen.
Wat is het goede nieuws?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vraag me af of het goede nieuws uit de VS en het opvallend felle zoeken van de confrontatie door leden van een bepaald deel van het politieke spectrum, gerelateerd zijn. Bepaalde activiteit lijkt altijd toe te nemen wanneer het gevaar voor het zorgvuldig geautoriseerde wereldbeeld groter wordt.
over flashback gesproken..quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Even een flashback naar de volwassen denkers in de Democratische partij. Waar zij duidelijk stelling nemen tegen vrouwenrechten.
[ twitter ]
En over 6 januari, hoeveel hebben het Capitool bestormd en hoeveel zijn naar binnen gelaten? Wie heeft de magnetische deuren geopend? Wie heeft Ashli Babbitt vermoord? Wie gelooft er nog steeds dat er een agent is vermoord met een brandblusser omdat de geautoriseerde bronnen dat claimden? Wie is John Sullivan?
Links
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja trump roept zijn supporters op om dus daar na toe te gaan protesteren.
Wat uit de hand gaat lopen, puur omdat er veel randgebieden mee komen die gaan rellen en misschien wel het capital willen bestormen.
Ik twijfel er niet over dat dit erger gaat escaleren dan die van 23 dec, waarom dit is het laatste inimini 0,0000001% waterpaskansje wat ze nog hebben.
Dus er op of er onder, en anders met geweld!
(gaat alvast naar de winkel voor een nieuwe bak popcorn)
Iets wat mij niet helemaal duidelijk is: Geloof jij eigenlijk dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen door massale fraude?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent aan het draaien. Je gaat nu van 'de bestorming van het Capitool' naar 'de degenen die dat niet deden' ... Dus wat is het nu?
Wie was de organisator ook weer?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Duh. Iedereen ziet false flags van mijlen ver aankomen.
Druk hoor die Nancy. Eerst de verkiezingen winnen via fraude en daarna nog een false flag operatie organiseren. Kudos voor Nancy!quote:
Serieus, denk je hier echt een punt te hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus Pelosi heeft allemaal Trumpsupporters naar het Capitool gestuurd, of wil je nu beweren dat het geen Trumpsupporters waren/zijn?quote:
Hier ga je natuurlijk geen normaal antwoord op krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus Pelosi heeft allemaal Trumpsupporters naar het Capitool gestuurd, of wil je nu beweren dat het geen Trumpsupporters waren/zijn?
Aangezien het jouw stropop is, vertel het me maar. Ik ben geen gedachtenlezer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus Pelosi heeft allemaal Trumpsupporters naar het Capitool gestuurd, of wil je nu beweren dat het geen Trumpsupporters waren/zijn?
mooi He, Opgezet door Orange man en zijn aanhang..quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:26 schreef theguyver het volgende:
Ik zie m er zo voor aan dat hij de mensen naar senaat laat storm lopen en zelf veilig daar blijft staan.
En die duizenden mensen voor hem laat vechten en op deze manier een coup laat plegen.
Eng scenario.
Maar niet ondenkbaar.
En toen het uit de hand liep lag het aan antifa..quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alles is de schuld van Antifa. Is je melk op? ANTIFA! In de hondenpoep gestapt? ANTIFA!
Jij noemt Pelosi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Aangezien het jouw stropop is, vertel het me maar. Ik ben geen gedachtenlezer.
Ik geloof dat de mail in ballots de reden zijn dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen. Er zijn nogal wat vreemde zaken die deze verkiezingen nogal verdacht maken. Ik ben persoonlijk voorstander van onderzoek, mocht dan blijken dat er niets vreemds aan de hand is dan moeten we ons daar gewoon bij neerleggen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Iets wat mij niet helemaal duidelijk is: Geloof jij eigenlijk dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen door massale fraude?
Zelfde vraag @:Chivaz
Je lijkt in de poep en pis fase te zitten. Volgens mij zijn er betere subfora voor deze fetishes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:35 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooie site, professioneel gemaakt, maar alleen wederom anonieme beschuldigingen waarvan volstrekt onduidelijk is wat de waarde ervan is, of er bewijzen voor bestaat enzovoort. Met als uitsmijter “ Suspicious Conduct”. Tja, beetje jammer. Maakt er een beetje een “laten we maar met veel poep gooien” site van.
Kortom, waar is het rokende pistool?
allemaal al in de rechtbank geweest en debunked.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof dat de mail in ballots de reden zijn dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen. Er zijn nogal wat vreemde zaken die deze verkiezingen nogal verdacht maken. Ik ben persoonlijk voorstander van onderzoek, mocht dan blijken dat er niets vreemds aan de hand is dan moeten we ons daar gewoon bij neerleggen.
https://2020electionirregularities.com/
Even een kleine opsomming waardoor het op zijn zachtst gezegd verdacht is dat Biden op een eerlijke manier president is geworden.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je lijkt in de poep en pis fase te zitten. Volgens mij zijn er betere subfora voor deze fetishes.
Allemaal debunked? Afgewezen door de rechtbank ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
allemaal al in de rechtbank geweest en debunked.
Dominion heeft ondertussen een aantal advocaten aangepakt van orange man.
Weet je nog wat de reactie was?
Former Trump lawyer and conspiracy theorist Sidney Powell moved to dismiss a lawsuit filed against her by Dominion Voting Systems Monday, arguing her earlier claims that Dominion was involved in an orchestrated voter fraud effort were so outrageous that “reasonable people would not accept such statements as fact.”
in dit geval heeft ze inderdaad gelijk!
[..]
Tja je moet nu eenmaal ook het bewijs van de fraude leveren en niet alleen maar verdachtmakingen die een heel andere verklaring kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Allemaal debunked? Afgewezen door de rechtbank ja.
Jawel hoor die verklaring is er al maanden:quote:Overigens verklaart het nog steeds niet de statistische onmogelijkheden beschreven in het eerste stukje.
Daar wordt het niet beschreven als statistische onmogelijkheid, maar slechts als een lijstje verdachtmakingen. Merk ook op dat je 1001 statistieken kunt kiezen uit een verkiezing en hier kiezen ze er een paar die dan zogenaamd verdacht zouden zijn, terwijl je er tegelijk ook he-le-maal niks mee kunt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Overigens verklaart het nog steeds niet de statistische onmogelijkheden beschreven in het eerste stukje.
Statistische onmogelijkheden? Het zijn zeldzaamheden, geen onmogelijkheden, en helemaal geen aanwijzingen voor fraude.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Overigens verklaart het nog steeds niet de statistische onmogelijkheden beschreven in het eerste stukje.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat klopt er niet aan die uitspraak?
Edit: Ik lees bijvoorbeeld in zijn verkiezingsprogramma:
[..]
Ik heb het speciaal ook Chivaz gevraagd omdat mijn ervaring is dat je met hem nog wel enigsinds een normale discussie kan voeren. Ten minste als je hem vergelijkt met types als QuidProJoe, Ixnay, 4moreyears, Bocaj etc.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Fijn dat er in ieder geval eens een keer wat ander antwoord komt, maar tegelijk verwacht ik hier niks meer op te horen helaas, om daarna weer dezelfde plaat af te spelen.
Chivaz, ik was nog nieuwsgierig naar je antwoord hier op:
[..]
Ik denk dat hij dit bedoelt:quote:
De Trumpisten willen in Pennsylvania net zo'n fake audit als in Arizona dus. Het is maar de vraag of dat doorgaat, voorlopig is het nog niet meer dan een voorstel.quote:
"Waarom accepteer je de Absolute Autoriteit van onze Heilige Geschriften niet?!"quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef Kijkertje het volgende:
Ik snap ook niet dat je hier nu weer mee komt terwijl dit al vele malen uitgelegd is.
Waarom accepteert Orange man zijn verlies niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
"Waarom accepteer je de Absolute Autoriteit van onze Heilige Geschriften niet?!"
Verder weer een mooi nachtje paniekvoetbal.
Voor $500,000 kan je een hoop parmezaanse kaas kopen. Toch mooi, die witwasoperatie. De boekendeals/netflix series, die komen immers meestal pas na de termijn.quote:Art consultant Martin Galindo told the NY Post one of the first son's paintings 'looks like COVID'
jA mAaR hUnT3r!!11!!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:58 schreef Basp1 het volgende:
Het begint een beetje een slechte aflevering van de meneer kaktus show te worden "paniek schreeuw schreeuw" met de desperate sekte volgers.
die laptop van hem daarvan zouden we toch nog veel horen. Blijkbaar was de ny post toch aan het liegen er over en om deze leugens maar snel te vergeten publiceert dat gop propaganda blaadje maar weer een nieuw verhaaltje om de sekte volgers die het geheugen van een vis hebben maar weer te voorzien van andere leugens.quote:
Mijn excuses met al het geschreeuw van de media en de progressieve vleugel bij de Democraten over “defunding the police” was ik in de veronderstelling dat Biden daar in mee was gegaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Fijn dat er in ieder geval eens een keer wat ander antwoord komt, maar tegelijk verwacht ik hier niks meer op te horen helaas, om daarna weer dezelfde plaat af te spelen.
Chivaz, ik was nog nieuwsgierig naar je antwoord hier op:
[..]
Eerder Info wars, hij is namelijk goeie vriendjes met Alex Jones!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:58 schreef Basp1 het volgende:
Het begint een beetje een slechte aflevering van de meneer kaktus show te worden "paniek schreeuw schreeuw" met de desperate sekte volgers.
Sorry, maar dit is grote lariekoek. Het stemproces in de VS vertoont ongetwijfeld gebreken. Maar de reden dat miljoenen Amerikanen de verkiezingsuitslag in twijfel trekken komt niet doordat zij een genformeerde mening hebben over de stemprocedures, maar is simpelweg het gevolg van Trump die al maanden voor de verkiezingen begon te schreeuwen dat er wordt gefraudeerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:
Overigens vind ik wel dat ongeacht er fraude is gepleegd of niet dat Biden zijn termijn dan maar moet uitzitten. Wat er wel moet gebeuren is dat het stemmen een stuk veiliger moet. Gewoon een foto ID trekken als je gaat stemmen, stoppen met die mail in ballots en stemmachines etc.
Het is vooral belangrijk dat het vertrouwen in de integriteit van de verkiezingen terug komt in de VS.
In Nederland en andere west Europeaanse naties is het stemmen makkelijk veilig en zover ik weet altijd eerlijk verlopen. Het zou de Amerikanen sieren om eens goed te kijken hoe hier gestemd word en daar van te leren en kijken hoe het daar beter kan.
Wat is een genformeerde mening? Als ik het postgedrag van een bepaalde ideologie mag volgen, dan is een genformeerde mening vooral een beroep op zorgvuldig geselecteerde autoriteit. Ik zou graag jouw versie willen zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is grote lariekoek. Het stemproces in de VS vertoont ongetwijfeld gebreken. Maar de reden dat miljoenen Amerikanen de verkiezingsuitslag in twijfel trekken komt niet doordat zij een genformeerde mening hebben over de stemprocedures, maar is simpelweg het gevolg van Trump die al maanden voor de verkiezingen begon te schreeuwen dat er wordt gefraudeerd.
Amerikanen zijn potsierlijk. Alleen al het feit dat een stemmer zich van te voren moet registreren is natuurlijk al bizar. In andere westerse democratieen krijg je gewoon een stembiljet in je brievenbus en kunt op verkiezingsdag naar een willekeurige stemlocatie in je gemeente gaan. Als we in europa beelden zien van rijen van enkele uren voor een stemlocatie in amerika denken we dat het een 3e wereld land is wat niet eens voor alle inwoners een normale stemgang kan organiseren.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:
Overigens vind ik wel dat ongeacht er fraude is gepleegd of niet dat Biden zijn termijn dan maar moet uitzitten. Wat er wel moet gebeuren is dat het stemmen een stuk veiliger moet. Gewoon een foto ID trekken als je gaat stemmen, stoppen met die mail in ballots en stemmachines etc.
Het is vooral belangrijk dat het vertrouwen in de integriteit van de verkiezingen terug komt in de VS.
In Nederland en andere west Europeaanse naties is het stemmen makkelijk veilig en zover ik weet altijd eerlijk verlopen. Het zou de Amerikanen sieren om eens goed te kijken hoe hier gestemd word en daar van te leren en kijken hoe het daar beter kan.
Dat jij dat niet weet, mag natuurlijk geen verrassing heten.quote:
Gezien jouw postgedrag, lijkt het dat mijn hypothese (die je zorgvoldig niet hebt gequote), 100% accuraat was. Heerlijk, die observeerbare realiteit. Je hebt er geen journalisten voor nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat jij dat niet weet, mag natuurlijk geen verrassing heten.
Dat werkt beide kanten op h.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is grote lariekoek. Het stemproces in de VS vertoont ongetwijfeld gebreken. Maar de reden dat miljoenen Amerikanen de verkiezingsuitslag in twijfel trekken komt niet doordat zij een genformeerde mening hebben over de stemprocedures, maar is simpelweg het gevolg van Trump die al maanden voor de verkiezingen begon te schreeuwen dat er wordt gefraudeerd.
Wie heeft journalisten nodig wanneer de deplorabele nurse tot je informatie bronnen hoort.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:49 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Gezien jouw postgedrag, lijkt het dat mijn hypothese (die je zorgvoldig niet hebt gequote), 100% accuraat was. Heerlijk, die observeerbare realiteit. Je hebt er geen journalisten voor nodig.
Dat ging niet over het stemproces. Democratische kopstukken hebben nooit beweerd dat Trump stemmen had gestolen en dat Clinton de eigenlijke winnaar was.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat werkt beide kanten op h.
In 2016 was het dat Trump een illegitieme president was die met het samenspannen met de Russen Clinton had verslagen.
https://www.washingtonpos(...)8bf2c340f_story.html
https://thefederalist.com(...)ink-election-rigged/
https://www.esquire.com/n(...)te-president-russia/
En dan zijn er nog verschillende senatoren en congresleden die precies hetzelfde riepen in 2016 en eigenlijk tijdens heel Trumps termijn.
Dat lijkt het mij vooral belangrijk dat de verliezer niet met ongefundeerde aantijgingen van fraude gaat smijten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:
Maar die hielt tenminste op in tegenstelling tot die oranje man die zich gedraagt als een kleine boze kleuter die maar op de grond blijft stampen met zijn leugens.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, zeker de klaagzang van Clinton verdient niet de schoonheidsprijs. Vervelend mens.
Heb je eindelijk bewijs? En belangrijker, wat vindt Deplorable Nurse van dat bewijs?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Ongefundeerd volgens fraudeurs en collaborateurs. Ik zou daar niet al te veel waarde aan hechten.
dezelfde dag nog, daarna kwam inderdaad nog van allerlei rompslomp maar dat was van zeer korte duur, lang niet zoveel als dit drama maar die verkiezingen lag alles veel dichter op elkaar Clinton won op aantal stemmen Orange man op aantal kiesmannen. Door dat laatste won hij de verkiezingen!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar die hielt tenminste op in tegenstelling tot die oranje man die zich gedraagt als een kleine boze kleuter die maar op de grond blijft stampen met zijn leugens.
Die is pas ergens in 2019 opgehouden met haar claims. 3 jaar in het termijn van Trump.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar die hielt tenminste op in tegenstelling tot die oranje man die zich gedraagt als een kleine boze kleuter die maar op de grond blijft stampen met zijn leugens.
Er zijn ook nauwelijks landen die je qua opzet kan vergelijken met de VS. Ik denk dat de EU nog het meeste in de buurt komt. Stel dat we hier ooit zo ver zijn dat Europese politiek belangrijker word dan de politiek in de natiestaten dan zou ik het wel fijn vinden om een soort systeem met kiesmannen hier te hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
dezelfde dag nog, daarna kwam inderdaad nog van allerlei rompslomp maar dat was van zeer korte duur, lang niet zoveel als dit drama maar die verkiezingen lag alles veel dichter op elkaar Clinton won op aantal stemmen Orange man op aantal kiesmannen. Door dat laatste won hij de verkiezingen!
In veel andere landen waar men gewoon rekening houd met aantal Stemmen zou een Clinton gewoon gewonnen hebben! de VS heeft een uitzondering op die regel.
Nou ben ik wel benieuwd naar een serieus stukje nieuws uit 2019 dat hillary die claim nog maakte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die is pas ergens in 2019 opgehouden met haar claims. 3 jaar in het termijn van Trump.
Een van de artikelen die ik had gepost stamt uit 2019.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar een serieus stukje nieuws uit 2019 dat hillary die claim nog maakte.
6 januari, toen was Trump toch nog president? Ja natuurlijk, dat was hij nog!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Ooit zullen de BlueAnon-volgers moeten toegeven dat ze fout zitten. Of ze zijn al all-in in de volgende complot-theorie. Alsof ze in een fake-news pyramidespel zitten.
De terig zeg, dan is iemand wel gruwelijk dom als je niet eens doorhebt dat Trump President was op 6 januari.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
6 januari, toen was Trump toch nog president? Ja natuurlijk, dat was hij nog!
Best wel naef dat je niet begrijpt dat je bij een poging tot staatsgreep niet meteen de nationale garde erbij wil hebben. Dan wil het nog wel eens mislukken begrijp je? Maar voor het geval het niet lukt, is het wel handig om net te doen alsof je dat wel geprobeerd hebt. Anders ben je achteraf wel erg eenvoudig schuldig te verklaren.
Maar belangrijker: Wat vind Deplorable Nurse hiervan?
En vergeet niet dat hij super-havik Christopher Miller volledig onverwacht minister van defensie had gemaakt, ergens begin november. Dus ja, trump c.s. Had de totale strijdkrachten, inclusief nationale garde, volledig onder zijn controle.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De terig zeg, dan is iemand wel gruwelijk dom als je niet eens doorhebt dat Trump President was op 6 januari.
Ok, hij was een loser maar nog steeds President en opperbevelhebber.
Had dat niet gevolgd, maar wow wat een figuur.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En vergeet niet dat hij super-havik Christopher Miller volledig onverwacht minister van defensie had gemaakt, ergens begin november. Dus ja, trump c.s. Had de totale strijdkrachten, inclusief nationale garde, volledig onder zijn controle.
quote:On January 3, 2021, all ten living former defense secretaries raised alarm in an open letter against a military coup to overturn the election results, warning officials who would participate and specifically naming Miller, that they would face grave consequences if they violated the constitution.[41]
According to Miller's later statements, on January 3, Miller was ordered by Trump to "do whatever was necessary to protect the demonstrators" on January 6.[42] The following day, Miller issued orders which prohibited deploying D.C. Guard members with weapons, helmets, body armor or riot control agents without his personal approval.[43]
On January 5, Secretary of the Army Ryan McCarthy issued a memo placing limits on the District of Columbia National Guard.[43] Maj. Gen. William J. Walker, the commanding general of the DC National Guard, later explained: "All military commanders normally have immediate response authority to protect property, life, and in my case, federal functions — federal property and life. But in this instance I did not have that authority." [43]
Miller's actions on January 6 also faced scrutiny.[44] After rioters breached the Capitol Police perimeter, Miller waited more than three hours before authorizing the deployment of the National Guard.[45][44] Miller didn't provide that permission until 4:32 pm, after assets from Virginia had already entered the District and Trump had instructed rioters to "go home".[46][45][44]
[...]
In a January 14 interview, Miller made a number of inflammatory statements that "raised eyebrows" among the National Security press.[47][48] Miller praised Russia's capabilities, saying "professionally I’m like, wow, they’re doing pretty well, and they’re using a lot of irregular warfare concepts, information, all this stuff, in a way that, you know, like... good on them."
QPJ is duidelijk in paniek.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:05 schreef xpompompomx het volgende:
Snel!! Probeer het onderwerp te veranderen!
Fraude ehm 61 VS 1 is dat genoeg?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:29 schreef mcmlxiv het volgende:
En daarmee is weer een Q sprookje ontkracht. Nu die fraude nog, vast wel snel bewijs nu. Zeker met de hulp van de deplorabele nurse.
Tja, ik ben het hier ook mee eens. Zo'n breitbart is inderdaad een vijand van het volk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Tsja, misschien hadden die media iets minder moeten liegen. Gelukkig voor die vervallende MSM, hebben ze nog genoeg volgers. Je kan ze ook hier in dit forum vinden. Sommigen betalen er zelfs voor!
Zeer begrijpelijk, met al het activisme en ronduit leugens vanuit de MSM valt dit natuurlijk te verwachten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Tsja, misschien hadden die media iets minder moeten liegen. Gelukkig voor die vervallende MSM, hebben ze nog genoeg volgers. Je kan ze ook hier in dit forum vinden. Sommigen betalen er zelfs voor!
leugen (de; v(m); meervoud: leugens) - onware mededeling met het doel om te misleidenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, met al het activisme en ronduit leugens vanuit de MSM valt dit natuurlijk te verwachten.
Ik volg een hoop mensen Posobiec is daar een van.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
leugen (de; v(m); meervoud: leugens) - onware mededeling met het doel om te misleiden
Noem eens wat van die leugens. En waarom gooi je "de MSM" op 1 hoop?
En als je zo'n hekel hebt aan leugens, waarom volg je dan wel iemand als Posobiec, waar onlangs nog in dit topic bleek dat hij quotes en functies ronduit uit zijn duim gezogen had.
Waarom zou je iemand volgen waarvan het helder is dat hij dingen gewoon volstrekt uit zijn duim zuigt als het hem handig uitkomt als politiek commentator? Dat betekent dat je bij hem gewoon niks kunt vertrouwen van wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik volg een hoop mensen Posobiec is daar een van.
En enerzijds kun je denken... waarom zouden ze het laten? Als het hele incestueuze media-, politieke- en inlichtingendienstenkliekje elkaar de hand boven het hoofd houdt... Als je dan ook nog het feit meeneemt dat ze allen schaamteloos zijn... Tsja. dan is er eigenlijk geen andere manier hoe het had kunnen lopen. Wat dat betreft is het indrukwekkend hoeveel mensen door de PSYOP heen prikken. Bijzonder hoe de mensen in de VS wijzer blijken te zijn dan de Europeanen. Ook grappig hoe Amerikanen bespot worden als godvrezende, bijbellezende mensen... door mensen die zich louter op zeer zorgvuldige autoriteiten beroepen. "Confession through projection" is een mooi gezegde.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, met al het activisme en ronduit leugens vanuit de MSM valt dit natuurlijk te verwachten.
Net zoals elk ander mediafiguur is het niet altijd correct wat er uit Posobiec Twitter feed komt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand volgen waarvan het helder is dat hij dingen gewoon volstrekt uit zijn duim zuigt als het hem handig uitkomt als politiek commentator? Dat betekent dat je bij hem gewoon niks kunt vertrouwen van wat hij zegt.
Ik verbaas mij vooral over het feit dat bepaalde lieden en bedrijven die deel uitmaken van de msm zowat heilig zijn verklaard.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:08 schreef QuidProJoe het volgende:
En enerzijds kun je denken... waarom zouden ze het laten? Als het hele incestueuze media-, politieke- en inlichtingendienstenkliekje elkaar de hand boven het hoofd houdt... Als je dan ook nog het feit meeneemt dat ze allen schaamteloos zijn... Tsja. dan is er eigenlijk geen andere manier hoe het had kunnen lopen. Wat dat betreft is het indrukwekkend hoeveel mensen door de PSYOP heen prikken. Bijzonder hoe de mensen in de VS wijzer blijken te zijn dan de Europeanen. Ook grappig hoe Amerikanen bespot worden als godvrezende, bijbellezende mensen... door mensen die zich louter op zeer zorgvuldige autoriteiten beroepen. "Confession through projection" is een mooi gezegde.
"Niet goed hun werk doen" is een understatement. 58% Vindt de media vijanden van het volk. Da's een sterk, doch accuraat, statement. Maar dan heb je het ook wel over organisaties die pedofilie bagatelliseren, rassenrellen aanmoedigen, onschuldige kinderen aan de schandpaal nagelen, jarenlang leugens verspreiden over Trump.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik verbaas mij vooral over het feit dat bepaalde lieden en bedrijven die deel uitmaken van de msm zowat heilig zijn verklaard.
Als 58% van de Amerikanen vind dat de media niet goed hun werk doen dan ligt dat blijkbaar dus niet aan de media maar aan de mensen die het niet begrijpen. Cultgedrag is het.
Ik gaf je net de gelegenheid om te vertellen over welke leugens en activisme je het hebt in "de MSM" en waarom je "de MSM" op 1 hoop gooit, maar daar reageerde je niet op. Dus bij deze nogmaals het verzoek. Als een journalist ronduit liegt dan ga ik die journalist wantrouwen, is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Net zoals elk ander mediafiguur is het niet altijd correct wat er uit Posobiec Twitter feed komt.
Laten we wel eerlijk wezen, Posobiec is geen journalist, dus wat is het excuus van het activisme en de vele leugens die verteld zijn door lieden uit de msm?
Je vertrouwen in de MSM moet wel op het absolute nulpunt zitten. Tenminste, als je consequent bent.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dingen ronduit uit je duim zuigen maakt voor mij dat ik zeer snel vertrouwen kwijt raak in die persoon. Een politiek commentator heeft wat mij betreft meer ruimte om feiten te interpreteren, maar niet om feiten volstrekt te verzinnen.
Ik vind het eerder cultgedrag van die massa die achter wannabe despoot Trump aanloopt, die het aloude truukje toepast: de pers als vijand bestempelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik verbaas mij vooral over het feit dat bepaalde lieden en bedrijven die deel uitmaken van de msm zowat heilig zijn verklaard.
Als 58% van de Amerikanen vind dat de media niet goed hun werk doen dan ligt dat blijkbaar dus niet aan de media maar aan de mensen die het niet begrijpen. Cultgedrag is het.
Als je het maar vaak genoeg roept, dan ga je er vanzelf wel in geloven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:
De MSM! De Linkse Kerk! Fraude!
Maar wat vind de deplorabele nurse daar nu van? En is er al bewijs?
Ik denk dat dat een verwijzing is naar alle heidenen, volgens de zeer omvangrijke en inclusieve (net als de stemfraude-organisantie van de Democraten!) Linkse Kerk?quote:
Hey wij deden niet meer extreemrechtse nationalistische sekte omdat jullie begrepen dat “linkse kerk “ nogal onzinnig is. Nu jullie weer over linkse kerk zijn begonnen, zijn jullie weer de extreemrechtse nationalistische sekte. Makkelijk zat. En eerlijk gezegd past dat een stuk beter, gezien jullie aanbidding van Trump.quote:
Conservatieve extreem rechtse sektevolgers dan, hebben we nog wat extra nuance erbij.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hey wij deden niet meer extreemrechtse nationalistische sekte omdat jullie begrepen dat “linkse kerk “ nogal onzinnig is. Nu jullie weer over linkse kerk zijn begonnen, zijn jullie weer de extreemrechtse nationalistische sekte. Makkelijk zat. En eerlijk gezegd past dat een stuk beter, gezien jullie aanbidding van Trump.
'Extreemrechtse nationalistische sekte' is niet bepaald de logische tegenhanger van 'Linkse Kerk'. Maar doe vooral wat je niet laten kunt natuurlijk, het toont voornamelijk aan dat het gebruik van de term 'Linkse Kerk' een fikse trigger is voor sommigen, omdat zij zich aangesproken voelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hey wij deden niet meer extreemrechtse nationalistische sekte omdat jullie begrepen dat “linkse kerk “ nogal onzinnig is. Nu jullie weer over linkse kerk zijn begonnen, zijn jullie weer de extreemrechtse nationalistische sekte. Makkelijk zat. En eerlijk gezegd past dat een stuk beter, gezien jullie aanbidding van Trump.
Wat een pannenkoek!quote:
Dat was inderdaad een mooi twitterdraadje. Helaas zal die niet gelezen worden door hen die het eigenlijk zouden moeten lezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Tucker krijgt binnenkort ontslag..dit verhaal klopt helemaal. Kijktipje om uit te vinden hoe Trumpers denken en waarom
Fox News is k 'MSM'.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Tucker krijgt binnenkort ontslag..dit verhaal klopt helemaal. Kijktipje om uit te vinden hoe Trumpers denken en waarom
Fox News is alleen MSM wanneer het uitkomt he! Bij gunstige (meestal hooguit half waar) berichten over Trump-God geen MSM, bij realistische, kritische berichten over Trump-God wel MSM. Heel eenvoudig dus en van toepassing op alle media.quote:
Niks aan de hand! Gewoon negeren en doorgaan! Biden dement? Nee joh, allemaal creaties van de conservatieve media!quote:
"Hij stotterde altijd al"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niks aan de hand! Gewoon negeren en doorgaan! Biden dement? Nee joh, allemaal creaties van de conservatieve media!
AOC? Nou nou, ik vraag mij af of de VS klaar is voor zo'n radicaal links figuur.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Heerlijk, Biden binnenkort vervangen door Harris. AOC als nieuwe VP erbij zou ik zeggen.
Ze hebben Orangeman overleefd. Alles er na is peanuts!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
AOC? Nou nou, ik vraag mij af of de VS klaar is voor zo'n radicaal links figuur.
Ik hoop dat ze het doen, niet alleen zullen de Republikeinen extra gemotiveerd zijn om die halve gare weg te stemmen. De gematigde Democraat die weinig op hebben met “defund the police” en “borders are racist” zullen dan ook met veel plezier voor de Republikeinen stemmen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
AOC? Nou nou, ik vraag mij af of de VS klaar is voor zo'n radicaal links figuur.
Hah, Michael "Creepy Porn Lawyer" Avenatti. De Democraten weten ze wel uit te zoeken hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]De held van het verzet zit blijkbaar nu vast.
Heerlijk hoe de media deze kerel ophemelde, een louche advocaat met een grote mond.
De advocaat van 1 van trump zijn hoeren toch? En ook niet meer dan dat toch? Nou wat een verzetsheldquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]De held van het verzet zit blijkbaar nu vast.
Heerlijk hoe de media deze kerel ophemelde, een louche advocaat met een grote mond.
Ah we zijn eindelijk voorbij het punt dat we eindelijk accepteren dat Biden president is.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het doen, niet alleen zullen de Republikeinen extra gemotiveerd zijn om die halve gare weg te stemmen. De gematigde Democraat die weinig op hebben met “defund the police” en “borders are racist” zullen dan ook met veel plezier voor de Republikeinen stemmen.
Ga je nu ontkennen dat hij niet werd behandeld als een held? Die Brian Stelter ging zelfs zo ver om hem te vragen wanneer hij zich kandidaat ging stellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De advocaat van 1 van trump zijn hoeren toch? En ook niet meer dan dat toch? Nou wat een verzetsheld
Daarom hoop ik ook vurig dat ze het doen. Ik denk dat de Democraten dan een nederlaag gaan krijgen te vergelijken met de nederlaag die Carter opliep tegen Reagan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vraag me af wat destructiever is voor de Democraten... Biden + Harris, of Harris + AOC. Moeilijk te zeggen. Maar iemand die Harris + AOC als suggestie geeft, is geen vriend van de Democraten.
De eerste shemale als president ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Heerlijk, Biden binnenkort vervangen door Harris. .
De blootlegging van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de Amerikaanse geschiedenis, die zal gebeuren wanneer PA een fatsoenlijke audit krijgt. Je weet wel, deze keer geen verkapte hertelling waar de fraudeurs zichzelf een schouderklopje geven.quote:
Helaas wordt het niet de eerste shemale in het Witte Huis. Die eer komt toe aan Michelle "Michael Robinson" Obama.quote:
Alleen nog paars haar en in een rolstoelquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:26 schreef HowardRoark het volgende:
Een transgender als president zouden sommige linksigen wel fantastisch vinden denk ik. Dat past perfect binnen het identitair-marxistische gedachtegoed.
Oh hebben ze wat gevonden???quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
De blootlegging van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de Amerikaanse geschiedenis, die zal gebeuren wanneer PA een fatsoenlijke audit krijgt. Je weet wel, deze keer geen verkapte hertelling waar de fraudeurs zichzelf een schouderklopje geven.
Bevind zich een transgender zich in de Amerikaanse politiek?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:26 schreef HowardRoark het volgende:
Een transgender als president zouden sommige linksigen wel fantastisch vinden denk ik. Dat past perfect binnen het identitair-marxistische gedachtegoed.
Zo nu en dan: https://en.wikipedia.org/(...)tical_office-holdersquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bevind zich een transgender zich in de Amerikaanse politiek?
Naam info?
Het is maar net wat je belangrijk vindt natuurlijk. Wij van het identitair links-marxistische woke gedachtengoed vinden dat soort futiliteiten vooral totaal en volstrekt oninteressant.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:26 schreef HowardRoark het volgende:
Ah dat zijn er best wat.. maar niet echt in hoge positie ff snel doorgelezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zo nu en dan: https://en.wikipedia.org/(...)tical_office-holders
Niet dat het verder ergens over ging. Harris zou een shemale zijn oid.
Maar dat weten we toch al langquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Maar het is toch al lang bekend dat er zo over gedacht wordt door Trumperds, er staat niks nieuws inquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooi twitterdraadje. Helaas zal die niet gelezen worden door hen die het eigenlijk zouden moeten lezen.
Ik heb afgelopen week het hele stukje geplaatst het gaat over de oranje pannenkoek.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
De blootlegging van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de Amerikaanse geschiedenis, die zal gebeuren wanneer PA een fatsoenlijke audit krijgt. Je weet wel, deze keer geen verkapte hertelling waar de fraudeurs zichzelf een schouderklopje geven.
Het is helaas niet bekeken door hen die het eigenlijk zouden moeten bekijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 02:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week het hele stukje geplaatst het gaat over de oranje pannenkoek.
Je hebt dus niet gekeken.. en houd vast aan een strohalm die er niet is...
Dus welke paniek!
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Om daarna zelf zes (!) posts te wijden aan allemaal twitter dumps met meuk uit de MSM, die je meteen voor de waarheid aanneemt. Hihi, ik heb het gevoel dat je hier weer eens een beetje aan het projecteren bent.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:37 schreef Kijkertje het volgende:
Ze zijn slecht en vooral eenzijdig geinformeerd en laten zich van alles wijsmaken.
Klagen over msm maar inhoudelijk ergens op ingaan als de msm zou liegen is tegenwoordig ook al verleden tijd bij de rechtse sektevolgers. Dus blijkbaar kloppen de msm berichten wel anders zouden ze zo door de kritische geesten hier te weerleggen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Om daarna zelf zes (!) posts te wijden aan allemaal twitter dumps met meuk uit de MSM, die je meteen voor de waarheid aanneemt. Hihi, ik heb het gevoel dat je hier weer eens een beetje aan het projecteren bent.
Zes is wel een redelijk hoge score op de paniek-index.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Om daarna zelf zes (!) posts te wijden aan allemaal twitter dumps met meuk uit de MSM, die je meteen voor de waarheid aanneemt. Hihi, ik heb het gevoel dat je hier weer eens een beetje aan het projecteren bent.
Wat is dat nou weer, ze moeten het nog blootleggen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Samengevat er is geen bewijs, er zijn zelfs geen aanwijzingen, er is alleen poep die gegooid wordt. Eerst poep gooien in Arizona door wappie Doug Logan, nu in Pennsylvania.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, ze moeten het nog blootleggen?
Denk je nu echt dat die oppertrol ooit een keer met een consistente redenatie gaat aankomen. Dat is hetzelfde als geloven dat trump een keer zijn ongelijk zal toegeven.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:49 schreef illusions het volgende:
Aangezien @:QuidProJoe zich in de voorhoede van de informatiecurve bevindt kan hij ons vast wel vertellen welk bewijs er is voor verkiezingsfraude, van de kant van de Democraten bedoel ik dan.
Rechten voor hen, plichten voor anderen. Heerlijk gelijk, heerlijk eerlijk!quote:Op zondag 11 juli 2021 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft grappig hoe sommige linksigen vinden dat zij het recht hebben op uitleg en onderbouwing van anderen bij een meningsverschil.
Was er niet een naam voor zulk gedrag?quote:Op zondag 11 juli 2021 12:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm uitleg en onderbouwing? Best wel een aardig idee op een discussieforum eigenlijk.
Maar ja, wanneer je de aanhanger van een leugenaar en een fantast bent, dan is dat natuurlijk erg lastig. Dan is er geen uitleg, dan bestaat er geen onderbouwing, dan zijn er alleen leugens en fantasien. Dan is het veel eenvoudiger om te ridiculiseren, steeds te veranderen van onderwerp en op enig moment in de anonimiteit te verdwijnen en een nieuwe kloon aan te maken.
Dus nee, wij verwachten helemaal geen onderbouwing of uitleg hoor, die bestaat namelijk niet, zoals jullie overigens ook best weten. Das ook de kern van een kompromat operatie. Leugens en verdachtmakingen verspreiden in de hoop dat mensen erin trappen en er wat van blijft hangen. Extreemrechtse politiek in optima forma.
Extreemrechts nog wel, nou nou.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm uitleg en onderbouwing? Best wel een aardig idee op een discussieforum eigenlijk.
Maar ja, wanneer je de aanhanger van een leugenaar en een fantast bent, dan is dat natuurlijk erg lastig. Dan is er geen uitleg, dan bestaat er geen onderbouwing, dan zijn er alleen leugens en fantasien. Dan is het veel eenvoudiger om te ridiculiseren, steeds te veranderen van onderwerp en op enig moment in de anonimiteit te verdwijnen en een nieuwe kloon aan te maken.
Dus nee, wij verwachten helemaal geen onderbouwing of uitleg hoor, die bestaat namelijk niet, zoals jullie overigens ook best weten. Das ook de kern van een kompromat operatie. Leugens en verdachtmakingen verspreiden in de hoop dat mensen erin trappen en er wat van blijft hangen. Extreemrechtse politiek in optima forma.
Ok, speciaal voor jou gebruiken we de woke term "Alt Right", ok? Stel je voor dat de sneeuwvlokjes zich beledigd voelen, tenslotte, voor je het weet gaan ze weer galgen bouwen en met tiki toortsten rondlopenquote:
Meneer van de nuance verklap ons eens of jij leugens blijven herhalen normaal gedrag vind voor mensen die hoge politieke functies wensen te bekleden.quote:
Alt-right? Er zijn hier nochtans geen users aanwezig die een blanke etnostaat nastreven, noch worden dergelijke mensen hier berhaupt besproken.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou gebruiken we de woke term "Alt Right", ok? Stel je voor dat de sneeuwvlokjes zich beledigd voelen, tenslotte, voor je het weet gaan ze weer galgen bouwen en met tiki toortsten rondlopen
Daar heb je toch niet helemaal gelijk. Er zijn wel degelijk BLM-supporters hier. En ook voorstanders van Critical Race Theory, dat kinderen tracht te leren dat blanken superieur zijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alt-right? Er zijn hier nochtans geen users aanwezig die een blanke etnostaat nastreven, noch worden dergelijke mensen hier berhaupt besproken.
Hoort de term alt right alleen bij deze subgroep die ook nog eens rascistisch erbij zijn. Kom op zeg alles in de linkse kerk wordt constant door jou op 1 hoop geveegd. Ga toch weg met deze gespeelde nuance die je hier wilt aanbrengen.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alt-right? Er zijn hier nochtans geen users aanwezig die een blanke etnostaat nastreven, noch worden dergelijke mensen hier berhaupt besproken.
Ik ga simpelweg af op wat de AIVD stelt:quote:Op zondag 11 juli 2021 14:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoort de term alt right alleen bij deze subgroep die ook nog eens rascistisch erbij zijn. Kom op zeg alles in de linkse kerk wordt constant door jou op 1 hoop geveegd. Ga toch weg met deze gespeelde nuance die je hier wilt aanbrengen.
Typisch rechts sektarische sektetrekjes hun eigen extremisten met de mantel der liefde toedekken en wegkijken erbij.
Tevens staat (zoals al eerder benadrukt in deze reeks) de term 'Linkse Kerk' niet gelijk aan extremisme. Dit is constant een verkeerde interpretatie die door sommigen wordt gemaakt.quote:De alt-rechtsbeweging komt voort uit de Amerikaanse alt-rightbeweging. In deze extremistische beweging staat ras centraal. Het blanke ras moet volgens hen zuiver blijven en niet gemengd worden met andere rassen. In de blanke etnostaat die zij nastreven is geen plaats voor andere rassen. De alt-rechtsbeweging wil dit extremistische gedachtegoed algemeen geaccepteerd maken.
https://www.aivd.nl/onder(...)-rechts-of-alt-right
Namen en rugnummers?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Daar heb je toch niet helemaal gelijk. Er zijn wel degelijk BLM-supporters hier. En ook voorstanders van Critical Race Theory, dat kinderen tracht te leren dat blanken superieur zijn.
Het is een bijzonder beladen term en die word door links gebezigd alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alt-right staat bij mij gewoon gelijk aan nazi.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ga simpelweg af op wat de AIVD stelt:
[..]
Tevens staat (zoals al eerder benadrukt in deze reeks) de term 'Linkse Kerk' niet gelijk aan extremisme. Dit is constant een verkeerde interpretatie die door sommigen wordt gemaakt.
Je weet dat Kanye West ook mee deed aan de verkiezingen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig dat iemand zowel Kanye West en tegelijk Dwayne Johnson als write-in heeft geschreven in Fulton county. En dat blijkbaar iemand anders hetzelfde idee had. In precies dezelfde stijl. Met de rest ook precies gelijk. Raar.
Zal wel een toevalligheidje zijn.
Min of meer inderdaad. CRT stelt letterlijk als n van de basisaannames dat racisme een alledaags fenomeen is, dat zit ingebakken in 'het systeem' met als doel de dominante groep (blanken) te bevoordelen. In lesmaterialen op scholen en werkplekken zie je daardoor wel dat bepaalde narratieven worden gecreerd waarbij blanken worden afgeschilderd als de 'privileged' dan wel 'oppressor' group zijn als het om ras gaat. Dit geeft duidelijk een positie weer van vermeende macht en superioriteit.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
CRT wil leren dat blanken superieur zijn? Wat hebben de propagandisten nou weer verzonnen?
Dat is dus dat blanken in de VS dominant zijn en voordeel hebben van hun blank-zijn. Niet dat ze superieur zijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Min of meer inderdaad. CRT stelt letterlijk als n van de basisaannames dat racisme een alledaags fenomeen is, dat zit ingebakken in 'het systeem' met als doel de dominante groep (blanken) te bevoordelen. In lesmaterialen op scholen en werkplekken zie je daardoor wel dat bepaalde narratieven worden gecreerd waarbij blanken worden afgeschilderd als de 'privileged' dan wel 'oppressor' group zijn als het om ras gaat. Dit geeft duidelijk een positie weer van vermeende macht en superioriteit.
Grappig hoe je precies weergeeft waarom CRT best een aardige theorie is en je alleen de bocht uitvliegt omdat je niet wil begrijpen dat privileged helemaal niets te maken heeft met superieur.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Min of meer inderdaad. CRT stelt letterlijk als n van de basisaannames dat racisme een alledaags fenomeen is, dat zit ingebakken in 'het systeem' met als doel de dominante groep (blanken) te bevoordelen. In lesmaterialen op scholen en werkplekken zie je daardoor wel dat bepaalde narratieven worden gecreerd waarbij blanken worden afgeschilderd als de 'privileged' dan wel 'oppressor' group zijn als het om ras gaat. Dit geeft duidelijk een positie weer van vermeende macht en superioriteit.
Ben je het daar mee eens? En zo ja, vind je dan dat kinderen daar mee geconfronteerd moeten worden? En daar bedoel ik dus mee dat kinderen geleerd moet worden dat ras blijkbaar bepalend is voor het succes in je leven. Vind je het niet beter dat kinderen kleurenblind opgroeien en elkaar gaan beoordelen op karakter?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is dus dat blanken in de VS dominant zijn en voordeel hebben van hun blank-zijn. Niet dat ze superieur zijn.
Waar is dat massive evidence dan? Moeten ze dat ook nog blootleggen?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:26 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom een statement van President Trump! Waarschijnlijk is de paniek die je hier op dit forum ziet, hieraan gerelateerd.
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het bijzonder simpel. Door de oorzaken bij huidskleur te leggen, maak je alle "voordelen" en "nadelen" inherent. Je bent succesvol geboren of als slachtoffer gebeuren. Kijk je naar de werkelijke oorzaken, zoals bijvoorbeeld cultuur, dan heb je daadwerkelijk iets om mee te werken. En dat is onwenselijk, omdat het dan lastiger is om mensen tegen elkaar op te zetten en een rassenoorlog te ontketenen.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ben je het daar mee eens? En zo ja, vind je dan dat kinderen daar mee geconfronteerd moeten worden? En daar bedoel ik dus mee dat kinderen geleerd moet worden dat ras blijkbaar bepalend is voor het succes in je leven. Vind je het niet beter dat kinderen kleurenblind opgroeien en elkaar gaan beoordelen op karakter?
Het is een klassiek geval van verdeel en heers, ik snap best dat de marxisten hier wel wat in zien zitten die klassenstrijd. Maar de liberalen zouden hier toch van moeten kotsen. Ik zie dat helaas veel te weinig bij de Democraten.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bijzonder simpel. Door de oorzaken bij huidskleur te leggen, maak je alle "voordelen" en "nadelen" inherent. Je bent succesvol geboren of als slachtoffer gebeuren. Kijk je naar de werkelijke oorzaken, zoals bijvoorbeeld cultuur, dan heb je daadwerkelijk iets om mee te werken. En dat is onwenselijk, omdat het dan lastiger is om mensen tegen elkaar op te zetten en een rassenoorlog te ontketenen.
Wellicht wordt het duidelijker wanneer je je realiseert dat een hoop liberalen globalisten zijn. En de effecten voor de bevolking verschillen niet zo veel tussen marxisme en globalisme. De klassieke liberaal is nagenoeg uitgestorven.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een klassiek geval van verdeel en heers, ik snap best dat de marxisten hier wel wat in zien zitten die klassenstrijd. Maar de liberalen zouden hier toch van moeten kotsen. Ik zie dat helaas veel te weinig bij de Democraten.
Nee hoor. Het zegt meer over jou als jij CRT daadwerkelijk een aardige theorie acht. Schrikbarend eigenlijk. Dan snap je er bovendien niet veel van.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:29 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Grappig hoe je precies weergeeft waarom CRT best een aardige theorie is en je alleen de bocht uitvliegt omdat je niet wil begrijpen dat privileged helemaal niets te maken heeft met superieur.
Mooi hoe je deze theorie hiermee onderschrijft
Zeker wel. Je stelt immers dat blanken de vermeende dominante group zouden zijn, en een aspect zouden bezitten (huidskleur) dat hun via 'het systeem' zogenaamd meer macht geeft en andere groepen (op basis van andere huidskleuren) onderdrukt.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is dus dat blanken in de VS dominant zijn en voordeel hebben van hun blank-zijn. Niet dat ze superieur zijn.
quote:Democrats outright expect journalists to "be on their side" and feel "horrified" when they're pressed by journalists, a White House reporter says.
A "prominent White House reporter" made the remark while speaking anonymously to journalist Julia Ioffe for an article on the dramatic shift in coverage of the Trump and Biden administrations, notably the expectation from the latter of positive framing.
"Democrats in general have a much thinner skin," the reporter said. "This is not unique to Trump but Republicans never expect a fair shake, so if you cover them fairly, you can have a good working relationship with them. Democrats de facto expect you to be on their side and are horrified when you hold them to account as you would any other administration. It goes back to the Obama years. [Obama staffers would be] like, ‘Don’t you realize that being a woman is no longer a pre-existing condition?!’ And I would be like, ‘Yes, but I’m writing about why your website keeps crashing.’"
The press' far more friendly coverage of the Biden team has drawn criticism, with questions about his ice cream preferences, outright praise for Biden from reporters like PBS' Yamiche Alcindor, and gushing over press secretary Jen Psaki from figures like CNN's Brian Stelter and MSNBC's Nicolle Wallace standing in stark contrast to the belligerent style that marked the Trump era. This week, Psaki led the press corps in singing "Happy Birthday" to one of the reporters at a briefing.
New York Magazine writer Olivia Nuzzi, who predicted last year that Washington journalists would not criticize Biden for fear of losing social status, was troubled by the business-as-usual approach reporters seem to be taking.
"It’s a return to how I assume things existed in this town," she said. "There’s something gross about that, though it’s a much lower-grade gross than what we were dealing with before … The Biden White House necessitates more operating, it requires a phoniness. They’re passive aggressive, whereas the Trump people were aggressive."
The reporters Ioffe spoke to largely held to the narrative that the Biden White House was a far more disciplined, professional environment than the leak-heavy Trump White House, but their jobs were more difficult as a result. Reporters interviewed in the piece acknowledged Trump was good for the journalism business; New York Times reporter Peter Baker noted that Trump stories at the liberal newspaper's site get far more readers than Biden ones.
Liberal New Yorker writer Susan Glasser said the Biden team was "very opaque" and the coverage of it thus far has been "much less deep and rich," although she in part blamed the pandemic.
"There’s a sense that Biden’s position is fragile and that he has to be protected, that any unkind gaze might knock him over – which plays into every right-wing stereotype," she said.
Biden waited more than 60 days after taking office to hold his first solo news conference, a modern record, and has largely avoided one-on-one interviews for the first six months he's held office. One "young" reporter told Ioffe that it was "infuriating" how controlled the environment around Biden was, although they added they didn't wish Trump was still president.
"I don’t know that there’s been a president who’s been so protected and wrapped in so many layers of wool to keep him away from anything remotely approaching an adversarial interview," one reporter told Ioffe. "Why expose him to any risk? He’s old, he’s lost a few steps. It’s worked for them so far."
Ik ben blij dat iemand van de pers er eindelijk wat van zegt. Natuurlijk wel anoniem anders is ze waarschijnlijk haar toegang tot het witte huis kwijt.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef QuidProJoe het volgende:
White House reporter: Democrats expect journalists 'to be on their side,' have 'much thinner skin'
Reporters complain about 'very opaque' Biden White House: 'I don't know that there's been a president who's been so protected'
[..]
Je bent echt niet zo intelligent h? Wacht, das niet lief, laat ik daar een compliment van maken. Je lijkt qua inschatting van je eigen intelligentie en vermogen tot logisch nadenken best veel op je grote voorbeeld, Trump.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zegt meer over jou als jij CRT daadwerkelijk een aardige theorie acht. Schrikbarend eigenlijk. Dan snap je er bovendien niet veel van.
[..]
Zeker wel. Je stelt immers dat blanken de vermeende dominante group zouden zijn, en een aspect zouden bezitten (huidskleur) dat hun via 'het systeem' zogenaamd meer macht geeft en andere groepen (op basis van andere huidskleuren) onderdrukt.
Niet te vergeten donaties en het in rekening brengen van de kosten van de lijfwacht die om zijn beurt weer in zijn zak verdwijnt.quote:
Je bedoeld droevige wijze, als je verder niks meer hebt, gewoon maar op een andere boeg gooien, via andere media die alleen maar bekeken word door zijn trouwe volgelingen, die ook nog eens aan aantallen slinkt als een malle.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
President Trump, op stijlvolle wijze!
Nee, je draait de boel om. Het idee is dat je als blanke gemiddeld genomen bepaalde voordelen geniet ten opzichte zwarten in de Amerikaanse maatschappij. Dat heeft voor zover ik weet volgens de voorstanders van CRT allerhande sociale, culturele en historische oorzaken, maar komt niet voort uit superioriteit van blanken of, omgekeerd, inferioriteit van zwarten. Dat soort prietpraat is meer wat voor extreem-rechtse blanken aldaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker wel. Je stelt immers dat blanken de vermeende dominante group zouden zijn, en een aspect zouden bezitten (huidskleur) dat hun via 'het systeem' zogenaamd meer macht geeft en andere groepen (op basis van andere huidskleuren) onderdrukt.
Nee hoor ze vergeten niet te vermelden dat hij meer stemmen had dan in 2016.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |