Oh shit. Dan wijzig m maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Godverdomme Lonahad een leuke TT bedacht.
Nee, nou hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh shit. Dan wijzig m maar.mag van mij.
Is ook zo. Maar als je wat verder rijd dan het grensgebied kan het zijn dat de BP je vraagt waar je naar toe gaat en zeker wil weten dat je binnen 24 uur weer het land uit bent. Deze beperking zal ere binnenkort ook wel afgaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Huh? Ik was in de veronderstelling dat Nederlanders nu gewoon zonder testen en "maximaal 24uur/niet overnachten" de grens over mochten?
Ja, naja, ik had dus vroegah altijd contant, ook in NL, maar toen kerona en heel hard lobby-en tegen contant en nu is het uit mijn systeem.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer![]()
Naar Duitsland gaan zonder contant is best een faal trouwens
Weet je wanneer die er af gaat? En of ik dan een negatieve test moet _voor_ ik Duitsland in ga of dat ik ook in de eerste 24 uur in Duitsland een test kan doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar als je wat verder rijd dan het grensgebied kan het zijn dat de BP je vraagt waar je naar toe gaat en zeker wil weten dat je binnen 24 uur weer het land uit bent. Deze beperking zal ere binnenkort ook wel afgaan.
Gelukkig was de lijn net lang genoegquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Speciaal voor Dora in de schaduw gaan zitten want het was best warm.
Dit leest alsof je voor de hobby bijklust met NAH'ersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh yes! Hobbymatig nog steeds mega mijn ding.
En nog wat contact met seksuologen die het ook altijd nog tof sparren vinden
Dank!
Was het een knap meisje?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:
, staande gehouden worden in Duitsland door DIE POLIZEI'.
*WIEWHOOP.
Oh kut.
Papieren wilde ze zien en wat we gingen doen wilde ze weten en wanneer we weer naar Nederland zouden gaan. Dora heeft naar m gegromd.![]()
Geen idee. De 7 dagen index is onder de 35 en NL is groen. Het is wachten op de politiek. Die moeten in samenspraak met het RKI Nederland vrij geven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je wanneer die er af gaat? En of ik dan een negatieve test moet _voor_ ik Duitsland in ga of dat ik ook in de eerste 24 uur in Duitsland een test kan doen?
quote:
Oh wat tof!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:32 schreef sigme het volgende:
In Spanje doen ze een test met witgeverfde rails
[ afbeelding ]
Om te kijken of die minder last hebben van de hitte.
Seks met NAH'ers als hobbyquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit leest alsof je voor de hobby bijklust met NAH'ers
Nu heb ik een MI van een aantal NAH’ers die ik ken… met visuals van de ‘extra’ opties die bij voorbeeld een spasme biedtquote:
But she's still standing yeah yeah yeahquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:21 schreef sigme het volgende:
Potverdeurie vorige topic zonder horrortulpupdate![]()
Alsof ze er niet meer is ofzo. Terwijl ze er nog wel is hoor. Niet vragen hoe.
[ afbeelding ]
Mijn lief zegt dat ze niet meer is, maar ik denk dat ze nog altijd gemeen uit de hoek zou kunnen komen als ze zich ertoe zet. Als zombie, ok, maar zombies kunnen ook gemeen uit de hoek komen toch?
[ afbeelding ]
Ze helt wat voorover.
Het is een zeis gewordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:21 schreef sigme het volgende:
Potverdeurie vorige topic zonder horrortulpupdate![]()
Alsof ze er niet meer is ofzo. Terwijl ze er nog wel is hoor. Niet vragen hoe.
[ afbeelding ]
Mijn lief zegt dat ze niet meer is, maar ik denk dat ze nog altijd gemeen uit de hoek zou kunnen komen als ze zich ertoe zet. Als zombie, ok, maar zombies kunnen ook gemeen uit de hoek komen toch?
[ afbeelding ]
Ze helt wat voorover.
Meeste mensen met NAH die ik ken hebben/hadden dat nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van een aantal NAH’ers die ik ken… met visuals van de ‘extra’ opties die bij voorbeeld een spasme biedt
Dat ja. Ik heb zelf alleen maar stoffen, en begreep dat je van die grote witte nodig hebt ook nog.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
Ik wil ook op vakantie naar Duitsland, maar ik wil niet met die klote mondmaskers
Gaan jullie nog met vakantie?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef Tele6 het volgende:
A en ik hebben centrum Utrecht getrotseerd en
- 3 korte broeken
- een riem
- een rugzak
- een waterzak
- een regenhoes
- bokshandschoenen
- handschoentjes voor in de bokshandschoenen
- twee Broodjes van Ben
- twee ijsjes van Venezia
gekocht.
De rugzak was een cadeau voor mij nog van toen ik jarig was. A schrok een beetje dat mijn lievelings, na drie winkels, maar ¤22 bleek te kosten want het budget dan?! Dus nu heb ik er ook een waterzak en een regenhoes bij
Ja. Ik heb ze gekocht voor volgende weekend want Berlijn. Nu niet nodig gehad want nergens binnen geweest. We hadden ze wel mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb zelf alleen maar stoffen, en begreep dat je van die grote witte nodig hebt ook nog.
Met liefdequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa bedankt voor je verslag. Wat een schattige plek is het daar en wat is Dora ook weer een typje hoor.
Medische. Dus die groene wegwerp monsters mogen ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb zelf alleen maar stoffen, en begreep dat je van die grote witte nodig hebt ook nog.
We moeten nog wat plannen. Eind augustus waarschijnlijk pas; B heeft tot half augustus nog een stand-by-dienst.quote:
Laat even weten wat er in Berlijn reeds open is. Is voor mij ook nog een mogelijkheid om een weekje die kant op te gaan als de gps functie lief is gaan samenwerken met de 5G.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze gekocht voor volgende weekend want Berlijn. Nu niet nodig gehad want nergens binnen geweest. We hadden ze wel mee.
Wat ik begreep alles behalve nachtclubs.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Laat even weten wat er in Berlijn reeds open is. Is voor mij ook nog een mogelijkheid om een weekje die kant op te gaan als de gps functie lief is gaan samenwerken met de 5G.
Oh, dat scheelt. Die zijn een stuk makkelijker te krijgen. Ik dacht dat er ook nog eisen waren aan het type medisch masker, fijn dat dat niet is dan. Ik wil eigenlijk nog eens naar Kranenburg fietsen, maar dat wordt dan vooral qua fietsen een uitdaging (bereik ik Kranenburg voor deze fiets uit elkaar valt?) en niet qua vinden van het juiste mondmasker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Medische. Dus die groene wegwerp monsters mogen ook.
Zo'n muffe pamper rond je bakkes jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
3x 😍😍😍quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef Tele6 het volgende:
A en ik hebben centrum Utrecht getrotseerd en
- 3 korte broeken
- een riem
- een rugzak
- een waterzak
- een regenhoes
- bokshandschoenen
- handschoentjes voor in de bokshandschoenen
- twee Broodjes van Ben
- twee ijsjes van Venezia
gekocht.
De rugzak was een cadeau voor mij nog van toen ik jarig was. A schrok een beetje dat mijn lievelings, na drie winkels, maar ¤22 bleek te kosten want het budget dan?! Dus nu heb ik er ook een waterzak en een regenhoes bij
Daar kom ik toch niet. Eens voorzichtig die kant op kijken voor even er tussen uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik begreep alles behalve nachtclubs.
Beieren wel zo'n FFP2 begreep ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt. Die zijn een stuk makkelijker te krijgen. Ik dacht dat er ook nog eisen waren aan het type medisch masker, fijn dat dat niet is dan. Ik wil eigenlijk nog eens naar Kranenburg fietsen, maar dat wordt dan vooral qua fietsen een uitdaging (bereik ik Kranenburg voor deze fiets uit elkaar valt?) en niet qua vinden van het juiste mondmasker.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We moeten nog wat plannen. Eind augustus waarschijnlijk pas; B heeft tot half augustus nog een stand-by-dienst.![]()
Ik weet nog niet wat we gaan doen. A ziet een actieve vakantie niet zitten en wil twee weken één plaats, B wil eigenlijk garantie op goed weer maar dan zouden we zo ver moeten rijden en hij is eigenlijk de enige van ons die (goed) autorijdt. Ik wil eigenlijk een stad bezoeken, maar dat vinden zij te druk en ver wandelen vinden ze ook te veel.Wordt nog een hele onderhandeling. Als het niks wordt, ga ik zelf wel wat doen. Ik heb een goeie fiets en fietstassen en kan wel een tent lenen, dus dan kan ik altijd nog zelf ergens op de bonnefooi heen fietsen.
Dit ligt best ver uit elkaar. Lastig compromis te vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We moeten nog wat plannen. Eind augustus waarschijnlijk pas; B heeft tot half augustus nog een stand-by-dienst.![]()
Ik weet nog niet wat we gaan doen. A ziet een actieve vakantie niet zitten en wil twee weken één plaats, B wil eigenlijk garantie op goed weer maar dan zouden we zo ver moeten rijden en hij is eigenlijk de enige van ons die (goed) autorijdt. Ik wil eigenlijk een stad bezoeken, maar dat vinden zij te druk en ver wandelen vinden ze ook te veel.Wordt nog een hele onderhandeling. Als het niks wordt, ga ik zelf wel wat doen. Ik heb een goeie fiets en fietstassen en kan wel een tent lenen, dus dan kan ik altijd nog zelf ergens op de bonnefooi heen fietsen.
Oh en B wil naturistisch, maar er zijn heel weinig naturistencampings in Limburg. (Durf niet met zekerheid te zeggen dat het er nul zijn.) Noord-Luxemburg (waar maar liefst twee naturistencampings zijn) is B al te noordelijk en dus te groot risico op koud/nat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Dit ligt best ver uit elkaar. Lastig compromis te vinden.
Als jullie 2weken naar een plek gaan met genoeg eromheen, met beetje mooi weer is limburg mss wat.
Is dan theoretisch voor elk wat wils en zijn jullie toch samen op vakantie.
Heen over Berg en Dal. Heb je de klim en mooie afdaling van de Holdeurn in de heenweg zitten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt. Die zijn een stuk makkelijker te krijgen. Ik dacht dat er ook nog eisen waren aan het type medisch masker, fijn dat dat niet is dan. Ik wil eigenlijk nog eens naar Kranenburg fietsen, maar dat wordt dan vooral qua fietsen een uitdaging (bereik ik Kranenburg voor deze fiets uit elkaar valt?) en niet qua vinden van het juiste mondmasker.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben het rondwandelende bewijs voor dat seks met een NAH'er mogelijk is.
Dat gaat interessant worden. En 3 weken weg gaan en dan iedere week wat anders?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind twee weken eigenlijk ook wel zat. Misschien dat A en B twee weken gaan en dat ik daar dan een weekje bij kom of zo. Als ze een beetje in de buurt blijven zodat ik erheen kan komen met het OV.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat gaat interessant worden. En 3 weken weg gaan en dan iedere week wat anders?
Wat jammer dat dat zo ingewikkeld gaatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind twee weken eigenlijk ook wel zat. Misschien dat A en B twee weken gaan en dat ik daar dan een weekje bij kom of zo. Als ze een beetje in de buurt blijven zodat ik erheen kan komen met het OV.
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik een paar voorstellen doe en dan mogen A en B kijken of zij iets willen of een ander voorstel hebben.
Die zijn een stuk fijner als die wegwerp OP maskers. Daarnaast ben je daarmee zelf ook beschermd ipv dat je voornamelijk anderen beschermt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Even nagezocht op de officele landes website. Ja daar is de FFP2 of gelijkwaardig verplicht op veel plekken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Beieren wel zo'n FFP2 begreep ik
Ik twijfel nu tussen Zwitserland en Zweden
Of heel wat anders
Pffff, gelukkig nog drie weken om te twijfelen
Ja dat boeit me dan allemaal weer nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn een stuk fijner als die wegwerp OP maskers. Daarnaast ben je daarmee zelf ook beschermd ipv dat je voornamelijk anderen beschermt.
Zij wonen samen. Ik zie bijna elk weekend wel op z'n minst één van de twee. Toen alles dichtzat met corona kwam ik praktisch elk weekend bij hen, maar in februari bleken ze dat te druk / te veel te vinden (zeker ook omdat ik psychisch natuurlijk nogal wiebel soms) en hebben we dat een eind teruggeschroefd. Nu zitten we al een tijdje in de fase dat ze vinden dat ik er wel erg weinig ben. Ik ben benieuwd of ze er nog achter komen wat ze dan wél de juiste hoeveelheid vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat jammer dat dat zo ingewikkeld gaat
Hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk met zijn drietjes? Wonen zij nou samen of ook eigen huizen?
Ik had geitenkaas en pesto en zongedroogde tomaat en pijnboompitten. A had datzelfde maar dan oude kaas ipv geitenkaas.quote:
Er is altijd zat te doen iddquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zij wonen samen. Ik zie bijna elk weekend wel op z'n minst één van de twee. Toen alles dichtzat met corona kwam ik praktisch elk weekend bij hen, maar in februari bleken ze dat te druk / te veel te vinden (zeker ook omdat ik psychisch natuurlijk nogal wiebel soms) en hebben we dat een eind teruggeschroefd. Nu zitten we al een tijdje in de fase dat ze vinden dat ik er wel erg weinig ben. Ik ben benieuwd of ze er nog achter komen wat ze dan wél de juiste hoeveelheid vinden.
Ik vermaak me ook wel met survival en dingen ondernemen met m'n broertje en allerlei wandelingen die ik nog wilde doen en zo.
Mehquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef z80 het volgende:
Ook Berlijn even nagekeken. Gaat hem nog even niet worden. In winkels FFP2.
Horeca binnen enkel met test of volledige vaccinatie.
https://www.berlin.de/corona/massnahmen/
Ik draag dat vod enkel omdat het moet. Risico op besmetting is minimaal in deze regio. In een vrij groot gebied met 300000 inwoners een index van 3.5. Ongeveer een man of 10 dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn een stuk fijner als die wegwerp OP maskers. Daarnaast ben je daarmee zelf ook beschermd ipv dat je voornamelijk anderen beschermt.
In Duitsland standaard bij binnenkomst. Ook formuliertje invullen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Meh
Wordt daar trouwens bij de deur gecheckt of je gevaccineerd of negatief getest bent? Of moet je gewoon bij je hebben.
Laatste was aan de hand in Slovenië en dat vond ik wel prima werken. Is nergens gevraagd maar je moet het wel bij je hebben met eigen risico op boetes als je niet hebt.
Ik laat Duitsland wel nog een jaartje me voorbij gaan als optiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland standaard bij binnenkomst. Ook formuliertje invullen.
Lang leven de bureaucratie. En de ongelooflijke hoeveelheid dood hout dat in de kast verdwijnt. Ik dacht voor 4 weken. Daarna de papiercontainer in.
Ja er komt een app. Als het goed is. Ooit. Als de registratie ingevoerd is. En er geen bezwaren meer zijn. En er enz.
Volgens mij was het een tip van Tele! Ik ben er ook dol op. Geen prikkende ogenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef Molo het volgende:
@:isabeau
Was het helemaal vergeten, maar dit spul was voor mijn gezicht wel echt dikke top op vakantie!
[ afbeelding ]
Dank nog voor de tip!
Ik stond dus even vakantiekiekje te maken en de mensen van de berghut en mijn wandelgroepje keek me weer eens aan met eenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was het een tip van Tele! Ik ben er ook dol op. Geen prikkende ogen
Ik vind het wel gezellig om veel met ze samen te doen. Zij zijn nu degenen die zeggen tot hier en niet verder. Het is maar net wiens grens je eerder tegenkomt denk ik?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is altijd zat te doen idd
Maar, vraagje dan nog, je hebt het nu over wat zij willen. Wat wil jij? En wat willen jullie samen qua frequentie?
Klinkt nu alsof je hen volgt, dat lijkt me niet de insteek van een relatie?
Ik zit ook even te kijken voor een paar dagen Rust. (Europapark).quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik laat Duitsland wel nog een jaartje me voorbij gaan als optie
Nee, @Tuindier misschien?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was het een tip van Tele! Ik ben er ook dol op. Geen prikkende ogen
Lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had geitenkaas en pesto en zongedroogde tomaat en pijnboompitten. A had datzelfde maar dan oude kaas ipv geitenkaas.
Ik heb geen ervaring met drie-relaties, maar ik snap dit even niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig om veel met ze samen te doen. Zij zijn nu degenen die zeggen tot hier en niet verder. Het is maar net wiens grens je eerder tegenkomt denk ik?
Oh ik ben nu wel benieuwd wie het had aangeradenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, @:Tuindier misschien?
Ik had een equivalent van Kruidvat (50 voor gezicht) en die is een enorme afrader. Net gips die je op je gezicht smeert
Je smeert ook schouders en rug voordat je kleding aan trekt? UV-A gaat door de meeste kleding heen. Zeker de zomerkleding. En dit is de gevaarlijkste variant. UV-B zorgd voor het bruine kleurtje en aanmaak van vitamine D.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik ben nu wel benieuwd wie het had aangeraden![]()
![]()
Factor 50 vind ik te vaak heel vervelend smeren idd, en doe gewoon lekker vaak een lekker smerende factor 30 op mijn bakkes![]()
Op mijn acné na nu (huisarts zei 'oh, dat is wel best erg') heb ik een hartstikke prima huid en amper rimpels. Wens ik zo te houden, en zonder huidkanker enzo
Ik weet het niet precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met drie-relaties, maar ik snap dit even niet.
Het gaat toch om dat jullie je alle drie senang voelen bij de situatie en blij worden van elkaar en met elkaar? En soms zonder elkaar?
Dus omgekeerd van wat jij zegt. Niet dingen doen tot wanneer de grens van iemand bereikt is.
Maar dingen initiëren en doen omdat en vanuit waar je blij van wordt.
Waar heb je die acne ineens van?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Factor 50 vind ik te vaak heel vervelend smeren idd, en doe gewoon lekker vaak een lekker smerende factor 30 op mijn bakkes![]()
Op mijn acné na nu (huisarts zei 'oh, dat is wel best erg') heb ik een hartstikke prima huid en amper rimpels. Wens ik zo te houden, en zonder huidkanker enzo
Nopequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Je smeert ook schouders en rug voordat je kleding aan trekt? UV-A gaat door de meeste kleding heen. Zeker de zomerkleding. En dit is de gevaarlijkste variant. UV-B zorgd voor het bruine kleurtje en aanmaak van vitamine D.
Dat klinkt alsof het werk is. Een voorstel en een tegenvoorstel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.
Stel dat ik voorstel "wat nou als ik zaterdag voor de lunch bij jullie ben, en zondag na het avondeten de trein naar huis pak. Het lijkt me leuk om een wandeling te maken en een spel te doen en een film te kijken samen. Misschien wat lekkers koken." En A zegt "ik houd het niet langer dan anderhalve dag vol als je er bent, kom aub pas zaterdag aan het eind van de middag". Dan is A toch degene die tot hier en niet verder zegt? Dat bedoelde ik ongeveer.
Stressquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar heb je die acne ineens van?![]()
En wat gaf je huisarts je ertegen?
Ik heb eigenlijk altijd wel hier en daar wat puistjes, baal eigenlijk vooral van hoe langzaam ze genezen op m'n wangen. Die op kin en voorhoofd zijn in een paar dagen weg, maar de plekjes op de wangen doen er weken over.Stomme dingen. Maar ik ben erg blij met anticonceptie, dat is belangrijker.
Ik heb altijd het idee dat iedereen dat doet..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
Verre van relatieexpert trouwens hier, ik doe maar wat en zeker niet altijd met succes
Hoe zou het anders gaan, het is toch altijd als je met iemand iets gaat doen dat eentje iets voorstelt en de ander dan zegt of hij dat oké vindt of dat hij wat anders wil?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het werk is. Een voorstel en een tegenvoorstel.
Ging dat altijd zo?
En klopt, in geval wat je aangeeft geeft bij een grens aan. Maar wat zou jij willen dan? Meer tijd met ze samen? Of is alles ok wat hij/zij willen?
Ik inderdaad! Blij dat ie beviel!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel het idee dat het ongeveer tegelijk met anticonceptie begonnen is met de puistjes. Maar wie weet is er ook iets anders waar het door kan komen wat rond die tijd veranderd is. Ik denk dat ik alle dingen die ik zelf kan doen wel gedaan heb -- gezicht voorzichtig met water wassen of met milde wasgel, kussensloop vaak verschonen, handdoek vaak verschonen, proberen niet aan m'n gezicht te zitten. Had een crème met salicylzuur, die doet niks. Het niacinamide&zink serum dat de olieproductie van je huid zou moeten stabiliseren en de huid zou moeten kalmeren doet geloof ik ook niet echt wat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Stress![]()
Heb nu antibioticagel om de boel weer tot rust te krijgen. Heel mijn puberteit geen last van gehad, en nu ineens lijk ik wel dat geschubte meisje uit GoT
Wordt het bij jou erger door anticonceptie? Wordt het vaak toch juist minder van?
Ik word er trouwens wel beter in om voorstellen te doen die meteen oké zijn. A vond het prima om vandaag met me te gaan winkelen, daar was geen ingewikkeld overleg voor nodig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe zou het anders gaan, het is toch altijd als je met iemand iets gaat doen dat eentje iets voorstelt en de ander dan zegt of hij dat oké vindt of dat hij wat anders wil?
Ik vind het eigenlijk wel ontspannen om wat langere tijd achter elkaar bij ze te kunnen zijn, dan zie je wat meer de gewone kant van iemand ipv alleen hoe iemand is als hij druk is met winkelen/familiebezoek/andere activiteit. Ik hoopte dat nu het best heel wat beter met me gaat, A en B de weekends met me minder vermoeiend zouden vinden, maar dat is nog niet zo. En dan is wat langere tijd samen niet zo ontspannen als ik zou willen, dus ik wil eigenlijk iets wat (nog) niet mogelijk is.
Ze zijn heel leuk, maar het is wel moeilijk zo
Geen expert dus hier maar hier is het doorgaans iets samen voorstellen en samen bedenken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe zou het anders gaan, het is toch altijd als je met iemand iets gaat doen dat eentje iets voorstelt en de ander dan zegt of hij dat oké vindt of dat hij wat anders wil?
Ik vind het eigenlijk wel ontspannen om wat langere tijd achter elkaar bij ze te kunnen zijn, dan zie je wat meer de gewone kant van iemand ipv alleen hoe iemand is als hij druk is met winkelen/familiebezoek/andere activiteit. Ik hoopte dat nu het best heel wat beter met me gaat, A en B de weekends met me minder vermoeiend zouden vinden, maar dat is nog niet zo. En dan is wat langere tijd samen niet zo ontspannen als ik zou willen, dus ik wil eigenlijk iets wat (nog) niet mogelijk is.
Ze zijn heel leuk, maar het is wel moeilijk zo
Huidjes die onrustig zijn zijn iig ingewikkeldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het ongeveer tegelijk met anticonceptie begonnen is met de puistjes. Maar wie weet is er ook iets anders waar het door kan komen wat rond die tijd veranderd is. Ik denk dat ik alle dingen die ik zelf kan doen wel gedaan heb -- gezicht voorzichtig met water wassen of met milde wasgel, kussensloop vaak verschonen, handdoek vaak verschonen, proberen niet aan m'n gezicht te zitten. Had een crème met salicylzuur, die doet niks. Het niacinamide&zink serum dat de olieproductie van je huid zou moeten stabiliseren en de huid zou moeten kalmeren doet geloof ik ook niet echt wat.
Ik denk niet dat ik het ze letterlijk gezegd heb nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen expert dus hier maar hier is het doorgaans iets samen voorstellen en samen bedenken.
Heb je dat laatste ook wel aan hen gezegd?
Leuk, Zweden!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Huidjes die onrustig zijn zijn iig ingewikkeld![]()
Ondertussen camping reserveren voor komend weekend proefkamperen en geloof dat we er uit zijn en toch naar Zweden gaan in de vakantie. Even boeking doen nu
Love the internet: booking jetzt gemacht![]()
Duitsland is toch sinds vorige week vrij toegankelijk vanuit Nederland?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland standaard bij binnenkomst. Ook formuliertje invullen.
Lang leven de bureaucratie. En de ongelooflijke hoeveelheid dood hout dat in de kast verdwijnt. Ik dacht voor 4 weken. Daarna de papiercontainer in.
Ja er komt een app. Als het goed is. Ooit. Als de registratie ingevoerd is. En er geen bezwaren meer zijn. En er enz.
Ja de grensovergang, maar dit gaat over restaurantbezoek e.d.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duitsland is toch sinds vorige week vrij toegankelijk vanuit Nederland?
Geen test of formulier meer nodig las ik toen.
Wij gaan over 2 weken en die info blijft veranderen
Ging ook over de controle van Lona en dat ze volgende keer een test en een briefje mee moest toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de grensovergang, maar dit gaat over restaurantbezoek e.d.
Ja die controle van Lonaa snap ik ook niet want dat is buiten de afgesproken regels.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ging ook over de controle van Lona en dat ze volgende keer een test en een briefje mee moest toch?
Maar goed ook weer die idiote regels binnen erbij maakt het niet makkelijker.
Ze wilde alleen maar weten wat we van plan waren, omdat je dus een test/prik moet kunnen overleggen als je langer dan 24 uur blijft.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ging ook over de controle van Lona en dat ze volgende keer een test en een briefje mee moest toch?
Maar goed ook weer die idiote regels binnen erbij maakt het niet makkelijker.
Is wel voor de grensovergang anders dan dit advies (wat in lijn is met de afspraken van de EU, op basis van de ECDC kaartjes)quote:Op zondag 4 juli 2021 08:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze wilde alleen maar weten wat we van plan waren, omdat je dus een test/prik moet kunnen overleggen als je langer dan 24 uur blijft.
Verder zijn in veel delen binnen medische of zelf FPT2 maskers verplicht. Ook is het verplicht om binnen een negatieve test of prik te kunnen laten zien. Dat zou ook betekenen dat je als buitenlander iedere 24 uur moet laten testen.
We kregen deze SMS toen we de grens over gingen:
https://www.bundesgesundh(...)e-sms/entry-sms.html
niet gelezen trouwens, nog.
Ik ga donderdag 4 dagen naar Berlijn.
We zijn niet aan de grens staande gehouden he? We waren bijna bij de eindbestemming dus zo'n 70 km Duitsland in.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Is wel voor de grensovergang anders dan dit advies (wat in lijn is met de afspraken van de EU, op basis van de ECDC kaartjes)
https://www.nederlandwere(...)es#anker-coronavirus
Vreemd
Staat los van binnenlandse test testerde test feestjes overal trouwens, dat mag elk land zelf bepalen.
Lijkt me geen pretje daar, zoveel gedoe en zo vaak
Ja dit dus. Daarom snap ik er niks vanquote:Op zondag 4 juli 2021 08:51 schreef Molo het volgende:
Alleen Sint Maarten is volgens hun eigen website 'basis risicogebied' en de rest van Nederland helemaal niet meer dus er zouden maarliefst nul beperkingen of maatregelen moeten zijn volgens hun eigen regels. Voor grensovergang of verblijf.
Tenzij je met vliegtuig kwam, of met de auto vanuit specifiek Sint Maarten maar dat lijkt me beide vrij knap![]()
Lang verhaal kort: idiots
Oh ja en ik ben dus juist zo dat ik weken van te voren alles in de gaten hou aan regels en dan zenuwachtig wordt als het dus anders blijktquote:Op zondag 4 juli 2021 08:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze wilde alleen maar weten wat we van plan waren, omdat je dus een test/prik moet kunnen overleggen als je langer dan 24 uur blijft.
Verder zijn in veel delen binnen medische of zelf FPT2 maskers verplicht. Ook is het verplicht om binnen een negatieve test of prik te kunnen laten zien. Dat zou ook betekenen dat je als buitenlander iedere 24 uur moet laten testen.
We kregen deze SMS toen we de grens over gingen:
https://www.bundesgesundh(...)e-sms/entry-sms.html
niet gelezen trouwens, nog.
Ik ga donderdag 4 dagen naar Berlijn.
Ik vind het ook allemaal wel onduidelijk hoor. Heb ook vooral zo iets van, vertel me gewoon duidelijk wat ik moet, dan doe ik dat. Moet ik iedere dag testen omdat ik iedere 24 uur een negatieve test moet kunnen laten zien? Oke. Kut wel, maar oke.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja en ik ben dus juist zo dat ik weken van te voren alles in de gaten hou aan regels en dan zenuwachtig wordt als het dus anders blijkt
Kloptquote:Op zondag 4 juli 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal wel onduidelijk hoor. Heb ook vooral zo iets van, vertel me gewoon duidelijk wat ik moet, dan doe ik dat. Moet ik iedere dag testen omdat ik iedere 24 uur een negatieve test moet kunnen laten zien? Oke. Kut wel, maar oke.
Maar dat staat er dus niet, geloof ik. Ik moet wel een negatieve test kunnen laten zien als ik in een restaurant wil eten. Niet als ik op het terras zit, trouwens.
Eerst koffie.
Sneltest kosten 25 euro, zei iemandquote:Op zondag 4 juli 2021 09:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Om in Duitsland te zijn hoef je niks te laten zien of te laten testen.
Bezoek aan restaurants, binnen, musea en dat soort dingen wel. Maar kan dan dus net sneltests
Gedoe
Met wie ga je naar Berlijn en wat zijn je plannen?![]()
Één keer per dag gratisquote:Op zondag 4 juli 2021 09:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sneltest kosten 25 euro, zei iemandEn allemaal max 24 uur geloof ik, de geldigheid. PCR ook.
Ik ga met 'de mannen'. F gaat in oktober met 'de mannen'. Is makkelijker met DoraWe zijn met 5 geloof ik, deze keer.
De plannen zijn nog niet zo veel meer dan: eten. drinken. slenteren. Berlijnse vriend op zoeken en waarschijnlijk een feestje bezoeken![]()
Ben nog wel op zoek naar 'een activiteit' maar er wordt weinig georganiseerd en ik heb al wel veel gezien, de afgelopen jaren.
Dat klopt. Voor inwoners van Duitsland zijn ze gratis, voor mensen die niet in Duitsland wonen kost het geld, in die orde van grootte.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sneltest kosten 25 euro, zei iemandEn allemaal max 24 uur geloof ik, de geldigheid. PCR ook.
Ik ga met 'de mannen'. F gaat in oktober met 'de mannen'. Is makkelijker met DoraWe zijn met 5 geloof ik, deze keer.
De plannen zijn nog niet zo veel meer dan: eten. drinken. slenteren. Berlijnse vriend op zoeken en waarschijnlijk een feestje bezoeken![]()
Ben nog wel op zoek naar 'een activiteit' maar er wordt weinig georganiseerd en ik heb al wel veel gezien, de afgelopen jaren.
1x per dag is gratis als inwoner van Berlijn, niet als toeristquote:Op zondag 4 juli 2021 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer per dag gratis
https://covidzentrum.de/e(...)7h2CwcBoC6-0QAvD_BwE
Leuk! En lekker even geen hond om op te letten ook. Kun je toch meer doen.
Vraag me ook af wat er voor dingen beperkt zijn nu in vergelijking met paar jaar terug, lijkt me gek om in die stad te zijn nu als je die goed kent van eerder.
Maar sowieso veel leuke dingen doen en sociaal hangen dus
Echt? Oh dat stond hier niet zo (gauw) bijquote:Op zondag 4 juli 2021 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor inwoners van Duitsland zijn ze gratis, voor mensen die niet in Duitsland wonen kost het geld, in die orde van grootte.
In Hessen is dat alleen voor mensen met een Duits woonadres. Hoe het in Berlijn zit, durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer per dag gratis
https://covidzentrum.de/e(...)7h2CwcBoC6-0QAvD_BwE
Leuk! En lekker even geen hond om op te letten ook. Kun je toch meer doen.
Vraag me ook af wat er voor dingen beperkt zijn nu in vergelijking met paar jaar terug, lijkt me gek om in die stad te zijn nu als je die goed kent van eerder.
Maar sowieso veel leuke dingen doen en sociaal hangen dus
Ik klikte even beetje verder en kan een gratis afspraak maken, met een ander land als woonplekquote:Op zondag 4 juli 2021 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In Hessen is dat alleen voor mensen met een Duits woonadres. Hoe het in Berlijn zit, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Bij het ontbijt?quote:Op zondag 4 juli 2021 09:26 schreef gcjoel het volgende:
Wij zijn nu dus in Limburg en het hotel heeft vlaai bij het ontbijt.![]()
2 punten op als ontbijt
Ik blijf echt eten als een kleuter
Je kunt niet naar Limburg en géén vlaai nemenquote:Op zondag 4 juli 2021 09:26 schreef gcjoel het volgende:
2 punten op als ontbijt
Gister ook al ergens een punt gegeten, je kan inderdaad niet in Limburg geen vlaai eten.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt niet naar Limburg en géén vlaai nemen
Omg, ik wil ook.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:26 schreef gcjoel het volgende:
2 punten op als ontbijt
Omdat je nog last hebt, of?quote:Op zondag 4 juli 2021 09:52 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh...Regen![]()
Ik dacht gisteren na de vaccinatie dat het misschien verstandig was niet zo veel inspanning te leveren/geen 50km te gaan fietsen.
Nja, vandaag wordt dat ook niet dus
Omdat het daar regent toch?quote:
Het is dat ik al ontbeten heb, anders onderschepte ik haar om het ontbijt in te pikkenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:01 schreef Vanyel het volgende:
De zon schijnt en de Mrs haalde ontbijt bij Vroeg
Hij is echt heel lelijk en slecht.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:06 schreef derLudolf het volgende:
https://www.facebook.com/147181238626097/posts/4586968831313960/
Al die reacties over hoe lelijk/slecht die tattoo is. Ik zie gewoon een tattoo, net als 95% van alle andere tattoos
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is dat ik al ontbeten heb, anders onderschepte ik haar om het ontbijt in te pikken
Weer aankomenquote:Op zondag 4 juli 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet stoppen met scrollen door Vinted, hebben ze hier al afkickklinieken voor?
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had mijn pain au chocolat al half op toen ik postte
Ze is voor eind van de week naar meteen ontbijt daar aan het hosselenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik zelf maar weer eens ontbijt buiten de deur ritselen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ik lig nog bij te komen van het regelen van mn eigen koffie![]()
![]()
Dat slecht kan ik niet over oordelen, maar ook al was ie goed, vond ik hem nog lelijkquote:
Nou ja, het is een cover up, maar je ziet aan alle kanten nog lijntjes van de originele tatoeage onder die zwarte blob die een engel voor moet stellen, uitkomen.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat slecht kan ik niet over oordelen, maar ook al was ie goed, vond ik hem nog lelijk
Dan onderschep ik dan welquote:Op zondag 4 juli 2021 10:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze is voor eind van de week naar meteen ontbijt daar aan het hosselen
Tot nu toe. Minder dan 24 uur geen probleem.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duitsland is toch sinds vorige week vrij toegankelijk vanuit Nederland?
Geen test of formulier meer nodig las ik toen.
Wij gaan over 2 weken en die info blijft veranderen
Kom je telekids kijken in het grote bed?quote:
Elk land mag zelf bepalen wel/niet open voor wel land of gebied. Duitsland hanteert een 7 dagen index. En maakt wekelijks de wijzigingen bekend. Nederland zit nu op 7 werkdagen onder de 35. Maar er zijn nog wel regio's met een hogere index. Het is nu een politiek spelletje wel/niet/wanneer open.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Is wel voor de grensovergang anders dan dit advies (wat in lijn is met de afspraken van de EU, op basis van de ECDC kaartjes)
https://www.nederlandwere(...)es#anker-coronavirus
Vreemd
Staat los van binnenlandse test testerde test feestjes overal trouwens, dat mag elk land zelf bepalen.
Lijkt me geen pretje daar, zoveel gedoe en zo vaak
Test is 48 uur geldig voor horeca en ontspanning/sport. Sneltest is voor Duitsers gratis en er word nergens naar gevraagd. Ik zou een test center binnen lopen en enkel Duits praten. Gewoon de domme Hollander uithangen.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden dat een test 48 uur geldig is.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Test is 48 uur geldig voor horeca en ontspanning/sport. Sneltest is voor Duitsers gratis en er word nergens naar gevraagd. Ik zou een test center binnen lopen en enkel Duits praten. Gewoon de domme Hollander uithangen.
En indien mogelijk van te voren aanmelden. Als adres dat van je overnachting invullen. Heb je niets gelogen. Als legitimatie is ongeveer alles waar je naam en pasfoto op staat. En ook daar wordt maar half naar gekeken.
Alleen niet een test center in een toeristenval bezoeken. Heb je een ov kaartje? dan even net buiten het center maar nog wel binnen de S-baan ring testen.
* DancingPhoebe glimlacht dik en verleidelijk...quote:Op zondag 4 juli 2021 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel win-win zijn, dan mag ik ook weer even fanatiek vreten.
Dan mag je nog in je handjes knijpen op zondagquote:Op zondag 4 juli 2021 10:42 schreef Tele6 het volgende:
Warme water doet het niet. "Ergens vandaag komt een servicemonteur."
Ummm, je wil bij ons aan tafel komen zitten en van ons bord jatten?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom je telekids kijken in het grote bed?
Wel leuk voor Soda om ook een keer de "De Bezoeker" experience te krijgen van Sonquote:Op zondag 4 juli 2021 10:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ummm, je wil bij ons aan tafel komen zitten en van ons bord jatten?
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ummm, je wil bij ons aan tafel komen zitten en van ons bord jatten?
Ja, ik hoopte dat je mee zou nemen.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel leuk voor Soda om ook een keer de "De Bezoeker" experience te krijgen van Son
Ik ben inmiddels, vermoed ik, 'De Moeder van' en die krijgt vast een andere experience dan De Bezoekerquote:Op zondag 4 juli 2021 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel leuk voor Soda om ook een keer de "De Bezoeker" experience te krijgen van Son
Het was even wat spitwerk. Maar Berlijn is inderdaad een uitzondering. 24 uur geldig. En ook nog gebieden buiten met verplicht masker op.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden dat een test 48 uur geldig is.
Sowieso een vreemde plek. Soort mini-themapark met alleen maar winkels. Mensen met superveel tassen. Mensen die er vaak ietswat simpel uitzien, die dan wel voor de duurste merken in de rij gaan staan. Ik snap het niet zo goed.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:01 schreef gcjoel het volgende:
We waren toch in de buurt, even naar de outlet.![]()
Staan mensen gewoon in een rij van een uur ofzo voor de Nike winkel o.a.
Waarom zou je dat doen. Wij hadden een doel dus 2 winkels in en weer weg
Dan was mijn informatie dus gewoon accuraatquote:Op zondag 4 juli 2021 11:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Het was even wat spitwerk. Maar Berlijn is inderdaad een uitzondering. 24 uur geldig. En ook nog gebieden buiten met verplicht masker op.
https://www.morgenpost.de(...)lockerungen-neu.html
Quote<
Wie lange ist mein Test gültig? Wie kann ich eine negative Testung auf das Coronavirus nachweisen?
Negativ-Nachweise dürfen bei Vorlage nicht älter als 24 Stunden und müssen von einem offiziellen Testzentrum ausgestellt sein.
Für Berliner*innen gelten auch Negativ-Nachweise eines Schnell- oder Selbsttests unter Aufsicht, die vom Arbeitergeber ausgestellt sind.
Für Personen, die vollständig gegen das Coronavirus geimpft sind oder nach einer Covid-19-Erkrankung als genesen gelten, entfällt die Testpflicht bei Vorlage entsprechender Nachweise.
>Quote.
https://www.visitberlin.d(...)m-coronavirus-berlin
Het is weer overduidelijk. Duitsland is geen land. Maar een verzameling van Duitstalige landen.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 4 juli 2021 10:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Dat waren nog eens tijden
Maar we hebben het over romantisch uitontbijten. Dan neem ik Son niet mee hoor tevens zou Son haar mogelijk herkennen als moeder van de buurman.
Ik weet ook niet of het dan per se bevorderlijk is als plots een Bezoeker ons bord komt leegstelen.
Sund, het was hilarischquote:Op zondag 4 juli 2021 11:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels, vermoed ik, 'De Moeder van' en die krijgt vast een andere experience dan De Bezoeker
Kom jij je eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen, moedertjequote:Op zondag 4 juli 2021 11:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zoEen gezamelijke bordenpikvijand zorgt vast voor meer onderlinge connectie.
Onze moeder? Naast dat je ons voor siblings verslijt maak je tegelijk een van ons uit voor middelbare mansplainer?quote:ik dacht even dat je suggereerde dat ik de moeder van jullie ben en begreep al niet hoe ik een middelbare mainsplainer op de wereld gezet zou moeten hebben![]()
Ja, ik was hier voor het eerst. Maar dit is het wel ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso een vreemde plek. Soort mini-themapark met alleen maar winkels. Mensen met superveel tassen. Mensen die er vaak ietswat simpel uitzien, die dan wel voor de duurste merken in de rij gaan staan. Ik snap het niet zo goed.
Roermondquote:Op zondag 4 juli 2021 11:08 schreef Candaasje het volgende:
Waar ben je @:gcjoel , Bataviastad?![]()
@:Clubsoda ik heb wel gehoord van Vegetalian, maar nog niet zelf gegeten. Is het wat?
Gisteren wel bij Bammetje Bakery gebak gehaaldDus dat was een groot stuk carrot cake in de middag, en 's avonds nog een aardbeienslofje
Of jij?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kom jij je eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen, moedertje
[..]
Onze moeder? Naast dat je ons voor siblings verslijt maak je tegelijk een van ons uit voor middelbare mansplainer?
Of mist daar een buurman?
Ja, het was echt lekker! Smaakvol en puike ingrediënten. Mijn sandwich met gegrillse groente had flespompoen en een toffe paddenstoel. Niet zo standaard allemaal.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:08 schreef Candaasje het volgende:
Waar ben je @:gcjoel , Bataviastad?![]()
@:Clubsoda ik heb wel gehoord van Vegetalian, maar nog niet zelf gegeten. Is het wat?
Gisteren wel bij Bammetje Bakery gebak gehaaldDus dat was een groot stuk carrot cake in de middag, en 's avonds nog een aardbeienslofje
Ja aan wie dan?quote:
Twee volwassenen vrouwen in 1 huis, moeten wel zussen zijn toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kom jij je eerst maar eens fatsoenlijk voorstellen, moedertje
[..]
Onze moeder? Naast dat je ons voor siblings verslijt maak je tegelijk een van ons uit voor middelbare mansplainer?
Of mist daar een buurman?
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Twee volwassenen vrouwen in 1 huis, moeten wel zussen zijn toch?
Shout out to de ggd-er die "ahja broers" mompelde bij het contactonderzoek nav keroni bij het fucking songfestival toen 2 mannelijke contacten dezelfde achternaam hadden
Zei ik dat het nav songfestival was?quote:
Dat laatste was me inmiddels wel duidelijk geworden jaquote:Op zondag 4 juli 2021 11:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Het was even wat spitwerk. Maar Berlijn is inderdaad een uitzondering. 24 uur geldig. En ook nog gebieden buiten met verplicht masker op.
https://www.morgenpost.de(...)lockerungen-neu.html
Quote<
Wie lange ist mein Test gültig? Wie kann ich eine negative Testung auf das Coronavirus nachweisen?
Negativ-Nachweise dürfen bei Vorlage nicht älter als 24 Stunden und müssen von einem offiziellen Testzentrum ausgestellt sein.
Für Berliner*innen gelten auch Negativ-Nachweise eines Schnell- oder Selbsttests unter Aufsicht, die vom Arbeitergeber ausgestellt sind.
Für Personen, die vollständig gegen das Coronavirus geimpft sind oder nach einer Covid-19-Erkrankung als genesen gelten, entfällt die Testpflicht bei Vorlage entsprechender Nachweise.
>Quote.
https://www.visitberlin.d(...)m-coronavirus-berlin
Het is weer overduidelijk. Duitsland is geen land. Maar een verzameling van Duitstalige landen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Caroline Tensen in een witte jas, aldus @:Molo .
Ik zal wel raar zwaaien als ik je zie, goed?
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
De picanha gisteravond was uitstekend gelukt![]()
[ afbeelding ]
Bedoelde remise, tikte remissiequote:
Oquote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
De picanha gisteravond was uitstekend gelukt![]()
[ afbeelding ]
quote:
V kwam eten en zag er uit of ze x weken geleden haar laatste chemo had afgerond.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dan weet ik het nog niet, maar mooie misser wel![]()
Remissie dus?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
V kwam eten en zag er uit of ze x weken geleden haar laatste chemo had afgerond.
Kort.quote:
V tot Vanyeldettaquote:Op zondag 4 juli 2021 11:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kort.
Nogal gay.
Maar toen had ik een ongeluk gehad met een tondeuse.
Boks, idem. Hee Mo, ga jij volgend jaar eigenlijk naar Rammstein in Nijmegen?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lijk dan op die knakker in die rolstoel van Little Britain als ik dat zou doen
9 vd 10 keer vergezeld door een vrouw met een kort, nogal gay kapselquote:Op zondag 4 juli 2021 11:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
50 wildvreemde vrouwen met mogelijk jouw haarkleur en mogelijk jouw haarlengte rond dat hek![]()
Niet te doen voor een mensenhater als ik.
Ik maakt het de wereld een stuk makkelijker met mijnkutdp
remissiekapsel.
waar ik maandag de kapper nog eens over moet lastigvallen want bij lange na niet genoeg uitgedund.
Jazeker, feuerzone zelfs, helemaal vooraanquote:Op zondag 4 juli 2021 11:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Boks, idem. Hee Mo, ga jij volgend jaar eigenlijk naar Rammstein in Nijmegen?
En ik ga dat Vroeg eens googlen want kennelijk is het tha bomb.
Groetjes aan mijn fuckbuddy, RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 4 juli 2021 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazeker, feuerzone zelfs, helemaal vooraan
Outlet, huuuuuquote:Op zondag 4 juli 2021 11:01 schreef gcjoel het volgende:
We waren toch in de buurt, even naar de outlet.![]()
Staan mensen gewoon in een rij van een uur ofzo voor de Nike winkel o.a.
Waarom zou je dat doen. Wij hadden een doel dus 2 winkels in en weer weg
Zal op hem/haar hossenquote:Op zondag 4 juli 2021 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Groetjes aan mijn fuckbuddy, RIP aan de nabestaanden
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazeker, feuerzone zelfs, helemaal vooraan
Ik vertrouw Till daar wel meequote:Op zondag 4 juli 2021 11:59 schreef minilot het volgende:
[..]Zeg maar dag tegen je wenkbrauwen!
Reguliere staanplaatsen hier
Is ook fout, maar /carequote:Op zondag 4 juli 2021 12:02 schreef minilot het volgende:
Voelt wel een beetje foutish hoor, dat Rammstein, toch een beetje als naar de Toppers gaan voor iets minder weerzinwekkende lui. Maar nét.![]()
Het hielp niet dat ik een discodel at terwijl ik kaartjes zat te regelen op mijn telefoon. J. vond niet dat we uit Nijmegen weg konden zonder een discodel te eten.
Dat stond er niet bij in de werkomschrijving...quote:Op zondag 4 juli 2021 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
9 vd 10 keer vergezeld door een vrouw met een kort, nogal gay kapsel
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:02 schreef minilot het volgende:
Voelt wel een beetje foutish hoor, dat Rammstein, toch een beetje als naar de Toppers gaan voor iets minder weerzinwekkende lui. Maar nét.![]()
Het hielp niet dat ik een discodel at terwijl ik kaartjes zat te regelen op mijn telefoon. J. vond niet dat we uit Nijmegen weg konden zonder een discodel te eten.
Kom.je naar mij fietsen? Is 3 dagen doortrappen..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Teveel wat? Het aantal 50%kortige lesbostellen is vrij klein hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij in de werkomschrijving...
Mogelijk helpt het.
Waarschijnlijk niet. Teveel teveel teveel
Wat is een.. discodelquote:Op zondag 4 juli 2021 12:02 schreef minilot het volgende:
Het is verder niet per se mijn liefde, maar een tekstuele parel als rein raus verdient toch wel alle lof.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:02 schreef minilot het volgende:
quote:
Ten minste 2.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Teveel wat? Het aantal 50%kortige lesbostellen is vrij klein hoor.
Frikandel met fritessaus en discodip!quote:
Dat klinkt heel ranzigquote:
Dat klinkt heel smerig, was het dat ook?quote:
Het valt mee-ish. Discodip is niet zoet maar volstrekt smaakloos en geeft een op zich niet onwelkome crunch aan de zachte frikandel met sauskledderquote:
Behehe, gnorkte om "Hup, RNA-moleculen, hup!"quote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Het valt mee-ish. Discodip is niet zoet maar volstrekt smaakloos en geeft een op zich niet onwelkome crunch aan de zachte frikandel met sauskledder
Ik vind het ook wel serieus een fenomenale techniekquote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Behehe, gnorkte om "Hup, RNA-moleculen, hup!"
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Frikandel met fritessaus en discodip!
(Voor begeleidend beeldmateriaal, even terugscrollen naar recent kampeerverslag: https://mobile.twitter.com/ilonavg )
Dat maakt het niet minder respectloos omquote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Het valt mee-ish. Discodip is niet zoet maar volstrekt smaakloos en geeft een op zich niet onwelkome crunch aan de zachte frikandel met sauskledder
Sowieso, fritessausquote:Op zondag 4 juli 2021 12:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder respectloos omfritessaus
op een
frikandel
te doen.
Daar heb je absoluut gelijk inquote:Op zondag 4 juli 2021 12:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder respectloos omfritessaus
op een
frikandel
te doen.
Ik kan al van hardlopen genieten zonder er überhaupt aan te beginnenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:55 schreef Clubsoda het volgende:
Hardlopen is toch het leukste als het weer klaar is
Prima leesbaarquote:Op zondag 4 juli 2021 13:55 schreef derLudolf het volgende:
Dat is dus Duits. Plattduuts uit de Grafschaft Bentheim.
De eerste keer dat hoorde, dacht ik dat de beste man Nederlands probeerde te pratenquote:
Ik dacht ook dat ik voor het lapje gehouden werd toen ik in Hamburg was en overal 'moin!' hoorde opduiken als begroeting.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De eerste keer dat hoorde, dacht ik dat de beste man Nederlands probeerde te praten
Waarheid.quote:
Ik raakte pas echt in de war toen ik digitaal steeds huhu tegenkwam. Ik hoor dan in mijn hoofd steeds die saunaman in (de NL versie van) Frozen.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik voor het lapje gehouden werd toen ik in Hamburg was en overal 'moin!' hoorde opduiken als begroeting.
Oh is ie in de buurt ja?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:16 schreef borisz het volgende:
Na zeven jaar de FOK!stok weer eens in handen gehad.
Kon hem mooi verplaatsten door een stukje Limespad te lopen. Volgende etappe Limespad komt door FFT-gebied
Geinig! Hoeveel wandelkilometers heb je er dit jaar al opzitten?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:16 schreef borisz het volgende:
Na zeven jaar de FOK!stok weer eens in handen gehad.
Kon hem mooi verplaatsten door een stukje Limespad te lopen. Volgende etappe Limespad komt door FFT-gebied
Hij lag in Hoofddorp en de bus bracht mij er zo naar toequote:Op zondag 4 juli 2021 14:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh is ie in de buurt ja?
En leuk een voet-verplaatsing!
Was zeker nogal plakkerig?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:55 schreef Clubsoda het volgende:
Hardlopen is toch het leukste als het weer klaar is
Viel mee, genoeg schaduw in het bos en ik fietste naar huis dus dan waai je mooi droog. Maar ik vind het gewoon nogal stomquote:
Zou dat nog even moeten berekenen. Qua LAW en Streekpadenquote:Op zondag 4 juli 2021 14:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Geinig! Hoeveel wandelkilometers heb je er dit jaar al opzitten?
Het warme water in alledrie de flats hier doet het niet, dus de woningbouw heeft beloofd er iemand op af te sturen. Dit is wel een storing van formaat.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan mag je nog in je handjes knijpen op zondag
"Verfrissend"quote:Op zondag 4 juli 2021 15:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het warme water in alledrie de flats hier doet het niet, dus de woningbouw heeft beloofd er iemand op af te sturen. Dit is wel een storing van formaat.
Maar het warme water doet het nog steeds niet. Ik had net vrijwilligerswerk voor de survival, dus nu ben ik zweterig en stoffig en ik zit enorm uit te kijken naar mijn koude douche
Wie eet er nou in hemelsnaam 1/5e augurkquote:Op zondag 4 juli 2021 15:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht in Amsterdam een augurk, want ik hou van dat soort vreemde dingen. Zit ik net dat ding te snacken. Ben ik ergens halverwege, lees ik de verpakking. 'servingsize is 1/5de van de augurk'. Dan denk je nog, lekker boeiend. Het is een augurk. Tot je leest dat je per service size 16% van je dagelijkse hoeveelheid zout binnenkrijgt.![]()
[ afbeelding ]
Deze is wel echt extreem zout. Of in ieder geval, bij andere augurken valt het mij niet zo op. Maar die zijn vaak ook zuurder, dus misschien komt het daardoor. Wel lekker overigens.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Wie eet er nou in hemelsnaam 1/5e augurk
En ja, die zijn zout. Dat is elke augurk.
Languit op de bank nu en alleen er vanaf om de deur open te doen voor de bezorger van je etenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Augurk
De kittens van Cat
Ik had voor het eerst in forever een hockeywedstrijd. Het was viesbenauwd. En onze tegenstanders spelen normaal een klasse hoger dan wij. En toen we het veld opliepen zagen we dat ze nieuwe speelsters hebben waardoor ze nu ook voor de helft bestaan uit dames die op onze studentenclub in Dames 1 speelden, ongeveer drie klasses hoger dan wij. Echt top![]()
Dus ik ben dood. Wel gescoord. Verder nog meer dood. En we waren een stuk beter dan ik dacht, maar, wel dood
Morgen krijg je zomaar gratis weer een dag kadoquote:Op zondag 4 juli 2021 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Manmanmam, alles is echt KUT vandaag. En we doen alle vier (katten ook) ook gewoon overal moeilijk en langzaam over. Alles is gedoe en lukt niet. En er ging een mok koffie door mijn rugzak. En ik stootte mijn voet zo hard dat ik al de hele dag aan het drama queenen ben omdat het toch echt heel veel pijn doet.
Deze zondag valt tegen.
Ik ben al halverwege de sushiquote:Op zondag 4 juli 2021 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Languit op de bank nu en alleen er vanaf om de deur open te doen voor de bezorger van je eten
SPOILER: niet klikken bij zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik gooide mijn drinken om. Glas is nog heel dus dikke winst.Spoilers!
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed. In de tijd tussen mijn laatste post en vandaag moest Piep ook nog laten weten hoe kut vandaag is.PffffftSPOILER: niet klikken bij zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik gooide mijn drinken om. Glas is nog heel dus dikke winst.![]()
![]()
![]()
Zo klonk het waarschijnlijk :pquote:
Goed. In de tijd tussen mijn laatste post en nu moest Piep ook nog laten weten hoe kut vandaag is.Vogelpoep? Kattenkots? Uitgeknepen cystepuist? Waar kijken we naar?SPOILER: niet klikken bij zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik gooide mijn drinken om. Glas is nog heel dus dikke winst.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Buienradar zei dat hier hier vanaf 1400 zou regenen. Het is nog niet zo warm en zonnig geweest vanmiddag als sinds 1400...quote:Op zondag 4 juli 2021 16:15 schreef Tele6 het volgende:
Het waait hier goed hard en buienradar zegt dat het over een kwartiertje regent.
Kattenkotsquote:Op zondag 4 juli 2021 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vogelpoep? Kattenkots? Uitgeknepen cystepuist? Waar kijken we naar?
Hier had hij gelijk, al was hij iets te laat met z'n voorspelling. Inmiddels pijpenstelen en donder.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buienradar zei dat hier hier vanaf 1400 zou regenen. Het is nog niet zo warm en zonnig geweest vanmiddag als sinds 1400...
Kun je beter met zeep naar buiten rennen nu dan onder je koude douche te kruipen..quote:Op zondag 4 juli 2021 16:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier had hij gelijk, al was hij iets te laat met z'n voorspelling. Inmiddels pijpenstelen en donder.
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:21 schreef Tele6 het volgende:
Hier had hij gelijk, al was hij iets te laat met z'n voorspelling. Inmiddels pijpenstelen en donder.
Ik denk dat als ik nu in m'n nakie met m'n shampoo en douchegel naar buiten ren, ik allerlei aandacht krijg die ik eigenlijk niet hoefdequote:Op zondag 4 juli 2021 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je beter met zeep naar buiten rennen nu dan onder je koude douche te kruipen..
Goed. In de tijd tussen mijn laatste post en nu moest Piep ook nog laten weten hoe kut vandaag is.Wie unne Eckte proSPOILER: niet klikken bij zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik gooide mijn drinken om. Glas is nog heel dus dikke winst.![]()
![]()
Kusje op je stomme dag.
Ik had net mijn ouders op bezoek.
Die waren komen wandelen en rond vertrektijd barstten de hemelsluizen open.
Nu weet ik dat ik Ziggo sport op tv heb, heb ik de eerste keer formule 1 zien starten en waren de katten zo van slag door de combi bezoek/noodweer dat ze Truus2.0 opstartten. Chaos![]()
Inmiddels is het bezoek vertrokken. Thuisbrengen hoefde niet, een paraplu van mij meenemen was wel welkom.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, da's waar. Met B gaat spontaniteit wat beter -- die is ook gisteravond naar me toe gekomen omdat hij me wilde knuffelen. A heeft liever dat verwachtingen en plannen en zo van tevoren uitgespeld worden. Dat kan best prima zijn hoor, zolang je het een beetje eens bent over de plannen. De laatste tijd wil hij niks en (omdat het beter met mij gaat) wil ik steeds meer, dus dat botst. Maar hij was het er nu wel mee eens dat hij toch beter wel een beetje in beweging kan komen, of hij nou wil of niet.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog eens na lopen denken over jouw @:Tele6 en A en B (vakantie-) verhaal en vind t zo jammer voor jullie dat, zo lijkt het voor mij althans, in de relatie zo weinig ruimte voor spontaniteit overblijft.
Hier werd hele middag regen voorspeld. Nog steeds strak zonnetje.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:41 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig ben ik niet gaan fietsen... Wat een regen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:11 schreef Myraela het volgende:
Yay, drie van deze jongens eruit getrokken. Ik voel me echt bij elk klein dingetje uit de tuin echt een trots kind.
[ afbeelding ]
Snap ik! Hijs prachtigquote:Op zondag 4 juli 2021 17:11 schreef Myraela het volgende:
Yay, drie van deze jongens eruit getrokken. Ik voel me echt bij elk klein dingetje uit de tuin echt een trots kind.
[ afbeelding ]
Ga dit pas een week voor vertrek uitzoeken. Het veranderd nu nog sneller dan de windrichting.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat laatste was me inmiddels wel duidelijk geworden jaOostenrijk idem dito. Ik ben aan het zoeken naar info voor onze roadtrip over 1,5 maand maar ik word weinig wijzer. Al die informatie is in het Duits. Een engelstalige site zou best fijn zijn
Hoe was eigenlijk het kamperen in Groesbeek? Nog wat door de omgeving geslenterd? Nog dingen gezien/meegemaakt?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Boks, idem. Hee Mo, ga jij volgend jaar eigenlijk naar Rammstein in Nijmegen?
En ik ga dat Vroeg eens googlen want kennelijk is het tha bomb.
Al het noemswaardigs op http://twitter.com/ilonavgquote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoe was eigenlijk het kamperen in Groesbeek? Nog wat door de omgeving geslenterd? Nog dingen gezien/meegemaakt?
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Myraela het volgende:
We hebben ook de kleinste aardbeitjes klaargelegd voor als een toetje.Die hele bak uit de supermarkt is gewoon irrelevant.
En een berg gele frambozen. Die is nu weer even leeg. Al was dat nog niets in vergelijking met de buurman. Die had 1.2 kilo rode frambozen.Maar natuurlijk zijn de onze lekkerder.
Deze zie ik nu pas.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Frikandel met fritessaus en discodip!
(Voor begeleidend beeldmateriaal, even terugscrollen naar recent kampeerverslag: https://mobile.twitter.com/ilonavg )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |