Echt net nadat ik jou tagde dacht ik, die kookt rijst vast niet in een rijstkoker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:02 schreef m1st1g het volgende:
Zo nu is het weer tijd voor muziek![]()
https://www.twitch.tv/nviolentofficial
Hij loopt van Kijkduin tot Bezuidenhoudt? Goffer wat zijn wij er al lang weg...wat hebben we daar een leuke tijd gehad...quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Oei nice. Jij gaat door tot het gaatje![]()
Hou maar op met je gezuig. Ik ken je langer dan vandaag.
Verschrikelijke stad den Haagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Prinses Beatrixlaan is langste laan, doorkruist Den Haag, Rijswijk en Delft
Nee dat is echt iets wat onzinnig is voor mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt net nadat ik jou tagde dacht ik, die kookt rijst vast niet in een rijstkoker.![]()
Je bent het billenmaatje van Haags.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij noemt mij een billenmaatje van iemand, jij insinueert dat ik op jou reageer ipv andersom, en dan ben IK de zuiger?
Grow up.
Ja ik ben niet zo een kei met rijst koken, en een vriendin van mij gebruikt vaak een rijstkoker en onlangs nog bij haar gegeten en dacht ik weer: hmmm zo een ding moet ik echt een keer kopen. Ze klaagt alleen dat het een sloom ding is. Die van andere vrienden die stuk goedkoper is is een stuk sneller.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee dat is echt iets wat onzinnig is voor mij.
Thuis kan je het net zo makkelijk in een gewone pan of als je die hebt in een stoomoven.
Op de zaak zou ik het altijd in de stoomoven doen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen jonguhhh![]()
Niks aan het handje.
Crockpotquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo een kei met rijst koken, en een vriendin van mij gebruikt vaak een rijstkoker en onlangs nog bij haar gegeten en dacht ik weer: hmmm zo een ding moet ik echt een keer kopen. Ze klaagt alleen dat het een sloom ding is. Die van andere vrienden die stuk goedkoper is is een stuk sneller.
Heb vandaag de crockpot in mijn handen gehad in Mediamarkt. Ben er niet over uit of ik hem wil. Voelt als een hebbedingetje waar ik nu enthousiast van ben en straks niet meer.
Oke... je bent nog steeds een billenmaatje. Geen probleemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Andere mensen een billenmaatje en zuiger noemen, en dan opeens je keutel intrekken_______!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |