Ja dat zei ik ook, dat hij ons niet zo zijn persoonlijke vetes mee moet opzadelenquote:Op maandag 5 juli 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.
Haagse Laan van Meerdervoort?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:57 schreef christmastsunami het volgende:
wat is de langste straat van nederland?
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.
Jij begint maatje..quote:Op maandag 5 juli 2021 23:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, en je mag kappen met je insinuaties.
Ik vind dat je je mening altijd mag geven maar de sfeer moet er idd niet door bepaald worden.quote:
Uhm nee. Jij was diegene die het eerst op mij reageert, maat.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent degene die op mij reageert vriend.
In huisnummers wel dacht ikquote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet. Één of andere straat in Friesland
Burp. Echt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm nee. Jij was diegene die het eerst op mij reageert, maat.
Oei nice. Jij gaat door tot het gaatjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Ah, dit heb jij dus niet gepost?
Echt net nadat ik jou tagde dacht ik, die kookt rijst vast niet in een rijstkoker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:02 schreef m1st1g het volgende:
Zo nu is het weer tijd voor muziek![]()
https://www.twitch.tv/nviolentofficial
Hij loopt van Kijkduin tot Bezuidenhoudt? Goffer wat zijn wij er al lang weg...wat hebben we daar een leuke tijd gehad...quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Oei nice. Jij gaat door tot het gaatje![]()
Hou maar op met je gezuig. Ik ken je langer dan vandaag.
Verschrikelijke stad den Haagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Prinses Beatrixlaan is langste laan, doorkruist Den Haag, Rijswijk en Delft
Nee dat is echt iets wat onzinnig is voor mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt net nadat ik jou tagde dacht ik, die kookt rijst vast niet in een rijstkoker.![]()
Je bent het billenmaatje van Haags.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij noemt mij een billenmaatje van iemand, jij insinueert dat ik op jou reageer ipv andersom, en dan ben IK de zuiger?
Grow up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |