Ja dat zei ik ook, dat hij ons niet zo zijn persoonlijke vetes mee moet opzadelenquote:Op maandag 5 juli 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.
Haagse Laan van Meerdervoort?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:57 schreef christmastsunami het volgende:
wat is de langste straat van nederland?
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.
Jij begint maatje..quote:Op maandag 5 juli 2021 23:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, en je mag kappen met je insinuaties.
Ik vind dat je je mening altijd mag geven maar de sfeer moet er idd niet door bepaald worden.quote:
Uhm nee. Jij was diegene die het eerst op mij reageert, maat.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent degene die op mij reageert vriend.
In huisnummers wel dacht ikquote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet. Één of andere straat in Friesland
Burp. Echt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm nee. Jij was diegene die het eerst op mij reageert, maat.
Oei nice. Jij gaat door tot het gaatjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Ah, dit heb jij dus niet gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |