Ik heb het ook eigenlijk nooit. Maar ik was juist op tijd naar bed gegaan, dus lag echt al veel te lang wakker. Op een gegeven moment ben je dan gewoon zo klaarwakker dat je weet dat seriekijken of omdraaien echt niet gaat helpen. En dan word ik onrustig, want dan vind ik het allemaal wel heel zonde van m'n tijd. En dan besluit ik dus maar iets nuttigers te gaan doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:07 schreef Candaasje het volgende:
dat moment heb ik nooit. Ik kijk dan liever een serie of ga buiten een rondje lopen denk ik. (Of draai me nog 3x om en ga dan maar een beetje lopen 'dagdromen' )
Dat lijkt me een soort tuindier, Tuindier. Een papaveranemoon bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:36 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
Hier is een papaver komen aanwaaien. Ik vind het wel een grappig soort.
Ik zocht gisteren een oversized pak. Vond er een dat claimde one size fits all te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren twee jurkjes besteld van het merk waar ik nu verliefd op ben om eventueel te dragen op m'n bruiloft. Geen jurkjes die het daadwerkelijk gaan worden, maar ik wil even passen of het merk een beetje realistisch is voor mijn lichaam. Want ondanks dat ze zeggen dat ze mijn maat hebben, liegen sommige merken en bedoelen ze bij 42 eigenlijk gewoon 36 met een a-cup.
Het viel je niet op dat je de lapo had?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha @ je kutTT, maar waar gaat dit over?
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het viel je niet op dat je de lapo had?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zocht gisteren een oversized pak. Vond er een dat claimde one size fits all te zijn![]()
Als het al zou passen zou het bij mij dan dus gewoon een pak zijn
Ik vind het altijd een bijzondere claim, maar hierbij was ik wel extraquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]Dat vind ik bij een pak wel echt een bijzondere claim.
Goede regelingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?
Hier prima ritme gevonden voor de werkloze dagen.
- de man staat op en kookt water en doucht
- de man zet pot koffie naast bed en kruipt weer in bed
- de man en DP knuffelen
- de man laat DP achter met pot koffie
- DP fokt met koffie in bed
Is hij te klonen? Zou daar ook best aan kunnen wennen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het viel jou niet op dat ik hihaho vergat dat ik steeds dingen vergeet?
Hier prima ritme gevonden voor de werkloze dagen.
- de man staat op en kookt water en doucht
- de man zet pot koffie naast bed en kruipt weer in bed
- de man en DP knuffelen
- de man laat DP achter met pot koffie
- DP fokt met koffie in bed
Mjaaaaaa, zelfs ik dan proberen toch nog wat te modificerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is hij te klonen? Zou daar ook best aan kunnen wennen.
Ik heb nu niets, dus ben snel tevredenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mjaaaaaa, zelfs ik dan proberen toch nog wat te modificeren![]()
Ja, zo ben ik er ook aan blijven plakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, dus ben snel tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat scheeftrekken kan ook liggen aan "de ribbeltjes" op de onderplaat (weet even niet zo snel hoe dat heet).Als die niet goed staan (te hoog of te laag) kan het ook mis gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Mijn shirts zijn ook gauw aan de korte kant. En een maat groter kopen helpt niet, want die wordt naar verhouding alleen maar breder en niet langer.
Ik vind het vooral voor blouses irritant.
@:Kaatje1 het klinkt zo fijn, zelf kunnen bepalen hoe lang je je shirt wilt![]()
Mijn naaimachine lijkt stretch-stof niet goed te kunnen hanteren. Ik moet me nog eens inlezen of een ander voetje of zo zou kunnen helpen - hij trekt de stof telkens scheef. Dus ik naai wel broeken en dekens en zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of de shirts per se kort zijn of mijn voorgevel te groot maar ik kom wel altijd stof te kort onderaan, ja.
Dank, nu dus zin in ribbelchipsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat scheeftrekken kan ook liggen aan "de ribbeltjes" op de onderplaat (weet even niet zo snel hoe dat heet).Als die niet goed staan (te hoog of te laag) kan het ook mis gaan.
Ik ben nu bezig met een tuniek, maar da's haast een korte jurk. Voorlopig laat ik 'm wat langer, maar kan er altijd nog een stuk afhalen. Maar wil ik een maxijurk heb ik meer keuze in patronen, want ukkie en bij mij is alles al snel maxi
Hoe is eik jouw eetpatroon/gedrag/mogelijkheden nu het al weer even geleden is dat je onder het mes was?quote:
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of de shirts per se kort zijn of mijn voorgevel te groot maar ik kom wel altijd stof te kort onderaan, ja.
oh godquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duizend jaar geleden zat ik met vrienden op een terras op de Korenmarkt. Komt er een groep Duitsers langs lopen. Eén van de vrouwen had een kort shirt aan maar had ook een enorme (uitgezakte) voorgevel. En wanneer ze liep zag je steeds die tepels onder dat shirt uitpiepen. Ze had heel veel bekijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |