Oh shit. Dan wijzig m maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Godverdomme Lonahad een leuke TT bedacht.
Nee, nou hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh shit. Dan wijzig m maar.mag van mij.
Is ook zo. Maar als je wat verder rijd dan het grensgebied kan het zijn dat de BP je vraagt waar je naar toe gaat en zeker wil weten dat je binnen 24 uur weer het land uit bent. Deze beperking zal ere binnenkort ook wel afgaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Huh? Ik was in de veronderstelling dat Nederlanders nu gewoon zonder testen en "maximaal 24uur/niet overnachten" de grens over mochten?
Ja, naja, ik had dus vroegah altijd contant, ook in NL, maar toen kerona en heel hard lobby-en tegen contant en nu is het uit mijn systeem.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer![]()
Naar Duitsland gaan zonder contant is best een faal trouwens
Weet je wanneer die er af gaat? En of ik dan een negatieve test moet _voor_ ik Duitsland in ga of dat ik ook in de eerste 24 uur in Duitsland een test kan doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar als je wat verder rijd dan het grensgebied kan het zijn dat de BP je vraagt waar je naar toe gaat en zeker wil weten dat je binnen 24 uur weer het land uit bent. Deze beperking zal ere binnenkort ook wel afgaan.
Gelukkig was de lijn net lang genoegquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Speciaal voor Dora in de schaduw gaan zitten want het was best warm.
Dit leest alsof je voor de hobby bijklust met NAH'ersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh yes! Hobbymatig nog steeds mega mijn ding.
En nog wat contact met seksuologen die het ook altijd nog tof sparren vinden
Dank!
Was het een knap meisje?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:
, staande gehouden worden in Duitsland door DIE POLIZEI'.
*WIEWHOOP.
Oh kut.
Papieren wilde ze zien en wat we gingen doen wilde ze weten en wanneer we weer naar Nederland zouden gaan. Dora heeft naar m gegromd.![]()
Geen idee. De 7 dagen index is onder de 35 en NL is groen. Het is wachten op de politiek. Die moeten in samenspraak met het RKI Nederland vrij geven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je wanneer die er af gaat? En of ik dan een negatieve test moet _voor_ ik Duitsland in ga of dat ik ook in de eerste 24 uur in Duitsland een test kan doen?
quote:
Oh wat tof!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:32 schreef sigme het volgende:
In Spanje doen ze een test met witgeverfde rails
[ afbeelding ]
Om te kijken of die minder last hebben van de hitte.
Seks met NAH'ers als hobbyquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit leest alsof je voor de hobby bijklust met NAH'ers
Nu heb ik een MI van een aantal NAH’ers die ik ken… met visuals van de ‘extra’ opties die bij voorbeeld een spasme biedtquote:
But she's still standing yeah yeah yeahquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:21 schreef sigme het volgende:
Potverdeurie vorige topic zonder horrortulpupdate![]()
Alsof ze er niet meer is ofzo. Terwijl ze er nog wel is hoor. Niet vragen hoe.
[ afbeelding ]
Mijn lief zegt dat ze niet meer is, maar ik denk dat ze nog altijd gemeen uit de hoek zou kunnen komen als ze zich ertoe zet. Als zombie, ok, maar zombies kunnen ook gemeen uit de hoek komen toch?
[ afbeelding ]
Ze helt wat voorover.
Het is een zeis gewordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:21 schreef sigme het volgende:
Potverdeurie vorige topic zonder horrortulpupdate![]()
Alsof ze er niet meer is ofzo. Terwijl ze er nog wel is hoor. Niet vragen hoe.
[ afbeelding ]
Mijn lief zegt dat ze niet meer is, maar ik denk dat ze nog altijd gemeen uit de hoek zou kunnen komen als ze zich ertoe zet. Als zombie, ok, maar zombies kunnen ook gemeen uit de hoek komen toch?
[ afbeelding ]
Ze helt wat voorover.
Meeste mensen met NAH die ik ken hebben/hadden dat nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van een aantal NAH’ers die ik ken… met visuals van de ‘extra’ opties die bij voorbeeld een spasme biedt
Dat ja. Ik heb zelf alleen maar stoffen, en begreep dat je van die grote witte nodig hebt ook nog.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
Ik wil ook op vakantie naar Duitsland, maar ik wil niet met die klote mondmaskers
Gaan jullie nog met vakantie?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef Tele6 het volgende:
A en ik hebben centrum Utrecht getrotseerd en
- 3 korte broeken
- een riem
- een rugzak
- een waterzak
- een regenhoes
- bokshandschoenen
- handschoentjes voor in de bokshandschoenen
- twee Broodjes van Ben
- twee ijsjes van Venezia
gekocht.
De rugzak was een cadeau voor mij nog van toen ik jarig was. A schrok een beetje dat mijn lievelings, na drie winkels, maar ¤22 bleek te kosten want het budget dan?! Dus nu heb ik er ook een waterzak en een regenhoes bij
Ja. Ik heb ze gekocht voor volgende weekend want Berlijn. Nu niet nodig gehad want nergens binnen geweest. We hadden ze wel mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb zelf alleen maar stoffen, en begreep dat je van die grote witte nodig hebt ook nog.
Met liefdequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa bedankt voor je verslag. Wat een schattige plek is het daar en wat is Dora ook weer een typje hoor.
Medische. Dus die groene wegwerp monsters mogen ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb zelf alleen maar stoffen, en begreep dat je van die grote witte nodig hebt ook nog.
We moeten nog wat plannen. Eind augustus waarschijnlijk pas; B heeft tot half augustus nog een stand-by-dienst.quote:
Laat even weten wat er in Berlijn reeds open is. Is voor mij ook nog een mogelijkheid om een weekje die kant op te gaan als de gps functie lief is gaan samenwerken met de 5G.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze gekocht voor volgende weekend want Berlijn. Nu niet nodig gehad want nergens binnen geweest. We hadden ze wel mee.
Wat ik begreep alles behalve nachtclubs.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Laat even weten wat er in Berlijn reeds open is. Is voor mij ook nog een mogelijkheid om een weekje die kant op te gaan als de gps functie lief is gaan samenwerken met de 5G.
Oh, dat scheelt. Die zijn een stuk makkelijker te krijgen. Ik dacht dat er ook nog eisen waren aan het type medisch masker, fijn dat dat niet is dan. Ik wil eigenlijk nog eens naar Kranenburg fietsen, maar dat wordt dan vooral qua fietsen een uitdaging (bereik ik Kranenburg voor deze fiets uit elkaar valt?) en niet qua vinden van het juiste mondmasker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Medische. Dus die groene wegwerp monsters mogen ook.
Zo'n muffe pamper rond je bakkes jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
3x 😍😍😍quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef Tele6 het volgende:
A en ik hebben centrum Utrecht getrotseerd en
- 3 korte broeken
- een riem
- een rugzak
- een waterzak
- een regenhoes
- bokshandschoenen
- handschoentjes voor in de bokshandschoenen
- twee Broodjes van Ben
- twee ijsjes van Venezia
gekocht.
De rugzak was een cadeau voor mij nog van toen ik jarig was. A schrok een beetje dat mijn lievelings, na drie winkels, maar ¤22 bleek te kosten want het budget dan?! Dus nu heb ik er ook een waterzak en een regenhoes bij
Daar kom ik toch niet. Eens voorzichtig die kant op kijken voor even er tussen uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat ik begreep alles behalve nachtclubs.
Beieren wel zo'n FFP2 begreep ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt. Die zijn een stuk makkelijker te krijgen. Ik dacht dat er ook nog eisen waren aan het type medisch masker, fijn dat dat niet is dan. Ik wil eigenlijk nog eens naar Kranenburg fietsen, maar dat wordt dan vooral qua fietsen een uitdaging (bereik ik Kranenburg voor deze fiets uit elkaar valt?) en niet qua vinden van het juiste mondmasker.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We moeten nog wat plannen. Eind augustus waarschijnlijk pas; B heeft tot half augustus nog een stand-by-dienst.![]()
Ik weet nog niet wat we gaan doen. A ziet een actieve vakantie niet zitten en wil twee weken één plaats, B wil eigenlijk garantie op goed weer maar dan zouden we zo ver moeten rijden en hij is eigenlijk de enige van ons die (goed) autorijdt. Ik wil eigenlijk een stad bezoeken, maar dat vinden zij te druk en ver wandelen vinden ze ook te veel.Wordt nog een hele onderhandeling. Als het niks wordt, ga ik zelf wel wat doen. Ik heb een goeie fiets en fietstassen en kan wel een tent lenen, dus dan kan ik altijd nog zelf ergens op de bonnefooi heen fietsen.
Dit ligt best ver uit elkaar. Lastig compromis te vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We moeten nog wat plannen. Eind augustus waarschijnlijk pas; B heeft tot half augustus nog een stand-by-dienst.![]()
Ik weet nog niet wat we gaan doen. A ziet een actieve vakantie niet zitten en wil twee weken één plaats, B wil eigenlijk garantie op goed weer maar dan zouden we zo ver moeten rijden en hij is eigenlijk de enige van ons die (goed) autorijdt. Ik wil eigenlijk een stad bezoeken, maar dat vinden zij te druk en ver wandelen vinden ze ook te veel.Wordt nog een hele onderhandeling. Als het niks wordt, ga ik zelf wel wat doen. Ik heb een goeie fiets en fietstassen en kan wel een tent lenen, dus dan kan ik altijd nog zelf ergens op de bonnefooi heen fietsen.
Oh en B wil naturistisch, maar er zijn heel weinig naturistencampings in Limburg. (Durf niet met zekerheid te zeggen dat het er nul zijn.) Noord-Luxemburg (waar maar liefst twee naturistencampings zijn) is B al te noordelijk en dus te groot risico op koud/nat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Dit ligt best ver uit elkaar. Lastig compromis te vinden.
Als jullie 2weken naar een plek gaan met genoeg eromheen, met beetje mooi weer is limburg mss wat.
Is dan theoretisch voor elk wat wils en zijn jullie toch samen op vakantie.
Heen over Berg en Dal. Heb je de klim en mooie afdaling van de Holdeurn in de heenweg zitten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt. Die zijn een stuk makkelijker te krijgen. Ik dacht dat er ook nog eisen waren aan het type medisch masker, fijn dat dat niet is dan. Ik wil eigenlijk nog eens naar Kranenburg fietsen, maar dat wordt dan vooral qua fietsen een uitdaging (bereik ik Kranenburg voor deze fiets uit elkaar valt?) en niet qua vinden van het juiste mondmasker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |