SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lady greys.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet eens iets met een luier...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan gebeuren.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is wel terecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even sorry zeggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat iets is een volle luier aan het produceren?
Haha nee, hij is gewoon in een lieve bui!![]()
![]()
Maakt niet uit,zeg maar sorry...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Film het. En als ie een irritante bui heeft later laat je dat zien en zegt "zo kan het ook"quote:
I'm surrounded by morons!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken je deze reclame niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schijnt een mythologische langdurig brandende bol te zijn die zich achter de regenwolken verschuilt.quote:![]()
Dat ding is sinds mensenheugenis niet meer geobserveerd, dus ik kan wel begrijpen dat sommigen niet weten wat het is, of het bestaan ervan in twijfel trekken.quote:![]()
'de reclame welquote:
de zon ken ik niet
ik ken wel wind
en regen
en wolken
en daarachter zit iets waardoor het in de zomer warm zou moeten zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
20 minuten te vroeg op het station zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Delen ze nog krantjes uit?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je eigen schuldquote:
I'm surrounded by morons!
Dat durf ik niet te posten.quote:
Je had de Metro en nog 2 andere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De waarheid mag gezegd worden... Waar ben je bang voor?quote:I'm surrounded by morons!
Voor DJMO.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden... Waar ben je bang voor?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik dacht dat er 1 of 2 al jaren geleden mee gestopt waren, toch?quote:
Je had de Metro, de Spits en nog eentje.![]()
De Pers.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat er 1 of 2 al jaren geleden mee gestopt waren, toch?
Je had de Metro, de Spits en nog eentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was er niet.quote:
Starbucksquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff kopje koffie van de starbucks halen
Overrated slappe hap
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou nou.quote:I'm surrounded by morons!
ehquote:
tis tijd vedrijf
zeg niet dat het lekker moet zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En terechtquote:
Ik was er toch niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie was er ruzie aan het maken dan?
ehhh hoezo afgezwakte versie??quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgezwakte versie van die brandende mus is het daar niet mee eens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.quote:![]()
* Fogel bijt ToT in zijn beenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: