SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Jij ook
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
MwahEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Welterustenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef ToT het volgende:
Anyway, op/naast mevrouw ToT liggen!Trusten folks!
![]()
![]()
Caravan opgehaald vandaag, zaterdag gaan we weer. Vorig jaar niet geweest. Het zal mij benieuwen.
Hoop dat het weer een beetje meewerkt......een beetje hè is genoeg..![]()
Vorige TT was wel sterk.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik vind het echt zo achterlijk dat niemand van de IT afdeling bij de overheid verzonnen heeft dat er gekopieerd kan worden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Roger datEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Fijn vooruitzicht. Geniet ervan!quote:Op maandag 5 juli 2021 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Caravan opgehaald vandaag, zaterdag gaan we weer. Vorig jaar niet geweest. Het zal mij benieuwen.
Hoop dat het weer een beetje meewerkt......een beetje hè is genoeg..![]()
![]()
Daar heb ik niet van terug.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Huh?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey uitgespeeld met je mutaties?![]()
quote:
![]()
ik weet sws niet wie ik hier serieus zou willen nemenquote:Op maandag 5 juli 2021 23:04 schreef aloa het volgende:
Dat mensen die haags nog serieus nemen. Ik snap het echt niet![]()
Er zijn wel een paar die ik serieus hard wil nemen hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ditquote:Op maandag 5 juli 2021 23:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet sws niet wie ik hier serieus zou willen nemen![]()
Serieus?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nemen!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik vraag het me vaker af, maar sinds vandaag denk ik, misschien maar eens wat langer wegblijven hier.quote:![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag het me vaker af, maar sinds vandaag denk ik, misschien maar eens wat langer wegblijven hier.
Uw ADH vitamine Worst
Dat denk ik al heel lang.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag het me vaker af, maar sinds vandaag denk ik, misschien maar eens wat langer wegblijven hier.![]()
nopequote:Op maandag 5 juli 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag het me vaker af, maar sinds vandaag denk ik, misschien maar eens wat langer wegblijven hier.![]()
het mooie is is dat je niet iets mist als je er niet bent of niet meeleest. beetje als tv die je aan kan zetten zonder te kijken en geluid uit![]()
Soms is even wat rust goed Habibo slaap lekkerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
![]()
MADquote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Soms is even wat rust goed Habibo slaap lekker![]()
Oke hariboquote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Soms is even wat rust goed Habibo slaap lekkerUw ADH vitamine Worst
Sinds vandaag? iets speciaals?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee idd.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is alleen een soort verslaving. Wegblijven lukt nog niet.![]()
voor veel mensen hier denk gewenning? ik kom nog niet zo lang hier en zeker niet dagelijks. eerst 1 a 2xpw. nu toch wel iets vaker ja. maar opletten niet echt![]()
Ik ga niet wegblijven hoor, zo makkelijk krijgen jullie mij niet weg
Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig is hier ook vaak de humor.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga niet wegblijven hoor, zo makkelijk krijgen jullie mij niet weg![]()
![]()
deed ik ook nooit. maar nu hoef ik toch niet te werken, dus maakt dat achteraf niks uit. beter dusquote:Op maandag 5 juli 2021 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deed ik dat maar wat vaker op school![]()
och, zie je het als een soort van verslaving?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is alleen een soort verslaving. Wegblijven lukt nog niet.
Ik ken het wel hoor maar ben er totaal vanaf.
Vind het zo gezellig af en toe hier te zijn maar dat is het dan ook.![]()
Je werkt niet?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
deed ik ook nooit. maar nu hoef ik toch niet te werken, dus maakt dat achteraf niks uit. beter dus![]()
Kan ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
och, zie je het als een soort van verslaving?
Ik probeer nog even het een en ander te verwerken van mijn pubertijd, ik was niet netjes en stomverbaast.![]()
Maar als bepaalde personen je priveleven beïnvloeden op een negatieve manier dan moet je wel of wegblijven of (psychische) hulp zoeken....Uw ADH vitamine Worst
Afgekeurd...kan ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk en vrnml thuis.
ben wao-er
Enig zicht op herstel?![]()
Zo werkt het nietquote:Op maandag 5 juli 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
ik ben wel liever lui dan moe. dus wat dat betreft komt t goed uit zullen we maar denken![]()
![]()
nee, wordt alleen maar erger. ooit 2 nieuwe knieen. maar dat stellen we zo lang mogelijk uit.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Afgekeurd...kan ook.
Enig zicht op herstel?
en pijn went.![]()
Ik ben ook liever lui dan moe, dus zet ik andere mensen aan het werk als werk
Uw ADH vitamine Worst
Alles in het leven draait om seks, behalve seks, want dat draait om machtquote:Uw ADH vitamine Worst
Ach welnee,,quote:Op maandag 5 juli 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles in het leven draait om seks, behalve seks, want dat draait om macht![]()
Verslaving als in, bijna iedere dag toch eventjes inloggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
och, zie je het als een soort van verslaving?
die ayam rica rica met extra sambal, is zo goed gelukt
met zwarte en witte rijst en doperwten, goed gedaan christmastsunami![]()
Wees eerlijk....FOK is een verslaving toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Verslaving als in, bijna iedere dag toch eventjes inloggen.![]()
![]()
Nou hulp zoeken gaat wel weer wat ver.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
Maar als bepaalde personen je priveleven beïnvloeden op een negatieve manier dan moet je wel of wegblijven of (psychische) hulp zoeken....![]()
Nee zeker niet iedere dag en een verslaving zie ik als in 24/7 ergens rondhangen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Verslaving als in, bijna iedere dag toch eventjes inloggen.
Ik bedoel niet af en toe maar echt iedere dag, de hele dag. Dat is verslaving.![]()
Nou dat lukt me niet. Er moet ook nog gewerkt worden.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee zeker niet iedere dag en een verslaving zie ik als in 24/7 ergens rondhangen.![]()
zend groetjes, hoi hoiquote:Op maandag 5 juli 2021 23:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou dat lukt me niet. Er moet ook nog gewerkt worden.![]()
Hey aloaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alles prima?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is niet de definitie van verslaving.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee zeker niet iedere dag en een verslaving zie ik als in 24/7 ergens rondhangen.
Ik bedoel niet af en toe maar echt iedere dag, de hele dag. Dat is verslaving.![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
aloa, als je minder op fok wil moet je eerst de onnozelste topix uit je myat gooien. wat je dus bijv niet eens boeit.
en ook als je minder meeschrijft is het meestal een stuk oninteressanter.
ook niet in active topix kijken.
ik heb hier bijv maar 5 stuks waar ik in kijk ofzo.![]()
Ik wil niet minder op FOK!.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:32 schreef suzi1 het volgende:
aloa, als je minder op fok wil moet je eerst de onnozelste topix uit je myat gooien. wat je dus bijv niet eens boeit.
en ook als je minder meeschrijft is het meestal een stuk oninteressanter.
ook niet in active topix kijken.
ik heb hier bijv maar 5 stuks waar ik in kijk ofzo.
Ik heb alleen last van bepaalde users.![]()
als ik hier binnen kwam kijken tijdens voetbal dan klapte ik hem gelijk weer dicht. dat boeit me nml geen zak
al kan dat voor anderen juist supergezellig zijn.
maar ik ben ook geen vaste fokker hoor. dat scxheelt ook![]()
aaaah ja dat is een probleemquote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil niet minder op FOK!.
Ik heb alleen last van bepaalde users.![]()
even kijken hoe ik daarmee omging op ander forum. volgens mij ging ik ze expres leuk vinden. of ik las ze niet. maar hier zijn het vrnml oneliners he. dan is dat moeilijker denk![]()
Ja lekker hoor.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:31 schreef christmastsunami het volgende:
houden hier mensen ook van heet eten? pepers, ik zweet maar het is zo lekker.![]()
![]()
Ik zit hier ondertussen al een jaar of 17 en heb menig troll voorbij zien komen, maar die troll uit den haag is wel de meest trieste.quote:
Maar goed, heeft me helaas ook de meeste bans opgeleverd![]()
![]()
is okaay, shiitake, lekker gegeten, echt heeft me goed gedaan, was ook echt zo natuurlijk vetloos enzo, straks chocola met hazelnootquote:![]()
kan je daar niet soort van overheen lezen als het je ergerd engerd ergert???quote:Op maandag 5 juli 2021 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit hier ondertussen al een jaar of 17 en heb menig troll voorbij zien komen, maar die troll uit den haag is wel de meest trieste.
als je mij maar niet bedoeldquote:Op maandag 5 juli 2021 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit hier ondertussen al een jaar of 17 en heb menig troll voorbij zien komen, maar die troll uit den haag is wel de meest trieste.
Lekker eten, daar kun je van genieten. Geniet van je chocola!quote:Op maandag 5 juli 2021 23:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
is okaay, shiitake, lekker gegeten, echt heeft me goed gedaan, was ook echt zo natuurlijk vetloos enzo, straks chocola met hazelnoot![]()
Lukt nietquote:Op maandag 5 juli 2021 23:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan je daar niet soort van overheen lezen als het je ergerd engerd ergert???
Nope.quote:
Ik bedoel Haags.![]()
Lekker simpel ben jij.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ja die haags is er nu toch niet, dan kan je ophouden![]()
hij komt niet uit denhaag hij doet alsof, ik heb hem een paar vragen gesteld die je alleen als hagenees weet, wist ie niet, gaat ie niets zeggen.![]()
Een grote debiele act is hetquote:Op maandag 5 juli 2021 23:41 schreef christmastsunami het volgende:
hij komt niet uit denhaag hij doet alsof, ik heb hem een paar vragen gesteld die je alleen als hagenees weet, wist ie niet, gaat ie niets zeggen.![]()
Echt hoor.![]()
Mehquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
rookworst?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Goed stevigviesvet gegeten vandaag zeg![]()
Ja. Klopt.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarover je het hebt Aloa, Trollen?? hadden we het daarover? nee toch?![]()
Hij zit zijn persoonlijke vetes te drammen aan mensen die er niks te maken hebbenquote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarover je het hebt Aloa, Trollen?? hadden we het daarover? nee toch?Uw ADH vitamine Worst
Aan de koelkastquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat zou wel een bijzonder combinatie zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haringen en kippenvleugels. Niet achter elkaar![]()
Komop zeg?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij zit zijn persoonlijke vetes te drammen aan mensen die er niks te maken hebben![]()
Wie komt er niet uit Den Haag?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:41 schreef christmastsunami het volgende:
hij komt niet uit denhaag hij doet alsof, ik heb hem een paar vragen gesteld die je alleen als hagenees weet, wist ie niet, gaat ie niets zeggen.
En laten we wel zijn, als je wilt kunt je veel vragen beantwoorden en niet gelijk iemand afdoen al zijnde iemand die niet is wie hij.zij zegt te zijn![]()
Praat eens met een psycholoog erover, dat zijn wij niet.quote:Uw ADH vitamine Worst
HihahoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey nattekatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mij maakt t niks uit waar iemand zegt te wonen en of dat echt zo is. zolang ze maar niet hier in de straat wonen![]()
Excuse me?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Praat eens met een psycholoog erover, dat zijn wij niet.
Je hebt wel door wat die idioot gedaan heeft?![]()
duidelijkquote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij zit zijn persoonlijke vetes te drammen aan mensen die er niks te maken hebben![]()
Adem in adem uitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Excuse me?
Je hebt wel door wat die idioot gedaan heeft?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit weer?
Ik ben geen vogel.
Ik ga wel naar bed. Gedraag jullie netjes allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben geen fan van mensen die anderen in het publiek 'de waarheid' willen vertellen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja het lijkt er soms wel heel veel op. Ik ga ook maar weer eens. Tot laters.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry maar heb het idee dat ik in een soort van gesticht ben beland....![]()
![]()
Ik ben geen fan van jou.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van mensen die anderen in het publiek 'de waarheid' willen vertellen.![]()
Nou ja als die persoon gelijk heeft allah maar een beetje lopen raaskallen sorry hoor...quote:Op maandag 5 juli 2021 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van mensen die anderen in het publiek 'de waarheid' willen vertellen.![]()
Trusten Shi, ik kijk nog even en dan ook plat.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het lijkt er soms wel heel veel op. Ik ga ook maar weer eens. Tot laters.![]()
Ben je zijn vriend?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als er één iemand op Fok geen narcist is, dan is het Haags wel.![]()
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ja als die persoon gelijk heeft allah maar een beetje lopen raaskallen sorry hoor...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat zei ik ook, dat hij ons niet zo zijn persoonlijke vetes mee moet opzadelenquote:Op maandag 5 juli 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.Uw ADH vitamine Worst
Haagse Laan van Meerdervoort?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:57 schreef christmastsunami het volgende:
wat is de langste straat van nederland?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.![]()
Jij begint maatje..quote:Op maandag 5 juli 2021 23:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, en je mag kappen met je insinuaties.![]()
Ik vind dat je je mening altijd mag geven maar de sfeer moet er idd niet door bepaald worden.quote:
Afbranden, affikken, komop zeg maar terug naar de basis.![]()
Uhm nee. Jij was diegene die het eerst op mij reageert, maat.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent degene die op mij reageert vriend.![]()
In huisnummers wel dacht ikquote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet. Één of andere straat in FrieslandUw ADH vitamine Worst
Burp. Echt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm nee. Jij was diegene die het eerst op mij reageert, maat.![]()
Oei nice. Jij gaat door tot het gaatjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Ah, dit heb jij dus niet gepost?![]()
Hou maar op met je gezuig. Ik ken je langer dan vandaag.![]()
Echt net nadat ik jou tagde dacht ik, die kookt rijst vast niet in een rijstkoker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:02 schreef m1st1g het volgende:
Zo nu is het weer tijd voor muziek![]()
https://www.twitch.tv/nviolentofficial![]()
![]()
![]()
Hij loopt van Kijkduin tot Bezuidenhoudt? Goffer wat zijn wij er al lang weg...wat hebben we daar een leuke tijd gehad...quote:![]()
Prinses Beatrixlaan is langste laan, doorkruist Den Haag, Rijswijk en DelftUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Oei nice. Jij gaat door tot het gaatje![]()
Hou maar op met je gezuig. Ik ken je langer dan vandaag.
Jij noemt mij een billenmaatje van iemand, jij insinueert dat ik op jou reageer ipv andersom, en dan ben IK de zuiger?
Grow up.![]()
Verschrikelijke stad den Haagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Prinses Beatrixlaan is langste laan, doorkruist Den Haag, Rijswijk en Delft![]()
![]()
Nee dat is echt iets wat onzinnig is voor mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt net nadat ik jou tagde dacht ik, die kookt rijst vast niet in een rijstkoker.![]()
Thuis kan je het net zo makkelijk in een gewone pan of als je die hebt in een stoomoven.
Op de zaak zou ik het altijd in de stoomoven doen.![]()
Je bent het billenmaatje van Haags.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij noemt mij een billenmaatje van iemand, jij insinueert dat ik op jou reageer ipv andersom, en dan ben IK de zuiger?
Grow up.![]()
Ja ik ben niet zo een kei met rijst koken, en een vriendin van mij gebruikt vaak een rijstkoker en onlangs nog bij haar gegeten en dacht ik weer: hmmm zo een ding moet ik echt een keer kopen. Ze klaagt alleen dat het een sloom ding is. Die van andere vrienden die stuk goedkoper is is een stuk sneller.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee dat is echt iets wat onzinnig is voor mij.
Thuis kan je het net zo makkelijk in een gewone pan of als je die hebt in een stoomoven.
Op de zaak zou ik het altijd in de stoomoven doen.
Heb vandaag de crockpot in mijn handen gehad in Mediamarkt. Ben er niet over uit of ik hem wil. Voelt als een hebbedingetje waar ik nu enthousiast van ben en straks niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen jonguhhh![]()
Niks aan het handje.
Andere mensen een billenmaatje en zuiger noemen, en dan opeens je keutel intrekken_______!
![]()
Crockpotquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo een kei met rijst koken, en een vriendin van mij gebruikt vaak een rijstkoker en onlangs nog bij haar gegeten en dacht ik weer: hmmm zo een ding moet ik echt een keer kopen. Ze klaagt alleen dat het een sloom ding is. Die van andere vrienden die stuk goedkoper is is een stuk sneller.
Heb vandaag de crockpot in mijn handen gehad in Mediamarkt. Ben er niet over uit of ik hem wil. Voelt als een hebbedingetje waar ik nu enthousiast van ben en straks niet meer.![]()
![]()
Ik heb ooit in Wassenaar gewerkt.
Voor de fam. Dekker, houthandel
Heb de geboorte van hun twee kinderen meegemaakt, ...hmm hij had een dubbele naam en zij caroline, zij hadden een villa in Wassenaar.\
Laan van Hoogwolde nr 4
Ja ik durf dat neer te zetten is 50 jaar geleden. pfff Caroline is dus 50![]()
Oke... je bent nog steeds een billenmaatje. Geen probleemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Andere mensen een billenmaatje en zuiger noemen, en dan opeens je keutel intrekken_______!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef christmastsunami het volgende:
hoe lang is het lopen van scheveningen naar schildres wijk?quote:![]()
![]()
Wat jij wil, knulletje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke... je bent nog steeds een billenmaatje. Geen probleem![]()
Nou, straks ga ik nog iemand voor billenmaatje uitmaken, maar zo zielig ben ik momenteel nog niet.quote:![]()
Geeft niksquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, straks ga ik nog iemand voor billenmaatje uitmaken, maar zo zielig ben ik momenteel nog niet.![]()
Zo.n slowcooker is niets voor mij. Ik wil best 6 uur aan een gerecht bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo een kei met rijst koken, en een vriendin van mij gebruikt vaak een rijstkoker en onlangs nog bij haar gegeten en dacht ik weer: hmmm zo een ding moet ik echt een keer kopen. Ze klaagt alleen dat het een sloom ding is. Die van andere vrienden die stuk goedkoper is is een stuk sneller.
Heb vandaag de crockpot in mijn handen gehad in Mediamarkt. Ben er niet over uit of ik hem wil. Voelt als een hebbedingetje waar ik nu enthousiast van ben en straks niet meer.
Het maakt mij namelijk helemaal niet uit of een stuk vlees b.v. die tijd op een gaspit of in een oven staat.
Ovens en pannen en gaspitten heb ik genoeg daarvoor.![]()
Billemaatje van Haags is wel zielig idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haat is overrated. Billenmaatjes zijn is de trend momenteel![]()
Het idee dat er vreten vers en klaar staat als ik thuiskom spreekt me ergens wel aan, maar de voorbereiding vergt ook werk en alles moet ik al wel in huis hebben en ik moet hele recepten gaan volgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo.n slowcooker is niets voor mij. Ik wil best 6 uur aan een gerecht bezig zijn.
Het maakt mij namelijk helemaal niet uit of een stuk vlees b.v. die tijd op een gaspit of in een oven staat.
Ovens en pannen en gaspitten heb ik genoeg daarvoor.
En dit alles alleen maar omdat ik oorspronkelijk een rijstkoker wilde.![]()
Tis net naar de winkel gaan voor een dingetje en dan met veel andere zooi thuis komen behalve dat dingetje waar je oorspronkelijk voor naar de winkel ging.![]()
![]()
Als je jezelf recht in de ogen wilt kijken ben je geen billenmaatjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haat is overrated. Billenmaatjes zijn is de trend momenteel![]()
Dat geloof je tocht niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je jezelf recht in de ogen wilt kijken ben je geen billenmaatje![]()
Maar wat als je scheel bent?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je jezelf recht in de ogen wilt kijken ben je geen billenmaatje![]()
Ik kan mij voorstellen dat er een markt voor is. Het is alleen niets voor mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het idee dat er vreten vers en klaar staat als ik thuiskom spreekt me ergens wel aan, maar de voorbereiding vergt ook werk en alles moet ik al wel in huis hebben en ik moet hele recepten gaan volgen.
En dit alles alleen maar omdat ik oorspronkelijk een rijstkoker wilde.![]()
Tis net naar de winkel gaan voor een dingetje en dan met veel andere zooi thuis komen behalve dat dingetje waar je oorspronkelijk voor naar de winkel ging.
Ik ging ooit eens weg voor een tafellaken en kwam terug met een spijkerbroek, 2 overhemden, een paar schoenen en longdrinkglazen. Tafellaken kwam er pas 4 weken later....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat er een markt voor is. Het is alleen niets voor mij.
Ik ging ooit eens weg voor een tafellaken en kwam terug met een spijkerbroek, 2 overhemden, een paar schoenen en longdrinkglazen. Tafellaken kwam er pas 4 weken later....![]()
![]()
![]()
Herkenbaar!![]()
![]()
het vlees wordt malserquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo.n slowcooker is niets voor mij. Ik wil best 6 uur aan een gerecht bezig zijn.
Ovens en pannen en gaspitten heb ik genoeg daarvoor.![]()
Moet je Haags wel opzij duwen, die zit constant in mijn naad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
@:SolidasRock ik ben je billenmaatje, sorry.![]()
![]()
Wquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, als je al billenmaatje bent met iemand omdat je diegene niet haat...Je bent vriendjes met Haags?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, als je al billenmaatje bent met iemand omdat je diegene niet haat...![]()
Die snapt het idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
@:christmastsunami ook van jou, excuus![]()
Goeie vraag. Vraag het aan diegene die jou zo noemt zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Maar wacht eens, als je billenmaatje bent, ben je dan de ontvanger, of de uitdeler?
#DurfTeVragen![]()
![]()
Kijk, wat jij met je vrienden doet, dat moet je helemaal zelf weten.quote:
Zelf drink ik biertjes en deel ik slappe verhalen met mijn vrienden.
Maar goed, ieder zijn hobby.![]()
quote:Ja okeeequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:27 schreef christmastsunami het volgende:
excuus trut, nee natuurlijk niet, spijtjes sparen we op voor wanneer het echt nodig is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: