Ik heb het ook eigenlijk nooit. Maar ik was juist op tijd naar bed gegaan, dus lag echt al veel te lang wakker. Op een gegeven moment ben je dan gewoon zo klaarwakker dat je weet dat seriekijken of omdraaien echt niet gaat helpen. En dan word ik onrustig, want dan vind ik het allemaal wel heel zonde van m'n tijd. En dan besluit ik dus maar iets nuttigers te gaan doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:07 schreef Candaasje het volgende:
dat moment heb ik nooit. Ik kijk dan liever een serie of ga buiten een rondje lopen denk ik. (Of draai me nog 3x om en ga dan maar een beetje lopen 'dagdromen' )
Dat lijkt me een soort tuindier, Tuindier. Een papaveranemoon bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:36 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
Hier is een papaver komen aanwaaien. Ik vind het wel een grappig soort.
Ik zocht gisteren een oversized pak. Vond er een dat claimde one size fits all te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren twee jurkjes besteld van het merk waar ik nu verliefd op ben om eventueel te dragen op m'n bruiloft. Geen jurkjes die het daadwerkelijk gaan worden, maar ik wil even passen of het merk een beetje realistisch is voor mijn lichaam. Want ondanks dat ze zeggen dat ze mijn maat hebben, liegen sommige merken en bedoelen ze bij 42 eigenlijk gewoon 36 met een a-cup.
Het viel je niet op dat je de lapo had?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha @ je kutTT, maar waar gaat dit over?
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het viel je niet op dat je de lapo had?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zocht gisteren een oversized pak. Vond er een dat claimde one size fits all te zijn![]()
Als het al zou passen zou het bij mij dan dus gewoon een pak zijn
Ik vind het altijd een bijzondere claim, maar hierbij was ik wel extraquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]Dat vind ik bij een pak wel echt een bijzondere claim.
Goede regelingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?
Hier prima ritme gevonden voor de werkloze dagen.
- de man staat op en kookt water en doucht
- de man zet pot koffie naast bed en kruipt weer in bed
- de man en DP knuffelen
- de man laat DP achter met pot koffie
- DP fokt met koffie in bed
Is hij te klonen? Zou daar ook best aan kunnen wennen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?
Hier prima ritme gevonden voor de werkloze dagen.
- de man staat op en kookt water en doucht
- de man zet pot koffie naast bed en kruipt weer in bed
- de man en DP knuffelen
- de man laat DP achter met pot koffie
- DP fokt met koffie in bed
Mjaaaaaa, zelfs ik dan proberen toch nog wat te modificerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is hij te klonen? Zou daar ook best aan kunnen wennen.
Ik heb nu niets, dus ben snel tevredenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mjaaaaaa, zelfs ik dan proberen toch nog wat te modificeren![]()
Ja, zo ben ik er ook aan blijven plakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, dus ben snel tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat scheeftrekken kan ook liggen aan "de ribbeltjes" op de onderplaat (weet even niet zo snel hoe dat heet).Als die niet goed staan (te hoog of te laag) kan het ook mis gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Mijn shirts zijn ook gauw aan de korte kant. En een maat groter kopen helpt niet, want die wordt naar verhouding alleen maar breder en niet langer.
Ik vind het vooral voor blouses irritant.
@:Kaatje1 het klinkt zo fijn, zelf kunnen bepalen hoe lang je je shirt wilt![]()
Mijn naaimachine lijkt stretch-stof niet goed te kunnen hanteren. Ik moet me nog eens inlezen of een ander voetje of zo zou kunnen helpen - hij trekt de stof telkens scheef. Dus ik naai wel broeken en dekens en zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of de shirts per se kort zijn of mijn voorgevel te groot maar ik kom wel altijd stof te kort onderaan, ja.
Dank, nu dus zin in ribbelchipsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat scheeftrekken kan ook liggen aan "de ribbeltjes" op de onderplaat (weet even niet zo snel hoe dat heet).Als die niet goed staan (te hoog of te laag) kan het ook mis gaan.
Ik ben nu bezig met een tuniek, maar da's haast een korte jurk. Voorlopig laat ik 'm wat langer, maar kan er altijd nog een stuk afhalen. Maar wil ik een maxijurk heb ik meer keuze in patronen, want ukkie en bij mij is alles al snel maxi
Hoe is eik jouw eetpatroon/gedrag/mogelijkheden nu het al weer even geleden is dat je onder het mes was?quote:
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of de shirts per se kort zijn of mijn voorgevel te groot maar ik kom wel altijd stof te kort onderaan, ja.
oh godquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe is eik jouw eetpatroon/gedrag/mogelijkheden nu het al weer even geleden is dat je onder het mes was?
Heb je van dingen afscheid moeten nemen die echt niet meer gaan oid?
Ja, zoiets heb ik ook wel gezien, maar dan gewoon boobs met bh die er aan de onderkant steeds uitkwamen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mrs. Choksondikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moeten oefenen voor die 2x20km gaat helpen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
maar dat gaat er komende jaar wel weer geleidelijk aan vanaf denk ik.
Heb er net een wandelvakantie opzitten, dat hielp ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeten oefenen voor die 2x20km gaat helpen.
Niet alleen shirtjes, ook truien! Ik ben maar 1.67m kort, maar zelfs ik vind veel bovenstukken kort...(en bijna alle broeken zijn te langquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:45 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ben ik de enige voor wie enorm frustrerend is dat topjes steeds korter lijken te worden. Zeker de wat hippere merken zijn allemaal zo kort. Ik ben ook gewoon lang met 1.85, maar ze kunnen toch voor de verandering soms wel een keer iets maken dat wel op z'n minst tot m'n broekrand komt. De hele 'cropped' mode snap ik ook niet, maar nu zijn ook de normale shirtjes allemaal te kort.
Topcombi ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb er net een wandelvakantie opzitten, dat hielp ook![]()
Meer slapen, meer bewust ontspannen in combinatie met bewegen, awyeah
En zin in![]()
Ja, dat is dus de bedoeling van de huidige modequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef Yinny het volgende:
Niet alleen shirtjes, ook truien! Ik ben maar 1.67m kort, maar zelfs ik vind veel bovenstukken kort...(en bijna alle broeken zijn te lang)
Omdat het niet beperkt is tot de navel, sommige zijn meer bikinitopjes qua lengte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Vroegah heette dat dus gewoon een naveltruitje. Waarom heet het nu cropped?
Vroeger had je ook slobsokken, dat heette paar jaar terug ook ineens heel andersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Vroegah heette dat dus gewoon een naveltruitje. Waarom heet het nu cropped?
Een naveltruitje heette zo omdat je je navel kon zien, niet omdat ze maar tot de navel gingen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat het niet beperkt is tot de navel, sommige zijn meer bikinitopjes qua lengte.
Gewoon net boven je tepels doen dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het niet beperkt is tot de navel, sommige zijn meer bikinitopjes qua lengte.
Ooooo als ik niet niet meer zou meeten konden we een KP wandelclubje starten. Al eindigt dat meestal op het terras wanneer ik mét iemand een rondje doequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Goeie vraag
Ik ontbijt niet meer met chips, en ook niet minder![]()
Ik laat even het Covid crisisgekut buiten beschouwing want dat was overleven hier. Verder gaat het prima.
Ik eet gewoon kleinere porties, minder koolhydraten en let wat meer op eiwitintake
Wat niet meer gaat is snelle koolhydraten, zoals chocomelk of witbrood. Soep is ook lastig want is zowel vocht als eten, door elkaar en dat moet ik gescheiden doen. Maar boeiend, gaat hartstikke prima.
Ben wel afgelopen jaar aangekomen door Covidcrisisgeneuzel met alle gevolgen, maar dat gaat er komende jaar wel weer geleidelijk aan vanaf denk ik.
Al met al: prrrrrima
Ik zag dat die idioterie van broeken met scheuren ook weer he-le-maal in is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:56 schreef Molo het volgende:
Vroeger had je ook slobsokken, dat heette paar jaar terug ook ineens heel anders
We worden oud, en onhip
Ik heb dus al een Fok wandelclubje. O.a. met @IJsdraakjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooo als ik niet niet meer zou meeten konden we een KP wandelclubje starten. Al eindigt dat meestal op het terras wanneer ik mét iemand een rondje doe
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dus al een Fok wandelclubje. O.a. met @:ijsdraakje
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie vind ik dat meestal raar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat die idioterie van broeken met scheuren ook weer he-le-maal in is.Dat is wel zo ouderwets. En stom. Toen al stom.
Yep!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat die idioterie van broeken met scheuren ook weer he-le-maal in is.Dat is wel zo ouderwets. En stom. Toen al stom.
Nu met komma’squote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt, associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie, vind ik dat meestal raar.
Ben nu voor mezelf een selfcare routine in elkaar aan het draaien die me allemaal wat bewuster maakt van mezelf, de dingen die ik doe en yaaaadaaaaayaaaadaaaayaaaadaaaa.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb er net een wandelvakantie opzitten, dat hielp ook![]()
Meer slapen, meer bewust ontspannen in combinatie met bewegen, awyeah
En zin in![]()
Ouwe bokquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mode uit mijn jeugd die ik terug komt associeer ik met jeugd. Als ik dus nu een persoon van mijn leeftijd met een gescheurde broek zie vind ik dat meestal raar.
* DancingPhoebe huilt in Pillsbury Dough girlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind cropped gecombineerd met broek-met-hoge-taille wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |