Excuse me?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Praat eens met een psycholoog erover, dat zijn wij niet.
duidelijkquote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij zit zijn persoonlijke vetes te drammen aan mensen die er niks te maken hebben
Adem in adem uitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Excuse me?
Je hebt wel door wat die idioot gedaan heeft?
Ben geen fan van mensen die anderen in het publiek 'de waarheid' willen vertellen.quote:
Ja het lijkt er soms wel heel veel op. Ik ga ook maar weer eens. Tot laters.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry maar heb het idee dat ik in een soort van gesticht ben beland....
Ik ben geen fan van jou.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van mensen die anderen in het publiek 'de waarheid' willen vertellen.
Nou ja als die persoon gelijk heeft allah maar een beetje lopen raaskallen sorry hoor...quote:Op maandag 5 juli 2021 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van mensen die anderen in het publiek 'de waarheid' willen vertellen.
Trusten Shi, ik kijk nog even en dan ook plat.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het lijkt er soms wel heel veel op. Ik ga ook maar weer eens. Tot laters.
Ben je zijn vriend?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als er één iemand op Fok geen narcist is, dan is het Haags wel.
Ik vind het maar kansloos om de sfeer in een topic om zeep te helpen omdat je een probleem hebt met één persoon, terecht of niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ja als die persoon gelijk heeft allah maar een beetje lopen raaskallen sorry hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |