Och!quote:En jansberg ging klein ztje spelen
Wow! Krijg je dat allemaal weg?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:54 schreef Bramito het volgende:
Ik was bij Broodje van Kootje voor mijn jaarlijkse broodje bal met pinda, borrel mix, frikandel speciaal, kroket, friet met frietsaus en friet met Jopiesaus.
![]()
![]()
Bui was 5 minuten te vroeg. Net een uitloper mee gekregen na het uit eten. Verder wat flitsen en wat gerommel. Iets meer wind en weer droog, windstil grijs weer.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:15 schreef Tele6 het volgende:
Het waait hier goed hard en buienradar zegt dat het over een kwartiertje regent.
Moet je in de herfst nog een keer een dagje deze kant op komen. Prachtige kleuren in de bossen en weilanden met de geur van vers dennenhout.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:55 schreef minilot het volgende:
Het was wel meer dan genoeg voor één persoon @:Blues!*burpje*
[..]
Och!Wat een gave speelplek ook!
Haha, nog niet gedaan. Ik was nog bezig met m'n lijst met taken voor deze week, kijken hoe veel ik er nog af kan krijgen. Het is gestopt met regenen, dus ik loop zo even naar de supermarkt voor bananen. Dan kan ik daarna mooi douchen en hoef ik niet meer de deur uitquote:
Vroeger hadden we een kelder. Weet alleen niet of het luikje tegenwoordig nog wordt opengedaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:26 schreef derLudolf het volgende:
Lust je bloedworst?
Wie weet de rest van de ballotagevragen? (Is dit een woord Lienekien ? )
Roomboter of margarine?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik vragen beantwoorden voor ik hier officieel mag posten?
Officieus wel. Maar zelf met Google kan ik de lijst niet weer vinden.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik vragen beantwoorden voor ik hier officieel mag posten?
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Roomboter of margarine?
Ribeye of jackfruit?
Latte macchiato of Americano?
Witte wijn met of zonder ijs?
Cider of pils?
Bangers and mash of salade Niçoise?
Sla dressing of vinaigrette?
Pinda of macadamia?
Misschien iemand anders welquote:Op zondag 4 juli 2021 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Officieus wel. Maar zelf met Google kan ik de lijst niet weer vinden.
Nou wat een beleefdheid zegquote:Op zondag 4 juli 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn allemaal de verkeerde keuzes. Leuk je gekend te hebben. Doei he.
Als ik ja zeg mag ik blijven? Dan zeg ik maar jaquote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef Bramito het volgende:
Gebruik je een knoflookpers? Dat was er één geloof ik.
Nah… zonder Pietverdriet en Robin is dat niet meer hetzelfdequote:Op zondag 4 juli 2021 20:00 schreef Myraela het volgende:
Nu de roomboter vs margarine stelling er weer staat. Zullen we weer een keer lekker haten op margarine? Dat is wel lang geleden.
Proef je wel enig verschil ?quote:Op zondag 4 juli 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
Al ben ik wel fan van deze smeerboter. Mijn vriend durfde gisteren zelfs te zeggen dat hij dit voor op brood net zo lekker vindt.
[ afbeelding ]
Strikvraag natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik ja zeg mag ik blijven? Dan zeg ik maar ja
Deze smeerboter bestaat niet. Dit is plantaardig vet dat zwaar mishandeld is, margarine dus.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
Al ben ik wel fan van deze smeerboter. Mijn vriend durfde gisteren zelfs te zeggen dat hij dit voor op brood net zo lekker vindt.
[ afbeelding ]
It is on!quote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze smeerboter bestaat niet. Dit is plantaardig vet dat zwaar mishandeld is, margarine dus.
Boter is van melk gemaakt.
Bedankt dat je voor de rechten van boter opkomt.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef z80 het volgende:
Deze smeerboter bestaat niet. Dit is plantaardig vet dat zwaar mishandeld is, margarine dus.
* Isabeau gaat achter z80 staanquote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef z80 het volgende:
Ik vond het juist allemaal uitstekende keuzesquote:Op zondag 4 juli 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn allemaal de verkeerde keuzes. Leuk je gekend te hebben. Doei he.
Zijn het eikelsquote:Op zondag 4 juli 2021 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze lijken hier allemaal best aardig, maar ondertussen
Boterquote:Op zondag 4 juli 2021 20:14 schreef Bramito het volgende:
Dit is je kans: Maak een statement over boter of margarine.
Klopt. En eieren wel of niet in de koelkast ook dacht ikquote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef Bramito het volgende:
Gebruik je een knoflookpers? Dat was er één geloof ik.
Eigenlijk halvarine wat ik op brood smeer van de AH zelfquote:
Oefquote:Op zondag 4 juli 2021 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk halvarine wat ik op brood smeer van de AH zelf
Mijn vriend heeft er dus geen. Derhalve 3 weken met de hand afgewassenquote:Op zondag 4 juli 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond
Hoi MrsL![]()
Vanavond vrienden te eten gehad en flink bijgekletst.
En als je alleen bent is een afwasmachine erg handig, maar was even vergeten hoe handig dat ding is met eters.
Daar gebruik ik mijn eters dan voorquote:Op zondag 4 juli 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond
Hoi MrsL![]()
Vanavond vrienden te eten gehad en flink bijgekletst.
En als je alleen bent is een afwasmachine erg handig, maar was even vergeten hoe handig dat ding is met eters.
Foto van de kat?quote:Op zondag 4 juli 2021 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik heb een kieskeurige kat. Dol op Port Salut, weigert Pere Joseph![]()
Ja, ja. Is geen kattenvoer. Maar hij wordt morgen 18dus ben ff niet zo streng
Hoeft toch ook niet? Wanneer je wel wat te vertellen hebt (en wil natuurlijk) is het leukquote:Op zondag 4 juli 2021 21:15 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Even bijgelezen, maar hier een lurker die sporadisch reageert en wel likes uitdeelt. Ik vind het leuk om mee te lezen, maar weet nooit zo veel te vertellen
Hoi @Yinnyquote:Op zondag 4 juli 2021 21:15 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Even bijgelezen, maar hier een lurker die sporadisch reageert en wel likes uitdeelt. Ik vind het leuk om mee te lezen, maar weet nooit zo veel te vertellen
Werd ook aangeboden maar ben heb gaat om 5.30 de wekker. En de vaatwasser moet toch ook werkenquote:Op zondag 4 juli 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn eters dan voor
Waar wordt dat uitgezonden? Ik heb nl. geen Netflix enzoquote:
18 is wel oud, maar niet enorm oudquote:Op zondag 4 juli 2021 21:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Foto van de kat?![]()
Is 18 niet enorm oud voor een kat?
Oh het staat namelijk op Netflixquote:Op zondag 4 juli 2021 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar wordt dat uitgezonden? Ik heb nl. geen Netflix enzo
Waarom heb je geen Netflix?quote:
Omdat ik amper films en series kijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom heb je geen Netflix?
Staan best leuke series en films op
Ik krijg van de tt alleen al vlekken in mn nekquote:Op zondag 4 juli 2021 20:45 schreef z80 het volgende:
Lijstje kon ik zo snel niet vinden. Ook geen zin om er heel veel tijd in te stoppen.
Deze kwam wel langs. Een pareltje uit 2014.
Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
CUL / Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
Ah ok..quote:Op zondag 4 juli 2021 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik amper films en series kijk.
De weinige die ik wil zien (bijv. Bosch op Amazon en Harlan Coben-series op Netflix, sommige muziekfilms/docu's) kan ik samen met mijn vriend kijken. Hij heeft wel Netflix en Amazon enzo.
Ik kijk vooral veel autosportquote:
Je eetgasten moeten de afwas doen bij jou??quote:Op zondag 4 juli 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn eters dan voor
O jee, ik zie dat ik fel was.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:45 schreef z80 het volgende:
Lijstje kon ik zo snel niet vinden. Ook geen zin om er heel veel tijd in te stoppen.
Deze kwam wel langs. Een pareltje uit 2014.
Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
CUL / Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
Was nog van voor/in je midlifecrisis dus is je vergevenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk halvarine wat ik op brood smeer van de AH zelf
Ik zie dan zo'n hompje gelei in boterkleur die van het mes af wil glijden maar door Mrslovable snel over de boterham heen wordt bewogen teneinde een gelijke laag van dit goedje over de boterham te verdelen.quote:
Ik dacht even dat het de tt van de cul slowchat was en dacht: wie zijn al die mensen!?quote:Op zondag 4 juli 2021 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg van de tt alleen al vlekken in mn nek
Slagroom in een bus, en dan niet de nieuwere soorten. Maar diegene die direct op je bord instorten en een gesmolten Vienetta achtige derrie worden. Bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 juli 2021 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind vooral dat we niet gelijk de eetgewoonten van nieuwe users hier af moeten kraken
Ik vind margarine echt fenomenale marketing. Er zijn weinig betere campagnes geweest die het al decennia zo ontzettend goed doen. Fascinerend.
Dat was vanavond ons toetjequote:Op zondag 4 juli 2021 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Slagroom in een bus, en dan niet de nieuwere soorten. Maar diegene die direct op je bord instorten en een gesmolten Vienetta achtige derrie worden. Bijvoorbeeld
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was vanavond ons toetje, we hebben gesmuld
Gatverdamme.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Slagroom in een bus, en dan niet de nieuwere soorten. Maar diegene die direct op je bord instorten en een gesmolten Vienetta achtige derrie worden. Bijvoorbeeld
Ze bieden het meestal zelf aan en dan zeg ik geen nee, als er een grote bult staat. Onder het afwassen kun je net zo goed kletsen.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je eetgasten moeten de afwas doen bij jou??
Soms, heel soms is dat erg lekker. Maar dan ben ik er ook weer jaren klaar mee. Heb nog over maar denk dat ik dat niet meer hoef.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je daar nou in hemelsnaam van smullen?
Ik had Holtkamptaartjes, dát was smullen
Laat het een half uurtje in 25 graden staan en dan wil dat nog wel hoorquote:
Ja dat doen ze écht goed, bedrijfsmatig dan.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Maar ik bedoel meer het wereldwijde concept van Unilever: we
hebben restproducten. Laten we de WHO, regeringen, voedingscentra, de Libelle en iedereen die we daarnaast ook nog kunnen vinden vertellen dat ons restproduct goed voor de gezondheid van mensen is.
Zo ging het vroeger bij ons ook ja. En dan de mannen natafelen en de vrouwen afwassenquote:Op zondag 4 juli 2021 23:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze bieden het meestal zelf aan en dan zeg ik geen nee, als er een grote bult staat. Onder het afwassen kun je net zo goed kletsen.
Ik ga ze natuurlijk niet dwingen
Ach, dat is opzich geen vreemd concept. Windmolens, zonneakkers, elektrische auto's.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Maar ik bedoel meer het wereldwijde concept van Unilever: we
hebben restproducten. Laten we de WHO, regeringen, voedingscentra, de Libelle en iedereen die we daarnaast ook nog kunnen vinden vertellen dat ons restproduct goed voor de gezondheid van mensen is.
Squirty creamquote:Op zondag 4 juli 2021 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
En allemaal goed ingevuld. Leuke wandelingen gemaakt zeg!quote:Op maandag 5 juli 2021 07:01 schreef borisz het volgende:
Mogge
Aan de arbeid. En vanaf nu weer fulltime. Mijn oude vakantieuren waren exact voor de deadline op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat die wil bereiken, maar liever de papaver dan mijn moestuin. Daar zijn inmiddels ook alle blaadjes van mijn nieuwe courgetteplanten verdwenen, en ook de zonnebloemen zijn enkel stengels. Ik begin te geloven dat ik dit jaar geen courgettes kan gaan oogsten.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tuindier op 05-07-2021 07:47:40 ]
Voorgaande jaren kwam ik er in om, inderdaad. Denk dat dit een les is om dat te leren waarderenquote:Op maandag 5 juli 2021 07:46 schreef AnneX het volgende:
@:Tuindier géen courgettes dit jaar? Dat is een unicum. Volgens mij groeien die dingen als onkruid!?
@:FFT belangrijk? iets met werk? Doe je dat al weer op kantoor?
En @:P. je ouders op bezoek…betekent (vaak) even ekstra poetsen.🤪 en komen er weer poezen in jullie huis, nu de Gebakjes definitief uit huis zijn.
Oh dat lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 5 juli 2021 07:51 schreef Tuindier het volgende:
Iemand nog tips tegen uitslag van processierups trouwens? Mijn man heeft na een fietstocht zijn armen en benen helemaal vol zitten en wordt gek van de jeuk. Mentholgel en antihistamine zijn al in gebruik.
Verkoelend middel tegen waterpokken voor kinderen helpt redelijk. Zijn er volgens mij in schuimvariant en gel achtige variant.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:51 schreef Tuindier het volgende:
Iemand nog tips tegen uitslag van processierups trouwens? Mijn man heeft na een fietstocht zijn armen en benen helemaal vol zitten en wordt gek van de jeuk. Mentholgel en antihistamine zijn al in gebruik.
Wat zeg je PV/RO?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je daar nou in hemelsnaam van smullen?
Ik had Holtkamptaartjes, dát was smullen
Ommegot, welk restaurant? Ik ben er ws ook vandaag! Loerenquote:Op maandag 5 juli 2021 07:49 schreef Molo het volgende:
Perfecte dag vandaag om werkmeetings op terras te doen zie ik al. Laat ik dat toevallig nét ingepland hebben langs de Kralingse plas![]()
![]()
You just made my dayquote:Op zondag 4 juli 2021 23:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach, dat is opzich geen vreemd concept. Windmolens, zonneakkers, elektrische auto's.
Diesel is nog veel meer uit te halen en qua andere uitstoot dan CO2 is een nieuwe diesel feitelijk een luchtzuiveraar. Maar ja, politieke keuzes.
Bakkesquote:
Die enequote:Op maandag 5 juli 2021 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ommegot, welk restaurant? Ik ben er ws ook vandaag! Loeren
Ik ben die wandelende krant met het kijkgatquote:Op maandag 5 juli 2021 08:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Bakkes
[..]
Die ene![]()
Ik draag een pioenroos op mijn revers
quote:Op maandag 5 juli 2021 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben die wandelende krant met het kijkgat
regenquote:Op maandag 5 juli 2021 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet ervan, prachtige dag is het
quote:Op maandag 5 juli 2021 08:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was te laat bij de garage om mijn auto op te halen.
Ik kon de sleutel niet vinden.
Dat valt toch wel mee? Of heb je tussendoor ook wat opgeruimd?quote:
Wat kan ik dan beter op mijn brood smeren dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dan zo'n hompje gelei in boterkleur die van het mes af wil glijden maar door Mrslovable snel over de boterham heen wordt bewogen teneinde een gelijke laag van dit goedje over de boterham te verdelen.
Ik word er verdrietig van, de boterham verdient beter
quote:Op maandag 5 juli 2021 07:32 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
De slakken halen steed raardere capriolen uit in de tuin (spoiler voor @:LS)OoooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat die wil bereiken, maar liever de papaver dan mijn moestuin. Daar zijn inmiddels ook alle blaadjes van mijn nieuwe courgetteplanten verdwenen, en ook de zonnebloemen zijn enkel stengels. Ik begin te geloven dat ik dit jaar geen courgettes kan gaan oogsten.Bij jullie ook al
Bij ons zat hij gister in een van de erwtenplantjes op die manier
En een van de courgetteplanten is al te grazen genomen
G was zo pissig dat ze ging gooien met slakken
Daar kunnen ze niet heel goed tegen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Azaron gebruik ik zelf tegen muggenbulten, maar werkt ook tegen processierupsenquote:Op maandag 5 juli 2021 07:51 schreef Tuindier het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ben bang dat er geen nieuwe viervoeters komen. Hooguit tweevoetersquote:Op maandag 5 juli 2021 07:46 schreef AnneX het volgende:
En @:P. je ouders op bezoek…betekent (vaak) even ekstra poetsen.🤪 en komen er weer poezen in jullie huis, nu de Gebakjes definitief uit huis zijn.
Waarom zou je iets anders op je brood smeren dan wat jij lekker vindt?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat kan ik dan beter op mijn brood smeren dan?
Is dat wel eens gebeurd?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd in ieder geval niet van de dijk af geblazen.
En ik zat -uiteindelijk- mopperend in de auto omdat ik mn zonnebril vergeten wasquote:
*leest terug*quote:Op maandag 5 juli 2021 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En ik zat -uiteindelijk- mopperend in de auto omdat ik mn zonnebril vergeten was
Oja, ik had ook nog sperzieboonplantjes. Die hebben ze ook gepakt.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OoooooohBij jullie ook al
Bij ons zat hij gister in een van de erwtenplantjes op die manier
En een van de courgetteplanten is al te grazen genomen
G was zo pissig dat ze ging gooien met slakken
Daar kunnen ze niet heel goed tegen
Nee hoor, maar wel bijna. Ik ga iedere week 3-4 keer hardlopen, ook in de winter, dus ik heb inmiddels bij de raarste weersomstandigheden de dijk en de bruggen getrotseerd. Soms loop je wel scheef door de wind. Hagel is verreweg het vervelendste, dat kan echt zeer doen. Met het huidige weer ben ik dus heel tevredenquote:
Zo een echte die hard hardloopster dusquote:Op maandag 5 juli 2021 10:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel bijna. Ik ga iedere week 3-4 keer hardlopen, ook in de winter, dus ik heb inmiddels bij de raarste weersomstandigheden de dijk en de bruggen getrotseerd. Soms loop je wel scheef door de wind. Hagel is verreweg het vervelendste, dat kan echt zeer doen. Met het huidige weer ben ik dus heel tevreden
Wat een onzinquote:Op maandag 5 juli 2021 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik blader een magazine van mijn verzekering door en daar staat bij een stukje over rode bieten: "Met één glas rode bietensap per dag zou je al een snellere bloedsomloop aanjagen.". Wat betekent dit? Gaat je hartslag omhoog van rode bieten? Gaat het bloed zelf een stukje sneller stromen door vasoconstrictie? Wat stáát daar nou. En waarom zou je 'een snellere bloedsomloop' willen? Misschien zie ik iets over het hoofd. Of staat er gewoon onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar bietensap vind ik wel next level.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Wanneer ga je naar Burgers Zoo? Ik ben er Donderdag met Marijnquote:Op maandag 5 juli 2021 11:24 schreef minilot het volgende:
Jup, hier ook dijken waar ik al hardlopend soms 's morgens vroeg 's nachts maar vanaf gegaan ben wegens gevaar voor in de rivier geblazen worden![]()
Fijn dat vandaag al lekkerder loopt, @:Lucky_Strike!![]()
Beetje volgeplande week te gaan hier. Tandartscontrole net achter de rug (over twee weken terug voor gaatje vullen), verder tot en met vrijdag in de planning: dagje Burgers Zoo, barbecue bij buren, middag+avond naar mijn moeder in het oosten des lands, kapper, een dag + avond Efteling en daartussenin gepropt nog ettelijke peuterschoolsessies en zwemles en dan moet het nog weekend worden!
Gaat toch wel wennen worden als ik volgend jaar weer aan het werk ga.![]()
wind en regen?quote:Op maandag 5 juli 2021 07:49 schreef Molo het volgende:
Perfecte dag vandaag om werkmeetings op terras te doen zie ik al. Laat ik dat toevallig nét ingepland hebben langs de Kralingse plas![]()
![]()
Niet vies?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Valt mee, paar druppels gehad. Of het moet in de anderhalve uur dat ik net even de wijk uit was locaal heel nasty zijn geweest.quote:
Et tu V, et tu?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 07:46 schreef AnneX het volgende:
@:Tuindier géen courgettes dit jaar? Dat is een unicum. Volgens mij groeien die dingen als onkruid!?
@:FFT belangrijk? iets met werk? Doe je dat al weer op kantoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ik deed trouwens afgelopen week een Kaatje. Ik zei af bij een bedrijfsborrelquote:
quote:
Bamij?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Overigens las ik in dat gister aangehaalde topic dat mevrah Ook vindt/ vond dat iedereen moest eten wat ze lekker vinden. Daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Alleen al uit principe zou b**ij verboden moeten worden.
Balkenbrijquote:
Wordt rubber.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doet een gekookt ei in de vriezer? Specifiek een heel ei, gepeld, in een roti vulling verstopt.
Hm. Bummer.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm......de volgende stap is gezet
* PdeHoog heeft de gemeente gebeld om een trouwdatum te regelen
Ze bellen terug
Yeahquote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ze bellen terug
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Tevens #endofaneraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens op de 22e dag van een maandquote:Op maandag 5 juli 2021 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer willen jullie ongeveer trouwen?
Wat wil je? In de categorie steak, schnitzel enz ga je naar de Botermarkt.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:06 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik ga vanavondmet een vriendinnetje eten in Haarlem.. maar heb nog geen idee waar..
Welk restaurant is prima voor lekker bijkletsen met goed eten erbij??
Tevens #endofaneraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Tevens #endofaneraächSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ze bellen terug
Tevens #endofaneraAch, wat rot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
You go girl…” een Kaatje doen” 😂quote:Op maandag 5 juli 2021 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik deed trouwens afgelopen week een Kaatje. Ik zei af bij een bedrijfsborrelVoor de eerste keer. Ze hebben geld uitgegeven als water aan speciaalbieren en eten van 17u tot 23u.
Het mag idd iets meer culinair dan steak en schnitzel..quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat wil je? In de categorie steak, schnitzel enz ga je naar de Botermarkt.
Wil je wat meer culinair omgeving Oude Groenmarkt, Spaarne, Lange Veerstraat, Warmoesstraat. Achter de Bavo dus
Verder
Specktakel is erg leuk en lekker (tip binnentuin vragen)quote:Op maandag 5 juli 2021 15:06 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik ga vanavondmet een vriendinnetje eten in Haarlem.. maar heb nog geen idee waar..
Welk restaurant is prima voor lekker bijkletsen met goed eten erbij??
@Blues en @golfer taggen…die zijn ook goed bekend met de culinaire zaken in Haarlem.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het mag idd iets meer culinair dan steak en schnitzel..
Nog een specifiek restaurant wat goed is op maandag avond?
Wat superleukquote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ze bellen terug
@P.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ergens op de 22e dag van een maandOmdat we maar een jaar vooruit kunnen plannen hier, is dat dus februari, maart of juni geworden
Het liefst zou ik augustus of september doen, maar goed......we gaan het zien
Ik zat al te kijkenquote:Op maandag 5 juli 2021 15:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het mag idd iets meer culinair dan steak en schnitzel..
Nog een specifiek restaurant wat goed is op maandag avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand dat verschijnsel?
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:01 schreef AnneX het volgende:
En verder in klein leed: vanmorgen kon ik uitslapen, mn.X was schipperen en laat dan de achterdeur open, dat is niet op slot.Dat lijkt me doodengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand dat verschijnsel?
Ken het verschijnsel gelukkig niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Is het zeker de eerste keer. Je reinste nachtmerrie.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me doodeng
Ken het verschijnsel gelukkig niet.
En verder in klein leed: vanmorgen kon ik uitslapen, mn.X was schipperen en laat dan de achterdeur open, dat is niet op slot.Ja, herkenbaar. Volgens mij niet zo vaak als jij. Maar er is altijd iets "engs' bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand dat verschijnsel?
Net de factuur van de advocaat binnen. Nou is hij niet eens duur, maar man man, wat een uurloon.We have far more in common than that which devides us..
Heeft advocaat bedongen dat kosten advocaat gedragen worden door werkgever (soon to be ex)? Schijnt een vrij normaal beding te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Volgens mij niet zo vaak als jij. Maar er is altijd iets "engs' bij.
Net de factuur van de advocaat binnen. Nou is hij niet eens duur, maar man man, wat een uurloon.
Dat staat al in de CAO. 750 (ex btw) voor de werkgever. Voor mij nog 30 euro.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft advocaat bedongen dat kosten advocaat gedragen worden door werkgever (soon to be ex)? Schijnt een vrij normaal beding te zijn.
Mooooi!e dag gaat dat worden!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Datum geregeld22-2-22
En qua tijd kunnen we van trouwlokatie zooooooo door naar het dichtsbijzijnde restaurant
Ik hoop het, maar ik weet niet of de hele familie deze kant op komtquote:Op maandag 5 juli 2021 16:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooooi!e dag gaat dat worden!
Ook meer kans dat de buitenlandse familie erbij is. Toch?
Gefeliciteerd! Mooie datumquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
En qua tijd kunnen we van trouwlokatie zooooooo door naar het dichtsbijzijnde restaurant
Ik heb nog een trouwjurk liggenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Om 22:22 is wat laat, maar om 11:11 zou leuk zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie datum, en heel makkelijk te onthoudenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
En verder in klein leed: vanmorgen kon ik uitslapen, mn.X was schipperen en laat dan de achterdeur open, dat is niet op slot.Slaapverlamming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand dat verschijnsel?Nice!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ken dat jaquote:Op maandag 5 juli 2021 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Volgens mij niet zo vaak als jij. Maar er is altijd iets "engs' bij.
Net de factuur van de advocaat binnen. Nou is hij niet eens duur, maar man man, wat een uurloon.
Tevens #endofaneraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe voel je je eronder?
Mooie datumquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik las: Hoe voel je je van onderquote:
Hoe gaat het bij jullie? Jij bent vast al begonnen in je nieuwe baan? Is het leuk? En de toestanden met het werk van je man, hoe gaat het daarmee?quote:Op maandag 5 juli 2021 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja
Nu is het een bevriende advocaat en kost het ons niet meer dan wat onze verzekeraar ons geeft maar toch...
We hebben een hoop korting
Prima eigenlijk wel.. is nu voornamelijk een extra blokje op de stapel . Komt denk ik de komende tijd wel.. de verwerking..quote:
Ik ben inderdaad begonnen bij mijn werkgever. Leuke baan. Ff oppassen dat ik niet teveel op mijn hals haal want er ligt veel dat ze vinden dat ik dat wel ff kanquote:Op maandag 5 juli 2021 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jullie? Jij bent vast al begonnen in je nieuwe baan? Is het leuk? En de toestanden met het werk van je man, hoe gaat het daarmee?
Ik zit hier eigenlijk helemaal flabbergasted. 2 maanden geleden was er echt nog helemaal niets aan de hand, voor mij dan, achter de schermen was men druk bezig. En nu....
Net contact gehad met IT over het inleveren van de spullen. Toch ook weer lastig.
Ook een toepasselijke vraagquote:
Fijn dat het voor nu prima voelt, en klinkt logisch wat je zegt. De verwerking komt nog wel. Sterktequote:Op maandag 5 juli 2021 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Prima eigenlijk wel.. is nu voornamelijk een extra blokje op de stapel . Komt denk ik de komende tijd wel.. de verwerking..
Ja het is vreselijk voor hem. Van workaholic naar niets. Dus hij heeft een nieuwe hobby. En mijn tuin, schuur en afdakje staan nu vol fietsenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:54 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tally wat heftig dat jullie nog steeds wachten op een datum. Je wil zoiets gewoon achter je laten natuurlijk..
Wel fijn dat jouw nieuwe baan leuk is!
Superleuke datum.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Geen idee wat zijn werk is, maar zou hij wel evt. aanvullen cursussen kunnen doen? Om nog beter te worden? Of in ieder geval bij te blijven? Een goede vriend is tandarts, maar mocht niet werken in Nederland zolang hij geen BIG registratie had. Maar hij kon wel, onder begeleiding van een tandarts werken en dat heeft hij een paar jaar gedaan om ook de "handigheid" te behouden en de nederlandse uitdrukkingen te leren. Dat heeft jouw man natuurlijk niet nodig.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:14 schreef Tally het volgende:
Dat het zo lang duurt is afschuwelijk. Hij kan niet verder. Niet verder met zijn werk waar hij zo veel van houdt of zoeken naar ander werk wat hij net zo leuk vind @:kaatje
quote:
Alleen 2 uur was bezetquote:Op maandag 5 juli 2021 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zo'n mooie datum nog beschikbaar is joh
We zoeken nog iemand voor 8 uur pmquote:Op maandag 5 juli 2021 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, hier eenvoor je. Was het weer idioot druk? Zou je zo graag willen helpen!
Jammer!!quote:
Iedereen weet al dat we gaan trouwen. Enige onbekende factor was de datumquote:Op maandag 5 juli 2021 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Jammer!!
Zo leuk voor jou/jullie![]()
Wat vind je bonuskinT er van? Weet ie het al?
En zus/ouders?
Klopt wel, was bij mij ook. Het is een werkje van niks, alles staat grotendeels al ingevuld.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn werk is, maar zou hij wel evt. aanvullen cursussen kunnen doen? Om nog beter te worden? Of in ieder geval bij te blijven? Een goede vriend is tandarts, maar mocht niet werken in Nederland zolang hij geen BIG registratie had. Maar hij kon wel, onder begeleiding van een tandarts werken en dat heeft hij een paar jaar gedaan om ook de "handigheid" te behouden en de nederlandse uitdrukkingen te leren. Dat heeft jouw man natuurlijk niet nodig.
Ik zat vandaag op de site van het UWV te kijken, maar het lijkt erop dat ik pas eind september me daar kan inschrijven. Van de week maar eens zien of ik iemand kan spreken, want daar snap ik helemaal niets van.
Da;s een fijne tip ja. Geen zin in vage telefoontjes.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt wel, was bij mij ook. Het is een werkje van niks, alles staat grotendeels al ingevuld.
Ws moet je alleen nog je cv "opbouwen" op je profiel oid daar. Kiezend uit alle beroepen die er in 1965 waren
Tip, zet telefonisch bereikbaar zijn uit op dat cv. Ik had dat eerst aan staan en ik heb het gevoel dat er vrij shady werkgevers in die poel vissen. Na een paar vage telefoontjes van mompelaars die klonken en praatten of ze 14 waren, met vage commissie"baantjes" heb ik dat uitgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als je hulp nodig hebt kan je altijd g vragen he, die is specialist in werving, selectie, vacatures, sollicitaties(geweest).quote:Op maandag 5 juli 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da;s een fijne tip ja. Geen zin in vage telefoontjes.
Ben nu ook bezig met m'n gewone CV, wanneer die in orde is kan ik 'm ook op Linkedin uploaden. Ook Linkedin moet ik verder in orde maken, die is nu vrij summier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blues, zeker zal ik G ook vragen. De laatst HR man waar ik voor werkte bood ook aan om er naar te kijken en te helpen (hij is ook tig stapjes omlaag gezet maar wel met behoud van riant salaris) en vriendin helpt natuurlijk ook. Maar zo fijn om zoveel mogelijk ogen te hebben.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Oh ja, nog even inhaken op het afscheidsfeestje dat de baas zo graag wil organiseren voor @:kaatje1
Toen ik en 10 collega's werden wegbezuinigd bedachten we dat we een afscheidsborrel gingen geven in het vrijdagmiddagcafé, met wat specifieke collega's die we dan gewoon even uitnodigden. Zo gezegd zo gedaan.
Kwam dat het management ter ore. Kwáád dat ze waren! (Echt!)
Dat wij hun in een slecht daglicht stelden dat wij het lieten lijken alsof zij ons geen afscheidsborrel zouden willen geven. Nou waren wij allemaal nog nooit van ons leven wegbezuinigd en het was ons niet bekend dat we natuurlijk onze werkgever in de gelegenheid moesten stellen om ons feestelijk te ontslaan.
De baas heeft ons partijtje gekaapt. Compleet met praatjes van HR en managers, en een afscheidskado. Een grote pot drop (jaja, I kid you not) en een fraai plastic doosje met een echte Parker ballpen met inscriptie.Nou nou poe poe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden er zelf ws nooit aan gedacht.
Toen ik en nog zo ong 160 man het ziekenhuis uitvlogen in 2013
https://www.medischcontac(...)jk-schrapt-banen.htm
waren er ook her en der etentjes en borrels enzo voor elkaar geregeld.
Die stomme eikels van cardiologen waar ik voor werkte toen hadden NIETS voor 4 van hun secr. die jaren voor en met hen werkten gekocht of geregeld.
Ze hoorden ineens ergens in de wandelgangen dat het onze laatste dag was en is er 1tje 4 bossen bloemen gaan (laten) kopen bij het benzinestation. Overigens wist de med. manager al 2 wk wie er van ons wegmoest en heeft de hele tijd zijn kop gehouden en gedaan alsof ie van niks wist en mooi weer gespeeld.
Ik zie m nu nog wel eens lopen en kan m wel villen met zijn uitgestreken smoelwerk.
Het is ong. 10 jr geleden maar mijn bloed kookt nog van hoe het toen allemaal is gegaan![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 05-07-2021 19:08:41 ]
Maar dat kan voor hem ook heel ellendig zijn geweest. Je mag echt niets zeggen. Er waren best collega's hier die wisten dat ik weg moest, maar ook aanhoorden waar ik mee bezig was (nieuw project).quote:Op maandag 5 juli 2021 18:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou nou poe poe.
Ze hadden er zelf ws nooit aan gedacht.
Toen ik en nog zo ong 160 man het ziekenhuis uitvlogen in 2013
https://www.medischcontac(...)jk-schrapt-banen.htm
waren er ook her en der etentjes en borrels enzo voor elkaar geregeld.
Die stomme eikels van cardiologen waar ik voor werkte toen hadden NIETS voor 4 van hun secr. die jaren voor en met hen werkten gekocht of geregeld.
Ze hoorden ineens ergens in de wandelgangen dat het onze laatste dag was en is er 1tje 4 bossen bloemen gaan (laten) kopen bij het benzinestation. Overigens wist de med. manager al 2 wk wie er van ons wegmoest en heeft de hele tijd zijn kop gehouden en gedaan alsof ie van niks wist en mooi weer gespeeld.
Ik zie m nu nog wel eens lopen en kan m wel villen met zijn uitgestreken smoelwerk.
Het is ong. 10 jr geleden maar mijn bloed kookt nog van hoe het toen allemaal is gegaan![]()
Dat mag niet want hij moet beschikbaar blijven voor als ze hem wel nodig denken te hebben en ala hij dingen zoals een opleiding gaat doen dan gaat hij er mee akkoord dat hij ontslagen wordt en is de rechtzaak deels niet meer nodig. Iets met heel veel haken en ogen.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn werk is, maar zou hij wel evt. aanvullen cursussen kunnen doen? Om nog beter te worden? Of in ieder geval bij te blijven? Een goede vriend is tandarts, maar mocht niet werken in Nederland zolang hij geen BIG registratie had. Maar hij kon wel, onder begeleiding van een tandarts werken en dat heeft hij een paar jaar gedaan om ook de "handigheid" te behouden en de nederlandse uitdrukkingen te leren. Dat heeft jouw man natuurlijk niet nodig.
Ik zat vandaag op de site van het UWV te kijken, maar het lijkt erop dat ik pas eind september me daar kan inschrijven. Van de week maar eens zien of ik iemand kan spreken, want daar snap ik helemaal niets van.
Oh wat een ellendige situatie zo.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag niet want hij moet beschikbaar blijven voor als ze hem wel nodig denken te hebben en ala hij dingen zoals een opleiding gaat doen dan gaat hij er mee akkoord dat hij ontslagen wordt en is de rechtzaak deels niet meer nodig. Iets met heel veel haken en ogen.
En er komt bij dat mijn man ziek is. Burn out waarvan hij aan het opbouwen was en dat weer opnieuw moet doen.
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
Oh ja, nog even inhaken op het afscheidsfeestje dat de baas zo graag wil organiseren voor @:kaatje1
Toen ik en 10 collega's werden wegbezuinigd bedachten we dat we een afscheidsborrel gingen geven in het vrijdagmiddagcafé, met wat specifieke collega's die we dan gewoon even uitnodigden. Zo gezegd zo gedaan.
Kwam dat het management ter ore. Kwáád dat ze waren! (Echt!)
Dat wij hun in een slecht daglicht stelden dat wij het lieten lijken alsof zij ons geen afscheidsborrel zouden willen geven. Nou waren wij allemaal nog nooit van ons leven wegbezuinigd en het was ons niet bekend dat we natuurlijk onze werkgever in de gelegenheid moesten stellen om ons feestelijk te ontslaan.
De baas heeft ons partijtje gekaapt. Compleet met praatjes van HR en managers, en een afscheidskado. Een grote pot drop (jaja, I kid you not) en een fraai plastic doosje met een echte Parker ballpen met inscriptie."onze werkgever in de gelegenheid moesten stellen om ons feestelijk te ontslaan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op whahahaha
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En verder in klein leed: vanmorgen kon ik uitslapen, mn.X was schipperen en laat dan de achterdeur open, dat is niet op slot.Ja, ik heb het heel regelmatig. False awakings, slaapparalyse en hallucinaties in de overgang slaap-waken. Is niets geks aan gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand dat verschijnsel?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Zat ik net nog even over na te denken. Hoort daar ook een gevoel van "vallen" bij? Dat heb ik wel regelmatig, en altijd als ik nog niet slaap, alsof ik in een enorme diepte val.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik heb het heel regelmatig. False awakings, slaapparalyse en hallucinaties in de overgang slaap-waken. Is niets geks aan gelukkig
Regelmatig is veel vaker dan dat het mij overkomt.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik heb het heel regelmatig. False awakings, slaapparalyse en hallucinaties in de overgang slaap-waken. Is niets geks aan gelukkig
Verlamming heb ik niet zo heel vaak, false awakings ook niet, maar die hallucinaties wel. Zowel auditief (dan hoor ik geluiden in huis) en visueel (dan lopen er dieren op de muur of over de grond).quote:Op maandag 5 juli 2021 20:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Regelmatig is veel vaker dan dat het mij overkomt.
Tenminste de ‘verlamming’. Hallucineren in de vorm van hele discussies vlak voor het wakker worden, van mails schrijven 😂 ook meningsverschillen, gebeuren mij vaker.
Eerder noemde ik het dromen.
Dat heb ik ook, maar dat is weer een ander fenomeen geloof ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zat ik net nog even over na te denken. Hoort daar ook een gevoel van "vallen" bij? Dat heb ik wel regelmatig, en altijd als ik nog niet slaap, alsof ik in een enorme diepte val.
Hij vond het niet ellendig.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan voor hem ook heel ellendig zijn geweest. Je mag echt niets zeggen. Er waren best collega's hier die wisten dat ik weg moest, maar ook aanhoorden waar ik mee bezig was (nieuw project).
En in de vorige baan wist ik dat een collega/vriendin waar ik dagelijks mee op trok, dat wanneer haar nieuwe baas zou beginnen (oude ging met de vut) die z'n eigen secretaresse mee zou nemen en dat collega vriendin daar aan zou moeten gaan rapporteren. Ik was er doodongelukkig onder maar mocht niets zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh dat met die dieren heb ik ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Verlamming heb ik niet zo heel vaak, false awakings ook niet, maar die hallucinaties wel. Zowel auditief (dan hoor ik geluiden in huis) en visueel (dan lopen er dieren op de muur of over de grond).
Ja heb ik ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zat ik net nog even over na te denken. Hoort daar ook een gevoel van "vallen" bij? Dat heb ik wel regelmatig, en altijd als ik nog niet slaap, alsof ik in een enorme diepte val.
Precies.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
En wij maar denken dat we "uniek" zijn in die belevingen. ZIjn er gewoon woorden voor!
Ongevoelige horken ken ik ook wel. Deel van (het vorige) bedrijf werd verkocht (aan een hedgefund). Managers (meerderen) kregen een miljoen. Werknemers een bonus van 1000 (volgens mij nog gulden). Zei een van die managers, toen de werknemers er verdriet van hadden "wat zeuren ze, ze hebben toch een bonus gekregen"?
DIe man ging er volkomen aan voorbij dat deze werknemers soms al 40 jaar daar werkten, hart en ziel lag in het bedrijf, ze woonden ook in een wijk die gebouwd was voor hun. Enorm verknocht en nu kreeg het een andere naam, geen Arnhemse directeur, niet meer verbonden aan het grote deel van het bedrijf.
Misschien eens liefjes richting iets van coursera duwen?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag niet want hij moet beschikbaar blijven voor als ze hem wel nodig denken te hebben en ala hij dingen zoals een opleiding gaat doen dan gaat hij er mee akkoord dat hij ontslagen wordt en is de rechtzaak deels niet meer nodig. Iets met heel veel haken en ogen.
En er komt bij dat mijn man ziek is. Burn out waarvan hij aan het opbouwen was en dat weer opnieuw moet doen.
Mooier dan dit kan nietquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Goed bezig. Na je spullen ingeleverd te hebben is het echt klaar. Hou vol nog ffiesquote:Op maandag 5 juli 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da;s een fijne tip ja. Geen zin in vage telefoontjes.
Ben nu ook bezig met m'n gewone CV, wanneer die in orde is kan ik 'm ook op Linkedin uploaden. Ook Linkedin moet ik verder in orde maken, die is nu vrij summier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe zoek je ze uit zeg! Wat een figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Run FFT run!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel fijn dat dit direct duidelijk is.Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Gezellig. Ook wel goede onderwerp voor een eerste gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Mooie datum!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier is het vrijdag 13-05-2022ceremonie bij de gemeente geregeld maar de rest moet nog.
Lekker profi fijne toko welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahha, absurddddd
Wat voor iets heb je nog staan?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Liever nu dan laterquote:Op maandag 5 juli 2021 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Gezellig. Ook wel goede onderwerp voor een eerste gesprek
Nee niet gezien, ben er 'n beetje uit de concertflow door keronaquote:Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mooie datum!
Had je gezien dat Frank Carter naar Utrecht komt?
Tijd om er weer in te komenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee niet gezien, ben er 'n beetje uit de concertflow door kerona
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is een nieuwe kattensoort ontdekt
OctocatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ik zal eens ff kijkenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tijd om er weer in te komen![]()
Kaartjes volgende week te koop.
Djeezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt al een zus 🤪quote:Op maandag 5 juli 2021 23:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn gedachte ook.
Hopelijk do een leuker normaler gesprek!
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:12 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je zo klaarwakker in bed ligt dat je maar besluit schoon te gaan maken.
Absoluut mee eens!quote:
Ben daar twee jaar geleden geweest. Best wat uren doorgebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |