is dat die enequote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.
Ik vind zeker de grootste bekers Starbucks prima prijs kwaliteit als je vergelijkt wat er elders op een station te krijgen is. De grootste maat is bijna 600 ml dus effectief twee normale koffies voor een euro of 5 (latte)quote:
Die ene vindt dat mensen die zelf hun boodschappen doen nog in het stenen tijdperk leven, een perfecte t-bone steak van sojabrokken heeft gemaakt enz.quote:
Liever 20 minuten te vroeg dan twee minuten te laat.quote:
En als je dat niet doet ben je een pauper...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
Die liep altijd op te scheppen dat-ie voor ¤25 of zo een latte frappé mocchiato met extra caramel en crunchies thuis liet bezorgen enzo, en hij vindt Canei de beste wijn enz.
600 ml is wel wat meer dan 2 Haagse bakjes pleur hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind zeker de grootste bekers Starbucks prima prijs kwaliteit als je vergelijkt wat er elders op een station te krijgen is. De grootste maat is bijna 600 ml dus effectief twee normale koffies voor een euro of 5 (latte)
Voordeel van niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liever 20 minuten te vroeg dan twee minuten te laat.
Juist, die dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je dat niet doet ben je een pauper...
Nou nog beter toch, daar wordt een zuinige Hollander toch blij van.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
600 ml is wel wat meer dan 2 Haagse bakjes pleur hoor!
Dat denkt Nick Cannon nu ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liever 20 minuten te vroeg dan twee minuten te laat.
ik ben Pauperquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
Die liep altijd op te scheppen dat-ie voor ¤25 of zo een latte frappé mocchiato met extra caramel en crunchies thuis liet bezorgen enzo, en hij vindt Canei de beste wijn enz.
Als het te pruimen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou nog beter toch, daar wordt een zuinige Hollander toch blij van.
@Mikeyttquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist het gelijk al.Maar je brengt het heel treffend.quote:
als je de naam noemt komt het hierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is prima zoals ik al zeiquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ik nou vannacht als een roos geslapen hebben. Van half elf tot 4 uur aan één stuk, en daarna nog tot kwart over vijf gelegen.quote:
Sommige mensen denken anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?
en nog steeds zeuren over koffie en te vroeg komenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ik nou vannacht als een roos geslapen hebben. Van half elf tot 4 uur aan één stuk, en daarna nog tot kwart over vijf gelegen.
Ja en er ligt altijd wel iemand op de loer om er meteen een mention van te maken om een rel te schoppen, zoals je weer ziet.quote:
16 jarigen pauperdrank om aangeschoten te worden in het parkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht even, als je geen Canei drinkt ben je een pauper? Was dat niet eerder andersom?
Je man liet een scheet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
nou werd vannacht wel wakker van het briesje dat plots kwam opzetten
Lekker die wind over je billetjes als je 's nachts ligt te slapenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
nou werd vannacht wel wakker van het briesje dat plots kwam opzetten
Nee, als je niet voor kapitalen een bakkie pleur thuis laat bezorgen ben je een pauper.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
had me haar met andrelon gewassen en ja hoorquote:
Blijft leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
had me haar met andrelon gewasen en ja hoor
daar kwam
kijk Pam je haar danst
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
had me haar met andrelon gewassen en ja hoor
daar kwam
kijk Pam je haar danst
Andrelon Bamboo schampooquote:
waarom klik ik hieropquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.
Waarom niet?quote:
Doet het niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.
Hier heb ik nooit bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |