Wat een poppenkast weer.quote:
Wappiesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
@:Maanvis.
https://www.trouw.nl/binn(...)il-krijgen~b12cdcbd/
Tsja.quote:
quote:
quote:Mijn nieuws haal ik niet uit de Nederlandse media, want die zeggen of schrijven niets over de experimentele fase waarin de injecties zich nog bevinden. De mensen op televisie hebben niet altijd het beste met ons voor. Op internationale sites lees ik andere dingen. Yentl doet dat niet. Ik snap dat het daardoor ingewikkeld voor haar is.”
Dan ga je stuiteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:18 schreef DJMO het volgende:
Hmmm. Ad-hoc besluiten dat je toch de hort op gaat. Maar vervolgens kant en klaar staat en nog anderhalf uur moet wachten voor je kunt vertrekken ...
Mooie quote Jochem.quote:
HAM.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:26 schreef DJMO het volgende:
nog maar een koffie dan. En boodschappenlijstje aanvullen
Goedemorgen GG.quote:
Nee,ik heb heerlijk geslapen.quote:
Helemaal eens,Als je meer wil zien check Op1 van gisteren even.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:28 schreef JochemSjakie het volgende:
Net dat stukje helemaal gelezen:
YentlGod
Ja, staat er al opquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-07-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
laat me raden, zonder terug te lezen, kerstramp ging tekeer?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Het was wel weer gezellig hier vannacht
Heer Haags.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:34 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vrienden, en eventuele vijanden !!
Dat verschilt nogal per nacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Het was wel weer gezellig hier vannacht
Kom hier jij! Dikke knuffel voor jou!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:34 schreef Haags het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zou dat het zijn ja?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt vast door de stand van de maan en de sterren...
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom hier jij! Dikke knuffel voor jou!!!Ehhh - is dit nu enemy approach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lack of common cents
Nee, Aloa, omdat ik HaagsGod schreef. Tot aan een doodsverwensing toequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
laat me raden, zonder terug te lezen, kerstramp ging tekeer?
Rob.quote:
Just in timequote:
HaagsGodquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:34 schreef Haags het volgende:
Roken?quote:
't kan twee kanten op dan ja ...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus het is oppassen als DJMO je wil knuffelen...
Toch maar een chemisch toilet aanschaffen?quote:
hehehehehequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch maar een chemisch toilet aanschaffen?
speciaal voor jou in de rebound:quote:
Er hebben 2 gestemd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
Al staat m'n bestemming en route al vast, dus wat je ook stemt, heeft geen invloed meer
Engine en ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ehhh - voordat ik op die pol antwoord, is er te zien wie wat gestemd heeft?
Drie inmiddels. Wist wel dat die gekozen zou worden, maar je ... * DJMO = eigenwijsquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie inmiddels. Wist wel dat die gekozen zou worden, maar je ... * DJMO = eigenwijs
Werk ze Rob.quote:
quote:
Die verslijt z'n pik ook niet met pissenquote:
Maar hij heeft dus beide dames bijna tegelijkertijd bezwangerd.quote:
Dat zeg ik: hij verslijt 'm niet met pissenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus beide dames bijna tegelijkertijd bezwangerd.
Ja maar....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hij verslijt 'm niet met pissen
Niks te maren!quote:
Vandaar 2 keer een twin,quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks te maren!
Hij is gewoon goed in paren
Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar 2 keer een twin,
hij gaat voor de win.
Ik hou hier de wacht wel.quote:
Als je nog wil lachen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je nog wil lachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Gruß gott Herr ToTquote:
@Rob is al weer weg. Je zult zelf voor je koffie moeten zorgenquote:
quote:
Dat iets is een volle luier aan het produceren?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ik check, maar er staat hier naast mij ook nog iets schattig te doen.
quote:
...en dat met een hele dikke grijns op zijn smoelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat iets is een volle luier aan het produceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |