quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.
Solidas.quote:
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?quote:
moeten wel weer even wachtenquote:
Nee, ik ook niet voordat ik een M6 schroefdraad had die niet compatibel was met een M6 moer.quote:
Ja maar, schroefdraadinfo bij een kop koffie, perfect toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
komt omdat jij hem post
jij bent/lijkt een betrouwbaar persoon![]()
![]()
absoluutquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, schroefdraadinfo bij een kop koffie, perfect toch?
Ik vind het wel leerzaam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet voordat ik een M6 schroefdraad had die niet compatibel was met een M6 moer.
Toch nog aangeklikt want technische dingen zoals waarom m6 niet past op m6 vind ik interessant.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
https://no.wikipedia.org/wiki/Metriske_gjenger interessant dit.
Het wordt nog druk bij @Haagsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?
Hij heeft een grote kelder...quote:
Die m6 kan opnieuw geschroefd zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch nog aangeklikt want technische dingen zoals waarom m6 niet past op m6 vind ik interessant.
* SolidasRock wilt zijn klikje terug![]()
de mijne is vast comfortabelerquote:
Ik denk een redelijk simpele overwinning voor RBquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten wel weer even wachten
maar dan hebben we ook Silverstone
ben heeeeeel benieuwd hoe dat gaat
je hebt de Quali dan op vrijdag en op zaterdag de sprintracequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk simpele overwinning voor RB
Ja maar ...quote:
nopequote:
Ze valt ook echt niet op hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef SolidasRock het volgende:
GERYS![]()
![]()
JIJ hier? Had je nog niet eens gezien.
Zeg maar sorry.quote:
Een muurbloempje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet echt nee, best een stille type.
Dan niet.quote:
Deze site is niet bereikbaarCheck of www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago een typfout bevat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is niet alsof het www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago is ofzo.
Goh, wat raar...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaarCheck of www.voerhierjebankgegevensinommisbruiktteworden.vago een typfout bevat.
Ik plaag je een beetje,zal nu weer lief doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! eentje rond die veel van dezelfde narcistische trekjes als die brandende mus heeft, zonder het aanvallerige wat die rare vogel wel heeft.
Dit ja. Verder betaalt er letterlijk niemand 25 euro voor een lattequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje toch jij z'n naam. Je hebt het over MikeyTT oid.
Heh?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He, ik heb begrepen je nieuwe billenmaatje te zijn. Wat is nu precies de bedoeling, buk jij of buk ik?
Of je bottom of top bent.quote:
Nee. Niemand is zo gestoord inderdaad. Zelfs Donald Trump heeft meer verstand in de pink van z'n linkerhand.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ja. Verder betaalt er letterlijk niemand 25 euro voor een latte
Ik vroeg het voor Solidas.quote:
Iced latte is 5,50 voor meer dan een halve liter joh. Normaal kop koffie is nog net 200mlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Niemand is zo gestoord inderdaad. Zelfs Donald Trump heeft meer verstand in de pink van z'n linkerhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |