Och!quote:En jansberg ging klein ztje spelen
Wow! Krijg je dat allemaal weg?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:54 schreef Bramito het volgende:
Ik was bij Broodje van Kootje voor mijn jaarlijkse broodje bal met pinda, borrel mix, frikandel speciaal, kroket, friet met frietsaus en friet met Jopiesaus.
![]()
![]()
Bui was 5 minuten te vroeg. Net een uitloper mee gekregen na het uit eten. Verder wat flitsen en wat gerommel. Iets meer wind en weer droog, windstil grijs weer.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:15 schreef Tele6 het volgende:
Het waait hier goed hard en buienradar zegt dat het over een kwartiertje regent.
Moet je in de herfst nog een keer een dagje deze kant op komen. Prachtige kleuren in de bossen en weilanden met de geur van vers dennenhout.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:55 schreef minilot het volgende:
Het was wel meer dan genoeg voor één persoon @:Blues!*burpje*
[..]
Och!Wat een gave speelplek ook!
Haha, nog niet gedaan. Ik was nog bezig met m'n lijst met taken voor deze week, kijken hoe veel ik er nog af kan krijgen. Het is gestopt met regenen, dus ik loop zo even naar de supermarkt voor bananen. Dan kan ik daarna mooi douchen en hoef ik niet meer de deur uitquote:
Vroeger hadden we een kelder. Weet alleen niet of het luikje tegenwoordig nog wordt opengedaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:26 schreef derLudolf het volgende:
Lust je bloedworst?
Wie weet de rest van de ballotagevragen? (Is dit een woord Lienekien ? )
Roomboter of margarine?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik vragen beantwoorden voor ik hier officieel mag posten?
Officieus wel. Maar zelf met Google kan ik de lijst niet weer vinden.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik vragen beantwoorden voor ik hier officieel mag posten?
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Roomboter of margarine?
Ribeye of jackfruit?
Latte macchiato of Americano?
Witte wijn met of zonder ijs?
Cider of pils?
Bangers and mash of salade Niçoise?
Sla dressing of vinaigrette?
Pinda of macadamia?
Misschien iemand anders welquote:Op zondag 4 juli 2021 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Officieus wel. Maar zelf met Google kan ik de lijst niet weer vinden.
Nou wat een beleefdheid zegquote:Op zondag 4 juli 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn allemaal de verkeerde keuzes. Leuk je gekend te hebben. Doei he.
Als ik ja zeg mag ik blijven? Dan zeg ik maar jaquote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef Bramito het volgende:
Gebruik je een knoflookpers? Dat was er één geloof ik.
Nah… zonder Pietverdriet en Robin is dat niet meer hetzelfdequote:Op zondag 4 juli 2021 20:00 schreef Myraela het volgende:
Nu de roomboter vs margarine stelling er weer staat. Zullen we weer een keer lekker haten op margarine? Dat is wel lang geleden.
Proef je wel enig verschil ?quote:Op zondag 4 juli 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
Al ben ik wel fan van deze smeerboter. Mijn vriend durfde gisteren zelfs te zeggen dat hij dit voor op brood net zo lekker vindt.
[ afbeelding ]
Strikvraag natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik ja zeg mag ik blijven? Dan zeg ik maar ja
Deze smeerboter bestaat niet. Dit is plantaardig vet dat zwaar mishandeld is, margarine dus.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
Al ben ik wel fan van deze smeerboter. Mijn vriend durfde gisteren zelfs te zeggen dat hij dit voor op brood net zo lekker vindt.
[ afbeelding ]
It is on!quote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze smeerboter bestaat niet. Dit is plantaardig vet dat zwaar mishandeld is, margarine dus.
Boter is van melk gemaakt.
Bedankt dat je voor de rechten van boter opkomt.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef z80 het volgende:
Deze smeerboter bestaat niet. Dit is plantaardig vet dat zwaar mishandeld is, margarine dus.
* Isabeau gaat achter z80 staanquote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef z80 het volgende:
Ik vond het juist allemaal uitstekende keuzesquote:Op zondag 4 juli 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
Dat zijn allemaal de verkeerde keuzes. Leuk je gekend te hebben. Doei he.
Zijn het eikelsquote:Op zondag 4 juli 2021 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze lijken hier allemaal best aardig, maar ondertussen
Boterquote:Op zondag 4 juli 2021 20:14 schreef Bramito het volgende:
Dit is je kans: Maak een statement over boter of margarine.
Klopt. En eieren wel of niet in de koelkast ook dacht ikquote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef Bramito het volgende:
Gebruik je een knoflookpers? Dat was er één geloof ik.
Eigenlijk halvarine wat ik op brood smeer van de AH zelfquote:
Oefquote:Op zondag 4 juli 2021 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk halvarine wat ik op brood smeer van de AH zelf
Mijn vriend heeft er dus geen. Derhalve 3 weken met de hand afgewassenquote:Op zondag 4 juli 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond
Hoi MrsL![]()
Vanavond vrienden te eten gehad en flink bijgekletst.
En als je alleen bent is een afwasmachine erg handig, maar was even vergeten hoe handig dat ding is met eters.
Daar gebruik ik mijn eters dan voorquote:Op zondag 4 juli 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond
Hoi MrsL![]()
Vanavond vrienden te eten gehad en flink bijgekletst.
En als je alleen bent is een afwasmachine erg handig, maar was even vergeten hoe handig dat ding is met eters.
Foto van de kat?quote:Op zondag 4 juli 2021 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik heb een kieskeurige kat. Dol op Port Salut, weigert Pere Joseph![]()
Ja, ja. Is geen kattenvoer. Maar hij wordt morgen 18dus ben ff niet zo streng
Hoeft toch ook niet? Wanneer je wel wat te vertellen hebt (en wil natuurlijk) is het leukquote:Op zondag 4 juli 2021 21:15 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Even bijgelezen, maar hier een lurker die sporadisch reageert en wel likes uitdeelt. Ik vind het leuk om mee te lezen, maar weet nooit zo veel te vertellen
Hoi @Yinnyquote:Op zondag 4 juli 2021 21:15 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Even bijgelezen, maar hier een lurker die sporadisch reageert en wel likes uitdeelt. Ik vind het leuk om mee te lezen, maar weet nooit zo veel te vertellen
Werd ook aangeboden maar ben heb gaat om 5.30 de wekker. En de vaatwasser moet toch ook werkenquote:Op zondag 4 juli 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn eters dan voor
Waar wordt dat uitgezonden? Ik heb nl. geen Netflix enzoquote:
18 is wel oud, maar niet enorm oudquote:Op zondag 4 juli 2021 21:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Foto van de kat?![]()
Is 18 niet enorm oud voor een kat?
Oh het staat namelijk op Netflixquote:Op zondag 4 juli 2021 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar wordt dat uitgezonden? Ik heb nl. geen Netflix enzo
Waarom heb je geen Netflix?quote:
Omdat ik amper films en series kijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom heb je geen Netflix?
Staan best leuke series en films op
Ik krijg van de tt alleen al vlekken in mn nekquote:Op zondag 4 juli 2021 20:45 schreef z80 het volgende:
Lijstje kon ik zo snel niet vinden. Ook geen zin om er heel veel tijd in te stoppen.
Deze kwam wel langs. Een pareltje uit 2014.
Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
CUL / Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
Ah ok..quote:Op zondag 4 juli 2021 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik amper films en series kijk.
De weinige die ik wil zien (bijv. Bosch op Amazon en Harlan Coben-series op Netflix, sommige muziekfilms/docu's) kan ik samen met mijn vriend kijken. Hij heeft wel Netflix en Amazon enzo.
Ik kijk vooral veel autosportquote:
Je eetgasten moeten de afwas doen bij jou??quote:Op zondag 4 juli 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn eters dan voor
O jee, ik zie dat ik fel was.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:45 schreef z80 het volgende:
Lijstje kon ik zo snel niet vinden. Ook geen zin om er heel veel tijd in te stoppen.
Deze kwam wel langs. Een pareltje uit 2014.
Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
CUL / Margarine: een chemische cocktail die ziekte bevordert
Was nog van voor/in je midlifecrisis dus is je vergevenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk halvarine wat ik op brood smeer van de AH zelf
Ik zie dan zo'n hompje gelei in boterkleur die van het mes af wil glijden maar door Mrslovable snel over de boterham heen wordt bewogen teneinde een gelijke laag van dit goedje over de boterham te verdelen.quote:
Ik dacht even dat het de tt van de cul slowchat was en dacht: wie zijn al die mensen!?quote:Op zondag 4 juli 2021 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg van de tt alleen al vlekken in mn nek
Slagroom in een bus, en dan niet de nieuwere soorten. Maar diegene die direct op je bord instorten en een gesmolten Vienetta achtige derrie worden. Bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 juli 2021 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind vooral dat we niet gelijk de eetgewoonten van nieuwe users hier af moeten kraken
Ik vind margarine echt fenomenale marketing. Er zijn weinig betere campagnes geweest die het al decennia zo ontzettend goed doen. Fascinerend.
Dat was vanavond ons toetjequote:Op zondag 4 juli 2021 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Slagroom in een bus, en dan niet de nieuwere soorten. Maar diegene die direct op je bord instorten en een gesmolten Vienetta achtige derrie worden. Bijvoorbeeld
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was vanavond ons toetje, we hebben gesmuld
Gatverdamme.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Slagroom in een bus, en dan niet de nieuwere soorten. Maar diegene die direct op je bord instorten en een gesmolten Vienetta achtige derrie worden. Bijvoorbeeld
Ze bieden het meestal zelf aan en dan zeg ik geen nee, als er een grote bult staat. Onder het afwassen kun je net zo goed kletsen.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je eetgasten moeten de afwas doen bij jou??
Soms, heel soms is dat erg lekker. Maar dan ben ik er ook weer jaren klaar mee. Heb nog over maar denk dat ik dat niet meer hoef.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je daar nou in hemelsnaam van smullen?
Ik had Holtkamptaartjes, dát was smullen
Laat het een half uurtje in 25 graden staan en dan wil dat nog wel hoorquote:
Ja dat doen ze écht goed, bedrijfsmatig dan.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Maar ik bedoel meer het wereldwijde concept van Unilever: we
hebben restproducten. Laten we de WHO, regeringen, voedingscentra, de Libelle en iedereen die we daarnaast ook nog kunnen vinden vertellen dat ons restproduct goed voor de gezondheid van mensen is.
Zo ging het vroeger bij ons ook ja. En dan de mannen natafelen en de vrouwen afwassenquote:Op zondag 4 juli 2021 23:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze bieden het meestal zelf aan en dan zeg ik geen nee, als er een grote bult staat. Onder het afwassen kun je net zo goed kletsen.
Ik ga ze natuurlijk niet dwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |