Ik heb het ook eigenlijk nooit. Maar ik was juist op tijd naar bed gegaan, dus lag echt al veel te lang wakker. Op een gegeven moment ben je dan gewoon zo klaarwakker dat je weet dat seriekijken of omdraaien echt niet gaat helpen. En dan word ik onrustig, want dan vind ik het allemaal wel heel zonde van m'n tijd. En dan besluit ik dus maar iets nuttigers te gaan doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:07 schreef Candaasje het volgende:
dat moment heb ik nooit. Ik kijk dan liever een serie of ga buiten een rondje lopen denk ik. (Of draai me nog 3x om en ga dan maar een beetje lopen 'dagdromen' )
Dat lijkt me een soort tuindier, Tuindier. Een papaveranemoon bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:36 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
Hier is een papaver komen aanwaaien. Ik vind het wel een grappig soort.
Ik zocht gisteren een oversized pak. Vond er een dat claimde one size fits all te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren twee jurkjes besteld van het merk waar ik nu verliefd op ben om eventueel te dragen op m'n bruiloft. Geen jurkjes die het daadwerkelijk gaan worden, maar ik wil even passen of het merk een beetje realistisch is voor mijn lichaam. Want ondanks dat ze zeggen dat ze mijn maat hebben, liegen sommige merken en bedoelen ze bij 42 eigenlijk gewoon 36 met een a-cup.
Het viel je niet op dat je de lapo had?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha @ je kutTT, maar waar gaat dit over?
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het viel je niet op dat je de lapo had?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zocht gisteren een oversized pak. Vond er een dat claimde one size fits all te zijn![]()
Als het al zou passen zou het bij mij dan dus gewoon een pak zijn
Ik vind het altijd een bijzondere claim, maar hierbij was ik wel extraquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]Dat vind ik bij een pak wel echt een bijzondere claim.
Goede regelingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?
Hier prima ritme gevonden voor de werkloze dagen.
- de man staat op en kookt water en doucht
- de man zet pot koffie naast bed en kruipt weer in bed
- de man en DP knuffelen
- de man laat DP achter met pot koffie
- DP fokt met koffie in bed
Is hij te klonen? Zou daar ook best aan kunnen wennen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?
Hier prima ritme gevonden voor de werkloze dagen.
- de man staat op en kookt water en doucht
- de man zet pot koffie naast bed en kruipt weer in bed
- de man en DP knuffelen
- de man laat DP achter met pot koffie
- DP fokt met koffie in bed
Mjaaaaaa, zelfs ik dan proberen toch nog wat te modificerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is hij te klonen? Zou daar ook best aan kunnen wennen.
Ik heb nu niets, dus ben snel tevredenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mjaaaaaa, zelfs ik dan proberen toch nog wat te modificeren![]()
Ja, zo ben ik er ook aan blijven plakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, dus ben snel tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat scheeftrekken kan ook liggen aan "de ribbeltjes" op de onderplaat (weet even niet zo snel hoe dat heet).Als die niet goed staan (te hoog of te laag) kan het ook mis gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Mijn shirts zijn ook gauw aan de korte kant. En een maat groter kopen helpt niet, want die wordt naar verhouding alleen maar breder en niet langer.
Ik vind het vooral voor blouses irritant.
@:Kaatje1 het klinkt zo fijn, zelf kunnen bepalen hoe lang je je shirt wilt![]()
Mijn naaimachine lijkt stretch-stof niet goed te kunnen hanteren. Ik moet me nog eens inlezen of een ander voetje of zo zou kunnen helpen - hij trekt de stof telkens scheef. Dus ik naai wel broeken en dekens en zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of de shirts per se kort zijn of mijn voorgevel te groot maar ik kom wel altijd stof te kort onderaan, ja.
Dank, nu dus zin in ribbelchipsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat scheeftrekken kan ook liggen aan "de ribbeltjes" op de onderplaat (weet even niet zo snel hoe dat heet).Als die niet goed staan (te hoog of te laag) kan het ook mis gaan.
Ik ben nu bezig met een tuniek, maar da's haast een korte jurk. Voorlopig laat ik 'm wat langer, maar kan er altijd nog een stuk afhalen. Maar wil ik een maxijurk heb ik meer keuze in patronen, want ukkie en bij mij is alles al snel maxi
Hoe is eik jouw eetpatroon/gedrag/mogelijkheden nu het al weer even geleden is dat je onder het mes was?quote:
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of de shirts per se kort zijn of mijn voorgevel te groot maar ik kom wel altijd stof te kort onderaan, ja.
oh godquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe is eik jouw eetpatroon/gedrag/mogelijkheden nu het al weer even geleden is dat je onder het mes was?
Heb je van dingen afscheid moeten nemen die echt niet meer gaan oid?
Ja, zoiets heb ik ook wel gezien, maar dan gewoon boobs met bh die er aan de onderkant steeds uitkwamen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mrs. Choksondikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moeten oefenen voor die 2x20km gaat helpen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
maar dat gaat er komende jaar wel weer geleidelijk aan vanaf denk ik.
Heb er net een wandelvakantie opzitten, dat hielp ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeten oefenen voor die 2x20km gaat helpen.
Niet alleen shirtjes, ook truien! Ik ben maar 1.67m kort, maar zelfs ik vind veel bovenstukken kort...(en bijna alle broeken zijn te langquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:45 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ben ik de enige voor wie enorm frustrerend is dat topjes steeds korter lijken te worden. Zeker de wat hippere merken zijn allemaal zo kort. Ik ben ook gewoon lang met 1.85, maar ze kunnen toch voor de verandering soms wel een keer iets maken dat wel op z'n minst tot m'n broekrand komt. De hele 'cropped' mode snap ik ook niet, maar nu zijn ook de normale shirtjes allemaal te kort.
Topcombi ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb er net een wandelvakantie opzitten, dat hielp ook![]()
Meer slapen, meer bewust ontspannen in combinatie met bewegen, awyeah
En zin in![]()
Ja, dat is dus de bedoeling van de huidige modequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef Yinny het volgende:
Niet alleen shirtjes, ook truien! Ik ben maar 1.67m kort, maar zelfs ik vind veel bovenstukken kort...(en bijna alle broeken zijn te lang)
Omdat het niet beperkt is tot de navel, sommige zijn meer bikinitopjes qua lengte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Vroegah heette dat dus gewoon een naveltruitje. Waarom heet het nu cropped?
Vroeger had je ook slobsokken, dat heette paar jaar terug ook ineens heel andersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Vroegah heette dat dus gewoon een naveltruitje. Waarom heet het nu cropped?
Een naveltruitje heette zo omdat je je navel kon zien, niet omdat ze maar tot de navel gingen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat het niet beperkt is tot de navel, sommige zijn meer bikinitopjes qua lengte.
Gewoon net boven je tepels doen dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het niet beperkt is tot de navel, sommige zijn meer bikinitopjes qua lengte.
Ooooo als ik niet niet meer zou meeten konden we een KP wandelclubje starten. Al eindigt dat meestal op het terras wanneer ik mét iemand een rondje doequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Goeie vraag
Ik ontbijt niet meer met chips, en ook niet minder![]()
Ik laat even het Covid crisisgekut buiten beschouwing want dat was overleven hier. Verder gaat het prima.
Ik eet gewoon kleinere porties, minder koolhydraten en let wat meer op eiwitintake
Wat niet meer gaat is snelle koolhydraten, zoals chocomelk of witbrood. Soep is ook lastig want is zowel vocht als eten, door elkaar en dat moet ik gescheiden doen. Maar boeiend, gaat hartstikke prima.
Ben wel afgelopen jaar aangekomen door Covidcrisisgeneuzel met alle gevolgen, maar dat gaat er komende jaar wel weer geleidelijk aan vanaf denk ik.
Al met al: prrrrrima
Ik zag dat die idioterie van broeken met scheuren ook weer he-le-maal in is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:56 schreef Molo het volgende:
Vroeger had je ook slobsokken, dat heette paar jaar terug ook ineens heel anders
We worden oud, en onhip
Ik heb dus al een Fok wandelclubje. O.a. met @IJsdraakjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooo als ik niet niet meer zou meeten konden we een KP wandelclubje starten. Al eindigt dat meestal op het terras wanneer ik mét iemand een rondje doe
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dus al een Fok wandelclubje. O.a. met @:ijsdraakje
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie vind ik dat meestal raar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat die idioterie van broeken met scheuren ook weer he-le-maal in is.Dat is wel zo ouderwets. En stom. Toen al stom.
Yep!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat die idioterie van broeken met scheuren ook weer he-le-maal in is.Dat is wel zo ouderwets. En stom. Toen al stom.
Nu met komma’squote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt, associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie, vind ik dat meestal raar.
Ben nu voor mezelf een selfcare routine in elkaar aan het draaien die me allemaal wat bewuster maakt van mezelf, de dingen die ik doe en yaaaadaaaaayaaaadaaaayaaaadaaaa.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb er net een wandelvakantie opzitten, dat hielp ook![]()
Meer slapen, meer bewust ontspannen in combinatie met bewegen, awyeah
En zin in![]()
Ouwe bokquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie vind ik dat meestal raar.
* DancingPhoebe huilt in Pillsbury Dough girlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind cropped gecombineerd met broek-met-hoge-taille wel leuk.
O NOU GA JE TOCH LEKKER MET HEN WANDELENquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dus al een Fok wandelclubje. O.a. met @:ijsdraakje
Terwijl wij toen de gere- of upcycelde mode van onze ouders droegen, die toen vast hetzelfde ervaarden. We zijn gewoon fucking oudquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie vind ik dat meestal raar.
Lekker bezig, zijn mooie dingenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben nu voor mezelf een selfcare routine in elkaar aan het draaien die me allemaal wat bewuster maakt van mezelf, de dingen die ik doe en yaaaadaaaaayaaaadaaaayaaaadaaaa.
Headspace is altijd een winnaar in mijn boekje en ik ben op youtube wat yoga/beweging/whatevers filmpjes aan het uitproberen die zich vooral concentreren op adem en laaaaaangzaaaaaam bewegen. Mijn adem is wel echt een dingetje waar het snel misgaat als het met mij misgaat.
Krijg hem nu ook amper terug mijn buik in na een periode van bweeeeeuheeeurkleef
En maar denken dat ze origineel zijn en lekker gek doen en zich afzetten tegen de volwassenen. Die er zelf ook ooit zo bij liepen.quote:
Van mij mag je mee hoor, maar jij wil niet meteenequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O NOU GA JE TOCH LEKKER MET HEN WANDELEN
Dan ga je mee. Is wel in Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O NOU GA JE TOCH LEKKER MET HEN WANDELEN
Ja history repeats... Immerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En maar denken dat ze origineel zijn en lekker gek doen en zich afzetten tegen de volwassenen. Die er zelf ook ooit zo bij liepen.
Bottom-heavy, door die taille lijkt het nog wat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe huilt in Pillsbury Dough girl
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mij mag je mee hoor, maar jij wil niet meteene![]()
Nee ja, ik kan dan niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga je mee. Is wel in Amsterdam.
Nou....ik geloof niet dat mijn moeder in neonkleuren liep in haar tienertijd in de jaren '50.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl wij toen de gere- of upcycelde mode van onze ouders droegen, die toen vast hetzelfde ervaarden. We zijn gewoon fucking oud
Da's wel het voordeel aan happy hardcore als "jeugdmuziek". Dat waren toch allemaal wel samples van iets.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....ik geloof niet dat mijn moeder in neonkleuren liep in haar tienertijd in de jaren '50.
Maar qua muziek schijnt dat wel heel erg te zijn ja. Zoveel covers waarvan je geen idee had dat het een cover was
en dat ook dachten…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En maar denken dat ze origineel zijn en lekker gek doen en zich afzetten tegen de volwassenen. Die er zelf ook ooit zo bij liepen.
Dank je, nu voel ik me nog meer Pillsbury Dough girl dan ik al deedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bottom-heavy, door die taille lijkt het nog wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dank je, nu voel ik me nog meer Pillsbury Dough girl dan ik al deed
Zeldzame foto, niet quoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zoveel vragen, zo weinig zin om op de advertentie te klikken.quote:Onze onderneming bestaat uit twee enthousiaste millenials met een passie voor fermentatie.
Klinkt best pittig maar als je het bent gewend zoals jij hoef je er niet eens meer zo erg over na te denken, denk ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Goeie vraag
Ik ontbijt niet meer met chips, en ook niet minder![]()
Ik laat even het Covid crisisgekut buiten beschouwing want dat was overleven hier. Verder gaat het prima.
Ik eet gewoon kleinere porties, minder koolhydraten en let wat meer op eiwitintake
Wat niet meer gaat is snelle koolhydraten, zoals chocomelk of witbrood. Soep is ook lastig want is zowel vocht als eten, door elkaar en dat moet ik gescheiden doen. Maar boeiend, gaat hartstikke prima.
Ben wel afgelopen jaar aangekomen door Covidcrisisgeneuzel met alle gevolgen, maar dat gaat er komende jaar wel weer geleidelijk aan vanaf denk ik.
Al met al: prrrrrima
Whahaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:09 schreef fietsie het volgende:
De diepgaande onderzoekswerken van het Telegraaf Journaille doen me altijd weer verbaasd staan; auto's in +- 55 na Christus...
[ afbeelding ]
Pehehe.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:09 schreef fietsie het volgende:
De diepgaande onderzoekswerken van het Telegraaf Journaille doen me altijd weer verbaasd staan; auto's in +- 55 na Christus...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dank je, nu voel ik me nog meer Pillsbury Dough girl dan ik al deed
Zeldzame foto, niet quoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb geen billen, dus dan zijn die high waisted broeken echt kansloos. Overigens draag ik wel gewoon (redelijk) hoge broeken, dat vind ik gewoon comfortabel. Maar ik wil alsnog wel dat m'n tops tot op m'n billen vallen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind cropped gecombineerd met broek-met-hoge-taille wel leuk.
Ik kan prima chocomelk missen in.mijn leven hoor, gaat primaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt best pittig maar als je het bent gewend zoals jij hoef je er niet eens meer zo erg over na te denken, denk ik.
Hoe zit het met alcohol? Doe je dit/kun je dit aan?
[..]
Whaha
De laatste keer dat dit mode was, was ik 13 ofzo en enorm slank met nauwelijks borsten, toen vond ik cropped tops tof. Ik ben echt niet ontevreden over mijn lijf, maar die mom jeans en veel te korte t-shirtjes doen echt niets voor mijn figuurquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik ook wel gezien, maar dan gewoon boobs met bh die er aan de onderkant steeds uitkwamen.
En ja, @:Myraela de mode is steeds korter en dat is het ooit eerder geweest en toen ergerde ik me er enorm aan en nu doen ze het ^(!&)$ weer! Want met grote borsten heb je al snel te kort van onderen als ze zo kort zijn![]()
Oh en boks schoonmaken 's nachts. Ooit om 2-3 uur 's nachts de ramen staan wassen omdat ik niet kon slapen.
Ik weet nog hoe debiel dit vond toen mijn moeder dit zei over (rib)broeken met wijde pijpen. Nu zijn ze wéér in de mode en zeg ik hetzelfde 'dit was hip toen ík jong was, wat moet ik ermee?!'quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:00 schreef Bramito het volgende:
Dan is het qua "goede punten" accentueren geen topcombi nee. Ik heb dus dat m'n extra gewicht op m'n onderste helft gaat chillen en echt goeie tieten heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen billen, dus dan zijn die high waisted broeken echt kansloos. Overigens draag ik wel gewoon (redelijk) hoge broeken, dat vind ik gewoon comfortabel. Maar ik wil alsnog wel dat m'n tops tot op m'n billen vallen.
De mijne ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder vondt het altijd doddig als ik iets droeg wat in de verte leek op de mode uit haar jeugd![]()
Be like mij mother mensen!
Ja bij jou staat dat ook goed. Ik lijk er een dikke gehandicapte dwerg doorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne ook.![]()
Alleen is dat wief dus een stuk kleiner dan ik, qua lengte en breedte.![]()
En ikribbroeken met wijde pijpen.
Zo blij dat er nu weer wat meer keus is dan alleen skinny jeans. God, die dingen staan me dus echt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bij jou staat dat ook goed. Ik lijk er een dikke gehandicapte dwerg door
Saaaaaamequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne ook.![]()
Alleen is dat wief dus een stuk kleiner dan ik, qua lengte en breedte.![]()
En ikribbroeken met wijde pijpen.
Zadeltassen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo blij dat er nu weer wat meer keus is dan alleen skinny jeans. God, die dingen staan me dus echt niet.
Check.quote:
Alcohol hakt er drie keer zo hard in, en ik had al lage tolerantie dus na één biertje ben ik teutquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:16 schreef Molo het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 juli 2021 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Alcohol hakt er drie keer zo hard in, en ik had al lage tolerantie dus na één biertje ben ik teut![]()
Drie glühwein met vriend samen was... Bijzonder, qua ervaring
Yessssquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ribbroeken, trauma. Mijn moeder heeft ooit eens een bruine ribbroek voor mij gemaakt (ik zat nog op de basis school) en dat ding zat zo ellendig. Sneed in 't kruis, broekspijpen zaten ook niet fijn (en da's een understatement). Nu weet ik wat er mis was, en dat merk je eigenlijk alleen als je het aanhebt. Jarenlang niets van rib gekocht, dacht dat het aan de stof lag
Wat was er mis dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ribbroeken, trauma. Mijn moeder heeft ooit eens een bruine ribbroek voor mij gemaakt (ik zat nog op de basis school) en dat ding zat zo ellendig. Sneed in 't kruis, broekspijpen zaten ook niet fijn (en da's een understatement). Nu weet ik wat er mis was, en dat merk je eigenlijk alleen als je het aanhebt. Jarenlang niets van rib gekocht, dacht dat het aan de stof lag
Same, na een kilo of 11 minder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:37 schreef Bramito het volgende:
[..]
Alcohol hakt er drie keer zo hard in, en ik had al lage tolerantie dus na één biertje ben ik teut![]()
Drie glühwein met vriend samen was... Bijzonder, qua ervaring
En goed man!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was er mis dan?
[..]
Same, na een kilo of 11 minder.
En goed man!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was er mis dan?
[..]
Same, na een kilo of 11 minder.
En toen vielen we stilquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die ging voor slangenleer!
[ afbeelding ]
Mn inner 15 jarige krijgt nog steeds een moistje
Dat doe je serieus? Jij bent gekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jommes wat ga ik toch slecht op fok die probeert te doen of fok helemaal koembajaaa is voor de viva gebruikers die binnen gelokt moeten worden
Ik zou ook beter moeten weten, maar ja de vuige sneerder in mij is te sterkquote:
Ik ben een jaar of 10 geleden nog naar een concert geweest, op het strand. We hebben staan gillen als een stel 15-jarige Take That-fansquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die ging voor slangenleer!
[ afbeelding ]
Mn inner 15 jarige krijgt nog steeds een moistje
Bon Jovi op het strand? Gratis?! whaaa!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een jaar of 10 geleden nog naar een concert geweest, op het strand. We hebben staan gillen als een stel 15-jarige Take That-fansHet was een bijzonder goed concert trouwens. Dat hadden we niet verwacht voor iets dat gratis was.
OP HET STRAND?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 10 geleden nog naar een concert geweest, op het strand. We hebben staan gillen als een stel 15-jarige Take That-fansHet was een bijzonder goed concert trouwens. Dat hadden we niet verwacht voor iets dat gratis was.
Die fijne met NL-ITA (geloof ik) met die toffe opener?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bon Jovi op het strand? Gratis?! whaaa!![]()
Ik heb Bon Jovi in de Amsterdam Arena gezien. Niet gratis. En stomme zitplaats veel te ver weg. Toch gegild.
De Lotto ofzo organiseerde het. Of mede, ken de details niet. Maar in elk geval werd mijn vriendin gebeld dat ze gratis tickets kreeg als ze 3 maanden ofzo langer lid bleef. Het was een gecombineerd concert van Directquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bon Jovi op het strand? Gratis?! whaaa!![]()
Ik heb Bon Jovi in de Amsterdam Arena gezien. Niet gratis. En stomme zitplaats veel te ver weg. Toch gegild.
Die met Richie Sambora die 'Stranger in this Town' deed en ik geloof Anouk in het voorprogramma.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die fijne met NL-ITA (geloof ik) met die toffe opener?
Dit klinkt serieus als een fan-tas-tische dagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Lotto ofzo organiseerde het. Of mede, ken de details niet. Maar in elk geval werd mijn vriendin gebeld dat ze gratis tickets kreeg als ze 3 maanden ofzo langer lid bleef. Het was een gecombineerd concert van Direct, Kane
en Bon Jovi. Op het strand van Scheveningen. Het was op een middag in mei en geweldig weer.
De zwager van vriendin en zijn vrouw waren er ook. Ze hadden tickets gekocht, vanwege Kane. Toen Kane was afgelopen, gingen ze naar huis. Zij stonden in een vak vooraan, wij natuurlijk achteraan met onze gratis kaarten. Maar zij kregen hun polsbandjes onbeschadigd af en toen konden wij ook vooraan staan. De band heeft 2 uur staan spelen. 's Avonds gingen we nog naar een feestje van Paul Elstak. Het was een goede dag.
Ja echt. Het was allemaal heel ongepland, spontaan en zonder enige verwachting.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt serieus als een fan-tas-tische dag![]()
![]()
Ik geniet zelfs van het verbeelden er van
Inderdaad ja, dat is waar het me aan doet denkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijkt me een soort tuindier, Tuindier. Een papaveranemoon bijvoorbeeld.
Dat zeiden wij dus ook. Op een klein leeftijdsverschil hadden we ineens een heuse generatiekloof.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Maar who the fuck gaat er naar huis vóór Bon Jovi gaat spelen![]()
![]()
Wat een rare mensen.
Oh heerlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Lotto ofzo organiseerde het. Of mede, ken de details niet. Maar in elk geval werd mijn vriendin gebeld dat ze gratis tickets kreeg als ze 3 maanden ofzo langer lid bleef. Het was een gecombineerd concert van Direct, Kane
en Bon Jovi. Op het strand van Scheveningen. Het was op een middag in mei en geweldig weer.
De zwager van vriendin en zijn vrouw waren er ook. Ze hadden tickets gekocht, vanwege Kane. Toen Kane was afgelopen, gingen ze naar huis. Zij stonden in een vak vooraan, wij natuurlijk achteraan met onze gratis kaarten. Maar zij kregen hun polsbandjes onbeschadigd af en toen konden wij ook vooraan staan. De band heeft 2 uur staan spelen. 's Avonds gingen we nog naar een feestje van Paul Elstak. Het was een goede dag.
Ook dát nog idd! Komen voor Kane en weg gaan voor Bon Jovi.quote:
Als de fromage zo verfrommeld is dat het frommage geworden is mag je de taalgrens niet over.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:53 schreef Limone het volgende:
Hallo sorry dat ik binnen kom vallen, maar heeft iemand hier toevallig nog een recept of een idee voor een kilo lowbrow Goudse supermarktkaas? Ijskast/vriezer moet leeg en 20 uur in een warme auto haalt ook niet het beste in kaas naar boven. Daarbij vraag ik me af of we bij de grens met Frankrijk niet gewoon worden teruggestuurd wanneer ze onze kilo inferieure frommage ontdekken..
Ik zou overal gewoon kaas over doen. Over een gebakken ei, over de pasta, over de saus bij bloemkool, 3 keer per dag blokjes snacken. En uiteraard genieten van hoe zweterig hij wordt tijdens de reis want stiekem is zweetkaas heerlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:53 schreef Limone het volgende:
Hallo sorry dat ik binnen kom vallen, maar heeft iemand hier toevallig nog een recept of een idee voor een kilo lowbrow Goudse supermarktkaas? Ijskast/vriezer moet leeg en 20 uur in een warme auto haalt ook niet het beste in kaas naar boven. Daarbij vraag ik me af of we bij de grens met Frankrijk niet gewoon worden teruggestuurd wanneer ze onze kilo inferieure frommage ontdekken..
Dus hij deed niet de faith keepen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik las de Bon Jovi wikipedia site (want ik was nieuwsgierig hoe oud hij nu was) en las de term 'recovering catholic'. Dacht dat dat iemand was die terugkeert naar de katholieke kerk. Eh, niet echt dus: https://en.wikipedia.org/wiki/Recovering_Catholic Kende die term niet.
Nee, niet op religieus gebied neequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de fromage zo verfrommeld is dat het frommage geworden is mag je de taalgrens niet over.
Kaasfondue? Kaassoep schijnt ook te bestaan. Beetje witlof in veel kaassaus. Pasta met spinazieKAASsaus.
quote:
Onze airco doet het niet zo goed. Dat is echt next level zweetkaas hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou overal gewoon kaas over doen. Over een gebakken ei, over de pasta, over de saus bij bloemkool, 3 keer per dag blokjes snacken. En uiteraard genieten van hoe zweterig hij wordt tijdens de reis want stiekem is zweetkaas heerlijk
Mja. Ik snap dat dat niet al te aantrekkelijk is. Voor mij wel maar ik ben wel een uitzondering geloof ik. Misschien kan je flesjes water bevriezen en die naast je gekoelde spullen bewaren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:05 schreef Limone het volgende:
[..]
Onze airco doet het niet zo goed. Dat is echt next level zweetkaas hoor
Dat klinkt als een topshow.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wij keken laatst een Engens programma over een stel boeren met 1001 verschillende beesten. Die kerels zijn echt hilarisch en superflauw. Ze hadden een pony die vanwege zijn wilde haardos Jon Bon Pony werd genoemd. Dat was een dekhengst maar hij was zijn mojo kwijt. Een en al flauwe grappen over Living on a Prayer, Keeping the Faith, Giving Lova a Bad Name etc.![]()
Uiteindelijk is Jon Bon met dekpensioen gegaan en kwam er een nieuwe hengst. Met een even wilde haardos. Ozzy Horseborne![]()
Hun alpaca-dames hadden ook muzieknamen: Tina, Diana, Rihanna, Beyonce, etc.
Dit maakt me hem nog leuker vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik las de Bon Jovi wikipedia site (want ik was nieuwsgierig hoe oud hij nu was) en las de term 'recovering catholic'. Dacht dat dat iemand was die terugkeert naar de katholieke kerk. Eh, niet echt dus: https://en.wikipedia.org/wiki/Recovering_Catholic Kende die term niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wij keken laatst een Engens programma over een stel boeren met 1001 verschillende beesten. Die kerels zijn echt hilarisch en superflauw. Ze hadden een pony die vanwege zijn wilde haardos Jon Bon Pony werd genoemd. Dat was een dekhengst maar hij was zijn mojo kwijt. Een en al flauwe grappen over Living on a Prayer, Keeping the Faith, Giving Lova a Bad Name etc.![]()
Uiteindelijk is Jon Bon met dekpensioen gegaan en kwam er een nieuwe hengst. Met een even wilde haardos. Ozzy Horseborne![]()
Hun alpaca-dames hadden ook muzieknamen: Tina, Diana, Rihanna, Beyonce, etc.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit maakt me hem nog leuker vinden
Hij heeft een eigen gaarkeuken. Heb me er nooit in verdiept, maar het komt oprecht over. (Maaar jaaaa forever rose colored glasses he, als het op Jon aankomt, dus voor hetzelfde geld is het een geld witwastool, ignorance is bliss in deze)
Ik kan het alleen maar toejuichen wanneer mensen kerken en andere religieuze instituten de rug toe keren en zeggen "eeeh, mijn manier van goed-doen sluit helemaal niet zo aan bij jullie manier van goed doen"
Princeton ook:quote:
quote:On May 16, 2021, Bon Jovi received a honorary degree from Princeton University. He was recognized for his contributions in society areas, including music, history, education, literature, public service, public health, social justice and ending homelessness.[64]
Ja he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom heb ik de overeenkomst nooit eerder doorschouwd?
Daar liggen al de drie pakken hagelslag die ik van mijn werk had meegenomen omdat de uiterste verkoopdatum was verstreken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja. Ik snap dat dat niet al te aantrekkelijk is. Voor mij wel maar ik ben wel een uitzondering geloof ik. Misschien kan je flesjes water bevriezen en die naast je gekoelde spullen bewaren.
Ik wil niet dat jullie mij op deze manier belachelijk maken, ja!quote:
Oh my, zou er zo mee kunnen trouwenquote:
Ja, alleen ik vond het stom dat hij Ally McBeal aanduwdequote:
Zonde ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, alleen ik vond het stom dat hij Ally McBeal aanduwde
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kan ik nou 30 punten verdienen of niet?quote:Verplichte voertuigregistratie per 2022
Voor eind 2021 moeten de eigenaren deze voertuigen bij de RDW registreren. Doen ze dit niet, dan mogen deze voertuigen vanaf 1-1-2022 niet meer de openbare weg op. In opdracht van de RDW doet I&O Research onderzoek naar de bekendheid met de registratieplicht en naar de ervaringen met de online registratie.
De uitkomsten gebruikt de RDW om het proces van de verplichte voertuigregistratie te verbeteren en mogelijk de campagne bij te sturen.
U kunt als u in de doelgroep valt 30 punten verdienen. Het gaat om uiteenlopende type voertuigen en u kunt als particulier, ondernemer of als bestuurslid van een stichting of vereniging betrokken zijn bij het voertuig. Ook valt u in de doelgroep als een van u gezinsleden over een registratieplichtig voertuig beschikt. Kortom, we zijn op zoek naar zoveel mogelijk voertuigen.
Alleen als je in de doelgroep valt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:55 schreef sigme het volgende:
Ik ben jammerlijk dom.
[..]
Kan ik nou 30 punten verdienen of niet?
Kan jij er even uit halen wanneer je in de doelgroep valt? Spoiler: ik ben geen voertuigtype, jij wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alleen als je in de doelgroep valt.
Meestal doe ik hier al een jubeltje van binnenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan het alleen maar toejuichen wanneer mensen kerken en andere religieuze instituten de rug toe keren en zeggen "eeeh, mijn manier van goed-doen sluit helemaal niet zo aan bij jullie manier van goed doen"
Is een van u gezinsleden dan een voertuig?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan jij er even uit halen wanneer je in de doelgroep valt? Spoiler: ik ben geen voertuigtype, jij wel?
Zat de teek op die plek? Dat ze dat rotding wilde wegschuren?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:35 schreef Lonaa het volgende:
Dora heeft een gekke schuur/schaafwond op een gekke plek en ze had een teek. Teken zijn bah.
Bah.
Ik ga in elk geval nu wel een uiteenlopend type voertuig betrekken. Als bestuurslid, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is een van u gezinsleden dan een voertuig?
Nee, teek zat op d'r schouder, plek zit in haar uh, knieholte?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zat de teek op die plek? Dat ze dat rotding wilde wegschuren?
Pfff net naar fysio geweest. Vanochtend het tape van mijn been gehaald, nu allemaal kleine blauwe plekjes, dus geen nieuw tape. Wel een fikse behandeling van de spier die opspeelt. Voelt nu wel goed als in geen pijn. Maar de behandeling was janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag het zondag ineens. Het is plakkerig omdat ik er honingzalf opgesmeerd heb. Het is met vlagen vrij rustig (zoals op de foto) maar soms ook een stuk rooier. Ze lijkt er geen last van te hebben.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, teek zat op d'r schouder, plek zit in haar uh, knieholte?Raar plaats wel. Gewoon even aankijken zou ik (als amateurtje) zeggen en in de gaten houden. Maar dat doe je vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag het zondag ineens. Het is plakkerig omdat ik er honingzalf opgesmeerd heb. Het is met vlagen vrij rustig (zoals op de foto) maar soms ook een stuk rooier. Ze lijkt er geen last van te hebben.We have far more in common than that which devides us..
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Raar plaats wel. Gewoon even aankijken zou ik (als amateurtje) zeggen en in de gaten houden. Maar dat doe je vast wel
Dat is het overwegen zeker waard.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval nu wel een uiteenlopend type voertuig betrekken. Als bestuurslid, zou ik zeggen.
Succesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n hoepel weer een keer van zolder gehaald. Benieuwd hoe blauw ik straks weer ben.
Goed dat je het zegt, dat moet ik ook weer gaan regelen, nichtjes bijklets momentquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:59 schreef Blues het volgende:
Ben ook een date aan het plannen met nichten/zus voor een hoge thee in Houten.
Bij de Beren. Zus had kortingsbonnen
Als particulier als een van je gezinsleden een registratieplichtig voertuig bezit dan krijg je ook 30 punten. Dus...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:06 schreef sigme het volgende:
Ik ga in elk geval nu wel een uiteenlopend type voertuig betrekken. Als bestuurslid, zou ik zeggen.
Hij is ook nog eens super trouw. Is nog steeds getrouwd met zijn highschool liefjequote:
Wij doen dat meestal 1x per 2 jaar (en het andere jaar is er een reunie met alle neven en nichten (die zin hebben natuurlijk) Dat zou vorig jaar zijn maar is, logisch, niet doorgegaan. De 3 nichtjes spreek ik ook wel normaal of via whatsapp of bij een bijeenkomst. Maar dit jaar is het weer f2f. Ik gooi het in de appgroepquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:05 schreef Blues het volgende:
Ja we doen het jaarlijks.
Meestal wisselend om de beurt bij iemand thuis. Nu dit idee, ook leuk!
Hebben ook wel eens een activiteit in Utrecht gedaan met een lunch.
In een kano?!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor onze vakantie ook een high tea op de planning staan. In een kano. Ik ben benieuwd of ik J zo ver krijg om mee te gaan.
De kano in is bij dat soort uitjes vaak toch niet het probleem? Het is meer het de kano uit komen....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor onze vakantie ook een high tea op de planning staan. In een kano. Ik ben benieuwd of ik J zo ver krijg om mee te gaan.
Ik moet nog zien of ik hem een kano in krijg hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
De kano in is bij dat soort uitjes vaak toch niet het probleem? Het is meer het de kano uit komen....
Blauw, getuige mn eigen buikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n hoepel weer een keer van zolder gehaald. Benieuwd hoe blauw ik straks weer ben.
Ja maar er is eten bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:17 schreef fietsie het volgende:
Ik ga morgen naar de Orchideeënhoeve om een ander te plezieren, kano-en om een ander plezieren, dat weet ik nog niet of ik dat zou doen...
Moest je zoveel kracht zetten om m vanaf de grond om je heupen geperst te krijgen?quote:
Kijkt wantrouwig: wat voor eten? High tea als in liflafje komkommer tussen twee witteboterhammen van gister? :pquote:
For tonight, he wont be alone, but we know that dont mean he aint lonely...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens super trouw. Is nog steeds getrouwd met zijn highschool liefje
Nee, hij is verzwaard en het is een martelwerktuig en ik kan het eik supergoed. 1 kant op danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moest je zoveel kracht zetten om m vanaf de grond om je heupen geperst te krijgen?
Waar is dit? Dit wil ik ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, wel echt eten. Als je het ter plaatse eet, moet je er 3 uur voor uittrekken. In een brocante omgeving met een berenmuseum. Dat gaan we dus niet doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijkt wantrouwig: wat voor eten? High tea als in liflafje komkommer tussen twee witteboterhammen van gister? :p
I wanna laaaaayyyy you down on a beeeeeed of roooooseeeess!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
For tonight, he wont be alone, but we know that dont mean he aint lonely...
Ah ok; anders dan de high tea waar ik ooit eens mee misleidt ben dan dus, fijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, wel echt eten. Als je het ter plaatse eet, moet je er 3 uur voor uittrekken. In een brocante omgeving met een berenmuseum. Dat gaan we dus niet doen.
Die dames kunnen wel serieus lekkere dingen maken. We hebben ze een paar keer gezien op diverse braderieën, markten, open dagen.
Geweldig! Die stuur ik meteen door naar m'n vriend. Zodra het weer eens lekker weer is, moeten we dat maar doen.quote:
Ik heb ook free.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bij wijze van WOG Spotify Free aan het proberen. Het valt niet tegen qua functionaliteit. Ik krijg alleen elke 3 liedjes 1 korte reclame. Dat is wel te overzien. Ik denk dat ik mijn Premium sbo opzeg. Zo vaak gebruik ik het niet.
Valt mee qua prijs met kanoquote:
Ook goed hoor. Maar het eten is niet zijn probleem. Dat is de kanoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Valt mee qua prijs met kano![]()
Mocht het niet lukken; misschien wil hij dan de lunch met kano. Of vind jij dit niks?
Kano is leuk!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Maar het eten is niet zijn probleem. Dat is de kano
dacht ik ook. Maar als ik de echte naam noem weten jullie allemaal mijn/onze achternaam (en ook onbekende meelezers)quote:
Zusjesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Interessant wel: hoe heten jullie appgroepjes?
Buiten de tijdelijk diverse kitten spam groepjes voor toekomstige eigenaren heb ik een Rule Brittania? (ja, met vraagteken, want het eiland komen we dit jaar vast niet op), culisnobs en een viltvrouwen app.
Best braafquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zusjes
Eetclub groot
Eetclub klein
Nichtjes+Achternaam
En ik ben uit een paar werk appgroepjes gestapt
Er zijn er nog wat maar die lijken te zijn overleden.
Creatief en wil ik weten waar die naam vandaan is gekomen?quote:
Dat gaat te vuurrrrrr.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Creatief en wil ik weten waar die naam vandaan is gekomen?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buiten de tijdelijk diverse kitten spam groepjes voor toekomstige eigenaren heb ik een Rule Brittania? (ja, met vraagteken, want het eiland komen we dit jaar vast niet op), culisnobs en een viltvrouwen app.
Wij zijn 4 (5 met mn dode zussie erbij ) dochters van 2 zussen (allebei dooT) en t groepie heet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog de:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komen soms tijdelijke groepsapps voorbij om iets te regelen en/of te kopen meestal werkgerelateerd en als dat klaar is of ik heb mn mening gegeven ga ik er meteen uit.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:44 schreef Blues het volgende:
Ik heb 2 werkapps, die hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog de:Dat laatste heb ik ook vaak Verjaardagen of andere feestjes en regeldingen. Maar zodra het klaar is, er weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komen soms tijdelijke groepsapps voorbij om iets te regelen en/of te kopen meestal werkgerelateerd en als dat klaar is of ik heb mn mening gegeven ga ik er meteen uit.We have far more in common than that which devides us..
Deden wij vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef Myraela het volgende:
De eerste uitjes met de Museumkaart staan morgen op de planning.We gaan naar Kasteel de Haar en naar de Heksenwaag.
Oh leuk! De Haar is mooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef Myraela het volgende:
De eerste uitjes met de Museumkaart staan morgen op de planning.We gaan naar Kasteel de Haar en naar de Heksenwaag.
de Haar is mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef Myraela het volgende:
Oh, jij zat niet op Vinted?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:23 schreef gcjoel het volgende:
De mooiste is kutnijd appgroep
Uiteraard is dat een fok vriendjes kliekje.
Heb ook een schoonfamilie app en nog een afsplitsing met dezelfde naam + het leuke deel![]()
Vriendje was op vinted aan het proberen goedkoop een winterjas te scoren. Dus dat vond ik een goed idee. En nu is er een nieuwe jas voor 120 euro naar mij onderweg. Want ja er was ook sale![]()
Oh ja en vriendje kocht uiteindelijk niks natuurlijk.
Welk merk?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij zat niet op Vinted?
Ik ben nog steeds verslaafd door Vinted aan het scrollen.
En op het moment dus helemaal verliefd op een merk voor jurkjes, dus daar zit ik Vinted al helemaal voor in de gaten te houden.Moet alle jurkjes hebben.
Nee zag een jas op vinted en ging toen checken bij dat merk en daar was ie goedkoper en kan ik hem dus ook terugsturen als het niks is. Dus ik moest wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, jij zat niet op Vinted?
Ik ben nog steeds verslaafd door Vinted aan het scrollen.
En op het moment dus helemaal verliefd op een merk voor jurkjes, dus daar zit ik Vinted al helemaal voor in de gaten te houden.Moet alle jurkjes hebben.
Dat kunnen terugsturen is inderdaad wel het grootste voordeel van webshops. Dat helpt me op Vinted ook wel om niet teveel te bestellen. Het moet wel heel tof zijn en ik moet redelijk zeker zijn dat het me past en goed staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:54 schreef gcjoel het volgende:
Nee zag een jas op vinted en ging toen checken bij dat merk en daar was ie goedkoper en kan ik hem dus ook terugsturen als het niks is. Dus ik moest wel.
Verder probeer ik zo min mogelijk te scrollen want dan ben ik zo weer verslaafd aan vinted.
Welk merk kijk jij nu?
Dit zou mij verschrikkelijk staan, maar ik vind dit wel een super leuk kleedjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:54 schreef Myraela het volgende:
De zoetste jurken van Needle & Thread.Ik denk dat veel mensen het verschrikkelijk vinden, maar ik vind ze bijna allemaal geweldig.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoewel doorverkopen ook weer makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kunnen terugsturen is inderdaad wel het grootste voordeel van webshops. Dat helpt me op Vinted ook wel om niet teveel te bestellen. Het moet wel heel tof zijn en ik moet redelijk zeker zijn dat het me past en goed staat.
Mij ook, ook als ik dat figuur had gehad. Vooral die linksonder vind ik prachtigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zou mij verschrikkelijk staan, maar ik vind dit wel een super leuk kleedje
Nouja, ik kwam bij dit merk voor m'n bruiloft. Dan is het juist best betaalbaar omdat het geen echte bruidsjurken zijn. Maar als ik op Vinted een leuk modelletje voor een zomerjurkje of één van de 3 andere bruiloften die eraan zitten te komen voorbij zien komen, dan zou dat wel tof zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:59 schreef gcjoel het volgende:
Hoewel doorverkopen ook weer makkelijk gaat.
Maar toch beperk ik daardoor wel wat ik koop want ik wil inderdaad eigenlijk zeker weten dat het past
Die jurkjes, ik moeilijk doen over de prijs mijn jas.
Ja snap ik! Ze zijn echt leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam bij dit merk voor m'n bruiloft. Dan is het juist best betaalbaar omdat het geen echte bruidsjurken zijn. Maar als ik op Vinted een leuk modelletje voor een zomerjurkje of één van de 3 andere bruiloften die eraan zitten te komen voorbij zien komen, dan zou dat wel tof zijn.
Ik normaal ook. Al merk ik na een week Vinted al dat ik ineens naar duurdere merken ga kijken. Wat helemaal niet slim is, want okay, op Vinted is zo'n merk dan te betalen, maar we weten allemaal dat het uiteindelijk toch weer janken is. Waarschijnlijk wanneer ik verliefd word op een net uitgekomen item en het dan toch maar besluit nieuw te kopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:08 schreef gcjoel het volgende:
Ja snap ik! Ze zijn echt leuk.
Ik ben alleen echt te gierig. Ik ben echt blijven hangen in het budget voor kleding van toen ik 18 was
Ik koop op vinted wel merken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Al merk ik na een week Vinted al dat ik ineens naar duurdere merken ga kijken. Wat helemaal niet slim is, want okay, op Vinted is zo'n merk dan te betalen, maar we weten allemaal dat het uiteindelijk toch weer janken is. Waarschijnlijk wanneer ik verliefd word op een net uitgekomen item en het dan toch maar besluit nieuw te kopen.
Trek ook wel eens zgan H&M uit de rekken van de kringloop, maar kringloopprijzen verschillen ook nog aardig van vinted prijzen denk ik. Plus daar zie/voel je wat je koopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik koop op vinted wel merken.
Want spul van h&m ofzo is niet van kwaliteit om nog een periode te dragen tweedehands.
Ja dat is wel anders. Online gok ik het er niet op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Trek ook wel eens zgan H&M uit de rekken van de kringloop, maar kringloopprijzen verschillen ook nog aardig van vinted prijzen denk ik. Plus daar zie/voel je wat je koopt.
En dan crew in het NWS topic dar het oke vindt dat er foto's en filmpjes worden geplaatstquote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan crew in het NWS topic dar het oke vindt dat er foto's en filmpjes worden geplaatstWel in spoiler want dan is het opeens oke
![]()
Dat deed ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we niet alle NWS crew over 1 kam scheren? Oke bedankt.
Sensatie, aandachtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Vraag me ook af wie dat soort beelden op wat voor platform zet en waarom? Stuur het naar de politie
Zet je dat dat in je CV of zo, ik heb die foto’s gedeeld, goed he?quote:
Haha ja, zeker voor mijn hoogbejaarde naaimachinequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar is sneller aan te komen dan een nieuwe ribbelplaat voor @:Tele6
Ik had een tijd geleden mijn machine laten nakijken. Morgen halen ze m weer op. Draad krult steeds op in de machine, er is iets niet helemaal goedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ja, zeker voor mijn hoogbejaarde naaimachine
M'n broertje luistert youtube met een adblocker. Youtube neemt steeds meer playlists van spotify over, en er zijn ook sites waar je je playlists kunt omzetten (kwam ik achter nadat ik een playlist van honderd nummers handmatig had over zitten doen natuurlijk).quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bij wijze van WOG Spotify Free aan het proberen. Het valt niet tegen qua functionaliteit. Ik krijg alleen elke 3 liedjes 1 korte reclame. Dat is wel te overzien. Ik denk dat ik mijn Premium sbo opzeg. Zo vaak gebruik ik het niet.
Ik zit in o.a. een "Songfesti-vals" appgroep. Mijn groepsapp met A en B heet nog steeds "Zomervakantie" van toen we de vakantie organiseerden waar onze relatie begonnen isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Natuurlijk kom je daar pas later achterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n broertje luistert youtube met een adblocker. Youtube neemt steeds meer playlists van spotify over, en er zijn ook sites waar je je playlists kunt omzetten (kwam ik achter nadat ik een playlist van honderd nummers handmatig had over zitten doen natuurlijk).
ik lift mee op B z'n betaalde youtube
Oh, dat is vervelend!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden mijn machine laten nakijken. Morgen halen ze m weer op. Draad krult steeds op in de machine, er is iets niet helemaal goed
Zomervakantie, schattigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit in o.a. een "Songfesti-vals" appgroep. Mijn groepsapp met A en B heet nog steeds "Zomervakantie" van toen we de vakantie organiseerden waar onze relatie begonnen is
Leuk!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
De zoetste jurken van Needle & Thread.Ik denk dat veel mensen het verschrikkelijk vinden, maar ik vind ze bijna allemaal geweldig.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is al iemand opgepakt door de politie voor een soortgelijk “grapje”quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Kan een flauw grapje al, of is het te snel?
Benieuwd wie er vanavond als expert aanschuift bij RTL Boulevard
Niveau van de vragen van journalisten was nog stuk slechter dan datquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:22 schreef derLudolf het volgende:
Geluid is lekker voor elkaar bij die persconferentie
Presco’s in Nederland zijn uitstekend lesmateriaal op de journalistenopleidimgen hoe het niét moet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Niveau van de vragen van journalisten was nog stuk slechter dan dat
Oh, en misschien moet ik nog eens goed onderzoeken of die gele bloempjes nou streepzaad zijn of Stijf havikskruid. Lijkt nogal op elkaar en komt beide hier voor. Nooit van gehoord, maar zo leer je nog eens wat.quote:Uit het bergland van Europa afkomstig, vaak als tuinplant gekweekt en vanuit tuinen in onze natuur verwilderd is Oranje havikskruid, Pilosella aurantiaca F.W.Schultz & Sch.Bip., uit de Composietenfamilie of Asteraceae.
https://www.floravannederland.nl/planten/oranje_havikskruid/
Dat was Concert at the Beachquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaat G nu vandaag een dagje meelopen in de nieuwe baan? Veel plezier voor haar!quote:
Nee. Pas over 2-3 weken. Ze liep vorige week al een paar uurtjes mee en toen heeft ze gelijk getekend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat G nu vandaag een dagje meelopen in de nieuwe baan? Veel plezier voor haar!
Omdat er maar niets kwam, toch maar opgestaanquote:
Zo van snoepen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Emmentaler in de koelkast en dat moet op. Wat doe je met Emmentaler behalve op brood?
Blokjes, wijntje er bijquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Emmentaler in de koelkast en dat moet op. Wat doe je met Emmentaler behalve op brood?
Nee, dat is niets voor mij.quote:
Warmquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier te kijken: https://www.yummly.com/recipes/emmental-cheese (wat een slechte website)quote:
Oh, een aardappelgratin kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:16 schreef Molo het volgende:
Warm
Tosti of over aardappeltjes of groente in de oven
Aan de kat geven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Emmentaler veel beter uitkomen warm, gegratineerde aardappeltjes bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, een aardappelgratin kan natuurlijk ook
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:03 schreef fietsie het volgende:
Thnx @ allemaal; ik ben nog even mijn verjaardagstaart in elkaar aan het zetten:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Mokkataart?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:03 schreef fietsie het volgende:
Thnx @ allemaal; ik ben nog even mijn verjaardagstaart in elkaar aan het zetten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |