SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lady greys.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet eens iets met een luier...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan gebeuren.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is wel terecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even sorry zeggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat iets is een volle luier aan het produceren?
Haha nee, hij is gewoon in een lieve bui!![]()
![]()
Maakt niet uit,zeg maar sorry...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Film het. En als ie een irritante bui heeft later laat je dat zien en zegt "zo kan het ook"quote:
I'm surrounded by morons!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken je deze reclame niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schijnt een mythologische langdurig brandende bol te zijn die zich achter de regenwolken verschuilt.quote:![]()
Dat ding is sinds mensenheugenis niet meer geobserveerd, dus ik kan wel begrijpen dat sommigen niet weten wat het is, of het bestaan ervan in twijfel trekken.quote:![]()
'de reclame welquote:
de zon ken ik niet
ik ken wel wind
en regen
en wolken
en daarachter zit iets waardoor het in de zomer warm zou moeten zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
20 minuten te vroeg op het station zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Delen ze nog krantjes uit?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je eigen schuldquote:
Dat durf ik niet te posten.quote:
Je had de Metro en nog 2 andere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De waarheid mag gezegd worden... Waar ben je bang voor?quote:I'm surrounded by morons!
Voor DJMO.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden... Waar ben je bang voor?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik dacht dat er 1 of 2 al jaren geleden mee gestopt waren, toch?quote:
Je had de Metro, de Spits en nog eentje.![]()
De Pers.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat er 1 of 2 al jaren geleden mee gestopt waren, toch?
Je had de Metro, de Spits en nog eentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was er niet.quote:
Starbucksquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff kopje koffie van de starbucks halen
Overrated slappe hap
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou nou.quote:I'm surrounded by morons!
ehquote:
tis tijd vedrijf
zeg niet dat het lekker moet zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En terechtquote:
Ik was er toch niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie was er ruzie aan het maken dan?
ehhh hoezo afgezwakte versie??quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgezwakte versie van die brandende mus is het daar niet mee eens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.quote:![]()
* Fogel bijt ToT in zijn beenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.I'm surrounded by morons!
Lees maar even terug in het vorige topic.quote:
Die liep altijd op te scheppen dat-ie voor ¤25 of zo een latte frappé mocchiato met extra caramel en crunchies thuis liet bezorgen enzo, en hij vindt Canei de beste wijn enz.![]()
is dat die enequote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind zeker de grootste bekers Starbucks prima prijs kwaliteit als je vergelijkt wat er elders op een station te krijgen is. De grootste maat is bijna 600 ml dus effectief twee normale koffies voor een euro of 5 (latte)quote:![]()
Die ene vindt dat mensen die zelf hun boodschappen doen nog in het stenen tijdperk leven, een perfecte t-bone steak van sojabrokken heeft gemaakt enz.quote:![]()
Liever 20 minuten te vroeg dan twee minuten te laat.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En als je dat niet doet ben je een pauper...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
Die liep altijd op te scheppen dat-ie voor ¤25 of zo een latte frappé mocchiato met extra caramel en crunchies thuis liet bezorgen enzo, en hij vindt Canei de beste wijn enz.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
600 ml is wel wat meer dan 2 Haagse bakjes pleur hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind zeker de grootste bekers Starbucks prima prijs kwaliteit als je vergelijkt wat er elders op een station te krijgen is. De grootste maat is bijna 600 ml dus effectief twee normale koffies voor een euro of 5 (latte)![]()
![]()
Voordeel van niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liever 20 minuten te vroeg dan twee minuten te laat.![]()
Juist, die dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je dat niet doet ben je een pauper...![]()
Nou nog beter toch, daar wordt een zuinige Hollander toch blij van.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
600 ml is wel wat meer dan 2 Haagse bakjes pleur hoor!![]()
Dat denkt Nick Cannon nu ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liever 20 minuten te vroeg dan twee minuten te laat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben Pauperquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je dat niet doet ben je een pauper...![]()
![]()
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
Die liep altijd op te scheppen dat-ie voor ¤25 of zo een latte frappé mocchiato met extra caramel en crunchies thuis liet bezorgen enzo, en hij vindt Canei de beste wijn enz.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als het te pruimen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou nog beter toch, daar wordt een zuinige Hollander toch blij van.
![]()
@Mikeyttquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.![]()
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je dat niet doet ben je een pauper...I'm surrounded by morons!
Ik wist het gelijk al.Maar je brengt het heel treffend.quote:
als je de naam noemt komt het hierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is prima zoals ik al zeiquote:![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.![]()
![]()
Laat ik nou vannacht als een roos geslapen hebben. Van half elf tot 4 uur aan één stuk, en daarna nog tot kwart over vijf gelegen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Sommige mensen denken anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?
en nog steeds zeuren over koffie en te vroeg komenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ik nou vannacht als een roos geslapen hebben. Van half elf tot 4 uur aan één stuk, en daarna nog tot kwart over vijf gelegen.![]()
![]()
Ja en er ligt altijd wel iemand op de loer om er meteen een mention van te maken om een rel te schoppen, zoals je weer ziet.quote:![]()
nou werd vannacht wel wakker van het briesje dat plots kwam opzettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
16 jarigen pauperdrank om aangeschoten te worden in het parkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?![]()
![]()
Je man liet een scheet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
nou werd vannacht wel wakker van het briesje dat plots kwam opzetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker die wind over je billetjes als je 's nachts ligt te slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
nou werd vannacht wel wakker van het briesje dat plots kwam opzetten![]()
![]()
Nee, als je niet voor kapitalen een bakkie pleur thuis laat bezorgen ben je een pauper.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?![]()
had me haar met andrelon gewassen en ja hoorquote:
daar kwam
kijk Pam je haar danstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blijft leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
had me haar met andrelon gewasen en ja hoor
daar kwam
kijk Pam je haar danst
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
had me haar met andrelon gewassen en ja hoor
daar kwam
kijk Pam je haar danst
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?![]()
Andrelon Bamboo schampooquote:
geen idee waarom ik dit zo precies onthoudtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.I'm surrounded by morons!
waarom klik ik hieropquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom niet?quote:
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.I'm surrounded by morons!
Doet het niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.![]()
![]()
Hier heb ik nooit bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.![]()
![]()
![]()
komt omdat jij hem post
jij bent/lijkt een betrouwbaar persoon![]()
![]()
Solidas.quote:
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?quote:![]()
![]()
moeten wel weer even wachtenquote:
maar dan hebben we ook Silverstone
ben heeeeeel benieuwd hoe dat gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, ik ook niet voordat ik een M6 schroefdraad had die niet compatibel was met een M6 moer.quote:I'm surrounded by morons!
Ja maar, schroefdraadinfo bij een kop koffie, perfect toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
komt omdat jij hem post
jij bent/lijkt een betrouwbaar persoon![]()
absoluutquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, schroefdraadinfo bij een kop koffie, perfect toch?
ben de hele dag bezig met boutjes en moertjes naast mijn laptopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind het wel leerzaam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet voordat ik een M6 schroefdraad had die niet compatibel was met een M6 moer.
Toch nog aangeklikt want technische dingen zoals waarom m6 niet past op m6 vind ik interessant.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.
* SolidasRock wilt zijn klikje terug![]()
![]()
Het wordt nog druk bij @Haagsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?![]()
Hij heeft een grote kelder...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die m6 kan opnieuw geschroefd zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch nog aangeklikt want technische dingen zoals waarom m6 niet past op m6 vind ik interessant.
* SolidasRock wilt zijn klikje terug
Ik denk een redelijk simpele overwinning voor RBquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten wel weer even wachten
maar dan hebben we ook Silverstone
ben heeeeeel benieuwd hoe dat gaat![]()
je hebt de Quali dan op vrijdag en op zaterdag de sprintracequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk simpele overwinning voor RBThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar ...quote:
Jij bent geen Haags.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze valt ook echt niet op hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef SolidasRock het volgende:
GERYS![]()
![]()
JIJ hier? Had je nog niet eens gezien.
Zeg maar sorry.quote:
Een muurbloempje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet echt nee, best een stille type.
Dan niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze site is niet bereikbaarCheck of www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago een typfout bevat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goh, wat raar...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaarCheck of www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago een typfout bevat.I'm surrounded by morons!
Ik plaag je een beetje,zal nu weer lief doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.![]()
Meneer is boos omdat men hem op de vingers getikt heeft omdat ie als fascist een arm kind aan het opvoeden is
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Dit ja. Verder betaalt er letterlijk niemand 25 euro voor een lattequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.Revolutions are the locomotives of history.
Heh?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?Zonder wrijving geen glans![]()
Of je bottom of top bent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Niemand is zo gestoord inderdaad. Zelfs Donald Trump heeft meer verstand in de pink van z'n linkerhand.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja. Verder betaalt er letterlijk niemand 25 euro voor een latteIk heb er één en ik ben er trots op
Ik vroeg het voor Solidas.quote:
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200mlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Niemand is zo gestoord inderdaad. Zelfs Donald Trump heeft meer verstand in de pink van z'n linkerhand.
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker koffie
geen idee wat hij heeft gekost
gok op 0,10 ctThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedkope meuk dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200ml“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan is 300-400ml daarvan ijs ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200mlI'm surrounded by morons!
En inferieure bonen en magere melk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maaar lekker hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En inferieure bonen en magere melk.![]()
![]()
En zeilen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ligt eraan wat je wil. Ik vraag altijd om heavy ice, dan vullen ze de beker tot net boven de rand.quote:
Maar je kan ook geen ice vragen ofcourse
Of gewoon een hete latteRevolutions are the locomotives of history.
Sojamelk*quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En inferieure bonen en magere melk.
Koeienmelk ik voor oude mensenRevolutions are the locomotives of history.
dat zal bij jou zeker het geval zijn, mooi weer om te zeilenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
omg ook nog vega meuk erinquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sojamelk*
Koeienmelk ik voor oude mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iced latte zonder ijs bestellen is als een cheeseburger zonder kaas bestellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil. Ik vraag altijd om heavy ice, dan vullen ze de beker tot net boven de rand.
Maar je kan ook geen ice vragen ofcourse
Of gewoon een hete latte
4 shotjes espresso aangelegd met sojamelkquote:en je kan natuurlijk meer shotjes espresso nemen.
Wacht maar tot je hoort dat de koffiebonen ook vega zijn, bohquote:Revolutions are the locomotives of history.
en waarvan maken ze deze espresso???quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4 shotjes espresso aangelegd met sojamelken je kan natuurlijk meer shotjes espresso nemen.
Eikeltjeskoffie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort dat de koffiebonen ook vega zijn, boh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel mensen nemen dat wel. Ik neem eigenlijk altijd gewoon iced cold brew. Net iets sterker dan een normale epresso en niet bitterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iced latte zonder ijs bestellen is als een cheeseburger zonder kaas bestellen.
je hebt ook van die koffiebonen die uitgescheten worden door een olifantquote:
zijn ze dan ook vega??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Espresso bonen, maar ze hebben ook blonde espresso bonen, decaf bonen en wat andere soorten als je er specifiek naar vraagt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarvan maken ze deze espresso???Revolutions are the locomotives of history.
Ga nu maar weer weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel mensen nemen dat wel. Ik neem eigenlijk altijd gewoon iced cold brew. Net iets sterker dan een normale epresso en niet bitter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en waterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Espresso bonen, maar ze hebben ook blonde espresso bonen, decaf bonen en wat andere soorten als je er specifiek naar vraagt.![]()
* DJMO gaapt
Wie maakt me wakker op Ede Wageningen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat je ToT een fascist noemt kan ik niet tolereren.En dat je over zijn kind begint nog minder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik negeer BSquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je ToT een fascist noemt kan ik niet tolereren.En dat je over zijn kind begint nog minder.
populaire opmerkingen maken over de rug van een kind is BS
en maakt meteen duidelijk wat voor een persoon dit post
toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, die worden gewoon gemalen in de melk gedaan. Ga je toch niet met water aanleggen... ik kauw gewoon op rauwe koffiebonenquote:Revolutions are the locomotives of history.
Aanleggen? Of aanlengen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, die worden gewoon gemalen in de melk gedaan. Ga je toch niet met water aanleggen... ik kauw gewoon op rauwe koffiebonen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Damsco
Meh, ik begin niet over zijn kind. Enkel dat hij een slechte vader is die zijn slechte gewoonten nu door gaat geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je ToT een fascist noemt kan ik niet tolereren.En dat je over zijn kind begint nog minder.
Je was niet in het vorige topic waarin hij de haat bepleitte van hele bevolkingsstammen.
Geen idee welke van de 2 gebruikelijk isquote:Revolutions are the locomotives of history.
aaah dus jij was weer degene die de boel zat op te naaienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meh, ik begin niet over zijn kind. Enkel dat hij een slechte vader is die zijn slechte gewoonten nu door gaat geven.
Je was niet in het vorige topic waarin hij de haat bepleitte van hele bevolkingsstammen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neuh, ik call mensen out die nazistische uitingen doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah dus jij was weer degene die de boel zat op te naaienRevolutions are the locomotives of history.
Je post arm kind.Wie ben ben jij om te oordelen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meh, ik begin niet over zijn kind. Enkel dat hij een slechte vader is die zijn slechte gewoonten nu door gaat geven.
Je was niet in het vorige topic waarin hij de haat bepleitte van hele bevolkingsstammen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, ik call mensen out die nazistische uitingen doen.
tuurlijk
Wel naakt toch?quote:
Ik ben ik om te oordelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je post arm kind.Wie ben ben jij om te oordelen?
Ik mag best vinden dat bepaalde mensen geen kind zouden moeten krijgen. Natuurlijk is dat een arm kind. Als ik een fascist als vader had, zou ik dat ook niet fijn vinden.
Het ergste is dat die ideologie nu doorgegeven wordt.Revolutions are the locomotives of history.
wacht evenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben ik om te oordelen.
Ik mag best vinden dat bepaalde mensen geen kind zouden moeten krijgen. Natuurlijk is dat een arm kind. Als ik een fascist als vader had, zou ik dat ook niet fijn vinden.
Het ergste is dat die ideologie nu doorgegeven wordt.
jij bent een vader?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor.quote:Revolutions are the locomotives of history.
Je snapt het echt niet dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het ergste is dat die ideologie nu doorgegeven wordt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker.quote:Revolutions are the locomotives of history.
WTF lul je danquote:
ga alsjeblieft ergens anders mensen opnaaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawel hoor. Oordelen is helemaal geen negatief iets. Dat doet iedereen dagelijks, over vrijwel alles.quote:Revolutions are the locomotives of history.
Ik zie de link niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
WTF lul je dan
ga alsjeblieft ergens anders mensen opnaaien
Jij mag niet oordelen over dieven omdat je zelf geen dief bent? Huh?Revolutions are the locomotives of history.
En dat geeft jou een vrijbrief?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel hoor. Oordelen is helemaal geen negatief iets. Dat doet iedereen dagelijks, over vrijwel alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan mag ik ook best vinden dat sommige mensen postnataal geaborteerd moeten worden toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het ergste is dat die ideologie nu doorgegeven wordt.Ik heb er één en ik ben er trots op
jij baseert je oordeel op een aanname van jezelfquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie de link niet.
Jij mag niet oordelen over dieven omdat je zelf geen dief bent? Huh?![]()
![]()
Vrijbrief voor wat? Oordelen?quote:
Iedereen heeft daar een vrijbrief voor
Slechte gewoonten kun je gewoon over oordelen, dat is heel normaal.Revolutions are the locomotives of history.
Dat mag je vinden natuurlijk. Vreemde vraag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan mag ik ook best vinden dat sommige mensen postnataal geaborteerd moeten worden toch?Revolutions are the locomotives of history.
Wat een slechte gewoonte is, is alleen wel subjectief.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vrijbrief voor wat? Oordelen?
Slechte gewoonten kun je gewoon over oordelen, dat is heel normaal.I'm surrounded by morons!
Wat jij post vind ik verre van normaal,en in feite ook kwetsend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vrijbrief voor wat? Oordelen?
Slechte gewoonten kun je gewoon over oordelen, dat is heel normaal.
Beter neem je die woorden terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer aloa.quote:
Klopt, en daarom oordelen we.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat een slechte gewoonte is, is alleen wel subjectief.
Of stelen ethisch verantwoord is, is subjectief. En toch oordelen we als er bij ons wordt ingebroken thuis.
Als iemand haat van gehele bevolkingsstammen bepleit (ToT), dan mag ik best oordelen dat het wellicht niet zo'n goed idee is dat zulke memsen kinderen nemen.Revolutions are the locomotives of history.
Ik moet ineens ontzettend nodig pissen door dat gezeik van Mikeytt
We zitten sinds gisteravond tegen de 60 topicreports aan dus het gaat even niet goed in DTS.
De mods gaan vandaag eerst al deze TR's behandelen en DTS mag even tot rust komen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan je de post waar hij dat volgens jou doet quoten?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt, en daarom oordelen we.
Of stelen ethisch verantwoord is, is subjectief. En toch oordelen we als er bij ons wordt ingebroken thuis.
Als iemand haat van gehele bevolkingsstammen bepleit (ToT), dan mag ik best oordelen dat het wellicht niet zo'n goed idee is dat zulke memsen kinderen nemen.
Zou zomaar kunnen dat je iets verkeerd geinterpreteerd hebt... en nu loop je zelf een soort van haar te zaaien, niet zo handig.I'm surrounded by morons!
Ga ergens anders de boel ergeren, je bent aan het zuigen en flink ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat mag je vinden natuurlijk. Vreemde vraag.
Moet je je kamer niet opruimen?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Open.
Dit is een doodnormale slowchat.
Ik wil géén gehak op elkaar.
Geen enkele TR.
Geen dronken gelal, las na 2 uur snachts ot 7 uur smorgens
Als je moet piepen ben je een snowflake
en serieuze onderwerpen doe je lekker in een apart topic.
De TR's zijn er om ons te helpen, niet om te NSB-en of voor de flauwekul.
Gaat het na m'n tekst nog fout dan krijgt degeen die het om zeep helpt een aardige ban.
Capice?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:36 schreef yvonne het volgende:
Open.
Geen enkele TR.
Gaat het na m'n tekst nog fout dan krijgt degeen die het om zeep helpt een aardige ban.
Capice?![]()
Las is pas goddikkeme.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:36 schreef yvonne het volgende:
Open.
Geen enkele TR.
Capice?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Prima, spel/slowchat openhouden en de boosdoeners bannenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
MiddagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zeg je nu dat mijn TR onterecht is ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:36 schreef yvonne het volgende:
Open.
Geen enkele TR.
Capice?
Dan heb ik geen ban nodig maar blijf ik vanaf nu wel weg van Fok!![]()
![]()
Voortaan iets korter .quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:36 schreef yvonne het volgende:
Open.
Geen enkele TR.
Capice?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voortaan iets korter .
[ afbeelding ]
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Haal dan m'n tikfouten eruitquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voortaan iets korter .
[ afbeelding ]
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Maar goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn TR onterecht is ?
Dan heb ik geen ban nodig maar blijf ik vanaf nu wel weg van Fok!
Zonder wrijving geen glans![]()
Lieverd, ik heb geen TR bekeken, ik heb de boel heropend en een regel neergelegd, de mods hoor ik zo wel over de TR'squote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
HELL YEAHquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
snowflake gespot![]()
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Maar goed.Dat was me al duidelijk, maar ergens trek ik een streep
Dan kan je dus ook geen oordeel vellen of regels aanpassen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb geen TR bekeken, ik heb de boel heropend en een regel neergelegd, de mods hoor ik zo wel over de TR's![]()
Wow!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
KloptDat was me al duidelijk, maar ergens trek ik een streep
Hier staat geen TR in heur, welk topic dan wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb ik geen ban nodig maar blijf ik vanaf nu wel weg van Fok!Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook geen oordeel vellen of regels aanpassen.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dus TR's verdwijen ? Vreemdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier staat geen TR in heur, welk topic dan wel?![]()
Ik ben er weg van.
Het was aangenaam om met verschillende personen hier te converseren maar dat is nu tot een einde gekomen![]()
Nee, TR's verdwijnen niet, maar er staat in dít topic geen TR van jou, misschien een ander topic?quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
Ik ben er weg van.
Het was aangenaam om met verschillende personen hier te converseren maar dat is nu tot een einde gekomen![]()
![]()
MAak je niet druk, nwe dag nwe kansenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
Ik ben er weg van.
![]()
Heer PF.quote:![]()
Het kwan op mij ook vrij getikt over.
Dat is pestgedragquote:
Freshquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer PF.![]()
Het kwan op mij ook vrij getikt over.![]()
![]()
Hierblijven Chef du.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
Ik ben er weg van.
Het was aangenaam om met verschillende personen hier te converseren maar dat is nu tot een einde gekomen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yv
* Fogel geeft Yvonne een halve liter kriekI'm surrounded by morons!
Hmmmmmm, zoooooo lekker!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:52 schreef Fogel het volgende:
Yv
* Fogel geeft Yvonne een halve liter kriekYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
What did I do?quote:
Kan ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij deze trek ik mijn pestgedrag in
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@Fogel is bijna Mario vorbei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jamaar, die punten tellen niet.quote:I'm surrounded by morons!
fogel![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: