Doet het niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.
Hier heb ik nooit bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.
Solidas.quote:
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?quote:
moeten wel weer even wachtenquote:
Nee, ik ook niet voordat ik een M6 schroefdraad had die niet compatibel was met een M6 moer.quote:
Ja maar, schroefdraadinfo bij een kop koffie, perfect toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
komt omdat jij hem post
jij bent/lijkt een betrouwbaar persoon![]()
![]()
absoluutquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, schroefdraadinfo bij een kop koffie, perfect toch?
Ik vind het wel leerzaam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet voordat ik een M6 schroefdraad had die niet compatibel was met een M6 moer.
Toch nog aangeklikt want technische dingen zoals waarom m6 niet past op m6 vind ik interessant.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.
Het wordt nog druk bij @Haagsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?
Hij heeft een grote kelder...quote:
Die m6 kan opnieuw geschroefd zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch nog aangeklikt want technische dingen zoals waarom m6 niet past op m6 vind ik interessant.
* SolidasRock wilt zijn klikje terug![]()
de mijne is vast comfortabelerquote:
Ik denk een redelijk simpele overwinning voor RBquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten wel weer even wachten
maar dan hebben we ook Silverstone
ben heeeeeel benieuwd hoe dat gaat
je hebt de Quali dan op vrijdag en op zaterdag de sprintracequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk simpele overwinning voor RB
Ja maar ...quote:
nopequote:
Ze valt ook echt niet op hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef SolidasRock het volgende:
GERYS![]()
![]()
JIJ hier? Had je nog niet eens gezien.
Zeg maar sorry.quote:
Een muurbloempje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet echt nee, best een stille type.
Dan niet.quote:
Deze site is niet bereikbaarCheck of www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago een typfout bevat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goh, wat raar...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaarCheck of www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago een typfout bevat.
Ik plaag je een beetje,zal nu weer lief doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.
Dit ja. Verder betaalt er letterlijk niemand 25 euro voor een lattequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.
Heh?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?
Of je bottom of top bent.quote:
Nee. Niemand is zo gestoord inderdaad. Zelfs Donald Trump heeft meer verstand in de pink van z'n linkerhand.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja. Verder betaalt er letterlijk niemand 25 euro voor een latte
Ik vroeg het voor Solidas.quote:
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200mlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Niemand is zo gestoord inderdaad. Zelfs Donald Trump heeft meer verstand in de pink van z'n linkerhand.
Goedkope meuk dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200ml
En dan is 300-400ml daarvan ijs ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200ml
En inferieure bonen en magere melk.quote:
maaar lekker hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En inferieure bonen en magere melk.
En zeilen?quote:
Ligt eraan wat je wil. Ik vraag altijd om heavy ice, dan vullen ze de beker tot net boven de rand.quote:
Sojamelk*quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En inferieure bonen en magere melk.
dat zal bij jou zeker het geval zijn, mooi weer om te zeilenquote:
omg ook nog vega meuk erinquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sojamelk*
Koeienmelk ik voor oude mensen
Iced latte zonder ijs bestellen is als een cheeseburger zonder kaas bestellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil. Ik vraag altijd om heavy ice, dan vullen ze de beker tot net boven de rand.
Maar je kan ook geen ice vragen ofcourse
Of gewoon een hete latte
4 shotjes espresso aangelegd met sojamelkquote:
Wacht maar tot je hoort dat de koffiebonen ook vega zijn, bohquote:
en waarvan maken ze deze espresso???quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4 shotjes espresso aangelegd met sojamelken je kan natuurlijk meer shotjes espresso nemen.
Eikeltjeskoffie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort dat de koffiebonen ook vega zijn, boh
Veel mensen nemen dat wel. Ik neem eigenlijk altijd gewoon iced cold brew. Net iets sterker dan een normale epresso en niet bitterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iced latte zonder ijs bestellen is als een cheeseburger zonder kaas bestellen.
je hebt ook van die koffiebonen die uitgescheten worden door een olifantquote:
Espresso bonen, maar ze hebben ook blonde espresso bonen, decaf bonen en wat andere soorten als je er specifiek naar vraagt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarvan maken ze deze espresso???
Ga nu maar weer weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel mensen nemen dat wel. Ik neem eigenlijk altijd gewoon iced cold brew. Net iets sterker dan een normale epresso en niet bitter
en waterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Espresso bonen, maar ze hebben ook blonde espresso bonen, decaf bonen en wat andere soorten als je er specifiek naar vraagt.
ik negeer BSquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je ToT een fascist noemt kan ik niet tolereren.En dat je over zijn kind begint nog minder.
heb je mijn mooie post aangepastquote:
Nee, die worden gewoon gemalen in de melk gedaan. Ga je toch niet met water aanleggen... ik kauw gewoon op rauwe koffiebonenquote:
Aanleggen? Of aanlengen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, die worden gewoon gemalen in de melk gedaan. Ga je toch niet met water aanleggen... ik kauw gewoon op rauwe koffiebonen
Meh, ik begin niet over zijn kind. Enkel dat hij een slechte vader is die zijn slechte gewoonten nu door gaat geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dat je ToT een fascist noemt kan ik niet tolereren.En dat je over zijn kind begint nog minder.
de koffie boot is aangelegdquote:
Geen idee welke van de 2 gebruikelijk isquote:
aaah dus jij was weer degene die de boel zat op te naaienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meh, ik begin niet over zijn kind. Enkel dat hij een slechte vader is die zijn slechte gewoonten nu door gaat geven.
Je was niet in het vorige topic waarin hij de haat bepleitte van hele bevolkingsstammen.
Neuh, ik call mensen out die nazistische uitingen doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah dus jij was weer degene die de boel zat op te naaien
Je post arm kind.Wie ben ben jij om te oordelen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meh, ik begin niet over zijn kind. Enkel dat hij een slechte vader is die zijn slechte gewoonten nu door gaat geven.
Je was niet in het vorige topic waarin hij de haat bepleitte van hele bevolkingsstammen.
oh jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, ik call mensen out die nazistische uitingen doen.
Wel naakt toch?quote:
Ik ben ik om te oordelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je post arm kind.Wie ben ben jij om te oordelen?
wacht evenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben ik om te oordelen.
Ik mag best vinden dat bepaalde mensen geen kind zouden moeten krijgen. Natuurlijk is dat een arm kind. Als ik een fascist als vader had, zou ik dat ook niet fijn vinden.
Het ergste is dat die ideologie nu doorgegeven wordt.
Nee hoor.quote:
Je snapt het echt niet dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben ik om te oordelen.
Ik mag best vinden dat bepaalde mensen geen kind zouden moeten krijgen. Natuurlijk is dat een arm kind. Als ik een fascist als vader had, zou ik dat ook niet fijn vinden.
Het ergste is dat die ideologie nu doorgegeven wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |