Afgekeurd...kan ook.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk en vrnml thuis.
ben wao-er
Zo werkt het nietquote:Op maandag 5 juli 2021 23:16 schreef suzi1 het volgende:
ik ben wel liever lui dan moe. dus wat dat betreft komt t goed uit zullen we maar denken
nee, wordt alleen maar erger. ooit 2 nieuwe knieen. maar dat stellen we zo lang mogelijk uit.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Afgekeurd...kan ook.
Enig zicht op herstel?
Alles in het leven draait om seks, behalve seks, want dat draait om machtquote:
Ach welnee,,quote:Op maandag 5 juli 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles in het leven draait om seks, behalve seks, want dat draait om macht
Verslaving als in, bijna iedere dag toch eventjes inloggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
och, zie je het als een soort van verslaving?
Ik ken het wel hoor maar ben er totaal vanaf.
Vind het zo gezellig af en toe hier te zijn maar dat is het dan ook.
Wees eerlijk....FOK is een verslaving toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Verslaving als in, bijna iedere dag toch eventjes inloggen.
Nou hulp zoeken gaat wel weer wat ver.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
Maar als bepaalde personen je priveleven beïnvloeden op een negatieve manier dan moet je wel of wegblijven of (psychische) hulp zoeken....
Nee zeker niet iedere dag en een verslaving zie ik als in 24/7 ergens rondhangen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Verslaving als in, bijna iedere dag toch eventjes inloggen.
Nou dat lukt me niet. Er moet ook nog gewerkt worden.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee zeker niet iedere dag en een verslaving zie ik als in 24/7 ergens rondhangen.
zend groetjes, hoi hoiquote:Op maandag 5 juli 2021 23:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou dat lukt me niet. Er moet ook nog gewerkt worden.
Alles prima?quote:
Dat is niet de definitie van verslaving.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee zeker niet iedere dag en een verslaving zie ik als in 24/7 ergens rondhangen.
Ik bedoel niet af en toe maar echt iedere dag, de hele dag. Dat is verslaving.
Ik wil niet minder op FOK!.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:32 schreef suzi1 het volgende:
aloa, als je minder op fok wil moet je eerst de onnozelste topix uit je myat gooien. wat je dus bijv niet eens boeit.
en ook als je minder meeschrijft is het meestal een stuk oninteressanter.
ook niet in active topix kijken.
ik heb hier bijv maar 5 stuks waar ik in kijk ofzo.
aaaah ja dat is een probleemquote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil niet minder op FOK!.
Ik heb alleen last van bepaalde users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |